Transfergeruchten seizoen 2020/2021

14 juni 2020 13:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #121
@lijntjes , ik had wel dit soort antwoordt verwacht ! Zo zou t moeten ja dat onze TD of welk TD zo met zijn vak bezig is . kijk jij schrijft t op omdat je t vermoedt dan wel denkt . Ik heb voorbeelden ten overvloede die onderstreept wat ik schrijf . Dus de feiten , en helaas werkt onze TD voor een groot gedeelte zoals ik aangaf , wellicht niet te begrijpen voor jou . Wat me wel duidelijk is uit je post is dat jij iets vermoedt ipv dat je t weet ! Je mag altijd op alles reageren maar zorg wel dat je inhoudelijke kennis hebt voordat he vind dat iemand anders klaagt !

Het kan niet zo zijn dat honderen MVV supporters uren werk stoppen in een schitterende actie van afgelopen vrijdag die door weer en wind is door gegaan en een fantastisch resultaat heeft t gehad namelijk onze SK aan te jagen en onze club te promoten , en dat aan de andere kant we eem TD hebben die zijn selectie samen stelt door wat appje en mailtjes te sturen naar verschillende makelaars en als die dan reageren hij ( onze TD) de spelers niet eens kent ( gespeeld in hoogste klasse) en dat geldt ook voor jeugd en 2 de elftallen ...het standaard antwoordt is laat ze maar proef trainen 4 weken !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2020 13:27
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #122

Napoleon schreef : Van belang is toch wel te weten , wat is eigenlijk de manier van werken van onze TD.
Is het gericht spelers scouten en deze dan contracteren ?

Helaas , in 90 procent van de gevallen gaat het als volgt , naar spelers makelaars wordt een mailtje of een appje gestuurd met de vraag of ze spelers hebben voor de volgende posities .... 10, 6 , 8 noem maar wat
Als de makelaars dan met een aantal namen terug komen dan is standaard dat onze TD ze niet kent ... terwijl het heel vaak spelers zijn die veel wedstrijden in de benen hebben in 1ste of 2de klasse in NL of Belgie... van zuid Europese landen snap ik dat je de markt niet kent. Maar spelers die bv in Belgie 200 wedstrijden en meer op hoogste niveau hebben gespeeld en je als TD niet kent is beschamend maar vooral geeft ook te denken .

Wij vragen ons al jaren af waarom we geen evenwichtig elftal hebben , dat heeft zeker met geld te maken maar veel belangrijker is dat je de markt moet kennen en als je niet weet wat er in de markt speelt ga je idd ergens een 6 "inkopen"die je eerst 4 weken laat mee trainen dan dat je weet welke 6 je moet hebben..
Dit jaar zal dat niet anders worden dan vorige jaren , dus verwacht op voetbal gebied niet zo veel. En laten we ophouden Corona daar de schuld van te geven . Een fatsoenlijke data base heeft niks met corona te maken maar met je kennis voor je vak !

Ik kan het toch niet laten om even off topic te gaan en te reageren op dit (off topic) bericht. Dit bericht komt namelijk volledig uit de lucht vallen en bestaat alleen maar uit aannames, niet uit feiten! Waarop baseer je dat een TD alleen maar wat appjes stuurt? Waarop baseer je dat onze TD bepaalde spelers niet kent? Ik geloof prima dat hij de spelers kent, maar je moet ook realistisch blijven en spelers die 200+ wedstrijden op het hoogste Belgische niveau hebben gespeeld zijn simpelweg niet haalbaar voor mvv. Als onze TD de markt niet kent, hoe kan het dan dat we elk jaar wel weer een aantal zeer bruikbare spelers van Belgische jeugdelftallen hebben? Als je ze niet kent, kun je ze ook niet benaderen voor een verhuur.

En dat je vervolgens op Lijntje ingaat door te zeggen dat hij inhoudelijks niets toe te voegen heeft en jij alles onderbouwd met feiten, dan heb ik toch het idee dat jij gedronken hebt voordat je dit typte, want als er iets is dat ik de afgelopen maanden heb ervaren is dat je veel (theoretische) berichten stuurt zonder ergens inhoudelijk op in te gaan en ook je “feiten” over het reilen en zeilen binnen mvv in 90% van de gevallen niet kloppen. Nu gaat gegarandeerd je opmerking komen om met voorbeelden te komen, maar om je eigen opmerking te gebruiken: ik kan helaas niet alles open en bloot geven.

Nu zullen er wel weer mensen zijn die het raar vinden dat ik tegen onze messias Napoleon inga, maar ik speel het nu bewust even op de man. Dit heeft niets te maken met de tomeloze inzet die je hebt voor mvv, daar heb ik nog steeds ontzettend veel respect voor! Alleen dit andere gezicht van je bevalt mij in ieder geval totaal niet, alleen maar afgeven en afkraken zonder tot nu toe zelf ook maar iets meer gepresteerd te hebben. (En misschien heb ik dit laatste mis, dat kan, ik kan niet achter de schermen kijken wat je uitspookt, maar zo lang er niets naar buiten komt blijf ik sceptisch en ben je voor mij geen messias, want praatjes vullen geen gaatjes)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

14 juni 2020 13:29
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #123

Napoleon schreef : @lijntjes , ik had wel dit soort antwoordt verwacht ! Zo zou t moeten ja dat onze TD of welk TD zo met zijn vak bezig is . kijk jij schrijft t op omdat je t vermoedt dan wel denkt . Ik heb voorbeelden ten overvloede die onderstreept wat ik schrijf . Dus de feiten , en helaas werkt onze TD voor een groot gedeelte zoals ik aangaf , wellicht niet te begrijpen voor jou . Wat me wel duidelijk is uit je post is dat jij iets vermoedt ipv dat je t weet ! Je mag altijd op alles reageren maar zorg wel dat je inhoudelijke kennis hebt voordat he vind dat iemand anders klaagt !

Het kan niet zo zijn dat honderen MVV supporters uren werk stoppen in een schitterende actie van afgelopen vrijdag die door weer en wind is door gegaan en een fantastisch resultaat heeft t gehad namelijk onze SK aan te jagen en onze club te promoten , en dat aan de andere kant we eem TD hebben die zijn selectie samen stelt door wat appje en mailtjes te sturen naar verschillende makelaars en als die dan reageren hij ( onze TD) de spelers niet eens kent ( gespeeld in hoogste klasse) en dat geldt ook voor jeugd en 2 de elftallen ...het standaard antwoordt is laat ze maar proef trainen 4 weken !!

Weer zo’n lekker klaag bericht! Zeker omdat jouw droompersoon niet op de plek van TD zit? En als je zoveel feiten hebt, kom maar door met die feiten dan. Als je er zo heilig van overtuigd bent, dan mogen ze toch de wereld in?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

14 juni 2020 17:45
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #124
Toch nog maar even reageren hier.

Waar ik het tot voor kort echt sjiek vond hoe jij je inzette voor MVV en het mogelijk aandragen van plannen en ideeën ben ik er nu wel klaar mee. Werkelijk waar wat een grote poppenkast is het aan het worden.
Nog weinig gehoord over het hele verhaal, ik verwacht ook niet dat we hier nog wat van gaan horen. Het is toch een grote grap om aan te schuiven bij een radioprogramma om je verhaal te doen. Of ja verhaal..... ik kan het geen verhaal noemen.

Langzaam aan krijg ik de indruk dat het wat sjiek-doenerij is. Lekker in de spotlight staan, aandacht krijgen. 100x vermelden wie en wat allemaal binnen de kennis/vriendenkring behoort. Leuk hoor dat je iemand meeneemt naar MVV, alleen maar goed. Maar blijkbaar is het erg belangrijk om te benoemen dat het een of andere zanger is. Net zoals een dragon en weet ik wat er nog allemaal is langsgekomen.

Je kan alleen nog maar zeiken op de mensen die er nu zitten. Dat niet alles goed is, nee daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het zeer laag de manier waarop jij dit doet. Een poging tot mensen tegen elkaar op zetten. Onrust creëren, noem het maar op. Mensen en supporters achter je proberen te scharen en zo uiteindelijk zelf een vinger in de pap willen hebben bij MVV. Je benoemt wel dat je zelf niks binnen MVV wil doen, maar je tactiek doet anders vermoeden. Ik vind het "New-boys network" van Napoleon gevaarlijker voor MVV dan de mensen die er nu zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, Brncic, Zeikbak, Medusa

14 juni 2020 17:59
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #125

Draankörgel schreef : Toch nog maar even reageren hier.

Waar ik het tot voor kort echt sjiek vond hoe jij je inzette voor MVV en het mogelijk aandragen van plannen en ideeën ben ik er nu wel klaar mee. Werkelijk waar wat een grote poppenkast is het aan het worden.
Nog weinig gehoord over het hele verhaal, ik verwacht ook niet dat we hier nog wat van gaan horen. Het is toch een grote grap om aan te schuiven bij een radioprogramma om je verhaal te doen. Of ja verhaal..... ik kan het geen verhaal noemen.

Langzaam aan krijg ik de indruk dat het wat sjiek-doenerij is. Lekker in de spotlight staan, aandacht krijgen. 100x vermelden wie en wat allemaal binnen de kennis/vriendenkring behoort. Leuk hoor dat je iemand meeneemt naar MVV, alleen maar goed. Maar blijkbaar is het erg belangrijk om te benoemen dat het een of andere zanger is. Net zoals een dragon en weet ik wat er nog allemaal is langsgekomen.

Je kan alleen nog maar zeiken op de mensen die er nu zitten. Dat niet alles goed is, nee daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het zeer laag de manier waarop jij dit doet. Een poging tot mensen tegen elkaar op zetten. Onrust creëren, noem het maar op. Mensen en supporters achter je proberen te scharen en zo uiteindelijk zelf een vinger in de pap willen hebben bij MVV. Je benoemt wel dat je zelf niks binnen MVV wil doen, maar je tactiek doet anders vermoeden. Ik vind het "New-boys network" van Napoleon gevaarlijker voor MVV dan de mensen die er nu zitten.

Het mooie (of erge, hoe je het ook wilt zien) is dat deze post perfect mijn ervaringen omtrent de werkwijze en gedragingen van deze persoon in de realiteit weergeeft. Voor de volledige 100% sta ik achter de inhoud van bovenstaande reactie.

Dank voor dit bericht.

14 juni 2020 18:04
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #126
Nou dan blijf jij toch achter de mensens staan die er al 30jaar een zootje van maken en wat niets opleverd ieder zijn ding ,maar ik geloof er wel in en blijf hem ook steunen en of hij het nou doet of iemand anders maar er zal iets moeten gebeuren .en anders nog 20jaar de keukendivisie.

14 juni 2020 21:26 14 juni 2020 21:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #127
Zijn er nog transfer geruchten of nieuws over een investeerder, nieuwe trainer etc...(petrovic?). Beter is om de neuzen allemaal dezelfde richting te laten wijzen. Een investeerder doet wonderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

15 juni 2020 08:32
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #128
Trepke B meldt op Facebook dat deze week de nieuwe trainer gepresenteerd wordt.

15 juni 2020 08:58
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #129
Ron ligt in ieder geval niet languit op de bank, die rent 25 marathons per week.

Misschien kunnen we bij Patro Eisden scouten, daar lopen 2 exotische spitsen rond, ene Marvin O. en Prince R.

15 juni 2020 12:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #130
Darije Kalezic is in beeld als trainer

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

15 juni 2020 13:02
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #131

Lijnsje@tappunt schreef : Darije Kalezic is in beeld als trainer

Bron: VI
www.vi.nl/nieuws/kalezic-beraadt-zich-op-interesse-uit-limburg

15 juni 2020 14:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #132
Kalezic promoveerde met De Graafschap en hield ze vervolgens redelijk eenvoudig in de eredivisie. Daarna kort trainer bij Zulte Waregem en Stockport County, beiden sportief geen succes. Paar jaar Jong PSV, waar hij een periodetitel mee pakte en als hoogste Jong-team eindigde. Toen een jaartje Roda, die hij keurig in de eredvisie hield. Enige trainer van Roda sinds Harm van Veldhoven die dat lukte zonder play-offs. Moest toch vertrekken wegens ruzie met onze grote vriend Ton Caanen. Daarna dienstverbanden in de woestijn, Nieuw-Zeeland en Indonesië (beker gewonnen!).

Het is een trainer die ervaring heeft met promoveren naar de eredivisie (en een club in de eredivisie houden). Dat is positief. Het voetbal van hem bij De Graafschap en Roda was er dan ook altijd naar; defensief, loeren op de snelle uitbraak. Van de andere kant speelde hij met Jong PSV juist erg aanvallend.
Bij de meeste clubs zat hij niet lang, nergens langer dan twee seizoenen hoofdtrainer.

Al met al, Kalezic mag van mij best komen. Ik zou er tevreden mee zijn. Niet mijn droomkandidaat maar prima, kan MVV echt wel een stap verder brengen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel, Medusa

15 juni 2020 15:21
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #133
In ieder geval een nieuw gezicht. Nieuwe bezems vegen schoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

15 juni 2020 16:29
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #134
Jacques jij zou het liefste Louis van gaal zien of Klopp maar zo ver zijn we helaas nog niet eerst een goede investeerder en dan komt het wel goed.

15 juni 2020 17:28 15 juni 2020 17:29 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #135
Als ik iemand doorgaans verstandig zie reageren is Jacques het wel. Roepen dat hij liever van Gaal of Klopp ziet komen is dan ook onzin. Of onzin: natuurlijk zou hij die waarschijnlijk liever zien. Dat zou iedereen willen. Maar ik heb hem nooit betrapt op onrealistische wensen of het neerhalen van potentiële aanwinsten. Ik zou bijna tegen je zeggen: trek er lering uit. Maar ik ben bang dat ik de volgende ben die dan een veeg uit de pan van je krijgt.

EDIT: Overigens is Petrovic gespot met Arnesen vandaag. Het verhaal gaat dat hij assistent van Advocaat zal worden bij Feyenoord. Dan is MVV uiteraard kansloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lassie80, M.V.V. 1902

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden