>
Ontvangen bedankjes 1606
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Van belang is toch wel te weten , wat is eigenlijk de manier van werken van onze TD.
Is het gericht spelers scouten en deze dan contracteren ?
Helaas , in 90 procent van de gevallen gaat het als volgt , naar spelers makelaars wordt een mailtje of een appje gestuurd met de vraag of ze spelers hebben voor de volgende posities .... 10, 6 , 8 noem maar wat
Als de makelaars dan met een aantal namen terug komen dan is standaard dat onze TD ze niet kent ... terwijl het heel vaak spelers zijn die veel wedstrijden in de benen hebben in 1ste of 2de klasse in NL of Belgie... van zuid Europese landen snap ik dat je de markt niet kent. Maar spelers die bv in Belgie 200 wedstrijden en meer op hoogste niveau hebben gespeeld en je als TD niet kent is beschamend maar vooral geeft ook te denken .
Wij vragen ons al jaren af waarom we geen evenwichtig elftal hebben , dat heeft zeker met geld te maken maar veel belangrijker is dat je de markt moet kennen en als je niet weet wat er in de markt speelt ga je idd ergens een 6 "inkopen"die je eerst 4 weken laat mee trainen dan dat je weet welke 6 je moet hebben..
Dit jaar zal dat niet anders worden dan vorige jaren , dus verwacht op voetbal gebied niet zo veel. En laten we ophouden Corona daar de schuld van te geven . Een fatsoenlijke data base heeft niks met corona te maken maar met je kennis voor je vak !
Napoleon schreef : @lijntjes , ik had wel dit soort antwoordt verwacht ! Zo zou t moeten ja dat onze TD of welk TD zo met zijn vak bezig is . kijk jij schrijft t op omdat je t vermoedt dan wel denkt . Ik heb voorbeelden ten overvloede die onderstreept wat ik schrijf . Dus de feiten , en helaas werkt onze TD voor een groot gedeelte zoals ik aangaf , wellicht niet te begrijpen voor jou . Wat me wel duidelijk is uit je post is dat jij iets vermoedt ipv dat je t weet ! Je mag altijd op alles reageren maar zorg wel dat je inhoudelijke kennis hebt voordat he vind dat iemand anders klaagt !
Het kan niet zo zijn dat honderen MVV supporters uren werk stoppen in een schitterende actie van afgelopen vrijdag die door weer en wind is door gegaan en een fantastisch resultaat heeft t gehad namelijk onze SK aan te jagen en onze club te promoten , en dat aan de andere kant we eem TD hebben die zijn selectie samen stelt door wat appje en mailtjes te sturen naar verschillende makelaars en als die dan reageren hij ( onze TD) de spelers niet eens kent ( gespeeld in hoogste klasse) en dat geldt ook voor jeugd en 2 de elftallen ...het standaard antwoordt is laat ze maar proef trainen 4 weken !!
Draankörgel schreef : Toch nog maar even reageren hier.
Waar ik het tot voor kort echt sjiek vond hoe jij je inzette voor MVV en het mogelijk aandragen van plannen en ideeën ben ik er nu wel klaar mee. Werkelijk waar wat een grote poppenkast is het aan het worden.
Nog weinig gehoord over het hele verhaal, ik verwacht ook niet dat we hier nog wat van gaan horen. Het is toch een grote grap om aan te schuiven bij een radioprogramma om je verhaal te doen. Of ja verhaal..... ik kan het geen verhaal noemen.
Langzaam aan krijg ik de indruk dat het wat sjiek-doenerij is. Lekker in de spotlight staan, aandacht krijgen. 100x vermelden wie en wat allemaal binnen de kennis/vriendenkring behoort. Leuk hoor dat je iemand meeneemt naar MVV, alleen maar goed. Maar blijkbaar is het erg belangrijk om te benoemen dat het een of andere zanger is. Net zoals een dragon en weet ik wat er nog allemaal is langsgekomen.
Je kan alleen nog maar zeiken op de mensen die er nu zitten. Dat niet alles goed is, nee daar ben ik het mee eens. Maar ik vind het zeer laag de manier waarop jij dit doet. Een poging tot mensen tegen elkaar op zetten. Onrust creëren, noem het maar op. Mensen en supporters achter je proberen te scharen en zo uiteindelijk zelf een vinger in de pap willen hebben bij MVV. Je benoemt wel dat je zelf niks binnen MVV wil doen, maar je tactiek doet anders vermoeden. Ik vind het "New-boys network" van Napoleon gevaarlijker voor MVV dan de mensen die er nu zitten.
Lijnsje@tappunt schreef : Darije Kalezic is in beeld als trainer