Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt!

06 feb 2022 16:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #16
Beste webmastersfm, als jij me al 20 jaar volgt, en mijn bijdrages van de afgelopen 20 jaar niet apprecieert, en een hoop gevoelige snaren raakt bij je, dan had je jezelf een grote ergernis kunnen besparen om ze niet te lezen en het gewoon over te slaan, en door te bladeren. Kwel jezelf niet zo man. "Het grootste leed is wat men zichzelf aandoet"....
De volgende gebruiker (s) zei dank u webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2022 21:03
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #17
Ondertussen lijkt het meer circus Noor worden.....
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 07:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #18
Tot hoelang blijft circus renz achter de Geusselt,kan NOOR letterlijk en figuurlijk door de achterdeur vertrekken…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 08:15
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #19
Ut is veul te stil vaan bestuurskant es te ut miech vreugs. Ze hadde op z'n minst naor boete kinne reageere
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Charmeur, De heeg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 09:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #20
Na het drama van vrijdag had men allang met een statement moeten komen,maar dat zijn we van mvv helaas allang gewent
Altijd achter de feiten aanlopen kwa info naar de supporters toe,hallo ,,beste,, bestuur supporters gaan lopen en die komen niet meer terug zelfs de diehards zien het niet meer zitten.
Stap eens uit dat glazen huis en kom naar buiten met info waar wij iets mee kunnen!
Hoe diep kunnen wij als club nog zakken,we hebben veel geledingen binnen mvv,maar zoals al eerder aangegeven door een andere formulering maak die weg wat korter bij de supporters voordat het ook op de tribunes akelig stil word….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 10:09
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #21
Stilzitten en hopen dat het overwaait. Net als bij al die eerdere stunts.
Noor gaat pas weg als hij echt de allerlaatste cent van MVV in zn tès heeft..
Of als er echt actie wordt ondernomen vanuit de supportersgroepen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2022 10:25 07 feb 2022 10:27 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #22
@opa @Hill28

Of ik heb het gemist maar ik heb nergens een interview gezien over de nabeschouwing van de match tegen VVV ?

Zoals we nu toch inmiddels 1,5 jaar weten heeft Noor zijn opleiding voor PR en Marketing bij Kim Young gevold en bij Xi Jiping.
Er wordt toch alleen maar goed nieuws gebracht en slecht nieuws komt alleen naar buiten als het niet anders kan ( druk)
Dat doen die 2 ook trouwens ( Kim en Xi)

Ik drijf er maar een beetje de satire mee , want wat moet je anders maar dit MVV valt mij bestuurlijk zo zwaar tegen, en ben ik ( met mij duizenden supporters) helemaal klaar met dit beleid en deze manier van eenzijdig communiceren . Je leest t overal, hier op de internet media kanalen , mensen die je spreekt.
Mensen van binnen MVV en die er gewerkt hebben die contact zoeken met me zoeken en die hun verhaal doen.
Het is schrijnend , geloof me . En ja er is nog een groepje dat steun biedt aan dit beleid en aan dit bestuur en directie maar dat brokkelt af

Klaas Wels kan gewoon ook als trainer niet beter, die doet wat hij kan en wie hij is maar die is niet betere dan niveau Oss . En daar heeft hij gewerkt na zijn mogelijkheden . MVV Maastricht vraagt meer , de supporters en partners willen dit uiteindelijk niet meer en het lukt ons niet om dat patroon al 21 jaar te doorbreken , dat is ook mijn kruistocht ! Ik wil naar de eredivisie , dat is de lat en niks anders en tot nu toe is niemand "goed" genoeg geweest om dat voor elkaar te boksen . En meestal ook nog heel goed te snappen waarom dit niet lukte ( kwaliteit in alle geledingen)

De club zal straks voor een paniekdeal worden verkocht , de champagne zal alla Noor tendentieus worden ontkurkt maar het onderliggende sentiment is zo rot als maar wat. Een pleister voor het bloeden ! Een paniekdeal ( minderheidsbelang) is uitstel van ....

Zoals we er nu voor staan kan alleen een totale overname met een compleet nieuwe directie en technisch beleid een stap in de goede richting zijn
Er is de laatste 2 jaar zoveel kapot gemaakt dat je voorlopig niet meer hoeft aan te kloppen in groot Maastricht om te participeren in onze mooie club die bijna 120 jaar bestaat . Er zijn meer sponsoren weggejaagd de laatste 2 jaar dan die er zijn bijgekomen .

Maar goed , misschien ben ik een roepende in een woestijn maar zeg nooit dat ik niemand gewaarschuwd heb !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 13:29
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #23
Ik heb de volgende mail verstuurd naar Dhr. Noor en consorten. In de hoop ook een reactie te krijgen:

Beste heren/dames,

Middels deze mail wil ik u graag informeren dat de supporters (ook die van op het forum van www.mvvfans.nl ) zeer teleurgesteld en zelfs boos zijn op het de manier hoe er de laatste tijd gecommuniceerd word naar supporters toe, of eigenlijk gezegd NIET gecommuniceerd word. Ook de infobalie is zelden te bereiken.

Daarnaast zijn de resultaten niet goed te noemen. Elke keer zien we Dhr. Wels verschijnen op diverse media met constant hetzelfde verhaal. Er zou verbetering zijn in het trainen en er spelers zouden zich goed inzetten. Helaas is dit niet terug te zien op het veld. We zien vanuit supporters visie geen inzet en het lijkt wel of de spelers zelf geen inzet willen tonen. Vooral de laatste wedstrijd tegen VVV Venlo was een wanvertoning en een schoffering richting publiek. Heel veel supporters hebben helaas al aangegeven dat er totaal niks positiefs te melden is over dit team. Is er wel chemie tussen spelers en trainers.

Wat een aantal supporters ook opvalt is dat sommige spelers totaal geen connectie lijken te hebben met de club en/of supporters. Er kan geen vriendelijkheid vanaf. Als het zo is dat deze spelers geen zin hebben of zich te goed voelen om hier te voetballen, dan is het mischien beter om ergens anders te gaan kijken. "MVV is vaan us" lijken ze niet helemaal te begrijpen.

Ook de organisatie rondom wedstrijden laat veel te wensen over. Veel te druk bij de ingangspoortjes, door te weinig controlerend personeel, als de mensen binnenkomen zitten ze meteen weer op hele smerige stoeltjes. MVV heeft het altijd over gastvrijheid, maar is dit alleen voor uitpubliek?

Ook willen we graag weten wat nu de stand van zaken is voor wat betreft een investeerder. Is die er nu wel of niet? Men begrijpt dat er tijdens onderhandelingen met een investeerder niet veel prijs gegeven kan worden, maar de vraag is of er überhaupt wel een investeerder is of dat deze alweer vertrokken is? Supporters willen weten hoe de nabije toekomst er uit ziet bij MVV. Het verhaaltje van een investeerder lijkt steeds meer een sprookje te zijn.

Het belangrijkste is dat MVV een club is die van, maar ook voor de supporters is en dat resultaten op het veld het belangrijker zijn dan de randzaken eromheen.

Ik kan alleen maar aangeven dat alle supporters flink bezorgd zijn over de huidige stand van zaken en zouden graag willen dat MVV duidelijke antwoorden kan geven en ook op zeer korte termijn.

Hopende snel op uw antwoord.

Namens een aantal bezorgde supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Frank Salemans, Ben Salemans, Anna D., Sjappie, Boer458, Boschpoort, De Zwarte Vogel, peeke, bokkesprongen en4 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 16:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #24
CHARMEUR ik kon het niet beter verworden net als BEN salemans eerder.
Maar of er wat mee gedaan word heb er een hard hoofd in…..los van dat mijn complimenten….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 17:24
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #25

opadiehard schreef : CHARMEUR ik kon het niet beter verworden net als BEN salemans eerder.
Maar of er wat mee gedaan word heb er een hard hoofd in…..los van dat mijn complimenten….mvrgr Opa.


Heb wat typefoutjes gemaakt, maar dit is in de emotie gebeurd. Het is te begrijpen en hopelijk komen ze met een degelijk antwoord erop terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 18:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #26

Charmeur schreef :

opadiehard schreef : CHARMEUR ik kon het niet beter verworden net als BEN salemans eerder.
Maar of er wat mee gedaan word heb er een hard hoofd in…..los van dat mijn complimenten….mvrgr Opa.


Heb wat typefoutjes gemaakt, maar dit is in de emotie gebeurd. Het is te begrijpen en hopelijk komen ze met een degelijk antwoord erop terug.



Het is goed dat je doet wat je gevoel je ingeeft, je boodschap is duidelijk en bij veel , heel veel MVV supporters leeft er een heel naar onderbuik gevoel op dit moment.

Het ergste is we worden voor de gek gehouden , MVV communiceert niet met ons , ja eenzijdig ( althans bijna eenzijdig)

www.1limburg.nl/investeerder-technisch-m...inkerrijtje-voor-mvv



Op deze pagina staan 2 interviews( kijk ze nog maar eens terug), vooral het 2de filmpje waar Noor al direct aangeeft dat MVV hij MVV een introverte club vond !!!??? . En dan geeft hij zich zelf wel wat schouderklopjes hoe goed het allemaal is omgekeerd !

Het is goed dat deze filmpjes er nog zijn , en kunnen zien wat er van geworden is .
We zijn in mijn ogen een vele introvertere club dan dat we die waren in tijdperk Penders. Ik vond dat geen sterke AD , maar hij ging wel het gesprek met je aan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 18:48
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #27
De FIFA gaat een strenge limiet opleggen voor het aantal spelers dat een voetbalclub mag verhuren. Vanaf het seizoen 2022/23 mogen er nog slechts acht verhuurde spelers onder contract staan, vanaf de zomer van 2024 wordt dat aantal zelfs verlaagd naar zes. Vooral clubs als Manchester City, Real Madrid, Chelsea en Juventus zullen geraakt worden door de nieuwe regels, omdat de supermachten talentenhandel de laatste decennia als businessmodel zijn gaan beschouwen.


MVV zal een andere koers moeten gaan .
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 19:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #28

Sjonnie schreef : De FIFA gaat een strenge limiet opleggen voor het aantal spelers dat een voetbalclub mag verhuren. Vanaf het seizoen 2022/23 mogen er nog slechts acht verhuurde spelers onder contract staan, vanaf de zomer van 2024 wordt dat aantal zelfs verlaagd naar zes. Vooral clubs als Manchester City, Real Madrid, Chelsea en Juventus zullen geraakt worden door de nieuwe regels, omdat de supermachten talentenhandel de laatste decennia als businessmodel zijn gaan beschouwen.


MVV zal een andere koers moeten gaan .


Hoeveel huurspelers heeft MVV er nu ik meen iets van 10 ?!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 19:56
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #29

Sjonnie schreef : De FIFA gaat een strenge limiet opleggen voor het aantal spelers dat een voetbalclub mag verhuren. Vanaf het seizoen 2022/23 mogen er nog slechts acht verhuurde spelers onder contract staan, vanaf de zomer van 2024 wordt dat aantal zelfs verlaagd naar zes. Vooral clubs als Manchester City, Real Madrid, Chelsea en Juventus zullen geraakt worden door de nieuwe regels, omdat de supermachten talentenhandel de laatste decennia als businessmodel zijn gaan beschouwen.


MVV zal een andere koers moeten gaan .


Ik heb dit nog niet ergens gelezen maar zoals jij het schrijft gaat het om een maximaal aantal te verhuren spelers en niet om gehuurde spelers. Dit gaat MVV dus niet aan, tenzij we heel veel spelers gaan verhuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2022 19:58
Sefke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #30
Van hoeveel verschillende clubs worden deze spelers gehuurd? Het verhuren wordt aan banden gelegd. Hoeveel spelers VERhuurd mvv?
Zou ook positief kunnen uitpakken. De grote clubs zullen spelers eerder van de hand willen doen dan ze op de loonlijst hebben staan. Komen meer spelers op de markt. Het glas is niet altijd half leeg....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden