>
Ontvangen bedankjes 5021
Napoleon schreef :
Heb jij ervaring met dit soort deals dan, want hoe lang duren ze dan volgens jou gemiddeld ??
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef :
Napoleon schreef :
Heb jij ervaring met dit soort deals dan, want hoe lang duren ze dan volgens jou gemiddeld ??
Ah zoals altijd op de man spelen als het te heet onder de voeten wordt. Iedereen op dit forum mag van alles roepen maar mensen moeten zich opeens persoonlijk verantwoorden als een post je niet bevalt. De ene keer ben ik een beheerder van de site, de andere keer heb ik zelf nooit gesport, en nu is het opeens relevant of ik ervaring heb met dit soort deals. Je langspeelplaat wordt saai Napoleon. Steeds weer hetzelfde liedje als je tegengas krijgt. En was het nou zo spannend het tegengas deze keer? Vond ik zelf in ieder geval niet, ik wilde gewoon uitleggen dat dit soort deals best wat langer kunnen duren, niet veel meer dan dat.
Het is totaal niet relevant, maar ja, ik heb best veel ervaring met aandelenoverdrachten. Nee, niet van voetbalclubs. Zo'n deal kan gemakkelijk een jaar duren. Kan ook sneller. MVV had wat mij betreft beter niet kunnen communiceren want je weet nooit waar je tegen aan loopt in dit soort transacties en dan zijn de fans teleurgesteld. Ik heb het idee dat jij dat ook zelf best weet want dom ben je zeker niet, maar het komt je goed uit om een beetje te schoppen en daarom noem ik het stemmingmakerij. Dat is alles, is toch allemaal niet zo spannend?
Ben Salemans schreef : De stemming onder veel mvvfans.nl-deelnemers is de afgelopen twee weken flink gedaald na belabberde uitslagen/wedstrijdbeelden in oefenwedstrijden tot nu toe. Kom op MVV, geef ons hoop in deze ellendige tijden! Dat komt de verkoop van seizoenskaarten (etc.) ten goede! Ik begrijp daarom niet waarom MVV nog wacht met het presenteren van de de nieuwe investeerder(s).