MVV-VVV

04 feb 2022 23:43
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-VVV #31
Investeerder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 23:53
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-VVV #32
Vandaag voor het laatst genoten van een redelijk gevulde Geusselt en Gouwe Ster vrees ik. Erik Noor en zijn Brabantse companen hebben MVV de nek omgedraaogd in amper 2 jaar. Als Penders, Usta, Elsen weg moest, dan dze clowns al helemaal. Ik heb nog nooit zo n slecht MVV gezienin 30 jaar. Pek met veren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2022 23:56
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV-VVV #33
Beste moment van de avond One van Metallica in de rust van iets wat op voetbal had moeten lijken van onze kant uit gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 00:04 05 feb 2022 00:07 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VVV #34
Er zal altijd een groep met oogkleppen dit beleid steunen ! Maar de overgrote meerderheid is er helemaal , maar dan ook helemaal klaar mee !

De puinhoop die Ronny van G op het veld heeft gezet als TM , dan mag hij daar als oud trainer zelf maar eens chocolade van gaan maken en de boel overnemen

Klaas Wels , lult als een Oost- Duitse typemachine maar is helemaal compleet de weg kwijt . MVV is altijd de favoriet !
Erik Noor die is bezig met zijn laatste passage van zijn plan de Magie van Maastricht heeft voor komend seizoen al Gouden uitshirts van Nike besteld ! Als hoogtepunt van zijn plan .

Volgende week ADO uit , gelukkig zijn we daar ook weer favoriet !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 00:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV-VVV #35
Het zegt ook heel veel dat je met 0-5 verliest en geen enkele gele kaart pakt…
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kletswief, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 01:33
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV-VVV #36
Voor mij en zo te lezen bijna ieder ander, de slechste pot wat ik in mijn MVV-supporters carrière heb gezien!

Laten we beginnen bij de rijen die voor de ingangen stonden van de Angelside en de Boschpoort..
Hoe is dat mogelijk als je maar 3000 man binnen kan laten?
Dat was al schandalig.

Op het veld was er 0 passie, 0 beleving en al helemaal geen vechtlust.. Wil wel zeggen dat je dit de jonge jongens als Penders en Schenk bijvoorbeeld niet kunt aanrekenen! Zij hebben vorige week hun debuut gemaakt en worden gewoon voor de leeuwen gegooit.
Maar spelers als Labylle, Remans, Zeegers etc.. Wat een blammage.. En dan haal je 5 huurspelers! De meesten tot het einde van dit seizoen! En dan zet je ze niet in de basis!? Wat is in godsnaam dan de gedachte?
“Deze spelers moet je langzaam brengen” zal Klaas wel zeggen.. Terwijl de meeste huurspelers na 13 wedstrijden weer gewoon de deur uit lopen.
Ik denk dat oprecht dat een amateurvoetbalclub als Heer beter spel op de mat kon laten zien dan MVV vanavond!

De fanatieke Angel-side en het uitzwaaien van Braken en Schroijen op het einde waren de enige lichte puntjes van deze avond! (Deze 2 hebben meer uitstraling dan de gehele selectie van MVV momenteel)

Wat ik misschien nog wel het meest erge vind, dat alle spelers zonder excuus of sorry gewoon rechtstreeks de spelerstunnel in gingen.. En meneertje Klaas Wels loopt daar slenterend achter aan.. Geen enkel medeleven met de supporters die week op week hun clubje verder zien aftakelen. Ga op z’n minst even in gesprek met de supporters langs de hekken.

Zou mij niks verbazen als die investeerder zich bedacht heeft na vandaag. Drama binnen en buiten het veld.
We kunnen beter gewoon het meerderheidsdeel verkopen aan een investeerder die het goed voor heeft met MVV! Want anders gaat het er nooit beter uit zien!

Er MOET heel snel iets veranderen!
Ik dacht zelf aan een supporterscafé waar supporters hun kritische noten kwijt kunnen bij de staff..

Positief puntje om af te sluiten: veel slechter dan dit kan het gelukkig niet worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 08:39
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-VVV #37
Ik ben 22 jaar seizoenkaarthouder. In die 22 jaar heb ik wel eens een of twee dikke uitglijders gezien (7-0, 5-0 oid). Maar dit seizoen al 4! dikke uitglijders gezien (5-0, 7-1, 2-6 en 0-5). Dit is volgens mij nog nooit gebeurd in die 22 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 09:10
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
MVV-VVV #38
iech woord zjus wakker oet nne versjrikkelikke dreum...
zeiknaat bezweit ....

zjus wie noe huiskes stoon op 't aajt Standaard veld oppe Ravelijn...
stoond e groet kantoergebouw vaan 20 verdeepinge boe miene Tempel in WVV stond...
de Geusselt waor neet mie...
Sjarmeur, Daajhelle Bompa Peeter, Haave Zool Mjikske zaote liecht verkinzend op e roodwit baanske te reminisceere...

Dao waor in Mestreech ’n feijn voetbalclub,
Häör terrein dat laog aon de Boschpoort.
En ouch in 2022 op Geusselt waore de fans present,
Um met groete sjrik te zien wie neet woord geskoort.
Veer stinge langs de leijn en doen trouw us bès,
Zonge steeds opnui dit leed:
Vaan de club oet Mestreech: mer ’t ging gaaroets neet,
Boe mennegein mood en feducie verloore heet.

Jao, dat waor us M.V.V.
Oest Iere klas K.N.V.B.( wie de Mosasaurusse nog roond zwumde en roondleepe)
Droge de kleure roed en wit,
En hadde vreuger oonder Knobel, Körver en Trost speul boe fut in zaot,
Speulers en pebliek , dao gold ‘t "draon goon ",
Jèh in de Geusselt waord geer neet te sloon,
Mer noe mien M.V.V.!
Es geer zoe doorgaot M.V.V.!
Komp g’r op de letste plaots te stoon?


waor 't wel nne druim...???
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 14:51
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV-VVV #39
Een nachtje er over geslapen om te voorkomen dat ik alleen woorden als ‘beschamend’, ‘aanfluiting’ en ‘wanvertoning’ gebruik. Een wedstrijdanalyse laat ik verder ook maar achterwege. Ik weet niet eens waar te beginnen. Laat ik daarom zeggen wat ik anders zou willen zien.
Ik ben vooral benieuwd of spelers EN staf voldoende zelfreflectie hebben. Ik kan me niet voorstellen dat iemand ook maar vindt dat-ie het gisteren goed heeft gedaan. En dan laat ik Matthys even buiten beschouwing - als de tegenstander meerdere keren vrij mag inschieten of op je doel mag afrennen kun je als keeper niet al te veel doen aan tegendoelpunten. En vooruit, de jeugdige spelers Schenk en Penders zal ik deze nederlaag niet aanrekenen. Die hebben immers spelers om zich heen nodig om zich aan op te trekken. Maar de rest van het team liet het juist afweten. Ballen niet kunnen kaatsen over een paar meter, weinig beweging, geen duelkracht, mannetjes laten lopen en zo kan ik nog wel even door gaan.
Als je in een mindere periode zit, houd het dan simpel. Beperk je tot je taken.
Qua opstelling en tactiek vind ik dat Wels had anders had moeten aanpakken. In plaats van Dzepar had-ie beter een van de aangetrokken centrale verdedigers kunnen opstellen en Dzepar kunnen doorschuiven naar het middenveld. En waarom Lake niet laten beginnen in plaats van Ntelo? Het team draait al weken niet. Dan moet je toch juist iets anders proberen? Onvoorstelbaar dat er niemand op El Azrak werd gezet. De rode loper lag uit en niemand liep mee. Daar moet een trainer op ingrijpen. En niet nadat-ie al drie keer heeft gescoord en talloze malen vrij heeft mogen schieten.
Aan het begin van het seizoen leek het aantrekken van Labylle me een goed idee. Daar moet ik vooralsnog op terugkomen. Hij kan het niet meer belopen en doet dat in sommige gevallen dus ook gewoon niet meer. En zo zou ik nog wel even door kunnen gaan…
Binnenkort bestaat de club 120 jaar. Dat is meestal een moment van reflecteren en toekomstperspectief. Kijken naar het heden, verleden en de toekomst. Maar misschien kunnen spelers en staf nu alvast eens naar zichzelf en hun ‘prestaties’ kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 18:09
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV-VVV #40
Alles is al gezegd, maar laat ik dan ook nog ff mijn gal spuien, omdat het gewoon goed voelt alles even van je af te schrijven. Als er genoeg mensen hier die al jaren een SK hebben voor het eerst ooit eerder weg gaan uit het stadion of hebben besloten dat ze hun seizoenskaart niet gaan verlengen, dan is het écht mis. We hebben in al die jaren Eerste Divisie al zo veel slechte elftallen en wedstrijden gezien, maar idd, dit sloeg alles. En dan maakt het niet uit wie de trainer is. Tegen een VVV dat op papier best sterk is, maar dit seizoen ook niet al te lekker draait, thuis met 0-5 de boot in gaan, en we hebben al meerdere zeperds gehad dit seizoen. Dit kun je niet meer verkopen aan de mensen, je jaagt zelfs de trouwste fans weg.

Ik herinner me nog tijden onder Jonker, Maaskant en Trost, dat was ook "maar" Eerste Divisie, maar de mensen kwamen wél nog naar het stadion, kregen vaak een leuke pot te zien, en er was een goede chemie tussen spelers en fans. Nu loop je al bijna 5 jaar (corona periodes buiten beschouwing gelaten) met lood in je schoenen naar het stadion, dat zegt alles. Er moet iets gebeuren, niet alleen een zak geld, maar gewoon een structureel ander beleid, op meerdere gebieden. Maar laat ik me alleen even beperken tot het stadion en het eerste elftal. Nou, gister mocht je eindelijk weer gaan, 3 maanden na de gestaakte derby, waar ook al genoeg over is gezegd w.b. de veiligheid in De Geusselt. Kom je daar aan, een rij tot om de hoek bij McDonalds, en je mag van geluk spreken als je voor 20.00 uur in het stadion bent via de weer niet werkende poortjes. Je gaat om 20.01 uur zitten en om 20.02 ook ligt-ie erin. Welkom terug. Wie gescoord heeft hoorde je op de Angle Side niet, want ook de speakers zijn daar schijnbaar kapot. Alles ademt krakkemikkigheid.

Als je naar de basiself kijkt, kun je ook weinig verwachten. De jonkies Penders en Schenk kun je niks aanrekenen, die spelen pas hun 3e (?) en 2e wedstrijd in het betaald voetbal, Dzepar is geen centrale verdediger, Labylle kan het allemaal niet meer belopen, Bösing fysiek te licht, en de jongens voorin houden geen bal fatsoenlijk vast. Maar vergelijk deze basiself nu eens met de basiself in de eerste wedstrijden. Veel veranderingen, veel nieuwe namen. Dat komt uiteraard door blessures, schorsingen en coronapositieven, maar ook omdat er in de tussentijd veel spelers alweer weg zijn. Je krijgt er weer wat nieuw wisselgeld voor terug van met name Standard en Fortuna (wat een ruim netwerk Ronny!), eer die zijn ingespeeld is de competitie ten einde. Maar zo beginnen we elk seizoen ook: vaak met 13/14 contractspelers, en rest wordt met moeite voor 1 september bij elkaar geschraapt met de paar centen die je hebt, de maand augustus kun je al wegstrepen w.b. goede resultaten, en eer de boel een beetje op elkaar ingespeeld is, ben je weer een wedstrijd of 8 verder. En natuurlijk, overal komen en gaan spelers in de transferwindows, maar daar staat ook aan het begin van het seizoen al een bredere en evenwichtigere (maja, dus ook duurdere... Cent luij, cent! ;) ) selectie, waardoor je later in het seizoen minder nieuwe spelers hoeft in te passen. Er zit een bepaald beleid en visie achter. Hier heb ik het idee dat ze maar wat doen. Wéér een keeper erbij, met alle respect voor die jongen, maar hoe dan, waarom dan? Daar begrijp je geen fluit van. Positief punt is dat er wat meer Maastrichtse jongens doorstromen, maar eer die op niveau zijn, ben je ook weer wat jaren verder. En het is maar de vraag óf ze het halen...

Nee, er wordt hier maar in Mestreech wat aangemodderd. Qua accommodatie, qua selectie, qua beleid. Gevolg is dat je langzamerhand het lachertje van het betaalde voetbal wordt. Er zal op alle gebieden een financiële injectie moeten komen, waardoor er structurele veranderingen mogelijk zijn. Anders modder je op dezelfde manier nog 2 of 3 jaar aan in een steeds kleiner wordende marge, en dan is het afgelopen. Want nogmaals, dit soort seizoenen kun je de mensen niet meer voorschotelen. Dan jaag je ze juist allemaal weg. En terecht, want het geduld is voor meesten na meer dan 20 jaar Eerste Divisie écht een keer op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 18:22
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV-VVV #41
Al weken is het voetbal van mvv niet om aan te zien. Wekenlang is onze doelman de man of the match. Wekenlang orakelt wels al : we hadden zicht op een resultaat. Als je die wedstrijden zou annalyseren en het aantal kansen zou op tellen die onze tegenstanders kregen kwam je handen en voeten te kort om te tellen. Maar geen intervieuwer die hier eens na vroeg. 1 pluspunt is doelman matthis die gelukkig nog weleens een bal tegenhoud.mvv speelt zo lijkt het zonder plan zonder beleving patronen in het spel? Ik zie ze niet. Maar gelukkig is er dan de wintertransfer pertriode je haalt wat huurspelers op en stelt er geen 1 op ondanks vele afwezigen. En nonnevotten? Ze zijn lekker maar absoluut niet maastrichts. Hopelijk kan de magie van Noor ons snel een investeerder bezorgen ook al ben ik bang dat ook dit een illusie is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 09:51
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV-VVV #42
Is er ook een theorie mogelijk waarbij de spelers het niet meer kunnen opbrengen om onder deze trainer een stapje harder te lopen? Oftewel: zou het niet zo kunnen zijn dat een (groot) deel van de spelersgroep, net als veel supporters, helemaal klaar is met Wels? In een (pseudo) derby met voor het eerst sinds lange tijd weer fans op de tribune kan het toch niet zonder reden zijn dat je er geen kloten van bakt? OK, er zijn verzachtende omstandigheden door de vele zieken en geblesseerden maar ik begrijp niet dat de spelers die wel spelen dan niet op z'n minst inzet tonen en voor elke bal en meter vechten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 12:28
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV-VVV #43
Dat idee leef ouch beij miech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 13:39
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-VVV #44
In theorie is dat best mogelijk maar ik geloof er niet zo in.
Volgens mij missen we gewoon kwaliteit en mentaliteit. De jonkies valt niet zoveel te verwijten maar als spelers van wie je meer mag en kan verwachten totaal niet thuis geven dat blijkt maar hoe armoedig deze selectie is.
Vooral Labylle is een totale miskoop gebleken. Geen schim meer van zijn eerste periode bij MVV. Wordt aan alle kanten overlopen en doet niet eens een poging om mee te voetballen. Een speler die mede door de supporters is gefinancierd via VZM laat diezelfde supporters gewoon vallen. Wat een teleurstelling is dat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 14:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-VVV #45
Wat ik bij Labylle niet snap die is weken getest en op proef geweest en krijgt een contract ( 2 jaar) en die komt echt gewoon (handelings) snelheid te kort
Dat moet je toch zien in de weken van testen ??
Die jongen zal niet lekker in zijn vel zitten , de laatste jaren is hij alleen maar overal weg gemoeten en of is zijn contract niet verlengd. Hij is idd geen schim meer van periode 1 en 2 van MVV
Maar ik zei deze zomer al dat labylle nu weer terug komt naar MVV is geen goed teken als het gaat om de progressie die hij heeft gemaakt ( die heeft hij dus niet gemaakt)

Ik denk dat MVV er verstandig aandoet om van hem en van Alberg na deze zomer afscheid te nemen , het voegt allemaal niks meer toe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden