Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

26 aug 2021 13:05
Spuit11
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #526
Vond het altijd een handige speler waar veel dreiging vanuit gaat. Als hij nog iets van zijn oude niveau haalt dan denk ik dat hij met zijn ervaring nog zeker iets kan toevoegen aan ons middenveld! Hopelijk krijg Klaas hem aan de praat... Welkom Roland!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:07
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 611
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #527
Ga er inderdaad vanuit dat dit de vervanger voor Dogan is.
Wel wat inderdaad wordt aangegeven, dit is nummer 3 op rij en nummer 4 in totaal afkomstig van Roda.

Hopelijk loopt het scoutnetwerk verder dan Kerklaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:08 26 aug 2021 13:10 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #528
Op de eerste plaats, komt hij daar niet vandaan. Hij was er wel. Op de tweede plaats, is dit toch niet de eerste de beste. Het is een "ganse" met stip. Ik ga mijn seizoenskaart verlengen. Speciaal door deze transfer. B.t.w. ik had iets meer euforie verwacht. Verrassend nieuws dit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, bokkesprongen, Burgundian043, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #529
Inderdaad creatief gescout, zal wss zijn huis nog in zuiden hebben. Of het een aanwinst zullen we zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:09
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #530
Ik word een beetje moe van al die reacties over spelers die van dat clubje uit het Oosten komen! Nagenoeg alle voetballer zijn broodvoetballers en zullen, na ik mag aannemen, er alles aan doe om hun club waar ze spelen hoger op te laten voetballen. Het moet ons niet boeien waar ze vandaan komen dat levert alleen maar frustratie op, laat ze spelen geef hun vertrouwen en laat hun voetbalgeschiedenis niet bepalend zijn voor ons als supporters. Wanneer ze daadwerkelijk goed presteren en zij zich hier thuisvoelen is een lange neus trekken naar die club in het oosten toch veel prettiger! Althans zo denk ik hierover, succes aan alle nieuwkomers!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Brncic, Ridenaje, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:13
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #531
Welkom Roland!

Hopelijk geit 't heij beter es beij in Aoke Nord ;) Sjoene aonwinst!

Laot goon, laot goon!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ridenaje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:13
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #532
Puur naar de statistieken kijkend is dit een flinke brok ervaring dat MVV in één slag binnen haalt op het middenveld. Zeer content mee. Ongeacht waar deze speler ook gespeeld mag hebben, wat maakt het uit? Mocht MVV aan het eind van het seizoen een mooie finale spelen en winnen dankzij o.a. Alberg of een Remans, dan staan we allemaal toch op de banken te springen? ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Ridenaje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:16
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #533
Ik ben tevreden met deze transfers. Wat goed om te zien dat er langdurige contracten gegeven worden. Is toch een nieuwe frisse wind wat waait. Waar ze vandaan komen maakt mij niet uit. Bouwen aan een mooie toekomst waarbij we met deze vliegende start playoffs moeten zien te halen. Ik heb er vertrouwen in dat we een goed seizoen gaan draaien en dat we nu eindelijk eens een basis leggen waar we langer mee vooruit kunnen dan 1 seizoen. Volle petaj noa veure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:24
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #534
De gemiddelde leeftijd van het team inclusief Remans en Souren is 21,2 jaar en dat komt dan vooral door Labylle met zijn 30 jaar. Daarmee zouden we prima kunnen doorgaan voor een Jong Team. Wat dat betreft is een brok ervaring erbij absoluut geen luxe, hopelijk kan hij op het middenveld spelers als van Bommel, Kleinen, Mami en Visser op sleeptouw nemen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:27
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #535
En hij is ook nog eens het broertje van Muhamadu-du-du-du

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:40 26 aug 2021 13:41 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #536
Schijnt geen makelijke te zijn in de groep. Maar moet MVV toch de credits geven dat ze na het Dogan debacle op korte termijn qua statistieken en ervaring een gelijkwaardige speler hebben kunnen aantrekken. Dat had ik persoonlijk niet meer gedacht! Nu hopelijk nog een ervaren verdediger erbij en we hebben zeker geen slechter team als in de tweede seizoens helft van afgelopen jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:43
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #537
Gelukkig dat merendeel wel gewoon normaal reageert. Speler heeft ooit eens voor de andere club gespeeld. Met al leuke spelers die we aantrekken voor meerdere jaren en de vraag blijft zijn wij nu klaar of komt er nog wat? Zeker met een Dzepar die we wellicht langere tijd moeten gaan missen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:45
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #538
Nu alleen nog ervaren verdediger erbij zou mooi zijn. Als ze maar niet met Kees Luijkx aan komen zetten.

Want ondanks Remans, Souren en Nijhuis hun leeftijd zijn ze best ervaren, zeker Remans en Nijhuis die samen al meer dan 150 wedstrijden betaald voetbal hebben gespeeld.

opties voor achterin wat mij betreft:

Nick Bakker
Julius Bliek
Chris Kum
Gianni Zuiverloon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:47
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #539
Dan zou ik kwa ervaring en speelstijl voor de laatste twee uit je lijstje gaan.

Wat zegt het trouwens voor positiefs over de financiele basis bij mvv? Wij trekken spelers aan met meerjarige contracten die ook nog wel van waarde kunnen gaan zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2021 13:57
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 756
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #540
In eerste plaats positief verrast, qua ervaring en voetbalstatistieken ok. Wel de laatste jaren zowat elk jaar een andere club en in januari verhuurd naar India, roda had 'm dus niet nodig. Dat zegt normaal iets over 'n speler. Kijkende naar afgelopen tijd en waar mvv op inzet. Over twee jaar is Alberg 33 en zal ook zeker een behoorlijk salaris hebben. Hopelijk wel de meerwaarde in dit jonge team die men voor ogen heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.413 seconden