Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

23 mei 2021 12:19
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #76
Zo goed was Bo geens ook weer niet, hij was sympathiek maar daar win je geen wedstrijden mee.
Mike Havekotte zou toch verlengd hebben of zeg ik nu iets verkeerds?
Dan zie ik hem liever onder de lat staan dan Geens.

Over de trainer, geef hem een kans hij heeft het zo slecht nog niet gedaan bij Oss.
Had ook liever Kalezic nog een jaar bij MVV gezien, maar het is zoals het is.
Dan is het achteraf toch niet de geschikte man geweest als dit zijn instelling is.
Loyaliteit is heel schaars in deze tijden! Vooral in het voetbal wereldje!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2021 12:22
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #77
Indd vond bo geens wat klein van stuk en ging daarom nogal eens de fout in,hoe zit het nu met havekotte?....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

23 mei 2021 12:59
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #78
Vraag me nu af in hoeverre Darije bepalend ( zie onderstaande opmerking werkveld TD ) was bij het niet verlengen van de contracten van o.a. onze Antilliaanse international of Last en Koensje K?
Betekent dat dan dat er nu eventueel opnieuw gesproken wordt met deze en enkele andere jongens of is de deur definitief dicht?

Want ik weet niet hoe ik deze uitspraak van MVV :
"het werkveld van Technisch Directeur behoren binnen de organisatie verdeeld onder de technische staf en de algemeen directeur"
nu op dit moment moet interpreteren...

Tech. staf is dat Wels, Vrede en Servais of ook Ron Promotion Elsen ??? en met Noor als AD...
Wordt Wels betrokken bij het uitzoeken en testen van potentiële nieuwe aanwinsten ?
Zeker na het wegvallen van Henny Bastiaens en nu Ron nieuwe taken heeft / krijgt ?
Of wordt Ron gebaseerd op zijn kennis en ervaring er toch nog / wel weer bijgehaald ?

@Canape Rouge : C' est quoi ces messes basses?

23 mei 2021 13:39
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #79
Geen gerucht, maar toch: Waem voor twee seizoenen vastgelegd.

www.mvv.nl/nieuws/matteo-waem-ook-komende-2-jaar-mvv-rsquo-er

Wat mij betreft prima. Speler met potentie, duelkracht en drang naar voren. Nog wat ongepolijst, maar kan wel nog groeien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, LRB

23 mei 2021 13:39 23 mei 2021 13:40 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #80

opadiehard schreef : Indd vond bo geens wat klein van stuk en ging daarom nogal eens de fout in,hoe zit het nu met havekotte?....mvrgr Opa.

wat denk je van Bram Castro ? Even oud als Maarten Stekelenburg ...
en ik vond Castro een van onze beste keepers de laatste 10 jaar
Geeft MVV tijd om rustig rond te kijken, toch ?

23 mei 2021 20:33
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #81
Ik hoop dit jaar sneller op namen, en dan ook eens leuke namen. Mischien nog een investeerder of geldschieter erin en gaan....
Ik heb al zin in komend seizoen....

24 mei 2021 09:49
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #82
Ik verwacht (met de degradatir van Ado) dat Havekotte daar alsnog zijn kans krijgt (overigens net als Verheydt denk ik)

24 mei 2021 13:30
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #83
Bosing ook getekend met nog een optie voor een extra jaar. Dat blijf ik toch apart vinden zeker nu kalazic weg is.

24 mei 2021 14:11
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #84
Dat is inderdaad heel verrassend, volgens mij heeft hij nog geen minuut voor ons gespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

24 mei 2021 14:44
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #85
In de podcast zei Kalezic dat alle spelersbeslissingen met de volledige technische staf zijn genomen. Dus Wels zal hiervoor wel varen op Vrede en Servais. Denk dat Bösing toch ergens indruk heeft gemaakt. Zal bovendien geen grootverdiener zijn.

24 mei 2021 15:56
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #86
Het ziet er naar uit dat een van de eerdere posters gelijk krijgt. Elf spelers die 1e divisiewaardig zijn en 11 spelers die uit de jeugdopleiding en zo komen. Dat is de selectie van komend seizoen. Voor de groep een brave trainer die het doet met wat hij krijgt. Kritiekloos.
We zullen het er mee moeten doen.

25 mei 2021 14:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #87
Mike Havekotte gaat niet in op de aanbieding van MVV. We moeten dus op zoek naar een nieuwe eerste keeper.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bromsnor-West

25 mei 2021 14:41
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #88
Bo Geens zou een prima keeper zijn. Ervaring met MVV, maar ook al samengewerkt met onze nieuwe trainer. In het seizoen dat hij hier was prima indruk achtergelaten.

Havekotte was ook een prima keeper. Helaas, maar ook hij had net zoals Geens dat had. Goeie wedstrijden maar laten we eerlijk zijn. Er zijn ook wedstrijden geweest waar die als een zoutzak erbij stond. Al met al helaas.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

25 mei 2021 14:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #89
Op zich geen ramp, ik denk dat Havekotte prima vervangbaar is, een andere keeper van dat niveau (of zelfs beter?) moet wel te vinden zijn.

Tegelijkertijd weet je bij keepers dat ze grote sprongen maken als je ze een tijdje laat staan (vind zelf Jo Coppens het beste voorbeeld, van een vliegenvanger zijn eerste maanden uitgegroeid tot KKD-topper in zijn tweede seizoen) en Havekotte had zeker potentie. Zonde als er nu weer een talent in de goal moet die de eerste zes maanden uit gebrek aan ervaring de nodige foutjes maakt.

Over Jo Coppens gesproken: die keepte in de afgelopen vier seizoenen 90 wedstrijden in de Duitse 3. Liga en nog 7 op het Noorse tweede niveau ergens tussendoor. 30 jaar oud. Betrouwbaar en transfervrij als google me niet bedriegt - gedegradeerd met zijn laatste club - gezien de statistieken niet Coppens' schuld, die kwam in de winterstop binnen en kreeg in 17 wedstrijden 27 doelpunten tegen. Minder dan de keeper van de nummer 7 uit die competitie, om maar wat te noemen.

Nou weet ik dat we in de trieste situatie zitten dat in de 3e Bundesliga aanzienlijk meer is te verdienen dan bij MVV maar met Coppens zou je wel voor de komende vijf jaar klaar zijn in het doel - vraag is of Coppens daar zin in heeft en of MVV bereid is net iets meer dan een minimumloontje aan de keeperspositie uit te geven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

26 mei 2021 09:24
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #90
Mike Havekotte keert komend seizoen niet terug bij MVV. De doelman werd afgelopen voetbaljaargang gehuurd van ADO Den Haag.

MVV had de transfervrije keeper graag willen overnemen van ADO, maar de gesprekken tussen club en speler leverde geen overeenkomst op. "Wij hebben, binnen de deadline, geen reactie ontvangen op ons voorstel gehad. Dus dan vervalt de aanbieding," aldus algemeen directeur Erik Noor.

Nieuw
Havekotte wisselde onlangs van zaakwaarnemer. Die heeft wel nog een poging gedaan om met de Maastrichtenaren in gesprek te gaan, maar MVV heeft zijn pijlen inmiddels gericht op andere kandidaten om volgend seizoen onder de lat te staan in De Geusselt.

Loopbaan
De 25-jarige Havekotte keepte afgelopen seizoen dertig wedstrijden voor MVV en hield daarin zeven keer zijn doel schoon. Hij begon zijn loopbaan in de jeugd van FC Utrecht en kwam via Excelsior, ADO Den Haag en Dordrecht afgelopen zomer uiteindelijk bij MVV terecht.

Bron L1

Zo zie je alweer dat er meerdere kanten aan een verhaal zitten. Noor lijkt duidelijk de lijntjes uit te zetten.

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden