>
Ontvangen bedankjes 124
Napoleon schreef : Mooie verlenging van Acker ..jonge met eredivisie ervaring !
MVV is ook bezig met een keeper met flinke eredivisie ervaring , benieuwd of die gaat tekenen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kins beter gein naome numme, aanders geit 045 weer de vaan door mèt desbetreffende speuler!Dary66 schreef : Ik neem toch aan dat de nieuwe trainer ook iets in te brengen heeft over een nieuwe speler! Het is zo jammer Napoleon dat je aangeeft dat je weet met wie ze bezig zijn maar dan geen naam noemt!! Ik zou er dan voor kiezen niets te zeggen dan ontstaat er ook geen onrust, uiteindelijk willen we namen horen en geen vage uitspraken! Hoop nog steeds dat jij snel met veel duidelijkheid komt over kou plannen, ben geneigd nog steeds in jou te geloven!
Mestreech72 schreef :
Kins beter gein naome numme, aanders geit 045 weer de vaan door mèt desbetreffende speuler!Dary66 schreef : Ik neem toch aan dat de nieuwe trainer ook iets in te brengen heeft over een nieuwe speler! Het is zo jammer Napoleon dat je aangeeft dat je weet met wie ze bezig zijn maar dan geen naam noemt!! Ik zou er dan voor kiezen niets te zeggen dan ontstaat er ook geen onrust, uiteindelijk willen we namen horen en geen vage uitspraken! Hoop nog steeds dat jij snel met veel duidelijkheid komt over kou plannen, ben geneigd nog steeds in jou te geloven!
HIER!! schreef : Es de wind geit ligge, en temperatuur umhoeg geit... kome de sjuip oet de sjaow..
Dat heeft maar met een ding te maken, en dat is naar de wensen kijken van je buren, om vervolgens treiterend met een zak gemeentegeld dat te halen, wat je buren eigenlijk zouden willen. (zie ook Streppel, Croux, Goppel) en wie nog allemaal van MVV in het verleden. Te veel om op te noemen. Maar voetballers kijken daar niet naar (en terecht), want het is die zak geld wat voor hun ogen gehouden wordt. Voor die zak geld ging de engel van Maastricht nog in Kerkrade voetballen.Jim Cemint schreef : Het gaat wel iets verder dan dit ene bericht. Het blijkt een serieus gerucht te zijn. Kuipers naar 045... Ik kan me er niets, maar dan ook helemaal niets bij voorstellen.
Schapendonk schreef :
Jim Cemint schreef : Voor die zak geld ging de engel van Maastricht nog in Kerkrade voetballen.
D'n Ingel vaan Mestreech, de Mestreechter Geis, 't Mooswief, ze stoon allemaol symbool veur de rasechte Mestreechteneer. En die zalle dus noets vaan ze leve dit soort fratse oethole! God bewaore us...
Audiowaste schreef : Ibou Cherif van Roda naar MVV.