Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

31 aug 2021 15:48
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #571
Volgens mij staat het nu wel ongeveer tot aan de verdediging. Tenzij Serrarens ook een dijk van een verdediger is zou die kunnen komen :p. Ontbonden snap ik dan niet. Maakte thans nog mooi doelpunt deze competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2021 17:35
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #572
Hopelijk een verantwoorde transfer en geen paniektransfer. Geen type Arjan Swinkels die al lang is afgeschreven. Misschien eens informeren bij Top naar Lammers......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2021 19:54
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #573
Berichten over onze nieuwe speler Clint Essers zijn verplaatst naar de rubriek ´Clint Essers´ (een subrubriek van de rubriek 'Spelers en technische staf').


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2021 20:06
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #574

Mienclub1902 schreef : Hopelijk een verantwoorde transfer en geen paniektransfer. Geen type Arjan Swinkels die al lang is afgeschreven. Misschien eens informeren bij Top

@Mienclub1902 Volgens mij lig je wat achter. Lammers speelt allang niet meer bij TOP Oss.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2021 20:23 31 aug 2021 20:25 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #575
Alles in hokjes ........... Mr Salemans .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2021 20:30
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #576
Dacht het niet beste J070.
Ik heb het over jan Lammers no. 4 centrale verdediger. Zie site Top Oss.
toposs.nl/het-team/selectie-staf/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2021 22:00
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #577

Mienclub1902 schreef : Dacht het niet beste J070.
Ik heb het over jan Lammers no. 4 centrale verdediger. Zie site Top Oss.
toposs.nl/het-team/selectie-staf/


Dan heb ik dus de verkeerde Lammers gemeend. Mijn welgemeende excuses!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2021 23:58
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #578
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er niets meer aan komt voor sluitingstijd 0.00uur! We zullen het met deze spelers moeten doen, maar heb er wel vertrouwen in.
Succes mannen, dan komt het allemaal goed!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 00:37
Spuit11
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #579
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kunnen spelers zonder club na de deadline ook nog worden vastgelegd. Aangezien MVV toch vooral in deze vijver vist kunnen we lijkt me nog wel iets verwachten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 06:27
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #580
Ik denk niet dat er nog spelers bijkomen. Waarom zou men dan zo lang wachten als ze gratis op te halen zijn?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 07:15
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #581

Spuit11 schreef : Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kunnen spelers zonder club na de deadline ook nog worden vastgelegd. Aangezien MVV toch vooral in deze vijver vist kunnen we lijkt me nog wel iets verwachten...


Klopt helemaal.
En het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat spelers die nu nog contract hebben, maar uitzichtloze situatie hebben bij hun club, in samenspraak met hun club het contract laten ontbinden en zodoende gratis op zoek kunnen naar nieuwe club. Zo’n club had tot gisteren nog de hoop om de speler te verkopen. Maw: er komen toch ook weer wat nieuwe kansen vrij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 08:29
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #582
Ik denk dat we nu wel klaar zijn en dat is ook prima.
We hebben zelden een bredere selectie gehad en ook de kwaliteit is op papier echt niet minder dan vorig jaar of de jaren daarvoor. Ik denk zelfs dat we een stap vooruit gemaakt hebben.

Als ik goed tel hebben we 14 contract spelers, waarvan 9 voor minimaal 2 jaar. Aangevuld met 8 huurspelers en een stuk of 4 jeugdspelers die de selectie aanvullen. Ik denk dat voor de financiële mogelijkheden een logische en geen slechte mix is.

Het is nu aan Wels.en consorten om de juiste opstelling te vinden voor deze groep. Deze selectie is beter dan die van Top Oss de laatste jaren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 08:47 01 sept 2021 08:48 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #583
De selectie zal zo goed als rond zijn. Als het verhaal van Duin klopt hierboven moet er wel nog 1 speler bij, want je moet 15 contractspelers hebben en ik dacht dat huurspelers niet meetellen.

Ik ben minder tevreden over de transferperiode:

- rommelige voor bereiding met meer dan 40 testers
- Te veel huurspelers, waarvan enkele zonder toegevoegde waarde.
- Dogan soap
- Niet gelukt om ervaren spelers in de as aan te trekken
- Bepaalde positities zijn niet ingevuld.
- 2 van je beste spelers die in voorbereiding vertrekken

Niet alles is Mvv aan te rekenen natuurlijk, maar andere zaken wel. De laatste nieuwe speler is bijvoorbeeld een vreemde keus. 2 maanden geleden zou ik Essers absoluut erbij willen hebben, maar ondertussen hebben we 3 andere rechtsbacks. Nu weet ik dat Essers ook centraal kan, maar dat is niet zijn favoriete positie. Laybille staat linkshalf/buiten omdat mvv geen goede linksbuiten heeft aangetrokken. Dadelijk moet je Alberg gaan inpassen in een middeveld met Blummel omdat Remans vanaf rechs moet spelen

Ik weet dat het lastig om een evenwichtige selectie samen te stellen met het budget wat mvv heeft, maar ik denk dat het beter had gekund

Maar nu genoeg gezeurd , allemaal vol achter de ploeg gaan staan en misschien gaan we verassen!.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 08:52
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #584
Ik sluit me hierbij aan. Op iedere linie is een ervaren speler erbij gekomen, op een enkeling na een sterker team als vorig seizoen. Meer spelers met langere contacten dan 1 jaar. Misschien geen Messi of Ronaldo maar ik denk dat we mogen zeggen dat er duidelijk verschil is gemaakt door onze nieuwe technisch Manager. Mochten we financieel kunnen groeien zie ik zeker wel mogelijkheden voor de toekomst.
Geef dit team met de nieuwe spelers erbij even de tijd en dan zul je zien dat we een beter seizoen tegemoet zien dan vorig jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2021 09:20
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #585
Als dit het resultaat van de transferperiode is, ben ik niet tevreden:

- Alle keepers zijn op huurbasis. Jaarlijks hebben we een nieuwe doelman van een “grotere” club zonder wedstrijdritme. Is het nu nooit mogelijk om een fatsoenlijke , vaste keeper onder contract te krijgen? Dit is niet het grootste probleem, want dit is al jaren zo.

- Achterin heb je genoeg rechtsbacks , een onervaren centrum en in mijn ogen zolang Labylle daar niet speelt een zwakke linksback. Centraal zit absoluut potentie in, maar mist ervarenheid. Dat werd tegen Volendam heet duidelijk zichtbaar. We weten de gesprekken niet die zijn afgeketst of de transfervrije spelers , maar daar heeft Ronny en deels Klaas wel in gefaald.

- Het middenveld voor de basis met twee ervaren krachten , Alberg en Dzepar, met daarnaast drie jongelingen vind ik prima. Jammer dat Dzepar nu geblesseerd is , maar als hij niet geblesseerd was had bijna niemand om een “extra” CM gevraagd.

- Aanvallend hebben we geen linksbuiten. Labylle staat daar als noodverband. Ik kan me niet voorstellen dat bij de 40 testers geen fatsoenlijke linksbuiten zat. Nu gaan we Remans misbruiken op een buitenplek, terwijl hij als valse 9 het beste rendeert. Ook hebben we naast Ntelo geen echte spits. Mami komt in mijn ogen tekort.

Kortom; een centrale verdediger (met ervaring) en een linksbuiten ontbreken gewoon. Ze kunnen dan nu transfervrij nog aan de slag , maar een club als Heerenveen geeft ook aan dat ze die niet gaan halen omdat ze niet wedstrijdfit zijn en dit tijd nodig heeft. Benieuwd hoe MVV zelf tegen hun slagvaardigheid aankijkt en of ze tevreden zijn.

Oh ja , die investeerder van Noor voor de aanvang competitie is er ook nog niet. Hij heeft ook niet gezegd voor aanvang van welk seizoen….

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.415 seconden