Nieuwe investeerder MVV Maastricht

21 juli 2021 09:20 21 juli 2021 09:21 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #16

Ben Salemans schreef :

Jo70 schreef : DSM dat zou gewoon cool zijn!!

Dat zou zeker cool zijn. Maar DSM is geen investeerder. Het zou wel een fantastische (hoofd)sponsor zijn.


Ben, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Maar wil zo graag "ogen uitsteken" in Aachen-Nord en omgeving!! Hihihi!!

Groetjes en veer zien Us!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 09:26
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #17

Napoleon schreef : Wat ik een tijdje terug al begreep gaat t om 25% van de aandelen , tegen welke prijs is niet bekend . MVV met een begroting van 2,6 miljoen en geen bezittingen moeten we hier aan een paar honderdduizend euro denken .

Ik ben erg benieuwd na de partij/persoon(en) die dit belang gaan nemen , daarna zullen de media er wel opduiken en onderzoek doen na het eigenvermogen van de minderheidsaandeel houders . Dat gaat ook een beeld geven van de "mogelijkheden" voor de club.

We wachten t maar eens af en zien wat er gaat komen !


En als de media erop duikt, dan zullen ze weer met een heleboel FAKE NEWS komen Napoleon. Daar ben ik eigenlijk nu al van overtuigd.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 09:58
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #18

Napoleon schreef : Wat ik een tijdje terug al begreep gaat t om 25% van de aandelen , tegen welke prijs is niet bekend . MVV met een begroting van 2,6 miljoen en geen bezittingen moeten we hier aan een paar honderdduizend euro denken .

Ik ben erg benieuwd na de partij/persoon(en) die dit belang gaan nemen , daarna zullen de media er wel opduiken en onderzoek doen na het eigenvermogen van de minderheidsaandeel houders . Dat gaat ook een beeld geven van de "mogelijkheden" voor de club.

We wachten t maar eens af en zien wat er gaat komen !


Dat de media zich de moeite besparen om daar onderzoek naar te doen; MVV heeft hiervoor de hulp van de KNVB ingeroepen vanaf het moment dat er serieuze sprake was van interesse.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 10:16
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #19
DDL kennende is elke partij straks weer onbetrouwbaar en hebben ze een zombie boerderij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 11:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3798
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #20
Hoeveel ze betalen voor de aandelen is natuurlijk helemaal niet zo relevant. Abramovich betaalde naar verluid 140 miljoen pond voor Chelsea, maar heeft sindsdien bijna twintig (20!) keer zo veel geld in de club gestopt.

Krijgen we een investeerder die alleen iets betaalt voor de aandelen, maar verder geen geld, geen netwerk, geen know-how toevoegt, dan is dat leuk voor de korte termijn maar schieten we er op lange termijn niet veel mee op. Is het een investeerder die er ieder jaar een miljoenenbedrag tegenaan gooit, dan is dat natuurlijk al een stuk leuker - al schoot Roda met de 25 miljoen van Schrouff geen centimeter op. Vandaar ook netwerk en know-how, alleen maar blind geld storten heeft ook weinig nut.

Wie het ook wordt, het zal de eerste periode speculeren blijven hoe het precies uit gaat pakken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80, bokkesprongen, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 11:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #21

Jacques schreef : Hoeveel ze betalen voor de aandelen is natuurlijk helemaal niet zo relevant. Abramovich betaalde naar verluid 140 miljoen pond voor Chelsea, maar heeft sindsdien bijna twintig (20!) keer zo veel geld in de club gestopt.

Krijgen we een investeerder die alleen iets betaalt voor de aandelen, maar verder geen geld, geen netwerk, geen know-how toevoegt, dan is dat leuk voor de korte termijn maar schieten we er op lange termijn niet veel mee op. Is het een investeerder die er ieder jaar een miljoenenbedrag tegenaan gooit, dan is dat natuurlijk al een stuk leuker - al schoot Roda met de 25 miljoen van Schrouff geen centimeter op. Vandaar ook netwerk en know-how, alleen maar blind geld storten heeft ook weinig nut.

Wie het ook wordt, het zal de eerste periode speculeren blijven hoe het precies uit gaat pakken.

.

Bedankt voor je antwoord,klaar en duidelijk…ook mijn gedachte…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 13:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #22
De voorbeelden die Jacques aanhaalt van investeerders waren partijen met een meerderheid belang . Dan is t idd niet zo relevant wat je “betaalt” uiteindelijk ben je dan toch “verantwoordelijk “ voor winst/verlies en komt dat ook voor hun rekening

In geval MVV bij een minderheid kan dat mijn inziens gezien de grote van de club en omzet nooit spectaculair zijn wat betreft bedragen . Het is wel zo dat cash in wel direct ten goede komt voor exploitatie. Dus in MVV zijn geval is geld en de hoeveelheid zeker van belang . Want ik geloof namelijk nooit dat een partij met een minderheidsbelang ( 25 procent) giga gaat investeren dan wat je normaal gezien aan belang kunt afdekken en ook wat je aan zeggingschap hebt en dat is in deze nog altijd , je hebt formeel niks te zeggen .

Maar goed we zullen t zien ...en ook vooral wat voor mensen het zijn die gaan investeren en vooral wat is hun doel met deze transactie ?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 14:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1889
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #23
Ik weet niet wie het is maar ik heb wel een vermoeden.

Als mijn vermoeden juist is - en ik ga hier niet speculeren over wie ik in gedachten heb - dan is dat goed en slecht nieuws.
Goed omdat het een bonafide partij is met een hart voor de club, slecht omdat daarmee ook de zilvervloot niet binnenkomt. Verwacht geen type Abramovic, arabische sjeik of zelfs maar een Nol Hendrikx.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 14:58
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #24

Boschpoort schreef : Ik weet niet wie het is maar ik heb wel een vermoeden.

Als mijn vermoeden juist is - en ik ga hier niet speculeren over wie ik in gedachten heb - dan is dat goed en slecht nieuws.
Goed omdat het een bonafide partij is met een hart voor de club, slecht omdat daarmee ook de zilvervloot niet binnenkomt. Verwacht geen type Abramovic, arabische sjeik of zelfs maar een Nol Hendrikx.


Dit is precies wat ik ook hoorde en al verwachten. Nu alleen hopen dat nu niet veel mensen ontevreden zullen worden. Maar zal waarschijnlijk een partij zijn die wel weer een fundemant kan leggen, maar verwacht inderdaad geen exotische weldoener met unlimted budget.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 14:58
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 230
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #25
Verwacht geen type Abramovic, arabische sjeik of zelfs maar een Nol Hendrikx.

De gemeente Kerkrade? daar zijn de zakken ook goed gevuld ;-)

Zou mij niks verbazen als we het toch in de hoek vleugels moeten zoeken.
Maar ja wie het is is niet zo belangrijk als het idee en plan erachter maar klopt en die doelen bereikt worden dat gaat het de goede kant op de jeugd heeft de toekomst en als dat lukt lukt de rest ook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 15:28 21 juli 2021 15:29 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #26

Hartmans1973 schreef : Verwacht geen type Abramovic, arabische sjeik of zelfs maar een Nol Hendrikx.

De gemeente Kerkrade? daar zijn de zakken ook goed gevuld ;-)

Zou mij niks verbazen als we het toch in de hoek vleugels moeten zoeken.
Maar ja wie het is is niet zo belangrijk als het idee en plan erachter maar klopt en die doelen bereikt worden dat gaat het de goede kant op de jeugd heeft de toekomst en als dat lukt lukt de rest ook.


Alhoewel we waarschijnlijk zonder Vleugels geen meer Mvv hadden gehad , hoop ik niet dat hij de investeerder is.
Hij heeft volgens mij nooit de ambitie gehad om met mvv te groeien terwijl hij zeker de middelen heeft.
Ik zou inderdaad terleurgesteld zijn als ze met iemand uit het " old boys" netwerk komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 17:57
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #27
Ik heb de naam van Marwijk en consorten eens horen vallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 18:29
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #28
Komt uit het straatje van Geneugden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 08:05
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 746
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #29
De stemming onder veel mvvfans.nl-deelnemers is de afgelopen twee weken flink gedaald na belabberde uitslagen/wedstrijdbeelden in oefenwedstrijden tot nu toe. Kom op MVV, geef ons hoop in deze ellendige tijden! Dat komt de verkoop van seizoenskaarten (etc.) ten goede! Ik begrijp daarom niet waarom MVV nog wacht met het presenteren van de de nieuwe investeerder(s).


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 08:17
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1238
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #30

Ben Salemans schreef : De stemming onder veel mvvfans.nl-deelnemers is de afgelopen twee weken flink gedaald na belabberde uitslagen/wedstrijdbeelden in oefenwedstrijden tot nu toe. Kom op MVV, geef ons hoop in deze ellendige tijden! Dat komt de verkoop van seizoenskaarten (etc.) ten goede! Ik begrijp daarom niet waarom MVV nog wacht met het presenteren van de de nieuwe investeerder(s).


Volgens mij zijn die er gewoon niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.177 seconden