Transfergeruchten seizoen 2020/2021
09 juni 2020 08:57
Karakter
Platinum Boarder
Paul Meulenberg als hoofdtrainer? Misschien kunnen we Rob Gorissen ook terughalen als pinchhitter
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
09 juni 2020 14:41
Charmeur
Platinum Boarder
Streppel kunnen we zo goed als afstrepen. Wie blijft er nog over? Met wie zijn er nog gesprekken? De voorbereidingen beginnen dadelijk weer en mag toch hopen dat we dan een fatsoenlijke trainer hebben.
09 juni 2020 14:42
09 juni 2020 14:55 door HIER!!.
Paar dagen "pin hawwe" wat vendaog is kin mörrige weer aanders zien! Fijne aovend same.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
09 juni 2020 16:26
ouwe rot
Platinum Boarder
Op korte termijn nog geen nieuwe trainer bij mvv.
Bron L1.
09 juni 2020 18:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Dat Prikbord van het nieuwe gesticht van dhr. Streppel is echt te lachwekkend. Toen bekend werd dat MVV hem wilde , was hij niets en kon hij niets. Nee , zij gingen voor Steijn. Nu het balletje hun kant op lijkt te rollen, is hij een geweldenaar en wordt al gespeculeerd welke spelers hij meebrengt tijdens zijn huldiging.
Jammer dat hij niet komt , maar grotendeels bepaalt de spelersgroep het resultaat. Natuurlijk maakt de trainer verschil, maar niet tussen plek 15 en plek 4 op de ranglijst,
Er zijn nog genoeg vissen in de zee. Jack de Gier lijkt me een aardig alternatief!
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
09 juni 2020 18:36
Het begrip opportunisme is daar zo’n beetje uitgevonden.
Niet dat ze dat beseffen want woorden met meer dan twee lettergrepen gebruiken ze sowieso niet.
09 juni 2020 19:18
Lijnsje@tappunt schreef : Dat Prikbord van het nieuwe gesticht van dhr. Streppel is echt te lachwekkend. Toen bekend werd dat MVV hem wilde , was hij niets en kon hij niets. Nee , zij gingen voor Steijn. Nu het balletje hun kant op lijkt te rollen, is hij een geweldenaar en wordt al gespeculeerd welke spelers hij meebrengt tijdens zijn huldiging.
Jammer dat hij niet komt , maar grotendeels bepaalt de spelersgroep het resultaat. Natuurlijk maakt de trainer verschil, maar niet tussen plek 15 en plek 4 op de ranglijst,
Er zijn nog genoeg vissen in de zee. Jack de Gier lijkt me een aardig alternatief!
Dorpsidioten hebben het over Vurnon Anita, Morten Thorsby en zelfs Dries Wuytens die niet wil verlengen bij AZ. Volslagen idioten...
De Gier zou idd mooi alternatief zijn. Maar als ik lees dat MVV voorlopig geen witte rook verwacht, dan hoop ik maar dat we niet weer te lang afwachten waardoor we met de derde garnituur te maken krijgen...
09 juni 2020 19:26
krampioen
Platinum Boarder
Voor het komende seizoen zal er gewoon weer een nette selectie komen. Wij kunnen allerlei namen bedenken, maar het gaat om geld, mogelijkheden, en beschikbaarheid. Het is aan de technisch directeur en de trainer om dit waar te maken. Ik hoop er het beste van. Ik heb vertrouwen in ome Ron, hij heeft al jaren een mooie selectie samengesteld, ik hoop dat de nieuwe trainer nog iets extra s zal toevoegen. Het kan meevallen en het kan tegenvallen. elk seizoen is een nieuw seizoen. Het doel moet zijn een 5e plaats op de ranglijst.
09 juni 2020 19:31
krampioen schreef : Voor het komende seizoen zal er gewoon weer een nette selectie komen. Wij kunnen allerlei namen bedenken, maar het gaat om geld, mogelijkheden, en beschikbaarheid. Het is aan de technisch directeur en de trainer om dit waar te maken. Ik hoop er het beste van. Ik heb vertrouwen in ome Ron, hij heeft al jaren een mooie selectie samengesteld, ik hoop dat de nieuwe trainer nog iets extra s zal toevoegen. Het kan meevallen en het kan tegenvallen. elk seizoen is een nieuw seizoen. Het doel moet zijn een 5e plaats op de ranglijst.
Voor mij mogen ze beginnen bij de verdediging. Die moet veel sterker. Het grote aantal tegendoelpunten afgelopen seizoen bewijst dat. 1 tegendoelpunt in een uitwedstrijd was vaak al fataal voor de einduitslag.
11 juni 2020 17:12
ouwe rot
Platinum Boarder
Mijn gevoel zegt Henk Duut als nieuwe trainer?
11 juni 2020 18:54
Frank Salemans
Platinum Boarder
[/quote]1 tegendoelpunt in een uitwedstrijd was vaak al fataal voor de einduitslag.[/quote]
Dat zegt natuurlijk ook iets over de aanvallende kwaliteit en mentaliteit van MVV (met name in uitwedstrijden).
12 juni 2020 20:41
12 juni 2020 22:51
Karakter
Platinum Boarder
Op de site van de Limburger wordt geschreven dat de tweede zoon van Van Bommel, Ruben, ook naar MVV Komt. Dit is eerder ook al eens hier genoemd, maar ik had/heb geen flauw idee hoeveel jongens hij heeft. Ik weet wel dat Ruben van Bommel al enkele jaren als een groot talent werd gezien bij PSV. Normaal zou je dan een flinke terugval verwachten in het afgelopen jaar als hij nu opeens naar MVV mag vertrekken. Toch heeft hij voor de Coronastop nog een stage bij een Nederlands jeugdteam gevolgd. Dan moet hij wel iets kunnen lijkt me. Hopen dat de jeugdopleiding en de doorstroom naar het eerste elftal de komende jaren daadwerkelijk goed uitgerold wordt.
12 juni 2020 23:12
Zou toch mooi zijn om Marc dan als trainer te maken in combinatie met Coumans, zitten toch beide zonder club!
13 juni 2020 09:41
Mvv zou in gesprek zijn voor het trainerschap met Jack de Gier en Zelkjo Petrovic.
Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden