Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

30 juli 2021 09:44
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #301

Clochard schreef :

Audiowaste schreef :

Duin schreef : Het lijkt er steeds meer op dat de echte transfers pas eind augustus gaan plaatsvinden en niet alleen bij MVV.
Spelers die echt meerwaarde voor MVV zouden hebben zullen ongetwijfeld zo lang mogelijk wachten op een (financieel) betere optie. Je zou wel gek zijn als je nu een 2-jarig contract voor €3000 per maand tekent, terwijl er over een maand misschien een club aanklopt die 25% meer kan en wil betalen.
Spelers met meerwaarde (en dus meestal meerdere opties) zullen nu dus niet snel ja zeggen of op proef komen.
Helaas worden die kaarten pas gelegd tegen het einde van de transferdeadline.

En dit geldt andersom trouwens ook, waarom nu 3000 euro voor een speler betalen terwijl je er volgende maand nog maar 2000 euro per maand voor hoeft te betalen. Als je eens gaat kijken naar spelers zonder club, dan is daar nog genoeg zoals Duarte, Leemans, Cleonise, Drost, Veendorp, Sow etc. En dat zijn dat nog alleen de Nederlanders.

En dat zit je nog met de investeerder, best kans dat ze nu bepaalde spelers geen langdurige contracten willen geven omdat ze daar niet aan willen vastzitten.


Ik zie deze redenering ieder jaar terugkomen en volgens mij is hij verkeerd.

De vraag moet niet zijn "Hoe goedkoop kan ik spelers krijgen?" maar "Hoeveel is een punt waard?".

Als je na 6 wedstrijden op 2 punten staat omdat je met een C-elftal aan de competitie begint dan betaal je een hoge prijs voor het wachten op het dalen van eisen van spelers. Dan ben je niet bezig met serieus een rol willen spelen in de competitie en snap je ook niet het verschil tussen lange termijn en korte termijn economisch gewin. Het hele seizoen ga je daarvoor bloeden: in recettes, tv-gelden, evt deelname play offs, in de totaalopbrenst van het hele seizoen.

Als dit echt de zienswijze van MVV is dan zitten er niet zo'n slimme mensen achter de knoppen.


Dit heeft niks met 'zienswijze' te maken. Dit is hoe de voetbalwereld op dit moment in elkaar zit, zéker als je minder te besteden hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 12:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #302
Nou Duin kijk naar het afgelopen seizoen als je je selectie gewoon in orde had bij begin van het seizoen had je gewoon play offs gehaald.
Tot aan de winterstop maar 13 punten hadden... Terwijl dit echt minimaal 23 hadden kunnen zijn.
Maar omdat wij de selectie zoals elk jaar niet compleet hebben en het team pas na de winterstop op elkaar ingespeeld beginnen te raken is het seizoen al op voorhand verloren.
Terwijl als je de selectie rond hebt haal je play offs en haal je het extra geld binnen wat je hebt uitgegeven voor je selectie wat je al meteen ver op orde hebt op het begin van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Sjotelsplak, Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 13:12
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #303

mvv4ever schreef : Nou Duin kijk naar het afgelopen seizoen als je je selectie gewoon in orde had bij begin van het seizoen had je gewoon play offs gehaald.
Tot aan de winterstop maar 13 punten hadden... Terwijl dit echt minimaal 23 hadden kunnen zijn.
Maar omdat wij de selectie zoals elk jaar niet compleet hebben en het team pas na de winterstop op elkaar ingespeeld beginnen te raken is het seizoen al op voorhand verloren.
Terwijl als je de selectie rond hebt haal je play offs en haal je het extra geld binnen wat je hebt uitgegeven voor je selectie wat je al meteen ver op orde hebt op het begin van het seizoen.


Ik begrijp je redenatie wel en ik ben het ook helemaal met je eens, alleen zeg ik dat het in de werkelijkheid zo niet werkt.
Je doet het voorkomen alsof MVV hier bewust voor kiest, maar als spelers nu hun handtekening nog niet willen zetten en je niet genoeg financiële middelen hebt om ze wéll over de streep te trekken, kun je van alles willen of vinden, maar gaat het niet gebeuren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #304
Nu is het ook officieel: onze 3 nieuwelingen van Eupen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:29
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #305

Boredass schreef : Nu is het ook officieel: onze 3 nieuwelingen van Eupen.


Nog 3 van Genk en ze gaan twijfelen aan onze Nederlandse licentie. Wat een armoede..

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #306

Lijnsje@tappunt schreef :

Boredass schreef : Nu is het ook officieel: onze 3 nieuwelingen van Eupen.


Nog 3 van Genk en ze gaan twijfelen aan onze Nederlandse licentie. Wat een armoede..



Een voordeel , volgens MVV.nl zijn het wel 3 aanwinsten !! ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:41
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #307

Lijnsje@tappunt schreef :

Boredass schreef : Nu is het ook officieel: onze 3 nieuwelingen van Eupen.


Nog 3 van Genk en ze gaan twijfelen aan onze Nederlandse licentie. Wat een armoede..


Heerlijk, meteen zeiken zonder dat er nog maar 1 bal getrapt is. De basis van een gezonde club, positieve supporters!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:43
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #308
In.elk geval een prima keeper, waar MVV vorig jaar ook al.mee bezig was. Andere twee ken ik niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #309

Duin schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Boredass schreef : Nu is het ook officieel: onze 3 nieuwelingen van Eupen.


Nog 3 van Genk en ze gaan twijfelen aan onze Nederlandse licentie. Wat een armoede..


Heerlijk, meteen zeiken zonder dat er nog maar 1 bal getrapt is. De basis van een gezonde club, positieve supporters!


Muggenzifter, ik heb het over het feit dat we al op 6 Belgische huurlingen zitten, niet of zij wel of niet kunnen ballen. Met 7 huurspelers kun je simpelweg niet bouwen, Duintje

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #310

Lijnsje@tappunt schreef :

Duin schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Boredass schreef : Nu is het ook officieel: onze 3 nieuwelingen van Eupen.


Nog 3 van Genk en ze gaan twijfelen aan onze Nederlandse licentie. Wat een armoede..


Heerlijk, meteen zeiken zonder dat er nog maar 1 bal getrapt is. De basis van een gezonde club, positieve supporters!


Muggenzifter, ik heb het over het feit dat we al op 6 Belgische huurlingen zitten, niet of zij wel of niet kunnen ballen. Met 7 huurspelers kun je simpelweg niet bouwen, Duintje


Het enige wat ik hoop dat ze er nog 4 gaan vastleggen van ut nivo blummel surmeli.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:59
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #311
Een hee leger huurlingen is uiteraard niet ideaal, maar wel een slimme oplossing om de selectie kwantitatief op peil te krijgen. Die jongens van Standard ven je volgend seizoen waarschijnlijk alweer kwijt, maar van die drie van Eupen loopt het contract af. Wellicht zijn ze langer vast te leggen?
Feit is dat het relatief goedkope oplossingen zijn om de selectie te verbreden. Kijk naar vorig seizoen, toen moest Angiulli bij gebrek aan beter in de spits. Onze eigen jeugdspelers hebben mij totnogtoe ook nog niet overtuigd, dus dan Zul je iets moeten om concurrentie in de ploeg te krijgen. En ik denk dat iedereen het erover eens is dat de transferperiode niet geslaagd is als het bij deze jongens blijft. Maar ik ben ervan overtuigd dat MVV nog spelers gaat vastleggen, ook langer dan een jaar. En zo kun je dan toch bouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 18:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #312

Lijnsje@tappunt schreef :

Duin schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Boredass schreef : Nu is het ook officieel: onze 3 nieuwelingen van Eupen.


Nog 3 van Genk en ze gaan twijfelen aan onze Nederlandse licentie. Wat een armoede..


Heerlijk, meteen zeiken zonder dat er nog maar 1 bal getrapt is. De basis van een gezonde club, positieve supporters!


Muggenzifter, ik heb het over het feit dat we al op 6 Belgische huurlingen zitten, niet of zij wel of niet kunnen ballen. Met 7 huurspelers kun je simpelweg niet bouwen, Duintje



Ik snap je wel Lijntje ... sprak goeie vriend van me vandaag...45 jaar supporter nooit vervelend over MVV ( heel anders dan ik ) en die is ook klaar met die batterij speeltuinvoetballers zoals hij ze noemt ! Dit is idd heel triest allemaal

Enige lichtpuntje is dat er nog een flinke zak van t spelers budget nog niet is gebruikt , er gaan echt nog een paar goede spelers komen ...
Maar een flitsende start van de competitie gaan we ook dit jaar niet maken !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 18:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #313

Duin schreef :

mvv4ever schreef : Nou Duin kijk naar het afgelopen seizoen als je je selectie gewoon in orde had bij begin van het seizoen had je gewoon play offs gehaald.
Tot aan de winterstop maar 13 punten hadden... Terwijl dit echt minimaal 23 hadden kunnen zijn.
Maar omdat wij de selectie zoals elk jaar niet compleet hebben en het team pas na de winterstop op elkaar ingespeeld beginnen te raken is het seizoen al op voorhand verloren.
Terwijl als je de selectie rond hebt haal je play offs en haal je het extra geld binnen wat je hebt uitgegeven voor je selectie wat je al meteen ver op orde hebt op het begin van het seizoen.


Ik begrijp je redenatie wel en ik ben het ook helemaal met je eens, alleen zeg ik dat het in de werkelijkheid zo niet werkt.
Je doet het voorkomen alsof MVV hier bewust voor kiest, maar als spelers nu hun handtekening nog niet willen zetten en je niet genoeg financiële middelen hebt om ze wéll over de streep te trekken, kun je van alles willen of vinden, maar gaat het niet gebeuren


Zeg ook niet dat MVV bewust ervoor kiest. Maar in mijn ogen hebben ze nog geen plan B of C.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 18:53
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #314

Brncic schreef : Een hee leger huurlingen is uiteraard niet ideaal, maar wel een slimme oplossing om de selectie kwantitatief op peil te krijgen. Die jongens van Standard ven je volgend seizoen waarschijnlijk alweer kwijt, maar van die drie van Eupen loopt het contract af. Wellicht zijn ze langer vast te leggen?
Feit is dat het relatief goedkope oplossingen zijn om de selectie te verbreden. Kijk naar vorig seizoen, toen moest Angiulli bij gebrek aan beter in de spits. Onze eigen jeugdspelers hebben mij totnogtoe ook nog niet overtuigd, dus dan Zul je iets moeten om concurrentie in de ploeg te krijgen. En ik denk dat iedereen het erover eens is dat de transferperiode niet geslaagd is als het bij deze jongens blijft. Maar ik ben ervan overtuigd dat MVV nog spelers gaat vastleggen, ook langer dan een jaar. En zo kun je dan toch bouwen.


100% mee eens Brncic. Geen speld tussen te krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2021 22:50
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #315
Het is zoals elk jaar. Iedereen wacht op de grote aankopen maar die komen niet. De selectie is zowat klaar en zo zullen wij beginnen aan het seizoen.
Treurig, maar het is niet anders. De diehardfans zullen er iets positiefs uit halen, ik kan het niet meer.
Ik hoop voor hen dat het allemaal goed uitpakt. Ik gun het heb van harte. Ik geloof er niet meer in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden