Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

01 feb 2022 00:09 01 feb 2022 00:24 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 753
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #691
Het salaris van een technisch directeur had toch bespaard kunnen worden ? Waar Elsen werd bekritiseerd voor zijn zgn. kleinere netwerk, is het alsof dit seizoen Elsen nog steeds aan de touwtjes trekt. Veelal spelende in Kerkrade, Sittard, Luik of ze hebben er gespeeld.
Tuurlijk is geld een reden, maar hoeveel spelers gaan we nog halen van buurclubs. Waar is het inventieve en neusje voor weinig en wat er echt nodig is. Het geld wat er was, besteed aan bijvoorbeeld een dure Alberg die zo nu ook blijkt dit elftal niet op sleeptouw kan nemen. Of nu huurgeld uitgeven aan spelers die je toch zeker niet gaat overnemen. Telkens proberen te corrigeren in de winterstop wat in de zomer niet is gebeurd. Nu een tussenjaar. En komend seizoen ook vrees ik. Drijfzand...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 05:29
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #692
Als je met een lege portemonnee moet shoppen, ga je naar de Aldi ipv de Albert Heijn. Met de hoop dat je iets vindt dat goedkoper is, maar minimaal even goed.
Zo zie ik deze aanwinsten. Kosten niets, en kunnen nu al bekeken worden voor eventueel volgend seizoen. Daarbij zorgen ze hoe dan ook voor concurrentie voor de zittende spelers, met name voorin. En achterin was versterking gewin keihard nodig met het vertrek van Libert en de blessure van Essers.
Natuurlijk had iedereen liever een Smeets, Braken of Hilterman gezien, maar ja, die lege portemonnee hè…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, jovkle, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 06:19
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #693

Brncic schreef : Als je met een lege portemonnee moet shoppen, ga je naar de Aldi ipv de Albert Heijn. Met de hoop dat je iets vindt dat goedkoper is, maar minimaal even goed


Als je weinig geld hebt moet je niet als allereerste een portemonnee kopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 07:23
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #694
Heerlijke job als TD als je niet verder hoeft te rijden als Sittard en Luik. Wie kan uitleggen wat nog deze rol rechtvaardigt in deze amateuristische organisatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 08:32
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #695
Wederom een leger huurlingen (onder 20 jaar allemaal) met amper ervaring in de benen. Dit soort spelers moet je toch uit je academie kunnen ophalen. Chapeau Ronnie ben enorm onder de indruk van je netwerk, je voorganger euze Ronnie hier vaak onterecht bekritiseerd was in mijn optiek een betere TD!!

Noor, v Geneugden en Klaoske out!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, SintServaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 09:25
Porthos
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #696
Iedereen die schrijft dat MVV maar wat doet, heeft dus absoluut niet naar Van Geneugden en Co. geluisterd de afgelopen tijd. MVV is nu precies aan het doen wat ze in hun visiedocument vastleggen op technisch gebied.
1. Kijken wat er in de Academy rondloopt (dat zal nu nog niet zoveel zijn natuurlijk), als dat de plek niet kan invullen schakel je door.
2. Kijken naar spelers in een straal van ongeveer 50 km rond Maastricht naar spelers die van toegevoegde waarde kunnen zijn, liefst uit contract lopend/transfervrij zodat je ze kunt vastleggen en daarmee dus bouwen aan je ploeg op middellange termijn.
3. Als bovenstaande geen invulling geeft, of het is een buitenkans, spelers van daarbuiten vastleggen.

Dat is het technische beleid van MVV. Daar wordt in geïnvesteerd met een TD, want MVV wil dat die functie gescheiden is van de trainer en Academy, en d.m.v. het voorzichtig opbouwen van een scoutingapparaat. De bedoeling is dit te doen en daarmee stapje voor stapje te groeien en steeds betere spelers kunnen halen en MVV als betrouwbare partner neerzetten, zowel voor (verhurende) clubs als voor de aangetrokken spelers. Je kunt het oneens zijn met die aanpak maar het is wel het beleid zoals vastgelegd. Dit zorgt voor continuïteit voor de organisatie en niet het zwabberbeleid afhankelijk van welk poppetje op welke plaatst staat zoals de afgelopen (tientallen) jaren. Dit is absoluut een teken dat MVV als organisatie groeit, of het de juiste strategie is zal de toekomst uitwijzen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boschpoort, Jim Cemint, M.V.V. 1902, Loyaal, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 09:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #697
Verleden winter maakte we in die periode met Blummel , Surmuli en Dianessy nog een paar gerichte versterkingen
Nadat het proces op gang kwam , maakte we ook een mooie serie van resultaten

IK schreef dit seizoen al ergens dat deze selectie een stuk minder was dan die van verleden jaar , waar ook nog Deom een onderdeel van was.
We hebben in het begin van het seizoen punten gepakt en wat boven onze stand geleefd . Ik zei toen we "pieken" te vroeg en dat blijkt allemaal te kloppen

Het verval van onze club ook sportief is al maanden aan de gang en de reeks waarin we nu zitten zou zomaar nog eens 2 wedstrijden langer kunnen duren VVV en Ado . VVV moet ik zeggen vind ik een hele matige ploeg met een spelers budget van dik 2 miljoen moeten die zich kapot schamen .

Maar de fase waarin we nu zitten heeft gewoon met beleid te maken. Als je geen geld hebt dan moet je niet allerlei functies optuigen . Ronnie van G was volgens bestuur de topper die ze achter de hand hadden . De directie van MVV wilde perse trainer en TD gescheiden hebben voor de continuiteit . Erik Noor in eigen persoon wilde die 2 functies splitsen . En ik kan Noor volgen als voldoende spelers budget beschikbaar is maar nu vind ik dit de zoveelste verkeerde keuze van de AD van MVV.
In dit corona tijdperk moet je als hele kleine club functies combineren , of je hebt een AD die ook TD erbij is of kan of je hebt een trainer en TD in een. Misschien allemaal niet ideaal maar daarmee bespaar je snel een 60K en die kun je aan je spelers groep toevoegen.

Want de groente tuin waar Ronnie G het iedere keer over heeft , die krijgt geen water , en dus gaat alles naar de knoppen . Want het groeit niet.

De 4 nieuwe "aanwinsten" wat ik van de kenners begreep die ik gister heb gesproken is die Lake wel ( of kan) een aanwinst zijn de rest zijn jeugdspelers en mogen niet te veel van verwachten .

Teleurstellend ?? och laten we eens ophouden met die onzinnige podcast vol spreken maar laat Erik Noor maar eens met zijn plan de Magie van Maastricht naar buiten komen en hier eens wat meer over vertellen , we zijn inmiddels weer een maand verder na zijn nieuwsjaar blog . Erik heeft zijn declaratie weer ingediend voor geleverde arbeid maar het plan is er nog steeds niet .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 09:53
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #698
Zo, we zijn weer 5 huurlingen rijker. Sommigen zullen we waarschijnlijk nooit aan het werk zien (zoals die 16e keeper van Fortuna), anderen misschien wel.
Niemand kent deze spelers, maar wie weet zit er iets tussen. Die Bala-nogwat van paar seizoenen geleden die van Standard kwam, kende ook niemand en dat werd een succes.
Zoals Porthos al zegt: dit is nu eenmaal ons beleid. Ik word er niet vrolijk van, geeft ook geen goed gevoel om wat reserves van fortuna en roda te halen.
Ook ik zie liever bekende, ervaren krachten. Maar de keiharde realiteit is dat dit gewoon ons plafond momenteel is: jonge reservespelers huren van omringende clubs.
Wat is nog over van de uitstraling van MVV? Zowel sportief als financieel hebben we vrijwel niets te bieden. Spelers komen niet van "ver" om zich hier te nestelen voor 1 jaar of 2 jaar. Kost hen gewoon veel te veel financieel om hier naar toe te verkassen, met dat hongerloontje dat ze bij MVV krijgen is dat niet interessant. Daarnaast moeten ze dan vrienden/familie achterlaten. Dan moet de uitdaging wel heel aantrekkelijk zijn om daarmee akkoord te gaan.
En zo aantrekkelijk zijn we al lang niet meer.

Wat ik wel jammer vind: MVV heeft zich ook als doel gesteld om meer binding te krijgen in de regio. Het aantrekken van een legertje huurlingen (die komen en gaan) van jeugdspelers van clubs uit de regio vind ik daar niet aan voldoen. Ik heb geen binding met die passanten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 11:17 01 feb 2022 11:17 door Loyaal.
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #699
Ik ben van mening dat we niet al na ongeveer een half seizoen kunnen oordelen of deze visie succesvol is. Jeugd opleiden kost tijd, spelers aantrekken en de ontwikkeling in de gaten houden ook. Op dat laatste gebied heeft MVV al stappen geprobeerd te zetten, lees: www.mvv.nl/nieuws/mvv-kan-via-dotcompspo...rs-op-de-voet-volgen

Ron Elsen zet zich in voor de Academy (jeugd) en Ronny van Geneugden zoekt spelers in een straal van pak 'm beet 50km. Zo is MVV zo min mogelijk geld kwijt aan reiskosten en huisvesting. Ook trekt Ronny veelal jonge spelers aan op huurbasis (=wederom lage kosten), maar wel met óf een aflopend contract (en dus transfervrije status na dit seizoen), óf met een koopoptie. Dit laatste zegt mij dat MVV bezig is met een investeerder die wellicht tegen het einde van het huidige seizoen gepresenteerd zal worden (?) Ik vind het positief dat MVV hier de tijd voor neemt om een welverwogen keuze te maken. Tenslotte, het aantrekken van jonge spelers kan ervoor zorgen dat zij met winst worden verkocht in de toekomst. Er zit dus zeker een visie achter, maar of deze succesvol zal zijn... De tijd zal het leren.

Doorlopende contracten: Remans (2024), R. Zeegers, Alberg, Van Bommel, Blummel (allen 2023), Waem, Labylle, Dzepar, Kleinen (allen 2023, met cluboptie)
Aflopende contracten met cluboptie: Essers, T. Zeegers, Souren, Bösing
Gehuurde spelers met koopoptie: Kastrati, Malungu
Gehuurde spelers, met aflopend contract bij eigen club: Matthys, Van Kouwen, Wehking, Delferriere, Mabani, Aziz, Ntelo, Lake,
Aflopende contracten, zonder optie: Yegen (gehuurd), Keulen, Lazaar
Jeugd- en amateurspelers: Cavcic, Mami, Visser

En ook de staf heeft doorlopende contracten met zowel onze hoofdtrainer Wels, als zijn assistenten Verberne en Servais, evenals Technisch Directeur Ronny (2023).
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Boschpoort, bokkesprongen, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 11:32
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #700
gelukkig is het bier goedkoper bij aldi dan bij albert heijn en beter :P

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 12:10
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #701
Delferriere naar Hibernian.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 12:41
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #702
Wat een negatief gezeik weer hier, met dat stuk stront Napoleon weer voor op , de huichelaar, bij iedere onderwerp hetzelfde riedeltje weer opvoeren, als of het bij andere KKD clubs geen duiventil is aan huurspelers. Moderator , door dit stuk stront gaat je Forum naar de klote, velen komen hier niet meer, omdat ze geen zin meer hebben dat aanhoudende negatieve gekrijs van dat kleine stuk stront.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 13:12
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 299
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #703
Doe eens normaal man!! :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 13:25
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #704
Haha, @ Boschpoort heeft gelijk. Stop maar met dit forum....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 13:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #705

Jo70 schreef : Delferriere naar Hibernian.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Logische stap voor deze jongen,had hier ook geen basisplaats dus probeert nieuwe optie….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden