Transfergeruchten seizoen 2020/2021

22 juni 2020 07:41
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #166

Brncic schreef :

Audiowaste schreef : Ibou Cherif van Roda naar MVV.

Dat zal ze leren, na al dat afpikken van onze spelers ;-)

Ken die jongen niet. Iemand enig idee? En paar maanden geleden was er ook een gerucht mbt Ahidar en Jap Tjong. Komen die ook?

Volgens mij is het ook een jongen uit Maastricht.
Verder weet ik ook niets van hem.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2020 09:02
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #167
Ik zie t nieuwe spandoek op trepke b al.... Shoot the deputy, not our Cherif

22 juni 2020 09:10
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #168
Ibou Cherif is een centrumspits van 19 jaar met 0 speelminuten.

22 juni 2020 09:29
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #169

Charmeur schreef : Ibou Cherif is een centrumspits van 19 jaar met 0 speelminuten.

Volgens Transfermarkt.nl komt die inderdaad naar MVV...

22 juni 2020 09:47
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #170
Ik neem aan dat deze jongen in het nieuwe O21 team komt te spelen.

22 juni 2020 10:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #171

Jim Cemint schreef : Het gaat wel iets verder dan dit ene bericht. Het blijkt een serieus gerucht te zijn. Kuipers naar 045... Ik kan me er niets, maar dan ook helemaal niets bij voorstellen.

Wat een onzin, dit is helemaal geen serieus gerucht. Laat je niet gekmaken mensen, Kuipers gaat niet naar Roda.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

22 juni 2020 11:18
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #172

Jacques schreef :

Jim Cemint schreef : Het gaat wel iets verder dan dit ene bericht. Het blijkt een serieus gerucht te zijn. Kuipers naar 045... Ik kan me er niets, maar dan ook helemaal niets bij voorstellen.

Wat een onzin, dit is helemaal geen serieus gerucht. Laat je niet gekmaken mensen, Kuipers gaat niet naar Roda.

Inderdaad, op dat Prikbord halen ze iedere foto, langslopende personen bij het stadion of kroegpraatjes aan om maar een gerucht de wereld in te slingeren. Een zaakwaarnemer had een foto op Instagram geplaatst dat ze in hun stadion waren. Dat ze daar niet verder kunnen denken en geruchten gaan plaatsen, is gewoon lachwekkend. Het was immers de manager van Goppel die een dag nadat hij heeft getekend een foto online heeft gezet. Dat ze daar dan iedere speler die in zijn cliëntenbestand gaan opnoemen die daar gaat tekenen en hier toevallig één iemand Kuipers van is, wordt direct het gerucht gemaakt dat Kuipers bij hun komt voetballen. Ze hebben een nieuwe trainer, een TD die ze nu al helemaal ophemelen nadat hij één speler heeft gehaald en gaan helemaal los in welke spelers wel voor hun club komen spelen. Zelfs een Ricardo Kishna wordt genoemd want ja, die heeft gezegd in zichzelf te willen investeren en financiën niet belangrijk zijn. Wat dat laatste betreft is het een perfecte match overigens!

Ik verwacht bij ons komende week de nieuwe trainer en wellicht nog één of twee nieuwe spelers / verlengingen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Jim Cemint

22 juni 2020 11:33
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #173

Lijnsje@tappunt schreef :

Jacques schreef :

Inderdaad, op dat Prikbord halen ze iedere foto, langslopende personen bij het stadion of kroegpraatjes aan om maar een gerucht de wereld in te slingeren. Een zaakwaarnemer had een foto op Instagram geplaatst dat ze in hun stadion waren. Dat ze daar niet verder kunnen denken en geruchten gaan plaatsen, is gewoon lachwekkend.

Dat prikbord is totaal niet serieus te nemen, op een enkeling na. Ze denken daar nog altijd dat iedere speler zit te wachten totdat ze eindelijk bij het grote Roda mogen voetballen. Kishna, van der Wiel, Lachman etc. die zouden allemaal zo graag bij ze willen spelen. De waarheid is dat ze gewoon in precies dezelfde vijver moeten vissen als MVV. Afdankertjes van andere clubs, moeten ze op hun knieën benaderen of ze alsjeblieft bij hun willen spelen tegen een veel te hoog salaris.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

22 juni 2020 11:49
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #174
Ik heb in het diepste geheim vannacht het scoutingssysteem van Aachen-Nord weten te hacken.
Van As gaat zo te zien op dezelfde manier te werk als zijn voorgangers.
Via deze link heb ik het systeem voor jullie ontsloten.
Klik HIER .
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Ben Salemans, opadiehard, Lijnsje@tappunt, ASR

22 juni 2020 15:09
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #175

Lijnsje@tappunt schreef :

Jacques schreef :

Inderdaad, op dat Prikbord halen ze iedere foto, langslopende personen bij het stadion of kroegpraatjes aan om maar een gerucht de wereld in te slingeren. Een zaakwaarnemer had een foto op Instagram geplaatst dat ze in hun stadion waren. Dat ze daar niet verder kunnen denken en geruchten gaan plaatsen, is gewoon lachwekkend. Het was immers de manager van Goppel die een dag nadat hij heeft getekend een foto online heeft gezet. Dat ze daar dan iedere speler die in zijn cliëntenbestand gaan opnoemen die daar gaat tekenen en hier toevallig één iemand Kuipers van is, wordt direct het gerucht gemaakt dat Kuipers bij hun komt voetballen. Ze hebben een nieuwe trainer, een TD die ze nu al helemaal ophemelen nadat hij één speler heeft gehaald en gaan helemaal los in welke spelers wel voor hun club komen spelen. Zelfs een Ricardo Kishna wordt genoemd want ja, die heeft gezegd in zichzelf te willen investeren en financiën niet belangrijk zijn. Wat dat laatste betreft is het een perfecte match overigens!

Ik verwacht bij ons komende week de nieuwe trainer en wellicht nog één of twee nieuwe spelers / verlengingen.

Je vergeet dat ook iedereen die in het verleden onder de huidige trainer of technisch directeur heeft gevoetbald ook kandidaat is. In die hoedanigheid schijnt Morten Thorsby de Serie A te willen verruilen voor Roda en staat ook Vurnon Anita en Erik Falkenburg te popelen om naar Kerkrade te komen, want dan kunnen ze weer onder hun oude trainer spelen.

22 juni 2020 15:35 22 juni 2020 15:35 door Zwegel.
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #176

Audiowaste schreef : Ibou Cherif van Roda naar MVV.

Kan nooit veel zijn, als die van 045 komt......

22 juni 2020 16:07
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #177

Waar maken we ons druk om? Als je echt als club naar de eredivisie wilt dan moet je je niet druk maken om spelers die de ED niet aan kunnen, laat die maar lekker naar Roda gaan.

Maar goed ik snap dat het sentiment om mestreechtenere in het team te hebben nogal speelt maar blijf realistisch. Om te groeien als club heb je aan Kuipers niks.

22 juni 2020 17:54 22 juni 2020 17:54 door Ster_Drager.
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #178
Ik vond Kuipers toch echt wel een meerwaarde voor MVV, maar ieder zijn mening.

Trouwens die gaat niet naar dat gemeente clubje in het oosten, kijk maar eens op Facebook MVV of trepke b
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043, Dennis

23 juni 2020 18:49
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #179
Volgens Trepke B:
“Zuut d’r nao oet tot Maurice Verberne de nuie assistent weurt. Heer is zjus De Geusselt binnen geloupe en nog bezeg mèt de cursus.
Heer heet dus nog gein pepiere um es hoofdtrainer aon de slaag te goon.
Weurt ‘t daan Kalezic-Verberne”

Volgens mij hebben die twee niet eerder samengewerkt, toch?
Maar goed, Kalezic zie ik wel zitten. Het wordt tijd voor wat goed nieuws!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Dennis

24 juni 2020 13:21 24 juni 2020 13:23 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #180
Ik vind het toch maar erg lang duren allemaal met onze nieuwe trainer. Kalezic hoor je ook niks meer van.. iemand enig idee hoe het er voor staat met de nieuwe trainer? Zullen toch genoeg supporters zijn die wachten met een sk totdat er een trainer en wat (fatsoenlijke) spelers gepresenteerd zijn...

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden