Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

28 juli 2021 16:01
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #286
Ik denk (hoop) dat MVV vlak voor de competitie de investeerder bekend maakt samen met een paar huurlingen (afvallers bij eredivisie- of althans betere clubs).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 16:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #287

Mienclub1902 schreef : Ik denk (hoop) dat MVV vlak voor de competitie de investeerder bekend maakt samen met een paar huurlingen (afvallers bij eredivisie- of althans betere clubs).


Ik denk (vrees) dat MVV er niet uitkomt met een investeerder (ALS die er al is..), of ALS ze er al uitkomen dit absoluut geen vetpot zal zijn en dat dit (incl. Labylle) de selectie is waar het mee moeten gaan doen (al zullen er nog wel 1 of 2 transfervrije paniekaankopen bijkomen, die uiteindelijk geen meerwaarde zijn).

Absoluut niet mijn HOOP, maar wel mijn verwachting. Gebaseerd op 34 jaar MVV-ervaring...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2021 20:28
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #288
In mijn 39 jarig supporterschap van us mvv-ke heb ik toch ook heel wat.mooie momenten meegemaakt. Wat dacht je van de promoties en het kampioenschap en de periode met Robert Maaskant?
Waarom zou het niet eens lukken een investeerder binnen te halen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 13:05
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #289

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 13:36 29 juli 2021 13:37 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #290
Allemaal leuk en aardig. Ik ken ze niet, maar dit lijken gezien hun statistieken weer allemaal lichtgewichten. Ook onze proefspelers zijn/waren veelal uit die categorie. Er zullen zwaargewichten bij moeten. Spelers met ervaring, jongens die minimaal op KKD-divisie niveau genoeg wedstrijden in de benen hebben. En spelers die weten wat op dat niveau gevraagd wordt. Bij die jongens van Eupen zit een keeper. Oké, we hebben nog een tweede doelman nodig, maar waarom loopt Koot hier dan al zo lang rond? Daarnaast een onervaren centrale verdediger. Er zou juist een ervaren centrale verdediger bij moeten. We hebben al 2 redelijk onervaren centrale verdedigers (weliswaar met veel potentie).

Toegegeven: spelers als Mmae, Deom, Lavallee en Balikwisha (zou die niet opnieuw te porren zijn?) van Standard hadden ook nog niet heel veel meters gemaakt toen ze bij ons kwamen en bleken toch aanwinsten te zijn. Maar gezien de staat van de selectie op dit moment is op z'n minst een ervaren as toch echt heel hoog nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 13:37
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #291
Volgens trepke b voor de breedte…… dacht dat we er daar al genoeg van hadden?

Ik begrijp er niks van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 13:50
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #292
Persoonlijk denk ik dat de strategie tot nu toe niet zo slecht is, in ieder geval geredeneerd vanuit de situatie waarin MVV helaas zit.

Het lijkt er steeds meer op dat de echte transfers pas eind augustus gaan plaatsvinden en niet alleen bij MVV.
Spelers die echt meerwaarde voor MVV zouden hebben zullen ongetwijfeld zo lang mogelijk wachten op een (financieel) betere optie. Je zou wel gek zijn als je nu een 2-jarig contract voor €3000 per maand tekent, terwijl er over een maand misschien een club aanklopt die 25% meer kan en wil betalen.
Spelers met meerwaarde (en dus meestal meerdere opties) zullen nu dus niet snel ja zeggen of op proef komen.
Helaas worden die kaarten pas gelegd tegen het einde van de transferdeadline.

Wat je dan het beste kan doen als MVV is in ieder geval je selectie in de breedte op orde hebben, met (hopelijk) talentvolle jonge spelers voor zo weinig mogelijk geld, zodat je genoeg overhoudt om eind augustus de 3 à 4 benodigde échte versterkingen te kunnen toevoegen. Huren van clubs als Eupen en Standard is dan een relatief goedkope en niet al te risicovolle oplossing.

Natuurlijk niet wat we als supporters graag willen zien, want wij willen per 9 augustus een compleet ingespeeld elftal, maar dat is helaas niet de realiteit op de transfermarkt op dit moment.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Lassie80, Brncic, Jim Cemint, M.V.V. 1902, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 14:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #293
Als die 3 spelers maar niet het wisselgeld voor Deom zijn…denk dat we meer aan euro’s hebben dan aan spelers voor de breedte (we zoeken immers nog genoeg basisspelers)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 14:39
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #294

Duin schreef : Het lijkt er steeds meer op dat de echte transfers pas eind augustus gaan plaatsvinden en niet alleen bij MVV.
Spelers die echt meerwaarde voor MVV zouden hebben zullen ongetwijfeld zo lang mogelijk wachten op een (financieel) betere optie. Je zou wel gek zijn als je nu een 2-jarig contract voor €3000 per maand tekent, terwijl er over een maand misschien een club aanklopt die 25% meer kan en wil betalen.
Spelers met meerwaarde (en dus meestal meerdere opties) zullen nu dus niet snel ja zeggen of op proef komen.
Helaas worden die kaarten pas gelegd tegen het einde van de transferdeadline.

En dit geldt andersom trouwens ook, waarom nu 3000 euro voor een speler betalen terwijl je er volgende maand nog maar 2000 euro per maand voor hoeft te betalen. Als je eens gaat kijken naar spelers zonder club, dan is daar nog genoeg zoals Duarte, Leemans, Cleonise, Drost, Veendorp, Sow etc. En dat zijn dat nog alleen de Nederlanders.

En dat zit je nog met de investeerder, best kans dat ze nu bepaalde spelers geen langdurige contracten willen geven omdat ze daar niet aan willen vastzitten.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 20:08
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #295
Ronduit schandalig hoe MVV met Koot omgaat. Nee , we zijn heen tropische instelling. Nee, we weten niet in hoeverre er onderhandeld is. Het is een tweede keeper die amper gaat spelen, maar dan zie ik daar liever een jongen uit de streek zitten dan weer een derderangs gehuurde speler van Eupen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 20:25
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #296

Lijnsje@tappunt schreef : Ronduit schandalig hoe MVV met Koot omgaat. Nee , we zijn heen tropische instelling. Nee, we weten niet in hoeverre er onderhandeld is. Het is een tweede keeper die amper gaat spelen, maar dan zie ik daar liever een jongen uit de streek zitten dan weer een derderangs gehuurde speler van Eupen.


Als je zelf aangeeft de achtergrond niet te kennen, waarom noem je het dan schandalig van MVV? En wat verandert er eigenlijk voor Koot als er een keeper bijkomt? Als deze jongen slechter is kan Koot nog steeds een contract verdienen. Als die jongen van Eupen beter is heb ik liever hem dan Koot op de bank zitten. Concurrentie noemen ze dat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 20:26
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #297

Duin schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Ronduit schandalig hoe MVV met Koot omgaat. Nee , we zijn heen tropische instelling. Nee, we weten niet in hoeverre er onderhandeld is. Het is een tweede keeper die amper gaat spelen, maar dan zie ik daar liever een jongen uit de streek zitten dan weer een derderangs gehuurde speler van Eupen.


Als je zelf aangeeft de achtergrond niet te kennen, waarom noem je het dan schandalig van MVV? En wat verandert er eigenlijk voor Koot als er een keeper bijkomt? Als deze jongen slechter is kan Koot nog steeds een contract verdienen. Als die jongen van Eupen beter is heb ik liever hem dan Koot op de bank zitten. Concurrentie noemen ze dat.


Sorry, niet gezien dat Koot al weg is...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 07:50
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #298

Audiowaste schreef :

Duin schreef : Het lijkt er steeds meer op dat de echte transfers pas eind augustus gaan plaatsvinden en niet alleen bij MVV.
Spelers die echt meerwaarde voor MVV zouden hebben zullen ongetwijfeld zo lang mogelijk wachten op een (financieel) betere optie. Je zou wel gek zijn als je nu een 2-jarig contract voor €3000 per maand tekent, terwijl er over een maand misschien een club aanklopt die 25% meer kan en wil betalen.
Spelers met meerwaarde (en dus meestal meerdere opties) zullen nu dus niet snel ja zeggen of op proef komen.
Helaas worden die kaarten pas gelegd tegen het einde van de transferdeadline.

En dit geldt andersom trouwens ook, waarom nu 3000 euro voor een speler betalen terwijl je er volgende maand nog maar 2000 euro per maand voor hoeft te betalen. Als je eens gaat kijken naar spelers zonder club, dan is daar nog genoeg zoals Duarte, Leemans, Cleonise, Drost, Veendorp, Sow etc. En dat zijn dat nog alleen de Nederlanders.

En dat zit je nog met de investeerder, best kans dat ze nu bepaalde spelers geen langdurige contracten willen geven omdat ze daar niet aan willen vastzitten.


Ik zie deze redenering ieder jaar terugkomen en volgens mij is hij verkeerd.

De vraag moet niet zijn "Hoe goedkoop kan ik spelers krijgen?" maar "Hoeveel is een punt waard?".

Als je na 6 wedstrijden op 2 punten staat omdat je met een C-elftal aan de competitie begint dan betaal je een hoge prijs voor het wachten op het dalen van eisen van spelers. Dan ben je niet bezig met serieus een rol willen spelen in de competitie en snap je ook niet het verschil tussen lange termijn en korte termijn economisch gewin. Het hele seizoen ga je daarvoor bloeden: in recettes, tv-gelden, evt deelname play offs, in de totaalopbrenst van het hele seizoen.

Als dit echt de zienswijze van MVV is dan zitten er niet zo'n slimme mensen achter de knoppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 08:04
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #299
Ik denk dat mvv bij deze 3 ( en die van Luik) weer gokt, dat ze enkele definitief kunnen overnemen na dit seizoen. Ik hoop alleen niet dat deze in de Deom deal horen.

Overigens maakt een andere speler( Carcela) die in het verleden vaak gelinkt is aan mvv de overstap naar Moeskroen


7 huurlingen is wel erg veel en dan zijn we pas begin augustus. Volgens tellen deze ook niet mee voor het aantal contract spelers wat je minimaal moet hebben.

Wat betreft Koot: ontzettend lullig voor die jongen , maar de voetbalwereld is hard en ik weet inderdaad niet welke afspraken er zijn gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 08:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #300
Er is nog genoeg ruimte in het spelers budget voor minstens 3 -4 volwaardige A-kern spelers , want zoveel geld is er nog niet uitgegeven aan de huidige selectie
Die zal MVV zeker als contract speler willen binden maar wellicht ook sommige als huurspeler en dan met een optie tot overname .

Het bewuste kruit ligt nog droog , het wordt zeker kort dag maar dat is ieder jaar zo... ik verwacht een paar stevige versterkingen van Ronnie van Geneugden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden