MVV-VVV

07 feb 2022 16:36
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV-VVV #46
Van een bron gehoord dat Labylle op bijna iedere training wel met Klaas in de clinch ligt en buiten zijn fysiek het mentaal ook helemaal niet kan brengen..
Weg er mee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 16:51
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV-VVV #47
Inmiddels zit er bijna een volledige werkdag op en is er nog altijd 0,0 communicatie/reactie vanuit MVV gekomen.
Een openlijk excuus was toch wel op z'n plek na deze wanvertoning, een straftraining overigens ook.
Maar er wordt niet meer over gerept. Ze flikkeren wel weer een nietszeggende podcast de wereld in.
Struisvogelpolitiek...
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 17:04
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV-VVV #48

CatenaccioMestreech schreef : Van een bron gehoord dat Labylle op bijna iedere training wel met Klaas in de clinch ligt en buiten zijn fysiek het mentaal ook helemaal niet kan brengen..
Weg er mee!

Veel liever Klaas weg. Ligt misschien meer aan Klaas dan aan Leroy. Dat was nooit een lastige jongen en als het mentaal niet goed zit werkt dat ook door op het fysieke. Klaas lijkt me geen gemakkelijke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, Burgundian043, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 17:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VVV #49

Maosbrögk schreef : Inmiddels zit er bijna een volledige werkdag op en is er nog altijd 0,0 communicatie/reactie vanuit MVV gekomen.
Een openlijk excuus was toch wel op z'n plek na deze wanvertoning, een straftraining overigens ook.
Maar er wordt niet meer over gerept. Ze flikkeren wel weer een nietszeggende podcast de wereld in.
Struisvogelpolitiek...


Er is nog niet eens een wedstrijd verslag te lezen en interviews op mvv.nl over de match !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 17:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-VVV #50
Ik heb net Klaas na afloop van de wedstrijd op RTV Maastricht gehoord. Ik denk dat het voor iedereen beter is als dit niet wordt uitgezonden verder. Voortreffelijk hoe Dzepar en Penders , los van dat die jongens weinig te verwijten valt, het hebben ingericht!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 18:28
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 803
Meer
MVV-VVV #51

Lijnsje@tappunt schreef : Ik heb net Klaas na afloop van de wedstrijd op RTV Maastricht gehoord. Ik denk dat het voor iedereen beter is als dit niet wordt uitgezonden verder. Voortreffelijk hoe Dzepar en Penders , los van dat die jongens weinig te verwijten valt, het hebben ingericht!

Wat hebben Dzepar en Lenders ingericht? Wat bedoel je hiermee, Lijnsje@tappunt?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 18:57
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV-VVV #52
Zeker mee eens! Die Klaas traint blijkbaar ook 0 op tacktiek de matadoren hebben geen enkel idee wat ze moeten doen.. Trainen alleen op conditioneel vlak en ook daar zijn we niet eens beter in dan anderen.

Wels out!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 19:00
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV-VVV #53
Het enige positieve vind ik de conditie van de mvv spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 19:20
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-VVV #54
Labylle heeft ook een eigen verantwoordelijkheid om ongeacht wie er voor de groep staat fysiek geschikt te zijn voor het vak van profvoetballer. Die vent ziet er met allesbehalve afgetraind uit en is niet vooruit te branden. Om over juffrouw Alberg maar niet te beginnen.

Klaas Wels presteert ook zwaar ondermaats. Wekt niet eens de indruk zelf te begrijpen waar hij het over heeft. Maar de fysieke gesteldheid van Labylle en Alberg op hem af te schuiven, is ook veel te makkelijk. Alsof de motivatie om niet veel te zwaar te zijn van Klaas moet komen.

De carrière van Labylle en Alberg gaat zo als een nachtkaars uit. Als je bij dit MVV al niet meer aan de bak komt, is het betaald voetbal wel over voor je. Hier lijken ze zich al bij neergelegd te hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 20:03
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-VVV #55
Pure een financiële kwestie (weinig geld) het aantrekken van Labylle en Alberg. Een jaar plus optie voor nog een jaar zou beter geweest (of beide spelers helemaal niet aantrekken, was nog beter geweest). Labylle gezien zijn blessures en 045 deed Alberg (topscorer toendertijd daar) ook niet zomaar weg. Ik denk haast zeker dat bijvoorbeeld een Telstar of Helmond Sport deze spelers ook niet had aangetrokken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 21:25
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-VVV #56

Ben Salemans schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Ik heb net Klaas na afloop van de wedstrijd op RTV Maastricht gehoord. Ik denk dat het voor iedereen beter is als dit niet wordt uitgezonden verder. Voortreffelijk hoe Dzepar en Penders , los van dat die jongens weinig te verwijten valt, het hebben ingericht!

Wat hebben Dzepar en Lenders ingericht? Wat bedoel je hiermee, Lijnsje@tappunt?


Op de radio was daarnet een interview na de wedstrijd met Wels. Als je de uitslag niet wist en enkel naar Klaas luisterde , had je de indruk dat we gewonnen hadden. Hij gaf aan tevreden te zijn hoe Dzepar het centraal oppakte en Penders op het middenveld.

Los ervan dat ik Dzepar een goede speler vind en Penders niet kunt aanrekenen, gaat dit natuurlijk nergens over. Je bent met 0-5 kansloos de boot ingegaan. Oh ja , we hebben het tenminste niet op conditie verloren want dat hebben we zelf in de hand!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 23:25
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV-VVV #57

Lijnsje@tappunt schreef :

Ben Salemans schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Ik heb net Klaas na afloop van de wedstrijd op RTV Maastricht gehoord. Ik denk dat het voor iedereen beter is als dit niet wordt uitgezonden verder. Voortreffelijk hoe Dzepar en Penders , los van dat die jongens weinig te verwijten valt, het hebben ingericht!

Wat hebben Dzepar en Lenders ingericht? Wat bedoel je hiermee, Lijnsje@tappunt?


Op de radio was daarnet een interview na de wedstrijd met Wels. Als je de uitslag niet wist en enkel naar Klaas luisterde , had je de indruk dat we gewonnen hadden. Hij gaf aan tevreden te zijn hoe Dzepar het centraal oppakte en Penders op het middenveld.

Los ervan dat ik Dzepar een goede speler vind en Penders niet kunt aanrekenen, gaat dit natuurlijk nergens over. Je bent met 0-5 kansloos de boot ingegaan. Oh ja , we hebben het tenminste niet op conditie verloren want dat hebben we zelf in de hand!


Niet op conditie verloren?? Ik was al bijna de EHBO aan het halen om de aed te gaan gebruiken. Mijn schoonbroer zou nog harder rennen en die heeft COPD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 00:23
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-VVV #58

Larsbak schreef : Labylle heeft ook een eigen verantwoordelijkheid om ongeacht wie er voor de groep staat fysiek geschikt te zijn voor het vak van profvoetballer. Die vent ziet er met allesbehalve afgetraind uit en is niet vooruit te branden. Om over juffrouw Alberg maar niet te beginnen.

De carrière van Labylle en Alberg gaat zo als een nachtkaars uit. Als je bij dit MVV al niet meer aan de bak komt, is het betaald voetbal wel over voor je. Hier lijken ze zich al bij neergelegd te hebben.


Eigenlijk toch te verwachten... Alberg redde het niet in de basic versie van Aken noord. En presteert even slecht hier. Had men het anders verwacht? Een wederopstanding?

Labylle zijn carrière was al bijna klaar... Had immers vanwege onenigheid, blessureleed al een 2 tal seizoenen niet gespeeld of in 3e klasse Belgique. Tjsa dan zijn de hoogtij dagen voorbij... en dan weet iedereen dit ook... alleen hij is nog blijkbaar betaalbaar, dus het is een budget kwestie. En mijn inziens presteert Labylle naar verwachting. Zijn handelingsnelheid en techniek is nog altijd hetzelfde ook het inzicht, heel behoorlijk dus. Schrijnend als je ziet hoe deze is van de andere spelers als een Essers, Keulen, Rico Zegers en de rest van het zooitje. Ja en de snelheid, loopvermogen van Labylle is stukken minder geworden maar wat hadden sommige dan verwacht van een speler in zijn nadagen.
Tegen Venlook was Labylle mijn inziens niet het probleem maar dat de rest op het veld liet zien dat ze ondergemiddeld zijn, in alle facetten... geen techniek en creativiteit en mentaliteit. En deze staan in het begin van hun carrièrre maar het zal niks worden. Budget kwestie... Helaas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 07:53
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 509
Meer
MVV-VVV #59
Allemaol logische redenaties, mer ut feit tot me ziech de bal euver 5 meter neet in de veuj kin speule en gein inkel concep te oonderkinne is, is Klaas en co aon te rekene. KLAAS ENKELE REIS OSS

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 14:10
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV-VVV #60
Maandag 07 februari 2022

Eindelijk, supporters weer op de stoeltjes in De Geusselt. Sfeeracties, vuurwerk, nonnenvotten, Angelina, biertje pakken met z’n allen en volgens corona-regels een uitverkocht stadion! Wat hadden we er zin in. Natuurlijk miste MVV Maastricht acht spelers en kwamen er drie verzwakt terug van een corona-besmetting. Positiviteit overal!

Echter binnen 15 minuten werden alle goede bedoelingen begraven onder het kunstgras van De Geusselt. VVV Venlo startte als een tornado en verwoestte alles wat men onderweg tegenkwam. Met een prachtige hoofdrol voor El Azrak. MVV kreeg geen moment vat op hem en dat viel op het scorebord af te lezen. In de minuten 3, 14 en 40 tekende hij voor een ware hattrick. Dat Nick Venema nog voor rust de 4-0 aantekende maakte het extra zuur.

De tweede helft kreeg MVV meer grip op de wedstrijd maar dat was mosterd na de maaltijd. Klaas Wels wisselde enkele malen waardoor niet alleen de jeugd uit de Academy speelminuten kregen maar ook de nieuwkomers aan de bak konden. Het hoogtepunt van de avond viel echter aan VVV-zijde te noteren. Twee minuten nadat hij was ingevallen scoorde ex-MVV’er Sven Braeken op een unieke manier. Met een hoge omhaal kegelde hij de bal achter Romain Matthys.

“We hebben iedereen tekort gedaan. Zeker nu we onze trouwe supporters weer op de tribune hadden”, zei een zwaar aangeslagen Klaas Wels na afloop.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden