Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

03 aug 2021 14:53
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 288
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #331
20.000 euro voor een van de beste spelers die we nog hebben??? Ik erger mij kapot. We worden er met de week zwakker op deze voorbereiding in plaats van sterker lijkt het wel…..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 14:56
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #332
Ik vond Sürmeli tegen Patro net barslecht invallen. Leverde de ene na de andere bal in. Maar inderdaad: hij was wel een van onze sterkhouders vorig seizoen. Prima kracht centraal op het middenveld. Daarom jammer dat hij gaat (al heb ik nog geen bevestiging gezien), maar ook niet meer dan dat. Alle krachttermen die ik hier lees snap ik best, maar ik mis de nuance. Had hij wellicht een vaste afkoopsom? Hij gaat er ongetwijfeld financieel zwaar op vooruit, kan/moet MVV hem dan tegenhouden? Sürmeli speelde niet in de basis tegen Patro en niet tegen Lommel. Al met gedachten bij een vertrek? Speelde er iets anders? We weten simpelweg te weinig om conclusies te trekken. Maar een conclusie is wel helder: er moet snel versterking bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 15:01 03 aug 2021 15:08 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #333
Slimme zet van MVV! Je laatste profvoetballers verkopen en vol inzetten op de core business van de overgebleven doelgroep. De 2-2-2 opstelling, oftewel de biertray.

Lekker zuipen met de rug naar het veld. MVV 2.0

Bij opkomst meteen het nieuwe clublied op repeat zetten:

"Lekker zoepen, in de Geusselt."
"MVV oet Mestreech"
"Jalala, jalala"

Boileau: "Hallo Café De Geusselt!"

"Veer zien neet failliet, veer zien aanders, veer hobbe gein NOW formulierke nudig" :side:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Boer458, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 15:44
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #334
MVV...never a dull moment.
Weten we zeker dat die Van Geneugden geen curator is die de taak heeft om de inboedel van onze failliete club te verkopen...?
Ongelofelijk; de stabielste speler van vorig jaar laten we ook gaan.
Maandag op het programma: jong Utrecht - MVV021, kom dat zien kom dat zien!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 16:05
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #335
Same story different Year....
Lijkt alleen ieder jaar een stapje naar achter in plaats van vooruit.
Ik ben er niet bang van dat spelers vertrekken, dat gebeurt ieder jaar. Maar ik zie geen vervanging terug komen.
Dus ik hoop dat MVV met een verrassing komt, anders ben ik er bang voor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 16:09 03 aug 2021 16:13 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #336
Geen zorgen! Volgende week wordt misschien een investeerder bekend gemaakt die voor een minderheidsbelang een aantal tonnen per jaar gaat investeren in een organisatie die een formulier niet op tijd kan invullen. Of misschien zelfs wel een samenwerking met een topclub! Er lopen immers al 15 jaar gesprekken om tot een samenwerking te komen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 16:19
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #337
Op MVV.NL staat de nieuwe teamfoto, deze is vandaag genomen en 3 keer raden wie er op staat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 16:21
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #338

Mr Sjaan schreef : Op MVV.NL staat de nieuwe teamfoto, deze is vandaag genomen en 3 keer raden wie er op staat?


Wilde ik ook net posten. Maar bedoel je Surmeli of Labylle?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 16:23
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #339

Jim Cemint schreef :

Mr Sjaan schreef : Op MVV.NL staat de nieuwe teamfoto, deze is vandaag genomen en 3 keer raden wie er op staat?


Wilde ik ook net posten. Maar bedoel je Surmeli of Labylle?


Ik bedoelde Surmeli maar Labylle (zonder bevestiging van de club) is natuurlijk ook bijzonder,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 16:28
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #340

Mr Sjaan schreef : Op MVV.NL staat de nieuwe teamfoto, deze is vandaag genomen en 3 keer raden wie er op staat?


Jeetje, kijk net ff naar die foto en onze selectie...kunnen we ons niet beter inschrijven als jong MVV? Dit gaat werkelijk nergens meer over...
Zonder kwaliteitimpuls worden we kansloos laatste met deze selectie.
Ik ga straks nog verlangen naar Kostons en Mares....en dan moet het bij mij wel héél erg zijn...
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 17:00
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #341
Deze selectie is echt om te huilen, Mvv zou ieder jaar een stapje vooruit maken maar we doen weer 5 stappen achteruit!!
Dit is toch geen waardige selectie, arme trainer Wels, als hij voorlaatste wordt met dit team dan levert hij al een topprestatie.
Die Noor met al zijn positieve verhalen, wat heeft die man nou gepresteerd?! Met hem komt Mvv niet verder, hier pruimen we maar alles wat hij zegt, strik erom en oprotten!

Pfffff 6 huurspelers die hier gratis komen voetballen, het is te hopen dat er iets tussen zit, verder geen enkele volwaardige KKD speler (op Labylle na) zit nu in de selectie.
Labylle moet de kar gaan trekken, ik ben altijd fan van hem geweest maar hij is al weer een stukje ouder en nogal blessuregevoelig. Wat moet hij met al die onervaren jonkies om hem heen die hem niet begrijpen.

Ik dacht inderdaad de afgelopen jaren ..dit kan nooit meer erger maar dit is de allerzwakste selectie ooit waarmee Mvv aan de competitie begint.
Het is schandalig hoe die Noor zijn supporters voor de gek houdt, ik blijf het roepen dit verdienen wij, Mvv supporters, niet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 17:05
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #342
Haal de basis van vorig seizoen weg, blijft over MVV seizoen 2021/2022 plus wat huurlingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 17:11
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #343
We zullen binnenkort zien hoe we er voor staan tegen jong fc Utrecht..
Wat betreft is het ook wel gunstig om tegen een dergelijke tegenstander te starten.
Het was toch niet te verwachten dat we met een topteam aan de competitie zouden beginnen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 17:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #344
Ik zeg alleen maar…..WAT IS LOOS?……mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2021 18:10
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #345

Brncic schreef : Ik vond Sürmeli tegen Patro net barslecht invallen. Leverde de ene na de andere bal in. Maar inderdaad: hij was wel een van onze sterkhouders vorig seizoen. Prima kracht centraal op het middenveld. Daarom jammer dat hij gaat (al heb ik nog geen bevestiging gezien), maar ook niet meer dan dat. Alle krachttermen die ik hier lees snap ik best, maar ik mis de nuance. Had hij wellicht een vaste afkoopsom? Hij gaat er ongetwijfeld financieel zwaar op vooruit, kan/moet MVV hem dan tegenhouden? Sürmeli speelde niet in de basis tegen Patro en niet tegen Lommel. Al met gedachten bij een vertrek? Speelde er iets anders? We weten simpelweg te weinig om conclusies te trekken. Maar een conclusie is wel helder: er moet snel versterking bij.


Het viel me ook al op dat Wels de laatste 2 oefenwedstrijden met Kleinen en Van Bommel centraal bleef spelen. Denk dus dat er al langer wat speelt en dit voorlopig het centrale middenveld moet vormen met Dzepar.

Ik vraag me af waarom alle spelers die ons het laatste half jaar juist zo versterkt hebben, nu ineens vertrekken. Heeft Wels niet het vertrouwen in deze spelers zoals Kalezic dat ongetwijfeld wel heeft uitgesproken? Ligt de visie van Wels en onze nieuwe TD zo ver af van de visie van Kalezic, die deze spelers juist naar Maastricht heeft gehaald? Of zijn de spelers juist voor Kalezic gekomen en kunnen ze zich niet vinden in de ideëen van Wels?
Het lijkt nu ook een kwestie van tijd totdat Blummel ook vertrekt, daar durf ik bijna op te wedden. Die heeft met een totaal ander toekomstperspectief (doorbouwen op het laatste half jaar) getekend dan nu de werkelijkheid is.
Ik vind het zeer vreemde ontwikkelingen eerlijk gezegd.

Aan de andere kant heb ik heel veel mensen hier begin vorig jaar horen roepen dat we 'dan maar de jeugd een kans moesten geven, in plaats van een aantal halven en kwarten te halen'.
Misschien hebben Wels en Van Geneugden wel zoveel vertrouwen in deze jonge spelers, dat ze denken dat ze komend jaar grote stappen kunnen maken en dan zou het natuurlijk een hele goede koerswijziging zijn.

We zullen zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden