Nieuwe investeerder MVV Maastricht

30 juli 2021 16:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3796
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #46

Napoleon schreef :
Heb jij ervaring met dit soort deals dan, want hoe lang duren ze dan volgens jou gemiddeld ??


Ah zoals altijd op de man spelen als het te heet onder de voeten wordt. Iedereen op dit forum mag van alles roepen maar mensen moeten zich opeens persoonlijk verantwoorden als een post je niet bevalt. De ene keer ben ik een beheerder van de site, de andere keer heb ik zelf nooit gesport, en nu is het opeens relevant of ik ervaring heb met dit soort deals. Je langspeelplaat wordt saai Napoleon. Steeds weer hetzelfde liedje als je tegengas krijgt. En was het nou zo spannend het tegengas deze keer? Vond ik zelf in ieder geval niet, ik wilde gewoon uitleggen dat dit soort deals best wat langer kunnen duren, niet veel meer dan dat.

Het is totaal niet relevant, maar ja, ik heb best veel ervaring met aandelenoverdrachten. Nee, niet van voetbalclubs. Zo'n deal kan gemakkelijk een jaar duren. Kan ook sneller. MVV had wat mij betreft beter niet kunnen communiceren want je weet nooit waar je tegen aan loopt in dit soort transacties en dan zijn de fans teleurgesteld. Ik heb het idee dat jij dat ook zelf best weet want dom ben je zeker niet, maar het komt je goed uit om een beetje te schoppen en daarom noem ik het stemmingmakerij. Dat is alles, is toch allemaal niet zo spannend?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 16:54
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #47

Jacques schreef :

Napoleon schreef :
Heb jij ervaring met dit soort deals dan, want hoe lang duren ze dan volgens jou gemiddeld ??


Ah zoals altijd op de man spelen als het te heet onder de voeten wordt. Iedereen op dit forum mag van alles roepen maar mensen moeten zich opeens persoonlijk verantwoorden als een post je niet bevalt. De ene keer ben ik een beheerder van de site, de andere keer heb ik zelf nooit gesport, en nu is het opeens relevant of ik ervaring heb met dit soort deals. Je langspeelplaat wordt saai Napoleon. Steeds weer hetzelfde liedje als je tegengas krijgt. En was het nou zo spannend het tegengas deze keer? Vond ik zelf in ieder geval niet, ik wilde gewoon uitleggen dat dit soort deals best wat langer kunnen duren, niet veel meer dan dat.

Het is totaal niet relevant, maar ja, ik heb best veel ervaring met aandelenoverdrachten. Nee, niet van voetbalclubs. Zo'n deal kan gemakkelijk een jaar duren. Kan ook sneller. MVV had wat mij betreft beter niet kunnen communiceren want je weet nooit waar je tegen aan loopt in dit soort transacties en dan zijn de fans teleurgesteld. Ik heb het idee dat jij dat ook zelf best weet want dom ben je zeker niet, maar het komt je goed uit om een beetje te schoppen en daarom noem ik het stemmingmakerij. Dat is alles, is toch allemaal niet zo spannend?



Heb jij ervaring met dit soort deals dan, want hoe lang duren ze dan volgens jou gemiddeld ??
Dat was gewoon een vraag aan je Jacques , je gaat weer af als een wekker !!!

Blijkbaar heb je heel veel ervaring met deals , niet van voetbalclubs maar van andere deals en in de basis zullen er genoeg overeenkomsten in zitten.
Er was helemaal geen stemmingmakerij van mijn kant , maar gewoon een opmerking/ een vraag een conclusie over iets wat MVV zelf in een interview zegt, alleen jij wilt het zo weer typeren, volgens mij is dat stemmingsmakerij !!
Sommige mogen alles zeggen en als ik het schrijf dan ligt het voor sommige onder een vergroot glas !

tot slot :
Ik blijf je stukjes met veel plezier lezen Jacques ( ze zijn zonder taalfouten en dat kan ik niet zeggen ) en wat je allemaal van me vindt zal me werkelijk een worst wezen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 17:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Nieuwe investeerder MVV Maastricht #48

Ben Salemans schreef : De stemming onder veel mvvfans.nl-deelnemers is de afgelopen twee weken flink gedaald na belabberde uitslagen/wedstrijdbeelden in oefenwedstrijden tot nu toe. Kom op MVV, geef ons hoop in deze ellendige tijden! Dat komt de verkoop van seizoenskaarten (etc.) ten goede! Ik begrijp daarom niet waarom MVV nog wacht met het presenteren van de de nieuwe investeerder(s).


De stemming is flink gedaald idd ik denk dat we een dieptepunt hebben bereikt sinds laatste jaren. Dat komt omdat ons de selectie alleen wat boeit om het grof weg te zeggen. Het geld wat je van Deom hebt gekregen zullen ze toch echt nu uitgegeven hebben voor halve of kwarten? Mag ik hopen. Steek dat geld in 2 hele bijvoorbeeld Dogan. Geloof me de stemming veranderd dan in een rap tempo.

Maar aan de andere kant moet en mag ook gezeg worden dat ze met andere dingen naast het veld goed bezig mee zijn zoals de technisch manager Ronny van Geneugden aanstellen of zorgen dat investeerders in MVV kunnen investeren en sponsor ruimte verbouwen en noem het maar op.
Daar ook een applaus voor.

Alleen ook voor mij gaat de voorkeur toch meer richting wat op het veld staat. En kunnen 2 'ganse' al de stemming goed veranderen. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 2.898 seconden