>
Ontvangen bedankjes 1562
Iedereen heeft hier alle ruimte om hem van repliek te dienen.Vluuzak schreef : Wat een negatief gezeik weer hier, met dat stuk stront Napoleon weer voor op , de huichelaar, bij iedere onderwerp hetzelfde riedeltje weer opvoeren, als of het bij andere KKD clubs geen duiventil is aan huurspelers. Moderator , door dit stuk stront gaat je Forum naar de klote, velen komen hier niet meer, omdat ze geen zin meer hebben dat aanhoudende negatieve gekrijs van dat kleine stuk stront.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef :
Iedereen heeft hier alle ruimte om hem van repliek te dienen.Vluuzak schreef : Wat een negatief gezeik weer hier, met dat stuk stront Napoleon weer voor op , de huichelaar, bij iedere onderwerp hetzelfde riedeltje weer opvoeren, als of het bij andere KKD clubs geen duiventil is aan huurspelers. Moderator , door dit stuk stront gaat je Forum naar de klote, velen komen hier niet meer, omdat ze geen zin meer hebben dat aanhoudende negatieve gekrijs van dat kleine stuk stront.
Met de andere moderators ben ik van mening dat Napoleon soms een punt heeft maar vaak ook ongenuanceerd en beledigend om zich heen slaat. Dat vinden wij ook niet nodig. Maar door in drie regels drie keer de woorden 'stuk stront' te gebruiken wordt het forum ook niet bepaald naar een hoger niveau getild.
Je kunt ook inhoudelijk reageren zoals Porthos en Loyaal een paar berichten terug deden. Focus op wat MVV wel goed doet. Krijg je misschien ook discussie maar daar is het een forum voor. Beledigingen werken voor niemand positief.
Deze ''visie'', focus op het opleiden van de jeugd, is oude wijn in nieuwe zakken en naar mijn mening weer een foute keuze van onze beleidsbepalers.Loyaal schreef : Ik ben van mening dat we niet al na ongeveer een half seizoen kunnen oordelen of deze visie succesvol is. Jeugd opleiden kost tijd, spelers aantrekken en de ontwikkeling in de gaten houden ook.
Napoleon schreef : Verleden winter maakte we in die periode met Blummel , Surmuli en Dianessy nog een paar gerichte versterkingen
Nadat het proces op gang kwam , maakte we ook een mooie serie van resultaten
IK schreef dit seizoen al ergens dat deze selectie een stuk minder was dan die van verleden jaar , waar ook nog Deom een onderdeel van was.
We hebben in het begin van het seizoen punten gepakt en wat boven onze stand geleefd . Ik zei toen we "pieken" te vroeg en dat blijkt allemaal te kloppen
Het verval van onze club ook sportief is al maanden aan de gang en de reeks waarin we nu zitten zou zomaar nog eens 2 wedstrijden langer kunnen duren VVV en Ado . VVV moet ik zeggen vind ik een hele matige ploeg met een spelers budget van dik 2 miljoen moeten die zich kapot schamen .
Maar de fase waarin we nu zitten heeft gewoon met beleid te maken. Als je geen geld hebt dan moet je niet allerlei functies optuigen . Ronnie van G was volgens bestuur de topper die ze achter de hand hadden . De directie van MVV wilde perse trainer en TD gescheiden hebben voor de continuiteit . Erik Noor in eigen persoon wilde die 2 functies splitsen . En ik kan Noor volgen als voldoende spelers budget beschikbaar is maar nu vind ik dit de zoveelste verkeerde keuze van de AD van MVV.
In dit corona tijdperk moet je als hele kleine club functies combineren , of je hebt een AD die ook TD erbij is of kan of je hebt een trainer en TD in een. Misschien allemaal niet ideaal maar daarmee bespaar je snel een 60K en die kun je aan je spelers groep toevoegen.
Want de groente tuin waar Ronnie G het iedere keer over heeft , die krijgt geen water , en dus gaat alles naar de knoppen . Want het groeit niet.
De 4 nieuwe "aanwinsten" wat ik van de kenners begreep die ik gister heb gesproken is die Lake wel ( of kan) een aanwinst zijn de rest zijn jeugdspelers en mogen niet te veel van verwachten .
Teleurstellend ?? och laten we eens ophouden met die onzinnige podcast vol spreken maar laat Erik Noor maar eens met zijn plan de Magie van Maastricht naar buiten komen en hier eens wat meer over vertellen , we zijn inmiddels weer een maand verder na zijn nieuwsjaar blog . Erik heeft zijn declaratie weer ingediend voor geleverde arbeid maar het plan is er nog steeds niet .
Sjotelsplak schreef :
Deze ''visie'', focus op het opleiden van de jeugd, is oude wijn in nieuwe zakken en naar mijn mening weer een foute keuze van onze beleidsbepalers.Loyaal schreef : Ik ben van mening dat we niet al na ongeveer een half seizoen kunnen oordelen of deze visie succesvol is. Jeugd opleiden kost tijd, spelers aantrekken en de ontwikkeling in de gaten houden ook.
Paul Rinkens had daar in 2014 al een goede visie op, en ik zie geen enkele reden die de situatie nu anders maakt:
''MVV heeft de afgelopen tien jaar 42 spelers naar het eerste team opgeleid, waarbij de club slechts €120.000,- verdiend heeft aan transfers. Omdat de jeugdopleiding op jaarbasis alleen al €200.000 kost, is gekeken naar een partnership met een profclub. Een profclub die betere faciliteiten heeft en onze spelers met de beste spelers kan laten trainen. Op eigen kracht kan MVV deze jonge talenten dan ook niet de beste faciliteiten bieden. Door de beste MVV-talenten te laten trainen met de beste talenten van andere BVO's uit de regio moet de laatste stap naar MVV 1 sneller en gemakkelijker gemaakt kunnen worden.''