Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

01 sept 2021 10:20
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #586
Wat wel positief opvalt is de focus op spelers uit de omgeving en een paar wat langere contracten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 10:57
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #587
Ben ook gematigd tevreden over de transferperiode. Ik hoop nog een of twee directe versterkingen die elders buiten de boot vallen.

Clubs hebben pas na 31 augustus duidelijkheid over hun definitieve selectie en de last-minute aanwinsten van veel clubs maken andere spelers weer overbodig. Ook de categorie spelers gegokt-en-verloren komt nu in beeld: spelers die al langere tijd transfervrij was maar in de zomer nog hoopten op een grotere club of financieel aantrekkelijkere deal, zijn nu ineens wel geïnteresseerd in MVV. Er zijn hier vaker namen genoemd van ervaren spelers zonder contract, de afgelopen dagen zijn daar bijvoorbeeld namen als Serrarens en Koolwijk bijgekomen. Zij spelen niet op posities die prioriteit hebben bij ons, maar dit soort spelers zou twee maanden geleden een overstap naar MVV nooit overwegen maar nu wellicht wel. In deze categorie spelers hoop ik nog op een of twee buitenkansjes.

Huren zal niet meer gaan, maar gelukkig hebben we geen tekort aan huurspelers in de selectie. De kwaliteit van de selectie is vele malen beter dan tijdens de eerste competitiewedstrijd, maar ongeveer gelijkwaardig aan die van vorig jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 11:22
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #588

Lijnsje@tappunt schreef : Als dit het resultaat van de transferperiode is, ben ik niet tevreden:

- Alle keepers zijn op huurbasis. Jaarlijks hebben we een nieuwe doelman van een “grotere” club zonder wedstrijdritme. Is het nu nooit mogelijk om een fatsoenlijke , vaste keeper onder contract te krijgen? Dit is niet het grootste probleem, want dit is al jaren zo.

- Achterin heb je genoeg rechtsbacks , een onervaren centrum en in mijn ogen zolang Labylle daar niet speelt een zwakke linksback. Centraal zit absoluut potentie in, maar mist ervarenheid. Dat werd tegen Volendam heet duidelijk zichtbaar. We weten de gesprekken niet die zijn afgeketst of de transfervrije spelers , maar daar heeft Ronny en deels Klaas wel in gefaald.

- Het middenveld voor de basis met twee ervaren krachten , Alberg en Dzepar, met daarnaast drie jongelingen vind ik prima. Jammer dat Dzepar nu geblesseerd is , maar als hij niet geblesseerd was had bijna niemand om een “extra” CM gevraagd.

- Aanvallend hebben we geen linksbuiten. Labylle staat daar als noodverband. Ik kan me niet voorstellen dat bij de 40 testers geen fatsoenlijke linksbuiten zat. Nu gaan we Remans misbruiken op een buitenplek, terwijl hij als valse 9 het beste rendeert. Ook hebben we naast Ntelo geen echte spits. Mami komt in mijn ogen tekort.

Kortom; een centrale verdediger (met ervaring) en een linksbuiten ontbreken gewoon. Ze kunnen dan nu transfervrij nog aan de slag , maar een club als Heerenveen geeft ook aan dat ze die niet gaan halen omdat ze niet wedstrijdfit zijn en dit tijd nodig heeft. Benieuwd hoe MVV zelf tegen hun slagvaardigheid aankijkt en of ze tevreden zijn.

Oh ja , die investeerder van Noor voor de aanvang competitie is er ook nog niet. Hij heeft ook niet gezegd voor aanvang van welk seizoen….


Ik ben het volledig met je eens, ook bij mij waren de verwachtingen (zeker na de uitspraken van begin vorige week van Noor) vele malen hoger gespannen.

Ik ben bang dat we weer een teleurstellend seizoen zullen gaan beleven, hopelijk heb ik ongelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 11:49
Mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #589
We hebben op bepaalde posities leuke spelers rond lopen waarmee je kunt verassen maar we missen gewoon stabiliteit in achterhoede iemand die alles aanstuurt en de jonge jongens op hun plek zet als ze effe niet opletten zelfde geld voor het middenveld ik zie het liefst een ervaren cv komen en een bijtertje op het middenveld zoals ippel dat zou het team vooruit helpen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 12:08
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #590
Wellicht dat Essers inderdaad is gehaald voor de rechtsbackpositie en R. Zeegers naar het centrum gaat. Essers heeft 45 wedstrijden als rechtsback gespeeld tegenover 9 als centrale verdediger. R. Zeegers heeft juist 28 duels gespeeld als centrale verdediger tegenover 34 als rechtsback. Zo zouden we toch wat ervaring in het centrum hebben.

Daarnaast vind ik deze selectie -los van hoe smal deze is bij blessures en schorsingen- veelzijdiger dan afgelopen seizoen. We zijn m.i. niet gebonden aan één opstelling. Zo kunnen we met deze selectie zowel 4-4-3 als 4-4-2 spelen.

Nijhuis

Essers - R. Zeegers - Waem - Labylle

Souren - Dzepar
Alberg

Blummel - Ntelo - Remans




Nijhuis

Essers - R. Zeegers - Waem - Keulen

Blummel - Alberg - Dzepar - Labylle

Remans
Ntelo




En dan hebben we nog een leuke bank (wel met Lijnsje eens, tekort aan vleugelspelers) met o.a. Kalala, Delferriere, Libert, Keulen/Souren (afhankelijk van de opstelling), Aziz, Van Bommel, Kleinen, Bösing en Aziz. Het liefst zie ik zoveel mogelijk spelers in de basis met doorlopende contracten met het oog op toekomstgericht selectiebeleid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 12:10
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #591
Vergeet niet dat als je spelers leent of huurt er ook vaker afspraken gemaakt worden. Hoeveel ze moeten spelen etc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 13:07 01 sept 2021 13:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #592
Essers is een Ganse en een buitenkansje die je begrijpelijk niet wilt laten liggen in de grabbelbak. Samen met Labylle de beste aankoop van deze transferperiode. Maar deze transfer biedt totaal geen prioriteit in het creëren van een evenwichtig elftal. We hebben er nu een geschutstoren bij op de flank, maar de poort (CV) staat nog steeds wagenwijd open. De rode loper naar het doel ligt ook nog steeds uit (geen controlerende middenvelder). Maar ondertussen wordt het concureren geblazen op de Rechtsback positie en in het doel.

Als we niemand meer kunnen losweken bij het UWV om balans te creëren in dit elftal betekent dit dat we weer tot aan de winterstop spelers uit hun vertrouwde positie moeten laten spelen en dat we waarschijnlijk niet optimaal zullen presteren. Een blessure buiten de RB en Keeper positie betekent schuiven op drie linies ten koste van aanvallende impulses.

Wat wellicht nog erger is, is dat spelers die hoopten te concurreren voor een basisplek opeens een uitzichtloos seizoen tegemoet gaan door teveel spelers met 1 rol aan te trekken, terwijl andere spelers die normaliter zouden moeten presteren om verzekerd te zijn van een basisplaats in dit elftal, deze door gebrek aan concurrentie zullen krijgen, ook al zijn ze wellicht totaal niet in vorm.

Nee dit is een huis bouwen zonder deur en dak, maar wel met drie garages en vier balkons. De zomertransfer periode lijkt wederom mislukt. Op naar de gouden winterstop?..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Ster_Drager, opadiehard, Boer458, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 13:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #593
Om te beginnen , van harte proficiat voor Clint als Maastrichtse jongen te mogen gaan voetballen bij MVV en veel succes !

Dan de transferperiode tot heden.
We zijn in de as 3 spelers kwijtgeraakt die als CV konden spelen en als 6 . Van Acker, Mares en Surmuli. En we hebben die mijn inziens niet kunnen opvullen.
Ik vind het echt jammer dat of Surmeli of Mares niet is gebleven , dat was de ervaring die we nodig hadden. Mares vond ik een prima kracht bij MVV en door vele supporters ondergewaardeerd en niet op waarde geschat .

Ook valt me de selectie tegen , en dan vooral in het hart van de defensie en middenveld , daar kun je niet 38 wedstrijden mee aan de slag dat is vragen om problemen . Wat dat aangaat ben ik ook niet tevreden over het aankoop beleid , we hebben een technisch manager die ook kosten met zich meebrengt maar de spelers die gekomen zijn die had door bijna iedere supporter aangedragen kunnen worden. Niets bij waar ik van sta te kijken of een knappe prestatie vind , met als diepte punt wel de ruil deal Deom voor 3 spelers van Kas Eupen .

Ook dat we nu 4 rechtbacks hebben is compleet scheef en we gaan zeker schuiven maar niemand die van die 4 ergens centraal komt te spelen heeft daar veel ervaring , dus dat is aanpassen en afwachten hoe dat uitpakt
Ik vraag me dan ook af is de uitlatingen van Wels in de media gebracht heeft wat hij voor ogen had

We moeten het hier mee doen voorlopig , maar het toont maar weer aan dat als je een kleine club bent je geen extra functies moet maken ( zoals technisch manager) Die kosten kun je beter in de selectie stoppen want zeker met Geneugden heb je geen garantie dat hij er volgend seizoen nog is . Van Wels denk ik wel dat het iemand is die zijn contract uit dient , als hij natuurlijk weerstand kan bieden aan de verwachtingen .

Beter was geweest om trainer en TD bij een kleine club als MVV in een persoon te combineren of zoals Top dat doet de AD en TD in een persoon , dan wel een persoon met voetbal kennis en netwerk . Ik weet dat Noor absoluut wil dat functies gescheiden moeten zijn , en dat snap ik ook wel als er voldoende budget is maar met dit budget is 50K extra veel als je dat in de selectie kunt stoppen.
Immers snijdt MVV ook op commercie en zal de functie van commercieel medewerker niet meer worden ingevuld maar door Noor en nieuwe dame , dus daar doen ze t wel !

Komende zondag een makkie tegen Telstar , de nummer laatst 2 punten daar moet je gewoon van gaan winnen ( zou je zeggen) , maar ik ben vooral benieuwd naar het getoonde spel , eens zien of daar wat meer lijn in zit .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 19:47
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #594
Alles op ut gemaak bekiekend kump bij miech mer ein spreuk bovedrieve :l'histoire se repete
Unne boel belaove en oeteindelijk teleurstellend met ut geeikte excuus:gein cent mer investeerders laote wegloupe.
Op naor ut 25 jaorig kkdevisie jubileum
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 20:47 01 sept 2021 20:49 door Spuit11.
Spuit11
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #595
Ik ben echt wel van mening dat er echt wel goede stappen zijn gezet in een jaar tijd. Toegegeven, wat ervaring erbij zou fijn zijn, dat weten ze MVV vast ook wel. De vele huurlingen zijn jongens die voor reisvergoeding en een AA mogen bewijzen of ze profvoetbal-waardig zijn of niet. Een aantal zijn op meerdere posities inzetbaar; goed voor de concurrentie en fijn voor erbij op de training. Voldoen ze niet mogen ze weer vertrekken.

Als ik kijk naar de verdediging die we vorig jaar rond deze tijd opstelde; met Lathouwers, Swanson, Heerings, Mares, Salasiwa, dan ben ik geneigd te zeggen dat het echt niet veel slechter zijn dan dat. Alhoewel Nijhuis een eerste klas grabbeleer lijkt, hebben we nu vier man voor de rechtsback. Daar moet toch wel een van voldoen? Centraal missen we inderdaad ervaring, maar Delferierre lijkt me niet onaardig en Waem verdient imo een kans. Laat die jongen maar een paar keer op zijn bek gaan en ervaring opdoen. Gun het wat tijd. Hopelijk nog een mannetje erbij. Desnoods kunnen we Essers of R. Zeegers daar neerzetten. Linksback zitten we goed met Labylle en Keulen.

Middenveld en aanval kijk ik puur naar het aantal mensen die doelpunten kunnen maken. Vorig jaar hadden we de eerste helft alleen Schroijen die daartoe in staat was. Naudts deed pijn aan de ogen en de tweede helft kwam Mickels pas op stoom, met Blummel (en af en toe Dianessy) erbij. Deom was een leuke voetballer maar te weinig rendement. Surmeli en Van Acker waren belangrijk voor de balans (zoals dat zo mooi heet), maar gaven beide 1 assist en scoorden beide 1 doelpunt, veel te weinig... Daar krijgen we nu Souren en Dzepar voor terug, die twee hebben redelijk wat ervaring op ons niveau. Hoop dat die zich hier kunnen ontwikkelen. Voordat ik mijn roze bril definitief afzet; voorin moeten Remans en Ntelo samen toch wel minimaal 20 goals maken? Daarbij, mocht Alberg nog een beetje kunnen ballen, dan hebben we met hem en Blummel ook nog genoeg dreiging, doelpunten en assists daaromheen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2021 18:02
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #596
Essers vind ik een goede aankoop en een buitenkansje.
Denk zelf centraal dat het ook goed staat met Delferierre en Waem, alleen weinig ervaring.
Maar zelf denk ik dat we op het einde van het seizoen zeggen jammer dat Delferierre weg gaat en dat we blij zijn dat Waem nog 1 jaar vast zit aan MVV.
Denk dat deze twee echt flink gaan groeien dit seizoen.
Linksback hoop ik dat Labylle daar komt te staan want met Keulen is het zeer zwak.
Middenveld ben ik redelijk tevreden als Dzepar terug is en Alberg zijn niveau haalt ook ivm met zijn ervaring. En voor de laatste plek Souren, Kleijnen en Bommel mogen ze gaan uitvechten.
Voorin of je moet Blummel naar het middeveld doen of je moet Ntelo als diepe spits met erachter Blummel en Remans.
Zoals eerder genoemd voor Remans is vleugelspeler niet de goede plek en komt hij niet echt tot zijn recht.

Scorend vermogen zijn we op papier gezien vooruit gegaan. Je hebt meerdere spelers die kunnen scoren nu.
Middenveld is zwakker geworden want Deom is toch kwaliteit op zich wat je niet 123 hebt opgevangen.
Verdediging is sterker geworden met Swanson, Heerings, Mares, Salasiwa had je meer ervaring.
Maar met Waem en Delferierre die gaat echt beter worden dan Heerings en Mares. En dan Labylle en Essers.
De keeper kan wel goed keepen heeft het tegen jong utrecht laten zien. Alleen daarna terug gevallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2021 12:13
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #597
m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/389942/koolw...gesprek-met-verbeek/

De ervaring die we nodig hebben op het middeveld is transfervrij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2021 16:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #598

Sander70 schreef : m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/389942/koolw...gesprek-met-verbeek/

De ervaring die we nodig hebben op het middeveld is transfervrij.


Mag van mij hier nog een kans krijgen….mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2021 19:01 03 sept 2021 19:04 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #599
Ben het met Peter eens; voor mij mag hij ook komen. Iemand met ervaring en eentje die trots is. Kan van toegevoegde waarde voor onze jonge honden zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2021 12:01
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #600
Mehdi Lazaar nieuwste aanwinst MVV

Dinsdag 07 september 2021

MVV heeft zich versterkt met Mehdi Lazaar. De 28-jarige buitenspeler - hij blijft de rest van het seizoen - kan aan de selectie worden toegevoegd aangezien hij transfervrij was. Lazaar, die al enige tijd meetrainde bij MVV, was eerder actief voor onder andere RE Virton, Sint Truiden en het Engelse Burnley.

De Belgische rechtsbuiten is bij Standard Luik en KRC Genk opgeleid. Technisch manager Ronny van Geneugden: “Mehdi geeft de selectie meer mogelijkheden op de flanken. Bovendien heeft hij aardig wat wedstrijden in de benen.”

#WelkomMehdi

Nu nog een ervaren verdediger en dan hebben we het toch netjes gedaan denk ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden