Transfergeruchten seizoen 2020/2021

28 mei 2020 21:03
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #31
Ik verwacht tot Mvv de Corona _crisus overleeft en het linker rijtje van de KKD een Utopie is .

Verhaal van Streppel is onzin van een lokaal krantje ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 22:59
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #32
Het volgend seizoen is nog heel onduidijk. Ik denk dat MVV er heel verstandig aan doet om weinig spelers te contracteren en om met jeugdspelers te werken. Degraderen kunnen wij niet en promoveren ook niet. Er is een kans dat het halve seizoen zonder publiek gespeeld wordt. Ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk geld te besparen en reserveer dat voor het seizoen erna. Mocht zich een investeerder melden kan alles veranderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 07:26
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #33
Streppel zou ik een topper vinden voor MVV. Hij kan middelmatige ploegen boven zichzelf laten uitstijgen en was bovendien bloedirritant om tegen te moeten voetballen. Mooi als hij een keer aan onze kant staat! Een ander soort trainer dan we de laatste jaren hebben gehad. Prima!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 07:47
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 526
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #34
Een dag niet op het forum gekeken en dus eerst een aantal pagina’s door moeten ‘worstelen’ ;) Ik lees hier wat berichten over een eventuele komst van Streppel. Ik zie diezelfde berichten ook terug in Limburgse media. Ik zie Streppel als trainer wel zitten. Om zijn cv kun je niet heen: dit zou voor ons op papier de beste trainer in jaren zijn. Maar wat ik misschien nog wel belangrijker vind, is wat-ie met teams doet. Zoals Jacques beschrijft worden dat ‘vechtmachines die gaan als de brandweer’. Met andere woorden: beleving, passie en wat reuring. Spektakel heb ik de afgelopen jaren in de speelwijze van MVV gemist. Ik heb het al vaker gezegd: ik verlies liever na een geweldige pot dan dat ik bij een gezapig wedstrijdje moet hopen op een voorzichtige overwinning. Wat meer opportunisme en bravoure en je kunt het geluk ook een beetje jouw kant op helpen. Beleving is waarvoor ik naar het stadion ga (al is dat afwachten óf en wanneer dat weer mag).
Maar goed, vooralsnog zijn het dus geruchten. Ik wacht totdat er een handtekening onder het contract staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 08:21
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #35
Streppel is op papier eigenlijk onhaalbaar voor MVV dus het zou zeker een verrassing zijn mocht hij komen. Het geeft toch wel een boost richting sponsoren en supporters en dat is wat wij weer nodig hebben na afgelopen jaren.

Echter (sorry voor mijn pessimisme) heb ik persoonlijk wat kanttekeningen over Streppel. In het verleden vond ik hem bij Willem 2 en Heerenveen vaker wat onredelijk overkomen en maakte hij ook vaak ruzies binnen de club over beperkte mogelijkheden. Zijn prestaties daar waren trouwens niet zo geweldig als zijn CV doet spreken. Dit lees ik ook terug bij de reacties van supporters daar. Vandaar dat ik vorige week eigenlijk nog hoopte dat roda voor hem zou gaan aangezien de verwachtingen dan daar heel hoog zou worden en dat het dan daar toch heel snel gaat rommelen vanwege hem.

MVV is een club waar de mogelijkheden het meest beperkt zijn in het betaald voetbal. Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken bij hem en hoe zijn salaris zal worden in verhouding met het spelersbudget.

Zoals gezegd qua boost voor de club zal het op korte termijn zeker goed zijn (ik denk een beetje aan Maaskant toentertijd) maar op langer termijn twijfel ik

MAARJA in welke positie verkeren wij om te discussiëren over een trainer die geen kanttekeningen heeft. Ik weet zelf persoonlijk ook geen betere trainer voor MVV direct. Die ex van Lommel vind ik persoonlijk ook niet slecht klinken. Guido Brepouls wordt hier ieder jaar geroepen. Dat mag wel een keer stoppen. Ik zie aan niks waarom hij een versterking zou zijn als trainer.


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 07:59 30 mei 2020 07:59 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #36
Het spelersbudget is verlaagd van 1 miljoen naar €700.000,-.
Dit zal toch ongeveer hetzelfde zijn waarmee Elsen heeft moeten werken in het verleden toen die trainer was. En in die tijd hadden we toch altijd een goede selectie. Enkel de blunders zoals Koolhof, Ogunjimi, Yildirim, Golpek o.a. in het seizoen 2017/18. Daarvoor toch altijd leuke en goede spelers gehad. Ciranni, Pereira, Peeters, Croux.

Eigenlijk zou MVV per linie twee ervaren spelers moeten aantrekken en de bank aanvullen met jeugdspelers en spelers van het eerste die tekort komen om basisspeler te zijn.

Ik hoop snel op wat nieuwe namen en geruchten.

Weet iemand soms ook iets mbt aflopende contracten? Van bv de Martina's, Holtby, Bertrams, van Acker?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 09:32 30 mei 2020 09:32 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #37
Ik weet dat van Acker graag wil bij tekenen zal dan ook wel gebeuren.
Hij zegt dat hij het hier prima naar zijn zin heeft....Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 10:53
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #38

opadiehard schreef : Ik weet dat van Acker graag wil bij tekenen zal dan ook wel gebeuren.
Hij zegt dat hij het hier prima naar zijn zin heeft....Gr opa.


Één van de weinige lichtpuntjes van afgelopen seizoen, zou zeer welkom zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 13:14
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 64
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #39
Zo'n speler als van Bommel zou ik wel eens wat meer willen zien spelen, onder Usta totaal geen kans gehad! Als hij de mentaliteit van zijn vader heeft zitten we wat mij betreft goed. Natuurlijk zouden 1 of 2 ervaren spelers zeer welkom zijn, maar laten we eerlijk wezen in deze tijd mogen we blij zijn als überhaupt mogen gaan voetballen. Ben in ieder geval verheugd dat er weer wat mooie berichten vanuit het mvv kamp komen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 15:58
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #40
Ben bang dat van Bommel, niet bij MVV blijft. Het schijnt dat van Marwijk de contacten met MVV verbroken heeft, na aanleiding van het ontslag van Penders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 17:14
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #41

middenstip schreef : Ben bang dat van Bommel, niet bij MVV blijft. Het schijnt dat van Marwijk de contacten met MVV verbroken heeft, na aanleiding van het ontslag van Penders.


Jammer, heeft nog niet echt een kans gehad. Dat van Marwijk eventueel contact met MVV verbroken zou hebben, hoeven we ook niet echt wakker van te liggen. Mijnheer was ondertussen ook al bezig bij Fortuna e.d.
En laten we eerlijk zijn. Veel heeft het tot nu toe niet veel opgeleverd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 17:57
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #42

middenstip schreef : Ben bang dat van Bommel, niet bij MVV blijft. Het schijnt dat van Marwijk de contacten met MVV verbroken heeft, na aanleiding van het ontslag van Penders.


Als het ego van opa meeweegt bij het wel of niet tekenen van een langer verblijf voor kleinzoon Van Bommel, dan zou ik hem niet eens binnen de club willen zien. Ik kan me overigens niet voorstellen dat dat zo is. Zowel Van Marwijk als vader Van Bommel hebben een schat aan ervaring op (top)niveau en weten hoe de wetten van het voetbal werken. Daarnaast, waar zou die jongen dán terecht kunnen? Bij Fortuna in de Eredivisie? Hij heeft hier nog niet eens minuten gemaakt? Bij PSV? Dat hoef ik niet eens uit te leggen waarom niet. Bij Roda? Dat zou uit Roda's kant kunnen, maar lijkt mij ook stug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 18:18
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 746
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #43
Ik vond het zeer irritant dat Usta die Van Bommel nog geen invalbeurtje gunde.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 19:44 30 mei 2020 19:46 door HIER!!.
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #44
Bommelke is neet zoe geweldig.. meer naam als faam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2020 20:22
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 954
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #45

HIER!! schreef : Bommelke is neet zoe geweldig.. meer naam als faam.

Heb ik ook gehoord, dat hij maar een matige speler was. De andere zoon van van Bommel schijnt veeeel beter te zijn, maar dan voetbalt dan ook bij PSV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.218 seconden