Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

05 juni 2021 12:30
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #106

MVVke schreef :

Mie leef Mestreech schreef :

MVVke schreef : Is Last eigelek nog in beeld? Nuie trainer, nuie kans?

Last heet gein topsportmentaliteit in mien ouche. Ein sezoen zit ut eve tege (kin ste höbbe es jonge speuler) en geliek goeit r de handdook in de ringk. Euvertuig neet ech vaan professionaliteit. En daobij esse Salasiwa neet oet de basis gespäöld krijgs....

Vaan die 12 speulers wat vertrekke, had iech allein Rico Zeegers behawwe. Oeteindelék esnog gebäörd.

Dat heer de handdook gegoeid zouw höbbe, dao euver goon versjèllende verhaole. D'ne eine zeet tot Last zelf de handdook heet gegoeid, d'n aandere zeet tot min of mier vaanoet M.V.V. kump. Dus 't is nog mer de vraog wie dit verhaol noe ech inein stik.

Die paar kiere tot heer späölde, voont 'ch 'm toch ech beter es Salasiwa... Mer bon, smake versjèlle.

Persoenlék keump 't euver dat heer zellef de handdook heet gegoeid, mer dao zal vaan beide kante e verhaol zien inderdaad. Mer good, los daovaan zaog iech häöm aoch väöl leever daan Salasiwa en zaog iech in Last wel e talentvolle speuler. Jaomer dat heer veurig jaor neet ech de kans heet gekrege.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2021 13:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #107
Rico Zeegers zal wel ontdekt hebben dat er buiten MVV voor hem weinig kansen waren ....toch Welkom .

05 juni 2021 13:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #108

bokkesprongen schreef : Rico Zeegers zal wel ontdekt hebben dat er buiten MVV voor hem weinig kansen waren ....toch Welkom .

Jammer met deze negatieve inslag......mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

05 juni 2021 23:02
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #109
Heel tevreden dat Rico Zeegers voor mvv getekend heeft. Een waardevolle speler waar we veel plezier aan kunnen beleven een mooi begin. Nu hopen op meer.

05 juni 2021 23:06
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #110
Een vraag aan de deskundigen. Zou remans van oda een goede centrumspits voor ons zijn? Wat vinden jullie?

05 juni 2021 23:10
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #111
Mooie statestieken vorig seizoen bij oss + bekende van claas wels. Wie weet.

06 juni 2021 00:10 06 juni 2021 00:15 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #112

krampioen schreef : Een vraag aan de deskundigen. Zou remans van oda een goede centrumspits voor ons zijn? Wat vinden jullie?

Gezien het woord deskundigen, neem ik aan dat je van mij een antwoord verlangd. Ik zal je daarom niet teleurstellen.

Remans is voor ons niveau een prima spits , maar niet in een systeem met vleugelspelers. Hij is in staat om op eigen kracht een kans te creëren, maar niet om als aanspeelpunt te fungeren.

Daarnaast heeft deze reserve Duitser een uitstekende song op zijn naam staan. Stichting Doe Een Wens heeft hierin het e.e.a. mogelijk gemaakt voor deze figuranten in de clip.

Dikkop Van As laat gezien het feit dat zelfs Maastricht positief is over zijn omvang van zijn speknek hem niet naar ons laten vertrekken.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

06 juni 2021 15:06
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #113

tuutsje schreef : Mark van Bommel getekend bij Wolfsburg. Misschien kunnen we uit die hoek iets verwachten? Geen gerucht, just wishfull thinking.

Hopelijk een oefenwedstrijd tegen Wolfsburg. Zou mooi zijn.

07 juni 2021 12:45
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #114
Ik volg ook graag de transfers van MVV u21 maar zag op transfermarkt dat er 2 spelers uit Noord Holland aansluiten Cedric Bobson van Fc Amsterdam U23 en Irvine Hegar DEM U19. Is dat ook een koerswijzeging?

07 juni 2021 13:26
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #115

Strucht schreef : Ik volg ook graag de transfers van MVV u21 maar zag op transfermarkt dat er 2 spelers uit Noord Holland aansluiten Cedric Bobson van Fc Amsterdam U23 en Irvine Hegar DEM U19. Is dat ook een koerswijzeging?

Wellicht jongens die hier gaan studeren?

07 juni 2021 16:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #116
Ik denk dat bobson aansluit bij de A selectie daar mvv niet verder gaat als U21 toch?...mvrgr Opa.

....

07 juni 2021 17:37
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #117

Mie leef Mestreech schreef :

MVVke schreef : Is Last eigelek nog in beeld? Nuie trainer, nuie kans?

Last heet gein topsportmentaliteit in mien ouche. Ein sezoen zit ut eve tege (kin ste höbbe es jonge speuler) en geliek goeit r de handdook in de ringk. Euvertuig neet ech vaan professionaliteit. En daobij esse Salasiwa neet oet de basis gespäöld krijgs....

Vaan die 12 speulers wat vertrekke, had iech allein Rico Zeegers behawwe. Oeteindelék esnog gebäörd.

Ik zag hem gisterochtend in zijn eentje oefeningen doen op een van de velden van Scharn. Was wel een raar gezicht, hij alleen met een paar ballen en wat van die plastic hoedjes.

07 juni 2021 20:18
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #118
Ik vindt gewoon dat Last op zijn minst in het begin mag meetrainen. Als Wels het dan niet in hem ziet zitten zij het zo. Maar dat is mijn mening he

07 juni 2021 22:43
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #119
Geen gerucht helaas, maar stille hoop dat Ron Elsen al scoutend meeleest op deze pagina.. ;-)

Hüseyin Dogan heeft vorige maand getekend bij een club uit Tadzjikistan, maar is daar nu alweer weg. Enkele jaren geleden in onderhandeling geweest met MVV en kende zijn beste jaar bij Top Oss. Dit zou een prima speler zijn. Wat zeg ik, dit zou een topspeler voor MVV kunnen zijn.

07 juni 2021 22:54
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #120

Karakter schreef : Geen gerucht helaas, maar stille hoop dat Ron Elsen al scoutend meeleest op deze pagina.. ;-)

Hüseyin Dogan heeft vorige maand getekend bij een club uit Tadzjikistan, maar is daar nu alweer weg. Enkele jaren geleden in onderhandeling geweest met MVV en kende zijn beste jaar bij Top Oss. Dit zou een prima speler zijn. Wat zeg ik, dit zou een topspeler voor MVV kunnen zijn.

Ik denk dat hij iets te goed is voor de jeugdopleiding van MVV. Klaas Wels daarintegen heeft met hem samengewerkt in het jaar dat hij geweldig presteerde.

Ik zie hem graag komen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden