Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

26 aug 2021 14:01
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #541
Weet iemand hoe fit alberg is? Moeten we rekening houden dat het nog weken kan duren dat hij wedstrijdfit is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 16:15
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #542
Steffen Schafer die in de wandelgangen werd genoemd komt niet, gaat naar SC Verl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 16:38
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #543

Boredass schreef : Steffen Schafer die in de wandelgangen werd genoemd komt niet, gaat naar SC Verl


Dat is jammer, leek mij een prima versterking voor ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 17:33
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #544
Allemaal getipt door J van A

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 18:56
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #545

HIER!! schreef : Allemaal getipt door J van A


Nou, dan mogen we Jeffrey wel dankbaar zijn. Want dit is niet niks: het betreft aanzienlijke versterkingen, die het wellicht mogelijk maken dat we de playoffs zouden kunnen halen. Het stemt me optimistisch. Met een budget van 7 ton hebben we denk ik toch een heel aardige selectie nu.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 19:19
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #546
Van As gaf die boeren altijd een veeg uit de pan in het nachtleven van Maastricht.
Hij had graag bij mvv gewerkt.
Maar ja het geld zo als altijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 08:59
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #547

TPC schreef : Toen ik zaterdag de naam Dogan hoorde maakte ik onbewust de vergelijking met Roland Alberg. De laatste jaren te weinig laten zien, ondanks mooie salarissen. Dan gaat er toch iets mis bij o.a. zijn mentaliteit. Qua zijn achtergrond/salaris vind ik het een totaal onrealistische speler voor MVV. De link met de trainer begrijp ik dan wel maar dan zou hij heel veel water bij de wijn moeten doen mocht dit tot een deal komen. Ik zou er niet aan beginnen.


Het is dus Alberg geworden. Ook hier wil ik niet te pessimistisch zijn want ik begrijp dat het in vele ogen een 'grote naam' is. Echter wil ik wel waken voor euforie. Een aantal jaren haalt hij zijn gewenste niveau niet meer. Bij roda scoorde hij zijn doelpunten door voornamelijk penalty's binnen te schieten. Kilometers maakt hij niet (meer een zaalvoetballer) en ik ben bang wanneer het niet loopt dat hij het zwaar te verduren krijgt van het publiek vanwege zijn uitstraling/houding in het veld. Wat hopelijk positief is dat hij een goede trap heeft, zaalvoetbalkwaliteiten heeft dat hij iemand in scoringspositie kan zetten, Orhan Džepar waarschijnlijk het vuile werk voor hem op het middenveld mag maar kan opknappen en dat MVV/Maastricht hem weer plezier terugbrengt in het voetbal.

Ik snap dat we als MVV supporters ook niet zoveel meer kunnen verwachten maar dat er hier al langzaam wordt geroepen voor playoffs vind ik echt nog veels te voorbarig. Ik hoop nog echt op 2 ervaren buitenkansjes. Een uitgebluste Alberg die waarschijnlijk nog weken nodig heeft voordat hij fit is, is echt geen verbetering ten opzichte van een frisse Allez Deom. De namen die nu zijn aangetrokken (buiten de 6 Belgische huurspelers) kunnen niet uit Ronny's netwerk komen lijkt mij..
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 09:22 27 aug 2021 09:25 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #548
Laten we de (nieuwe) spelers gewoon een kans geven alvorens te oordelen. We zien het wel. Voorlopig gaat het best goed met de ploeg. En daar gaat het om , als je mindere voetballers hebt die wel een team vormen die voor elkaar werken, kom je soms nog verder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 09:28
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #549

TPC schreef :

TPC schreef : Toen ik zaterdag de naam Dogan hoorde maakte ik onbewust de vergelijking met Roland Alberg. De laatste jaren te weinig laten zien, ondanks mooie salarissen. Dan gaat er toch iets mis bij o.a. zijn mentaliteit. Qua zijn achtergrond/salaris vind ik het een totaal onrealistische speler voor MVV. De link met de trainer begrijp ik dan wel maar dan zou hij heel veel water bij de wijn moeten doen mocht dit tot een deal komen. Ik zou er niet aan beginnen.


Het is dus Alberg geworden. Ook hier wil ik niet te pessimistisch zijn want ik begrijp dat het in vele ogen een 'grote naam' is. Echter wil ik wel waken voor euforie. Een aantal jaren haalt hij zijn gewenste niveau niet meer. Bij roda scoorde hij zijn doelpunten door voornamelijk penalty's binnen te schieten. Kilometers maakt hij niet (meer een zaalvoetballer) en ik ben bang wanneer het niet loopt dat hij het zwaar te verduren krijgt van het publiek vanwege zijn uitstraling/houding in het veld. Wat hopelijk positief is dat hij een goede trap heeft, zaalvoetbalkwaliteiten heeft dat hij iemand in scoringspositie kan zetten, Orhan Džepar waarschijnlijk het vuile werk voor hem op het middenveld mag maar kan opknappen en dat MVV/Maastricht hem weer plezier terugbrengt in het voetbal.

Ik snap dat we als MVV supporters ook niet zoveel meer kunnen verwachten maar dat er hier al langzaam wordt geroepen voor playoffs vind ik echt nog veels te voorbarig. Ik hoop nog echt op 2 ervaren buitenkansjes. Een uitgebluste Alberg die waarschijnlijk nog weken nodig heeft voordat hij fit is, is echt geen verbetering ten opzichte van een frisse Allez Deom. De namen die nu zijn aangetrokken (buiten de 6 Belgische huurspelers) kunnen niet uit Ronny's netwerk komen lijkt mij..


Precies, ik snap de euforie ook nog niet. Had eigenlijk nog een controlerende middevelder verwacht ipv Alberg.
Wie weet wat er de laatste dagen nog gebeurd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 09:59 27 aug 2021 09:59 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #550

Mienclub1902 schreef : Laten we de (nieuwe) spelers gewoon een kans geven alvorens te oordelen. We zien het wel. Voorlopig gaat het best goed met de ploeg. En daar gaat het om , als je mindere voetballers hebt die wel een team vormen die voor elkaar werken, kom je soms nog verder.


Positief vind ik dat verschillende huurlingen al minuten hebben kunnen maken doordat de selectie nog niet compleet was.
Minuten die ze anders niet gemaakt zouden hebben.
Nu weet je dat we best al een leuke selectie hebben met hopenlijk nog wat aanwinsten vooral een laatste man….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 10:03
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #551
Helemaal mee eens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 14:24
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #552
Heerings had ook in India gespeeld voordat hij naar MVV kwam.
Ik vind een 2-jarig contract voor een 31-jarige speler die een aantal seizoenen niet veel heeft laten zien, die niet meer beter gaat worden en die uit een baggercompetitie (waar hij 7 van de 8 wedstrijden die hij speelde bankzitter was) terug naar Nederland komt een zeer discutabele beslissing. Ik wil niet te kritisch zijn want er zijn ook een aantal, in mijn ogen, prima transfers gedaan. Maar dit zit me niet lekker en ik denk dat dit een Ogunjimi/Heerings-verhaal gaat worden. Natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 15:04
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #553
Alberg heeft ook een hele hoge dunk van zich zelf wild nog graag een buitenlands avontuur ,ik zou zeggen laat je voeten spreken en bewijs het tegen overgestelde .........in Maastricht .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 16:03
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #554
buitenlands avontuur ? heeft tocht bij roda gespeelt is toch buitenland :P

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2021 19:42
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #555
Ik ben we tevreden met Alberg. Zeker aangezien hij eigenlijk de vervanger is van Dogan, in wie MVV vee tijd heeft gestoken (gesprekken/onderhandelingen). De alternatieven liggen dan niet voor het oprapen als hij plots afhaakt.
Alberg is denk ik een prima speler voor ons. Goed voor de nodige goals en assists in zijn carrière en ook nog eens de broodnodige ervaring. Het zal ongetwijfeld niet de speler zijn met de meeste loopmeters en slidings achter zijn naam, maar als hij dat compenseert met beslissende momenten, vind ik het prima. Déom kan best meer potentie hebben, naar een 24-jarige spelmaker a la Déom is voor MVV onhaalbaar. Ja, die was er, Dogan.
Een tweejarig contract is inderdaad een risico, maar aan de andere kant kunnen we nu wel eens gericht gaan bouwen. Zeegers 2x, Van Bommel, Souren, Dzepar, Remans, Blummel, Alberg, ze liggen allemaal al vast. En als die buitenlandse club komt na een jaar, levert hij geld op.
Of hij ons naar de play-offs zal brengen is natuurlijk de vraag in deze sterke competitie, maar een speler van het kaliber-Alberg is volgens mij een absolute versterking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden