Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

01 feb 2022 13:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #706

Schapendonk schreef : Haha, @ Boschpoort heeft gelijk. Stop maar met dit forum....


Wat is je boodschap hier achter?…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 14:11 01 feb 2022 14:26 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #707

Vluuzak schreef : Wat een negatief gezeik weer hier, met dat stuk stront Napoleon weer voor op , de huichelaar, bij iedere onderwerp hetzelfde riedeltje weer opvoeren, als of het bij andere KKD clubs geen duiventil is aan huurspelers. Moderator , door dit stuk stront gaat je Forum naar de klote, velen komen hier niet meer, omdat ze geen zin meer hebben dat aanhoudende negatieve gekrijs van dat kleine stuk stront.

Iedereen heeft hier alle ruimte om hem van repliek te dienen.
Met de andere moderators ben ik van mening dat Napoleon soms een punt heeft maar vaak ook ongenuanceerd en beledigend om zich heen slaat. Dat vinden wij ook niet nodig. Maar door in drie regels drie keer de woorden 'stuk stront' te gebruiken wordt het forum ook niet bepaald naar een hoger niveau getild.

Je kunt ook inhoudelijk reageren zoals Porthos en Loyaal een paar berichten terug deden. Focus op wat MVV wel goed doet. Krijg je misschien ook discussie maar daar is het een forum voor. Beledigingen werken voor niemand positief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk, opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 15:11
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #708

Boschpoort schreef :

Vluuzak schreef : Wat een negatief gezeik weer hier, met dat stuk stront Napoleon weer voor op , de huichelaar, bij iedere onderwerp hetzelfde riedeltje weer opvoeren, als of het bij andere KKD clubs geen duiventil is aan huurspelers. Moderator , door dit stuk stront gaat je Forum naar de klote, velen komen hier niet meer, omdat ze geen zin meer hebben dat aanhoudende negatieve gekrijs van dat kleine stuk stront.

Iedereen heeft hier alle ruimte om hem van repliek te dienen.

Met de andere moderators ben ik van mening dat Napoleon soms een punt heeft maar vaak ook ongenuanceerd en beledigend om zich heen slaat. Dat vinden wij ook niet nodig. Maar door in drie regels drie keer de woorden 'stuk stront' te gebruiken wordt het forum ook niet bepaald naar een hoger niveau getild.

Je kunt ook inhoudelijk reageren zoals Porthos en Loyaal een paar berichten terug deden. Focus op wat MVV wel goed doet. Krijg je misschien ook discussie maar daar is het een forum voor. Beledigingen werken voor niemand positief.


Jullie vinden het niet nodig dat Napoleon, het stuk stront, ongenuanceerd en beledigend om zich heen slaat, maar staan dit wel toe, al velen jaren, ondanks dat hij personen met naam en functie echt probeert te beschadigen? Maaaar owee als iemand Napoleon met naam en foto, hier aanvalt, nee dat mag dan weer niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 15:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #709

Loyaal schreef : Ik ben van mening dat we niet al na ongeveer een half seizoen kunnen oordelen of deze visie succesvol is. Jeugd opleiden kost tijd, spelers aantrekken en de ontwikkeling in de gaten houden ook.

Deze ''visie'', focus op het opleiden van de jeugd, is oude wijn in nieuwe zakken en naar mijn mening weer een foute keuze van onze beleidsbepalers.

Paul Rinkens had daar in 2014 al een goede visie op, en ik zie geen enkele reden die de situatie nu anders maakt:
''MVV heeft de afgelopen tien jaar 42 spelers naar het eerste team opgeleid, waarbij de club slechts €120.000,- verdiend heeft aan transfers. Omdat de jeugdopleiding op jaarbasis alleen al €200.000 kost, is gekeken naar een partnership met een profclub. Een profclub die betere faciliteiten heeft en onze spelers met de beste spelers kan laten trainen. Op eigen kracht kan MVV deze jonge talenten dan ook niet de beste faciliteiten bieden. Door de beste MVV-talenten te laten trainen met de beste talenten van andere BVO's uit de regio moet de laatste stap naar MVV 1 sneller en gemakkelijker gemaakt kunnen worden.''

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2022 17:46
Belsj
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #710

Napoleon schreef : Verleden winter maakte we in die periode met Blummel , Surmuli en Dianessy nog een paar gerichte versterkingen
Nadat het proces op gang kwam , maakte we ook een mooie serie van resultaten

IK schreef dit seizoen al ergens dat deze selectie een stuk minder was dan die van verleden jaar , waar ook nog Deom een onderdeel van was.
We hebben in het begin van het seizoen punten gepakt en wat boven onze stand geleefd . Ik zei toen we "pieken" te vroeg en dat blijkt allemaal te kloppen

Het verval van onze club ook sportief is al maanden aan de gang en de reeks waarin we nu zitten zou zomaar nog eens 2 wedstrijden langer kunnen duren VVV en Ado . VVV moet ik zeggen vind ik een hele matige ploeg met een spelers budget van dik 2 miljoen moeten die zich kapot schamen .

Maar de fase waarin we nu zitten heeft gewoon met beleid te maken. Als je geen geld hebt dan moet je niet allerlei functies optuigen . Ronnie van G was volgens bestuur de topper die ze achter de hand hadden . De directie van MVV wilde perse trainer en TD gescheiden hebben voor de continuiteit . Erik Noor in eigen persoon wilde die 2 functies splitsen . En ik kan Noor volgen als voldoende spelers budget beschikbaar is maar nu vind ik dit de zoveelste verkeerde keuze van de AD van MVV.
In dit corona tijdperk moet je als hele kleine club functies combineren , of je hebt een AD die ook TD erbij is of kan of je hebt een trainer en TD in een. Misschien allemaal niet ideaal maar daarmee bespaar je snel een 60K en die kun je aan je spelers groep toevoegen.

Want de groente tuin waar Ronnie G het iedere keer over heeft , die krijgt geen water , en dus gaat alles naar de knoppen . Want het groeit niet.

De 4 nieuwe "aanwinsten" wat ik van de kenners begreep die ik gister heb gesproken is die Lake wel ( of kan) een aanwinst zijn de rest zijn jeugdspelers en mogen niet te veel van verwachten .

Teleurstellend ?? och laten we eens ophouden met die onzinnige podcast vol spreken maar laat Erik Noor maar eens met zijn plan de Magie van Maastricht naar buiten komen en hier eens wat meer over vertellen , we zijn inmiddels weer een maand verder na zijn nieuwsjaar blog . Erik heeft zijn declaratie weer ingediend voor geleverde arbeid maar het plan is er nog steeds niet .


1) Het is natuurlijk gemakkelijk om te klagen over de inzet van Ronny Van Geneugden. Deze man zijn vijver is uiteraard groter dan waar hij budgettair gebruik van kan maken. Als je geen geld hebt, kan je ook niet verwachten dat deze man uit een grote vijver kan vissen.

2) In het verleden werd vaak geroepen dat de functie van TD en trainer niet door een persoon uitgeoefend moesten worden. Nu is het zover en nu begint men hier ook weer over te klagen.

3) Ik denk dat meer dan de helft van het forum ook nog op een uiteenzetting van jouw uitgebreid plan voor MVV aan het wachten is. Wel een beetje cru dat jij dan van Noor verwacht dat hij zijn plan wel even snel uit de doeken doet. Ongeacht het feit of hij wel de juiste man op de juiste plaats is, maar ''if you pay peanuts you get monkeys''.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Lassie80, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 05:36
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #711
Onze twee nieuwe aanwinsten uit Denhaag en charleroi hebben gelukkig wel hun lengte mee(1.90),altijd fijn als we achterin ook wat lengte hebben staan,ook als ze eens mee doorschuiven met een aanval….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 12:18
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #712
Dank je opa voor dit bericht. Eindelijk weer iets over transfers! Ik neem het even over uit De Limburger.

Vlak voor het sluiten van de transfermarkt heeft MVV nog twee spelers aan de selectie toegevoegd. Het gaat om Levi Malungu van Charleroi en Elano Yegen van ADO Den Haag.

Beide spelers zijn gehuurd tot de zomer. MVV heeft daarbij een optie tot koop voor Malungu bedongen. Yegen is 1,91 meter en gaat in de verdediging aan de slag. De tweebenige speler kan op diverse plekken uit de voeten.

MVV huurt ook middenvelder Fostave Mabani van Standard Luik.

Malungu is eveneens een centrale verdediger en 1,88 meter groot. Hij debuteerde al in de hoofdmacht van Charleroi, dat op het hoogste niveau in België uitkomt.

Welkom Fostave, Elano en Levi!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 12:20
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #713
En voor de volledigheid: Allan Delferriere vertrekt met onmiddellijke ingang naar het Schotse Hibernian. Jammer; ik vond hem met de wedstrijd solider spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 12:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #714

Sjotelsplak schreef :

Loyaal schreef : Ik ben van mening dat we niet al na ongeveer een half seizoen kunnen oordelen of deze visie succesvol is. Jeugd opleiden kost tijd, spelers aantrekken en de ontwikkeling in de gaten houden ook.

Deze ''visie'', focus op het opleiden van de jeugd, is oude wijn in nieuwe zakken en naar mijn mening weer een foute keuze van onze beleidsbepalers.

Paul Rinkens had daar in 2014 al een goede visie op, en ik zie geen enkele reden die de situatie nu anders maakt:
''MVV heeft de afgelopen tien jaar 42 spelers naar het eerste team opgeleid, waarbij de club slechts €120.000,- verdiend heeft aan transfers. Omdat de jeugdopleiding op jaarbasis alleen al €200.000 kost, is gekeken naar een partnership met een profclub. Een profclub die betere faciliteiten heeft en onze spelers met de beste spelers kan laten trainen. Op eigen kracht kan MVV deze jonge talenten dan ook niet de beste faciliteiten bieden. Door de beste MVV-talenten te laten trainen met de beste talenten van andere BVO's uit de regio moet de laatste stap naar MVV 1 sneller en gemakkelijker gemaakt kunnen worden.''



Ben het met je eens dat de investering in opleiding niet direct uitbetaalt wordt in klinkende munt of spelers die in MVV1 het verschil maken
Als we gaan kijken na de laatste 10 jaar aan spelers die top eerste divisie en onderkant ere divisie hebben gespeeld (en komen uit onze opleiding) nog spelen dan komen mij namen als Smeets, Braken en Kuijpers naar boven en wellicht vergeet ik er nog wat ( vul maar aan)

Dan lijkt het dat het veel meer geld kost dan het uiteindelijk oplevert . Het huidige niveau van O21 , O18 en O16 is 4divisie en 5de divisie . Dus het laagste in die categorie . De O21 staan derde dus die maken nog kans op promotie
Maar daar is dus een hele weg te winnen en we moeten daar realistisch in zijn dat de instroom van kwaliteit uiteindelijk de uitstroom en klassering bepaald . Ik geloof niet dat we met de Academy op termijn gaan scoren als het gaat om bruikbare spelers voor MVV1 dan wel spelers die voor de "verkoop" interessant zijn , en incident daargelaten.

De andere kant van de medaille van opleiden is ( positieve effecten)
1) jonge kinderen laten sporten omdat ze graag betaalt voetballer willen worden , dat motiveert als je een BVO in je stad hebt en het is goed dat kinderen sporten en hun gezondheid
2) de spin off , alle kinderen hebben ouders en een netwerk . Zo zie je dat nu ook Koen Kostons opleiding bij MVV gevolgd , gespeeld maar tevens is zijn vader sponsor geworden samen met een flinke groep andere. Dat zelfde geldt voor die keeper van Meurs , opleiding hier gevolgd en Pa sponsort mede . Zo zijn er nog andere voorbeelden

Dus opleiden heeft aan die 2 kanten ook nog positieve effecten op inkomsten en eigenlijk moet je dat allemaal heel goed in kaart brengen . Dan kan het zijn dat je opleiding geen cent oplevert maar aan de andere via een zoon/vader een interessante sponsor binnen haalt die je misschien niet had gehad als de zoon niet in het talenten plan had gezeten

Wil je bij een kleine club optimaal de mogelijkheden afpellen dan zul je op al die details moeten zien waar de mogelijkheden liggen en dit heel goed in kaart brengen . En eigenlijk is dat in optimaforma verbinden en samenbrengen van mogelijkheden
Ik zou hier dan ook meer onderzoek naar doen en juiste in kaart brengen waar de club als totaal dan beter en meer zou kunnen profiteren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 12:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #715
Die Malungu heeft een meniscusblessure...

Lake begon leuk bij Fortuna met doelpunt bij zijn debuut. Ook stond hij bekend als de speler 'zonder naam'. Hij droeg zijn shirt zonder zijn naam op zijn rug.

Yegen ken ik niet. Dat is afwachten of dat iets is.

Ruben van Kouwen was afgelopen zomer al op proef geweest hier. Geen idee waarom MVV hem toen niet nam.

Mabani weet ik ook vrij weinig over. Ook afwachten dus.

Dat Delferriere vertrokken, vind ik wel jammer. Hij begon sterk, maar zakte daarna weg. Hij speelde onrustig. Ook wetende met achter hem een onzekere keeper. Clint Essers is op een begeven moment centraal komen te spelen. Dat werd al iets stabieler. Delferriere speelde nog tegen Volendam een goede wedstrijd als rechtsback.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 19:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #716
Als ik het opzoek ga in de media kom ik alleen maar een bericht tegen dat malungu op 21 maart 2021 een meniscus blessure opliep,is dat nog steeds zo dan?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2022 21:43
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #717
Waarom vissen uit een vijver van 50 km.
Dat is net een groot bedrijf zoeken die mvv wilt sponsoren. Daar vind je geen grote vis.
Ja afdankertjes van de andere clubs...
Waar 1 huurspeler in mijn ogen alleen positief uitvalt en dat is Romain Matthys.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2022 09:11
Porthos
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #718
Alsof buiten die straal van 50 km wel allemaal toppers rondlopen, die MVV kan betalen en die dolgraag bij ons willen komen spelen en er daar geen grotere clubs actief zijn. Wat van ver komt is echt niet per definitie beter. De taalgrens is natuurlijk wel een barrière, maar Franstalige Belgen strijken toch regelmatig hier neer. Als je nu ook nog wat Duitstalige spelers (Belgen of Duitsers) kunt overtuigen heb je voldoende vijver om uit te vissen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2022 09:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #719
Ronny van Geneugden heeft al vaker aangegeven dat een speler uit de buurt van bijvoorbeeld Rotterdam of Amsterdam niet snel voor MVV zal kiezen. Gezien de afstand, salaris, de ligging en randvoorwaarden. Zo'n speler moet je een woning kunnen bieden, dat kan MVV niet. Zijn vrouw of vriendin moet hieraan het werj kunnen. Iets waar MVV aan moet werken om ook spelers uit die kanten naar Maastricht te halen. Zo'n speler kiest momenteel eerder voor Telstar of Dordrecht of anders voor een tweede of derde divisieclub.

Maar het klopt ook wat hier gezegt wordt. Het moet maar blijken of die speler uit Rotterdam of Amsterdam beter is dan een speler binnen die 50 kilometer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2022 10:11
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #720
Ik lees veel over de vijver van Ronny en over zijn handelen, maar 1 ding vergeten wel erg veel mensen: zonder hengel is het lastig vissen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden