Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

22 mei 2021 13:08
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #61
De geruchten over Keulen zijn wat mij betreft niet heel sterk.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2021 13:33 22 mei 2021 13:33 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #62
Heel wat gebeurd vandaag...
Kalezic weg, Wels nieuwe trainer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

22 mei 2021 13:36
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #63
Je vraagt je af wat hier de reden voor is dat Kalezic weg gaat. En ik vraag me nog sterker af of het verstandig van MVV is geweest om de organisatie om te gooien zodat Kalezic meer invloed zou krijgen. Vond het toen al geen goed idee en nu blijkt het inderdaad maar voor enkele maanden te zijn geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

22 mei 2021 13:37
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #64
logo

TicketsFanshopNieuwsbrief
voetbal
Klaas Wels opvolger van Darije Kalezic
Zaterdag 22 mei 2021

MVV Maastricht en trainer-coach Darije Kalezic hebben in goed onderling overleg besloten om na een jaar hun succesvolle samenwerking te beëindigen.

“Onze samenwerking is heel intensief geweest en dat heeft heel veel energie van mij vereist”, zegt scheidend trainer Kalezic. Gelukkig, kijk ik met een goed gevoel terug want wij hebben alle beoogde doelstellingen gehaald. Daarmee hebben wij een goede basis gelegd voor verdere succesvolle ontwikkelingen van MVV Maastricht.”

Om in de toekomst een goed vervolg aan het ingezette ‘proces’ te kunnen geven, is MVV zorgvuldig op zoek gegaan naar een nieuwe trainer-coach. De in Den Bosch geboren Klaas Wels zal de komende twee seizoenen de formatie van de Sterrendragers onder zijn hoede nemen. De succesvolle trainer van Top Oss past precies in het plaatje dat MVV voor ogen heeft. Immers is Wels een trainer die qua spelstijl in het verlengde van Darije Kalezic werkt en daarbij ook volledige passie en inzet van zijn spelers vraagt.

Klaas Wels is gewend om met bescheiden middelen in het betaalde voetbal te werken. Bij Top Oss had de Brabander jarenlang het laagste spelersbudget uit het Nederlandse betaalde voetbal ter beschikking. In het zojuist afgelopen seizoen eindigde Wels met Top Oss op een tiende plek, net boven MVV. In het seizoen 2018-2019 bereikte hij zelfs de play-offs waar Oss uiteindelijk door Sparta werd uitgeschakeld. Ook was Wels dat seizoen verantwoordelijk voor het feit dat onder zijn leiding Top Oss de hoogste eindklassering in de clubgeschiedenis wist te behalen: een zesde plek met slechts drie punten achterstand op de derde plek.

“Ik ben van overtuigd, dat Wels met nieuwe energie, MVV Maastricht een succesvol vervolg kan geven naar de ultieme doelstellingen die MVV ambieert”, weet Kalezic die met een warm gevoel Maastricht gaat verlaten. “Ik wil dan ook onze spelers, stafleden en alle betrokken medewerkers, bedanken voor hun inbreng en steun in de wederopbouw van Us MVV. Mijn speciale dank gaat uit naar onze trouwe supporters die mij dagelijks motivatie en energie hebben gegeven om mijn werk in Maastricht succesvol ten einde te kunnen brengen.”

Klaas Wels (47) trainde Top Oss van 2017 tot 2021. Hij begon zijn carrière in 2004 bij RKSV Schijndel. Als stagiaire startte hij in 2008 bij Top Oss om vervolgens bij deze club van 2010 tot 2014 als assistent-coach te fungeren. In zijn tijd als assistent-coach bij Top Oss was Wels ook trainer van SV Deurne, waarmee hij de Districtsbeker Zuid II won. In maart 2017 nam hij het roer als hoofdtrainer bij Top Oss over. Onlangs nam hij er afscheid. In totaal was Wels 4,5 jaar hoofdcoach bij Top Oss, hiermee de langst zittende coach in de Keuken Kampioen Divisie.

“Wels is een man die prima past bij MVV. Hij zet de ingezette lijn van Darije Kalezic voort en dat is precies waar wij als MVV ook op zoek naar zijn gegaan”, zegt algemeen directeur Erik Noor.

Regillio Vrede heeft al eerder gewerkt met Klaas Wels. Vrede – in 2008 assistent-coach bij Top Oss - begeleidde Wels toen hij als stagiaire begon. “Hij is enorm gedreven, ambitieus, wil altijd het maximale uit een speler halen. Een echt voetbaldier, hij ademt uit iedere porie voetbal”, aldus de assistent-trainer van MVV, die sinds zijn eerste ontmoeting altijd contact is blijven houden met Wels. “Toen Algemeen Directeur Erik Noor aangaf dat MVV met Klaas in gesprek was, was ik zeer aangenaam verrast. De club heeft z’n huiswerk prima gedaan.”

Klaas Wels kiest niet zo maar voor MVV. “Ik ben vereerd en trots om in Maastricht aan de slag te mogen gaan. Het is een prachtige club met een mooi stadion en altijd enthousiast publiek. Een grote club met historie in een geweldige stad. Een club die leeft in de stad. Dat zie je ook aan de toeschouwersaantallen. Daarbij is de visie die de club heeft duidelijk en realistisch. Ik wil ook alleen aan de slag bij een club die een duidelijke visie heeft. En die heeft MVV! Stap voor stap richting de play-offs, spelers beter maken, de Academy. Daarbij een speelwijze die volledig bij mij past. Ik ben een trainer die van zijn spelers eist dat ze de bereidheid hebben om altijd alles te geven. Het uiterste van zichzelf vergen. Dat zijn de spelers aan zichzelf, het team, de club, de sponsors maar zeer zeker ook aan de trouwe supporters verplicht. Altijd het maximale leveren, voor minder ga ik niet. Sterker nog, ik eis dat.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, bokkesprongen

22 mei 2021 13:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #65
Ik had liever Kalezic gehouden. Maar Wels is een logische keuze. Goed dat er snel duidelijkheid is maar ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken, ook qua spelersbeleid.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

22 mei 2021 13:46
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #66
Dit speelt dus al lang. Wels uitstekende keuze, maar komt toch als een kleine shock.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

22 mei 2021 13:49
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #67

Jacques schreef : Ik had liever Kalezic gehouden. Maar Wels is een logische keuze. Goed dat er snel duidelijkheid is maar ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken, ook qua spelersbeleid.

Ik niet, Kalezic wilde veel te veel invloed. Daarbij heeft Wels bewezen de voorbije seizoenen misschien wel de beste trainer van de KKD te zijn gezien zijn statistieken. Daarbij vermoed ik dat ze in Doetinchem met de buidel hebben gerammeld.
Ik vind het een verrassende, interessante, maar prima zet van MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, De Zwarte Vogel, Hier menier

22 mei 2021 13:51
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #68
Ik had ook liever gehad dat Kalezic langer was gebleven maar kan niet zeggen dat ik ontevreden ben met Wels.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

22 mei 2021 13:52
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #69

ASR schreef :

Jacques schreef : Ik had liever Kalezic gehouden. Maar Wels is een logische keuze. Goed dat er snel duidelijkheid is maar ben erg benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken, ook qua spelersbeleid.

Ik niet, Kalezic wilde veel te veel invloed. Daarbij heeft Wels bewezen de voorbije seizoenen misschien wel de beste trainer van de KKD te zijn gezien zijn statistieken. Daarbij vermoed ik dat ze in Doetinchem met de buidel hebben gerammeld.
Ik vind het een verrassende, interessante, maar prima zet van MVV!

Ik denk dat je gelijk hebt qua invloed. Hij heeft wel het maximale eruit gehaald denk ik met de huidige spelersgroep. Iets wat Wels ook bewezen heeft dat hij dat kan. Zal idd al langer hebben gespeeld, je hebt geen nieuwe trainer binnen 1 dag, althans MVV niet. Ik denk dat ze op tijd en juist geschakeld hebben! Chapeau.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

22 mei 2021 13:52
Lange87.
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #70
Toch wel deels teleurgesteld in darije! Je roept al van begin van seizoen dat je in een proces zit. Dan vindt ik persoonlijk zelf dat je ook dat proces moet afronden. Maar aangezien volgend seizoen niet meer mogelijk is qua spelersbudget. en zich top 4 club heeft een gemeld waar wel veel meer mogelijk is. Dan is de verleiding hem toch te groot geworden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, LRB

22 mei 2021 14:24
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #71
T weurd noets mie get in Mestreech!! rope al 10 jaor um un samewerking met aander club..
Roope al un paar maond gesprekke met investeerder..
Dao kump hielemaol niks.

T is euver met de glorie.. veer zien t Telstar, top oss

Veendam

Rbc

Agovv

22 mei 2021 14:43 22 mei 2021 15:00 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #72
...Welkom Wels !

22 mei 2021 14:44
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #73
MVV Maastricht en Darije Kalezic hebben na een jaar besloten om uit elkaar te gaan. De club heeft met Klaas Wels, die onlangs afscheid nam van TOP Oss, reeds een opvolger gevonden.

Wels heeft een tweejarig contract getekend bij MVV, dat in het afgelopen seizoen één plekje onder TOP eindigde (elfde en tiende). Hij was in totaal liefst elf jaar werkzaam in Oss. 'Ik ben vereerd en trots om in Maastricht aan de slag te mogen gaan', zegt Wels nu op de clubsite van MVV. Algemeen directeur Erik Noor stelt dat Wels een trainer is die prima bij MVV past: 'Hij zet de ingezette lijn van Darije Kalezic voort en dat is precies waar wij als MVV ook op zoek naar zijn gegaan.'

MVV stelt dat de samenwerking met Kalezic in onderling overlegd is beëindigd. 'Onze samenwerking is heel intensief geweest en dat heeft heel veel energie van mij vereist', legt Kalezic uit. 'Gelukkig kijk ik met een goed gevoel terug, want wij hebben alle beoogde doelstellingen gehaald. Daarmee hebben wij een goede basis gelegd voor verdere succesvolle ontwikkelingen van MVV.'

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

22 mei 2021 17:44
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #74
Trainer weg, beste spelers weg, geen sponsoren meer met vermogen en een mvv hart. Dit wordt geen tussenjaar maar een 1e afbraakjaar. Het zal nooit meer iets worden met deze club. Gelukkig hou ik ook van wielrennen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

23 mei 2021 09:30
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #75
Misschien dat wels ene ' Bo Geens' kan meenemen. Die loopt daar volgende maand als het goed is uit zijn contract..

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden