Transfergeruchten seizoen 2020/2021
13 juni 2020 12:10
Voor mij Petrovic als 't zover komt.
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
13 juni 2020 12:21
Charmeur
Platinum Boarder
Keeper Nigel Bertrams ook vertrokken.....
13 juni 2020 12:23
13 juni 2020 12:25 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Opvallend dat Ruben van Bommel de overstap maakt naar MVV. Hij werd altijd gezien als een uitzonderlijk talent. En ik denk dat ik 'werd' best nog in de tegenwoordige tijd kan schrijven, gezien zijn uitnodiging voor Oranje. Maar waar komt dan die overstap van PSV naar MVV vandaan? Stagneert zijn ontwikkeling en vond PSV hem niet meer goed genoeg? Heeft het te maken met de relatie tussen van Bommel sr en PSV? Vooral dat laatste is te lezen als je naar de reacties van PSV supporters kijkt bij de berichten op Facebook over deze transfer. De meesten vinden het jammer en onbegrijpelijk dat Ruben PSV verlaat. Andere reden kan natuurlijk zijn dat Ruben zelf weg wil bij PSV en lekker in de buurt wil voetballen. Geen idee...
Ik heb Ruben in zijn jonge jaren zien spelen bij Meerssen. Daar droop het talent vanaf. Thomas daarentegen viel nooit echt op bij Meerssen. Die was meer van het kaliber 'niet de beste, niet de slechtste'. Ik ben erg benieuwd hoe Ruben er nu op staat. Zijn talent zal hij zeker niet verloren zijn. Maar talent alleen is niet genoeg. Maar als Thomas de selectie van MVV 1 haalt, dan is dat zeker ook voor zijn jongere broer weggelegd lijkt me. Als blijkt dat Ruben nog steeds die topper is, moet MVV vooral niet te lang wachten om hem ook daadwerkelijk een contract aan te bieden (met het verhaal van Mbuyamba nog vers in het geheugen).
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
13 juni 2020 20:17
Petrovic...super...dat is ook niet de eerste de beste.
13 juni 2020 20:50
mvvke4life
Platinum Boarder
Op de trainer na verwacht ik voorlopig sowieso geen nieuws. Op uitgaande spelers na dan natuurlijk. We weten allemaal dat dit normaal tot de transfer deadline aanhoud. Niks nieuws dus....
Gewoon weer geduld hebben, hopen op meer en uiteindelijk is het meestal een teleurstelling.
13 juni 2020 22:46
Ik heb er schijt aan wie er trainer wordt maar laat iets van je horen als bestuur ,daar zitten wij als supporters op te wachten ,komt er een investeerder of niet ,en hoe gaat het verder met mvvv.
13 juni 2020 22:47
13 juni 2020 22:50 door Hill28.
Je hoort tussen de regels door dat MVV geen enkele moeite heeft gedaan om Bertrams te behouden, MVV had kunnen proberen de optie te lichten. Ik had liever dat MVV de functie van technisch directeur en trainer samenvoegt en slechts een bescheiden salaris aan de AD betaalt. Het geld dat daarmee vrijkomt, besteed dat aan goede spelers als Bertrams en Goppel in plaats steeds op spelers te bezuinigen.
14 juni 2020 09:58
Hill28 schreef : Je hoort tussen de regels door dat MVV geen enkele moeite heeft gedaan om Bertrams te behouden, MVV had kunnen proberen de optie te lichten. Ik had liever dat MVV de functie van technisch directeur en trainer samenvoegt en slechts een bescheiden salaris aan de AD betaalt. Het geld dat daarmee vrijkomt, besteed dat aan goede spelers als Bertrams en Goppel in plaats steeds op spelers te bezuinigen.
Bijvoorbeeld aan deze:
14 juni 2020 09:59
jovkle schreef :
Hill28 schreef : Je hoort tussen de regels door dat MVV geen enkele moeite heeft gedaan om Bertrams te behouden, MVV had kunnen proberen de optie te lichten. Ik had liever dat MVV de functie van technisch directeur en trainer samenvoegt en slechts een bescheiden salaris aan de AD betaalt. Het geld dat daarmee vrijkomt, besteed dat aan goede spelers als Bertrams en Goppel in plaats steeds op spelers te bezuinigen.
Bijvoorbeeld aan deze:
www.transfermarkt.de/alex-timossi-anders...rofil/spieler/454628
14 juni 2020 11:52
Napoleon
Platinum Boarder
Van belang is toch wel te weten , wat is eigenlijk de manier van werken van onze TD.
Is het gericht spelers scouten en deze dan contracteren ?
Helaas , in 90 procent van de gevallen gaat het als volgt , naar spelers makelaars wordt een mailtje of een appje gestuurd met de vraag of ze spelers hebben voor de volgende posities .... 10, 6 , 8 noem maar wat
Als de makelaars dan met een aantal namen terug komen dan is standaard dat onze TD ze niet kent ... terwijl het heel vaak spelers zijn die veel wedstrijden in de benen hebben in 1ste of 2de klasse in NL of Belgie... van zuid Europese landen snap ik dat je de markt niet kent. Maar spelers die bv in Belgie 200 wedstrijden en meer op hoogste niveau hebben gespeeld en je als TD niet kent is beschamend maar vooral geeft ook te denken .
Wij vragen ons al jaren af waarom we geen evenwichtig elftal hebben , dat heeft zeker met geld te maken maar veel belangrijker is dat je de markt moet kennen en als je niet weet wat er in de markt speelt ga je idd ergens een 6 "inkopen"die je eerst 4 weken laat mee trainen dan dat je weet welke 6 je moet hebben..
Dit jaar zal dat niet anders worden dan vorige jaren , dus verwacht op voetbal gebied niet zo veel. En laten we ophouden Corona daar de schuld van te geven . Een fatsoenlijke data base heeft niks met corona te maken maar met je kennis voor je vak !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht, Hier menier
14 juni 2020 12:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Napoleon schreef : Van belang is toch wel te weten , wat is eigenlijk de manier van werken van onze TD.
Is het gericht spelers scouten en deze dan contracteren ?
Helaas , in 90 procent van de gevallen gaat het als volgt , naar spelers makelaars wordt een mailtje of een appje gestuurd met de vraag of ze spelers hebben voor de volgende posities .... 10, 6 , 8 noem maar wat
Als de makelaars dan met een aantal namen terug komen dan is standaard dat onze TD ze niet kent ... terwijl het heel vaak spelers zijn die veel wedstrijden in de benen hebben in 1ste of 2de klasse in NL of Belgie... van zuid Europese landen snap ik dat je de markt niet kent. Maar spelers die bv in Belgie 200 wedstrijden en meer op hoogste niveau hebben gespeeld en je als TD niet kent is beschamend maar vooral geeft ook te denken .
Wij vragen ons al jaren af waarom we geen evenwichtig elftal hebben , dat heeft zeker met geld te maken maar veel belangrijker is dat je de markt moet kennen en als je niet weet wat er in de markt speelt ga je idd ergens een 6 "inkopen"die je eerst 4 weken laat mee trainen dan dat je weet welke 6 je moet hebben..
Dit jaar zal dat niet anders worden dan vorige jaren , dus verwacht op voetbal gebied niet zo veel. En laten we ophouden Corona daar de schuld van te geven . Een fatsoenlijke data base heeft niks met corona te maken maar met je kennis voor je vak !
Is je wekelijkse klaagzang nu klaar over de TD? Kunnen we weer verder gaan met geruchten
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
14 juni 2020 12:43
Terug naar waar dit topic voor bedoeld is.
Waarom niet polsen bij Sven Braken m.b.t. de spitspositie? Sven is natuurlijk een jongen van de stad maar daarnaast veelal bankzitter bij AS Livorno Calcio in de Serie B. Daarbij staat die club stijf onderaan en degradatie dreigt. Tevens wil de huidige eigenaar de club verkopen maar komt deze aan de straatstenen niet kwijt, waardoor een faillissement geen ondenkbaar scenario is. Een of andere Majd Yousif uit de buurt van Rotterdam was tot voor kort de beoogd nieuwe eigenaar maar is onlangs gearresteerd i.v.m. grootschalige witwaspraktijken, maar dat terzijde.
Geen gerucht, ik werp zomaar een balletje op.
14 juni 2020 12:47
Napoleon
Platinum Boarder
@lijntjes... ik snap voor jou dat t heel lastig is om te erkennen waar het in de basis op technisch vlak verkeerd gaat binnen MVV. Dat benadruk je ook keer op keer zonder dat je inhoudelijk een antwoordt hebt... tja je noemt het klagen, ik noem het een gebrek aan beleid en kwaliteit en voeg daar de feiten aan toe.
Als je zo goed op de hoogte bent want dat vind je van jezelf, immers anderen klagen en jij heb inhoudelijk het antwoordt ?? dan ben ik wel eens erg benieuwd welke visie MVV heeft op spelers en welke manier van werken onze TD heeft daarin om die selectie samen te stellen.
14 juni 2020 12:53
Home
ZOEKEN
NIEUWSSPORTCARNAVALTELEVISIEWEERCONTACTSTREAMSPRIKKERS
Oud-Roda JC'er Kujovic weg bij MVV: 'ik wil hogerop'
Posted on 14. Jun, 2020 by redactie
Oud-Roda JC'er Vladan Kujovic vertrekt als keeperstrainer bij MVV. Dat bevestigen de 41-jarige doelman, die in het verleden jarenlang onder lat stond in Kerkrade, en technisch directeur Ron Elsen van de Maastrichtse club.
Kujovic ging in de zomer van 2019 als keeperstrainer aan de slag bij MVV. Tijdens het inmiddels afgelopen seizoen zat hij als lid van de technische staf zelfs enkele keren op de bank als reservegoalie. "Ik heb een goed jaar bij MVV gehad en de club heeft me ook een aanbieding gedaan voor een nieuw contract, maar ik heb tijdens een aantal gesprekken gezegd dat ik graag hogerop wil", legt Kujovic aan ZO-NWS uit.
"Ik wil graag naar de Eredivisie of gaan werken bij een buitenlandse club. Er zijn wel wat contacten, maar ik merk dat clubs door de coronacrisis nog niet echt weten waar ze aan toe zijn", vervolgt Kujovic.
Een mogelijke terugkeer bij Roda JC, waarover in de wandelgangen wordt gesproken, is volgens hem op dit moment niet aan de orde. "Van interesse weet ik niks, anders zou ik het eerlijk zeggen. Ik heb wel nog altijd fijne contacten bij de club omdat ik er zolang gewerkt heb als speler en keeperstrainer."
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
14 juni 2020 13:05
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Napoleon schreef : @lijntjes... ik snap voor jou dat t heel lastig is om te erkennen waar het in de basis op technisch vlak verkeerd gaat binnen MVV. Dat benadruk je ook keer op keer zonder dat je inhoudelijk een antwoordt hebt... tja je noemt het klagen, ik noem het een gebrek aan beleid en kwaliteit en voeg daar de feiten aan toe.
Als je zo goed op de hoogte bent want dat vind je van jezelf, immers anderen klagen en jij heb inhoudelijk het antwoordt ?? dan ben ik wel eens erg benieuwd welke visie MVV heeft op spelers en welke manier van werken onze TD heeft daarin om die selectie samen te stellen.
Nou, je doet het voorkomen als de TD van maandag t/m vrijdag languit op de bank ligt en wat appjes zit te sturen naar een spelersmakelaar. Iedere TD, of je nu bij Telstar, MVV of Ajax werkt , gaat wekelijks wedstrijden kijken. Dat een TD van MVV naar andere wedstrijden opvalt waarbij je minder snel herkend wordt dan een TD van Ajax die naar topwedstrijden moet gaan, lijkt mij logisch. Dat een TD van Ajax meer middelen en bereik heeft , lijkt me logisch. We vissen in een kleinere vijver. Of daar nu Elsen, Jonker, Pietje of Klaasje zit. Ik durf met zekerheid te zeggen dat onze TD de markt in de lagere divisies van Belgie , de jeugdelftallen aldaar van topclubs op zijn duimpje kent. Dat jij wellicht iemand kent die wel eens zaken met onze TD heeft gedaan daar anders over denkt, dat kan. Maar om nu in het wilde weg te roepen dat Elsen zelf appjes stuurt , geen spelers kent in 90% van de gevallen. Kom op, geloof je het zelf?
Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden