MVV-VVV

04 feb 2022 21:24
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV-VVV #16
Ondanks mijn seizoenkaart kan ik het al een tijdje niet meer opbrengen om naar Mvv te gaan. Dit heeft niets meer met voetbal te maken, zowat iedere wedstrijd wordt Mvv compleet weggespeeld. Nog even en dan zitten er nog een paar honderd supporters in het stadion, wat een ellende....voor je plezier ga je niet naar Mvv. Mij zien ze voorlopig niet meer in de Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 21:48
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:03
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:05
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV-VVV #19

Boer458 schreef : www.1limburg.nl/mvv-trainer-klaas-wels-w...t?context=mostread-2


Hahaha. Noor je wordt bedankt voor deze topper!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:07
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV-VVV #20
Tsja …. Dit heeft niets meer met voetbal laat staa professioneel voetbal te maken. 2 poortjes open waardoor n lange rij.. op t veld , ik weet niet wat ze door de week doen maar dit is n omgemotiveerd zooitje ellende waarbij penders en schenk t niet eens slecht deden. Labylle jouw tijd is voorbij. Ntolo enkeltje luik. En klaas “wij zijn favoriet en hebben leker getraind” enkeltje oss .
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:11
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV-VVV #21
Slecht, slechter, slechtst, en dan in het kwadraat. Wat ene hoopje ellende bij elkaar. Geen beleving, geen passie, en totaal geen kwaliteit.
Dit is verre het slechtste elftal wat ik heb gezien in alle jaren MVV. Enige positieve aan dit MVV zijn de coronatesten.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:20 04 feb 2022 22:21 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV-VVV #22

Mr Sjaan schreef : Ik ben na de 0-3 naar huis gegaan, voor het eerst van mijn leven dat ik bij het eindsignaal niet in het stadion zit. Dit gaat nergens meer over, geen enkele kwaliteit of beleving.
Nu vraag ik mij af of wij een waardeloze technisch directeur hebben of een incapabele trainer maar het zal wel een combinatie zijn.
Mij zien ze dit seizoen niet meer in de Geusselt, dit valt niet meer op te brengen.
Nu ga ik lekker nog een uur wandelen met mijn hond, dat is een betere besteding van de avond dan naar het kijken van de tweede helft.
De groeten allemaal, misschien tot volgend seizoen maar dan moet er veel veranderen.


Heel herkenbaar. Ik ben in de rust vertrokken. Na 35 jaar seizoenkaart is het einde in zicht. Ook ik kan het niet meer opbrengen. Wát een amateuristische club op en naast het veld. “Wat fijn dat jullie er weer zijn!” En dan 1 fucking poortje opengooien om je binnen te laten met een rij tot aan de ingang mcdrive tot gevolg. Wachten op de fans? Tuurlijk niet… ik was nét “op tijd” om de 0-1 te zien. “Wij zijn altijd favoriet”…die man moet toch wel sterk verminderd toerekeningsvatbaar zijn toch? Wat een gezwets. Geen bal ging goed. Niet over 5m, nog niet over 20cm. Vreselijk. Nee, deze club is totaal profvoetbal onwaardig.
Ik heb in al die jaren slechte MVV-teams meegemaakt, ook hele slechte, maar dit team spant de kroon. Wat een dramatisch gebraggel…
Maar de toekomst ziet er prima uit: 15 van deze clowns hebben nog een doorlopend contract, inclusief Klaas Vaak aan het roer. Geweldig…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:26
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
MVV-VVV #23
Klaas weurt gehandhaaf door de clowns in de dagelijkse leiding bin iech bang, wat kinne veer es supporters doen um ingriepe aof te dwinge?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:28
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV-VVV #24

SintServaos schreef : Klaas weurt gehandhaaf door de clowns in de dagelijkse leiding bin iech bang, wat kinne veer es supporters doen um ingriepe aof te dwinge?


Andere sloten op de kettingen. En de sloten vervangen van het stadion :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-VVV #25
Wat een beschamende vertoning vanavond. Een parodie op betaald voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, De Zwarte Vogel, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 22:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV-VVV #26
Na 58 jaar MVV houdt het hier op. Dit was mijn laatste seizoenskaart. Tenzij alles 100% veranderd. Er is geen enkel lichtpuntje te bespeuren en met het grootste deel van deze selectie willen ze ook volgend seizoen beginnen. Meerssen heeft nog betere spelers. Wat een bende prutsers en wat een farce van een trainer. Jammer maak ik besteedt mijn vrijdagavond liever op een andere manier. Alles beter dan deze pure ellende te moeten aanschouwen. MVV misschien tot ooit ziens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 23:04 04 feb 2022 23:09 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV-VVV #27
Waar hebben we in godsnaam naar gekeken ? Goed nadenken over nog een sk komend seizoen. Zeker als men QR codes wil aanhouden.

Slot op de poorten en complete boycot tegen Jong Az!

Die Wels lult lekker weg, maar wat doet hij de hele week met die mannen. Buiten het feit dat de meesten gewoonweg te weinig kwaliteit hebben. In de amateurklasses lopen toch zeker betere voetballers. Laat deze selectie inclusief directie om te beginnen als straf alle stoeltjes schoonmaken. Wat waren ze blij ons weer te zien...ze wilden zelfs vol open...maanden viezigheid en vogelpoep. Beschamend vies meneer Noor!

Zoals gezegd, te lange rijen, poortjes voor de zoveelste keer kapot, maar ook de vrouwenwc onbemand (je zou bijna bang zijn je dochter alleen naar de wc te laten gaan).

Positieve noot...de lekkere nonnevotten, de goal van Braken, sfeeractie Aside.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 23:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-VVV #28
Vroeger veel ups and downs,nu alleen nog maar die niet stoppende neerwaartse spiraal als een zeephelling waar je tegen op moet klimmen……is er nog een toekomst voor de betaaldvoetbal organisatie die MVV heet?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 23:19
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
MVV-VVV #29
Lang niks meer geschreven. Vooruit: misschien een beetje tegengeluid. En nee, het was niet goed. Maar het begint bij de verwachtingen voor vanavond. We hebben een van de laagste spelersbegrotingen in deze divisie. En dan vanavond nog -tig mensen afwezig door corona en weet ik wat allemaal. Een hele bende nieuwelingen en jongelingen. En Venlo heeft een spelersbegroting die echt veel hoger is dan de onze. Als je met Joeri, Sven, Venema, Johansson en Rayan El Azrak in je selectie met 5-0 onderuit gaat heb je pas echt reden om boos te zijn....Toch niet echt met de onze jongens. Kom op zeg.
En we worden in het eerste kwartier overlopen. Ja. En we hebben in de 2e helft wel gevochten. Ja. En ook Pep en Louis en ten Hag en weet ik wie halen met deze selectie echt geen play-offs. Of Klaas nou alles schuld is? Ik zie dat niet zo.
Dit seizoen is sportief voorbij. Zoals we al heel veel jaren niet echt meedoen voor de prijzen. En de stelling dat we in de eredivisie thuishoren wat mij betreft gewoon in de hoek gezet moet worden. Zolang we niet structureel op veel gebieden kunnen verbeteren is dat niet aan de orde.
Ik was blij om weer in de Geusselt te zijn. Op de Angelside met vrienden en bekenden. En de fantastische steun vanuit Vak D. We verliezen. Ja. Zonde. Maar geen ramp. Ik heb nog steeds hoop op betere tijden. Waarom niet ? Ik geloof zelfs dat we over een paar weken 'gewoon' iets van vastelaovend gaan vieren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Sjeng043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 23:21
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV-VVV #30
Langzaam toch aan het twijfelen aan Wels zijn kwaliteiten. Vooral in het begin van het seizoen veel passie en strijd gezien in de thuiswedstrijden . En soms zelfs redelijk tot goed voetbal. Het lijkt me geen goed huwelijk. Als Angel-Side geef je alles, eindelijk weer op de tribunes. Maar het geduld begint aardig op te raken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden