Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

03 jan 2022 17:53
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #616
Van der Laan schijnt al een hele tijd mee te trainen, of heeft in ieder geval een tijd mee getraind. Hij heeft nog wen tijdje bij Telstar gespeeld nadat hij daar werd weggestuurd vanwege een wedstrijdbezoek aan ajax
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2022 01:24
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #617
Is al weer weg gelukkig als je amateurs al wilt gaan vastleggen nee Dankje liever ervaring en kwaliteitsimpuls

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2022 01:26
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #618
Geruchten zijn er genoeg maar ze zijn bezig met aanvallers te halen en dat is ook wel nodig want ntelo remans zijn erg tegen gevallen dus hopen op ervaring en wat kwaliteit voorin en Essers Keulen souren alle 2 jarig contract geven in zomer want die lopen af

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2022 08:42
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #619
Och te god, sidneymvv ook al op 't forum......

Bezig met aanvallers? MVV heeft alleen aangegeven dat ze vooral voorin de nadruk leggen op versterking. Dat is niet meer dan logisch als je maar één echte spits hebt die wordt misbruikt door de trainer. Dat is niet meer dan logisch als je maar één echte vleugelaanvaller op papier hebt die niet rendeert.

Remans gebruik is voornamelijk in een tweespitsensysteem. Dat deed hij zowel toen hij voor de moffen tegen ons scoorde (met Milts geloof ik) en bij Top Oss idem dito. Hier wordt hij op linksbuiten gezet, omdat we simpelweg geen andere aanvaller hebben. Remens in de spits gaat ook meer renderen, meer aanwezig zijn en van waarde zijn voor ons. Ntelo is met zijn posteer wellicht meer voor de laatste minuten. Nu loopt hij er 70 minuten lang verloren bij, tegen twee verdedigers waarbij hij zijn lichaam verkeerd gebruikt (hadden we Meijer nog maar, die heeft dit perfect bij Verheijdt verbeterd destijds).

Keulen is niet meer dan absolute middelmaat. Zal wellicht opdracht zijn, maar geeft werkelijk iedere bal als hij twintig meter over de middenlijn is voor. Verdedigend wordt hij telkens voorbij gelopen. Souren is voor mij niet beter dan een Van Bommel of Kleinen, dus voor mij mag deze ook vertrekken. Essers centraal is ook nog niet wat ik er van verwacht had, maar wellicht met een vertrek van Waem mag hij blijven.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2022 22:45
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #620
Nou gelukkig snappen wij er samen heel weinig van van Bommel kleinen kunnen er geen kloten van Essers prima voor mvv souren veel beter dan een kleinen remans ntelo BLUMMEL lazaar 4 aanvallers als ze er daar nog 2 bij kunnen halen in de naam van een spits en linksbuiten heb gehoord dat Guus hupperts een optie is als je dan een redelijke spits kan halen kun je mis mee doen maar Keulen Essers souren middelmatig noemen gaat mij wat ver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2022 07:16
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #621
Het lijkt wel of dreekemvvke terug is, volledige zinnen zonder punten en komma’s :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2022 08:20 05 jan 2022 08:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #622
Libert heeft de club op eigen verzoek verlaten,de 20 jarige verdediger maakte hier nauwelijks speelminuten en keert terug naar Eupen.
In mijn ogen vond ik hem ook geen versterking zag hem meer als aanvulling….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2022 09:39
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #623

sidneymvv schreef : Nou gelukkig snappen wij er samen heel weinig van van Bommel kleinen kunnen er geen kloten van Essers prima voor mvv souren veel beter dan een kleinen remans ntelo BLUMMEL lazaar 4 aanvallers als ze er daar nog 2 bij kunnen halen in de naam van een spits en linksbuiten heb gehoord dat Guus hupperts een optie is als je dan een redelijke spits kan halen kun je mis mee doen maar Keulen Essers souren middelmatig noemen gaat mij wat ver


Die Hupperts is pas middelmatig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2022 10:17
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #624
Wij zijn middelmatig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2022 13:57
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #625
MVV heeft op dit moment alleen maar HALVE en dit zijn er ook maar weinig de rest zijn minder dan halve en heel veel kwarten .

De KKD word voor MVV alleen maar intressant als de knvb weer 2 clubs laat degraderen.........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2022 20:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #626
Dat die Huppertz bij ons gaat spelen lijkt me een zekerheidje:

-Kost niks
- is uit de buurt
- heeft bij de M*ffen gespeeld
- stond eerder in de belangstelling

Voor de rest wil Klaas versterking voor iedere linie, maar zo succesvol als vorige winter zal het wel niet gaan worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2022 22:16
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #627
Net wel succesvol nu willen ze toch kwaliteit injectie halen voor voorin middenveld achterin. Maar als mvv supporter is het nooit goed want een hupperts is gewoon prima samen met een goeie spits en BLUMMEL voorin middenveld staat al en een goeie cv naast waem zou ook niet verkeerd zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2022 22:19
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #628
Wat je matig noemt ntelo remans dat is pas matig en hupperts met een redelijke spits en blummel en een redelijke cv naast waem en mis een middenvelder erbij wil ik het nog eens zien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2022 10:22
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #629

sidneymvv schreef : Wat je matig noemt ntelo remans dat is pas matig en hupperts met een redelijke spits en blummel en een redelijke cv naast waem en mis een middenvelder erbij wil ik het nog eens zien


Helaas is het “ de Sidney van Facebook”. Ik weet dat het lastig is, maar probeer on topic te blijven. Het gene waar je op reageert dan ook te quoten, en probeer het in één bericht te plaatsen. Scheelt een hoop vervuiling en ergernis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2022 14:53 06 jan 2022 14:58 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #630
Gerucht: Fostave Mabani op huurbasis van Standard Luik naar MVV. Zou een 19-jarige linkerflank speler zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden