Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt!

08 feb 2022 23:58
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #31
Wat interesseert mij dit ? Ik wil gewoon 11 spelers die met hart en ziel voor mijn club gaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 09:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #32

De Zwarte Vogel schreef : Wat interesseert mij dit ? Ik wil gewoon 11 spelers die met hart en ziel voor mijn club gaan!



dat "gewoon" is niet meer gewoon in deze tijd . Want het lijkt me lastig om bij 10+ huurlingen om die ziel en spelen met dat hart wat je terecht schrijft terug te zien. Spelers zijn veel minder met MVV bezig

Daarom dat ik maanden geleden ook schreef , Braken , Smeets en Kuijpers moeten terug naar MVV . Die kunnen we wellicht niet betalen vanuit dit budget
Maar daarom gaf ik al aan verzin een oplossing met aandelen en/of een winstuitkering. Maak ze belangrijk voor de club , bindt ze aan de club voor nu maar ook voor na hun voetbal loopbaan.

Ik ben er van overtuigd , dat die manier van werken gaat resulteren in groei en in prestaties . En tevens ga je spelers binnen halen die met ziel en zaligheid spelen en die nemen andere mee in dat verhaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Vincent 9, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 09:49
Vincent 9
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #33
Dat is de kern denk ik. Jongens die het 1e divisie niveau niet echt ontstijgen en maastrichtenaar zijn moeten (vind ik) voor MVV spelen. Dat zorgt ook voor meer binding en geestdrift binnen de club. Financieel wat duurder wellicht de zee dan maar aanvullen met goedkopere krachten. Wat er nu in de winterstop is gehaald wordt je niet vrolijk van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 10:01
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #34
Het mag iedereen toch wel duidelijk zijn dat als spelers voor mvv kiezen dit niet doen voir mvv maar voor zichzelf. Op een zijspoor geraakt bij hun club en hopen op speelminuten bij mvv om zich zo in de kijker te spelen. Zo gaat het al jaren. En ook logisch. Wat betaald mvv,? Gemiddeld 2500 euro per maand? Welke historie heeft mvv?. Etc. Als er dan door corona ook nog geen publiek aanwezig mag zijn tja dan valt passie gedreven door publiek ook weg. Dan verlies je week na week kansloos onder een trainer die je als speler ook niet verder brengt. Dan draagt ook niet bij aan teamspirit passie en hart voor de club en zo ga je dus hard onderuit, achteruit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 10:29
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #35
En zoals napoleon hierboven al aangeeft, je moet spelers in je selectie hebben die van nature al passie voor hun sport hebben ongeacht de club waarvoor ze spelen.
wat mist Mvv toch een speler als Ricardo Ippel. Een geweldige voetballer? nee, maar een speler die andere meeneemt met zij inzet zijn passie de grens opzoekend en als het moet zelfs de grens over. maar ook Martina, altijd inzet altijd het vuur. en ja dat ging wel eens mis en dat leverde ook wel eens een kaart teveel op.
hoop is het enige dat als Mvv supporter overblijft maar ook de hoop kan als er niet snel iets veranderd de hoop op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 11:18
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 148
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #36
Ik ben eens benieuwd of we nog iets horen via Radio Pyongyang vanuit de begane grond van het Geusseltgebouw. We horen tot nu toe alleen maar afgezwakte en gecensureerde versies van berichten:

op de MVV-site: 'MVV krijgt klop van VVV', terwijl er moet staan: 'MVV volledig weggespeeld en afgeschminkt door VVV'

door Klaas Wauweleer: 'MVV kreeg in de tweede helft meer controle', terwijl hij moet zeggen; 'omdat VVV in de tweede helft de teugels iets liet vieren, leek het alsof MVV meer controle kreeg over de wedstrijd, maar dat was feitelijk niet zo omdat MVV tot geen enkele uitgespeelde kans kwam'.

op de MVV-site: 'Vacatures bij MVV' terwijl er moet staan 'vrijwilligers gezocht' want je krijgt geen salaris, dus is er ook geen sprake van een baan en dus is dit ook geen vacature.

MVV doet zich in alle geledingen steevast groter en belangrijker voor dan zij is. Ik had overigens een reactie verwachten van het bestuur of de AD na die wanvertoningen van vrijdag en de afgelopen zes weken. Nul uit zes is de boodschap en we zijn het lachertje van het betaald voetbal in Nederland (ik bedoel: nu ook qua prestaties). Wat gaan ze doen om het tij te keren? Komt die investeerder er überhaupt wel of is dat ook weer een sprookje van Noor? Hij roept al een jaar dat er een investeerder op de stoep staat. Ik geloof er niets van. En als ik het forum zo lees zijn er weinig mensen die er iets van geloven.

Wanneer houdt het censureren eens op en wanneer kijkt men bij MVV eens echt in de spiegel?
Men maakt zich ook zo druk over de 1/3 regel qua supporters. Hoezo? Er komen er na afgelopen vrijdag echt niet meer dan 1.500 tot 2.000 gekwelde supporters en eerder dit seizoen - toen wel nog toeschouwers welkom waren - hebben we alleen tegen Roda meer dan 1/3 gevuld gehad.

Jullie merken, ik ben er klaar mee, net als velen van jullie op dit forum. Ik wilde vrijdag na de 0-4 vertrekken maar mijn traumagenoten naast me haalden snel een pilske en ik bleef dus maar even zitten. Ik heb dit gezwalk nog nooit meegemaakt en kom al sinds mijn zesde naar MVV. En hoe kun je voorkomen dat supporters die er klaar mee zijn en op het punt staan MVV de rug toe te keren, bij je te houden? Door eerlijk te zijn en ze mee te delen hoe het echt zit. Desnoods dat we de komende vijf jaar op dit niveau blijven hangen omdat er geen rooie cent is. wees eerlijk. Dan kan elke supporter vervolgens een eigen afweging maken of hij dat nog kan/wil aanzien of niet.

Zoals onze stadionspeaker steeds roept: 'laot uuch ins huure!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Maosbrögk, Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 11:33
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #37
Ik had verwacht dat er iemand zou opstappen zeker na het debacle van afgelopen vrijdag,de overbekende druppel………mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 11:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #38
@sjarelke ik ben het roerend met je eens !

En sinds Erik Noor er zit is dit de manier hoe MVV iets naar buiten brengt , maar Noor is geen "bouwer" Noor is een "sloper" gebleken althans dat is mijn conclusie na 1,6 maanden "belijdt" ( bewust met een lange ij !!) van deze Directeur . Want hij is verantwoordelijk ( wie anders ??)

We kunnen niet ander concluderen dat bewust het eerlijke verhaal ons niet wordt verteld , het maakt wantrouwig . Ook dat is door vele forum leden al aangehaald . En wat Noor natuurlijk niet helpt zijn die 5 pagina's DDL met als kop ( en ik citeer DDL) "MVV-directeur laat spoor achter van faillissementen, schulden en verbolgen zakenpartners "
Voor wie dat stuk heeft gelezen als is maar 50% waar wat er staat , dan snap je ook waarom we nu op deze manier aan t "lijntje " worden gehouden . Want zo voelt het .
En mocht er een minderheidsdeal komen , dan zal het meer een paniekdeal zijn dat iets wat ons structureel verder gaat brengen ( dat is mijn opinie )

MVV kan gewoon heel veel problemen voorkomen door een open te zijn , we zijn een introverte club geworden waar de " kennis en de macht " bij een klein clubje "elite " wordt gehouden . Terwijl de club van ons allemaal is . Ze moesten zich kapot schamen . Dat ze dit doen met hun eigen VOF, BV BV of wat dan ook zal me een worst zijn . Maar MVV is van niemand ( op dit moment) dus van ons allemaal . En Noor wordt betaald om te leveren en niet om ons te verdelen en ons in de ellende te brengen

MVV zou je een bepaalde mate van plezier moeten brengen , je moeten verheugen op een avondje MVV . En zeker heeft covid niet meegespeeld
Maar als ik dan lees dat afgelopen vrijdag er lange wachtrijen waren bij de entree dat stoeltjes weer vies waren en noem maar op, dan kan ik maar een ding concluderen dat deze directie het overgrote deel van de supporters ziet als een betaalmiddel .
En is er niks geleerd van vorige 'opstart momenten" na een lockdown . Het is gewoon een aanfluiting eerste klas en niet in het stadion . Ook in de BC was de ontvangst wat ik begreep ondermaats en was Noor en Co na de nederlaag in de BC niet meer te zien . Dat heb ik van meerdere vernomen . Waar ze dan waren geen idee . Maar MVV maakt geen stappen , MVV professionaliseert niet .
En makkelijk zal het niet zijn maar als je een 4 of een 5 aanneemt , wat denk je dan een resultaat te krijgen van een 7 of een 8 !

Het is allemaal heel logisch na 1,6 maanden dit belijdt ( wederom met lange IJ ) en het diepte punt is nog niet bereikt , we kunnen nog verder zakken !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 12:09
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #39
Word jij niet moe van jezelf Napoleon??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Sjonnie, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 12:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #40

jeoff schreef : Word jij niet moe van jezelf Napoleon??


Weet je waar supporters moe van worden ?? , lees dan nog maar eens alle reacties van supporters die zich de moeite hebben genomen om te reageren in deze topic, zelfs om open brieven te sturen .
Jeoff , jij hoeft mij niet serieus te nemen en je mag alles van me vinden ( het zal me een zorg zijn) , maar mijn geluid wordt allang overstemd door zoveel andere geluiden die je overal leest , ziet en spreekt !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 13:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #41
Kan zijn, maar je argumenten worden niet sterker als je dag in dag uit dezelfde riedel afdraait.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 13:46
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #42

Boschpoort schreef : Kan zijn, maar je argumenten worden niet sterker als je dag in dag uit dezelfde riedel afdraait.


Daar heb je echt wel een punt,mijn negatieve mening over de huidige situatie betekent niet dat ik mij aansluit bij de mening van napoleon.
Ik doe dit vanuit mijn eigen gedachte en ga nogmaals niet mee in de gedachtengang die napoleon hier pagina’s vol op deze site plaatsen doet keer op keer zonder een bedankje op een enkeling na!….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 13:47
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #43
Beste Napoleon. Lees je stukken altijd wel. Vaak als tijd verdrijf maar goed.

Nu zie ik je echt al een hele lange tijd berichten spugen met veel al dezelfde strekking. Wat een ieder hier al vaak gezegd heeft : het word tijd voor actie Napoleon. Geen woorden maar daden.

Je krijgt het voor elkaar een half forum op te hitsen maar actie, handelen, werken ho maar.

Denk dat als je eens met een actie plan komt hoe en wat , dat dezelfde forum leden je plannen versterken en dragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 13:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #44
Ik schrijf hier niet om een bedankje te scoren , wat levert dat op ! Iedereen mag hier iets vinden en doet dat op zijn of haar manier
De een zoals ik herhaal vaak zaken, omdat het ook wekelijks actueel en dit om een reactie vraagt , of waren er geen lange rijen ? en de andere plaatst af en toe een bericht
Allemaal prima , je hoeft je niet bij me aan te sluiten ik vertegenwoordig alleen mijn eigen mening hierover en ik vraag ook helemaal geen support daarin over overeenstemming .

En Boschpoort mag het een riedel vinden dan vraag ik me af wat hij van al de blogs en posts die MVV zelfs plaatst vindt ... maar ook daarvan , respecteer ik ieder zijn mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2022 13:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #45

sjengvandenboorn schreef : Beste Napoleon. Lees je stukken altijd wel. Vaak als tijd verdrijf maar goed.

Nu zie ik je echt al een hele lange tijd berichten spugen met veel al dezelfde strekking. Wat een ieder hier al vaak gezegd heeft : het word tijd voor actie Napoleon. Geen woorden maar daden.

Je krijgt het voor elkaar een half forum op te hitsen maar actie, handelen, werken ho maar.

Denk dat als je eens met een actie plan komt hoe en wat , dat dezelfde forum leden je plannen versterken en dragen.


Ik ben niet bezig om het forum op te hitsen , nogmaals ik geef alleen mijn mening.
Maar je hebt helemaal gelijk , het is tijd voor actie in de zin van doen !

Dat is ook mijn motto , als ik nu de sleutel zou hebben van MVV en ik zou mijn hele netwerk open zetten en alles wat ik kan en niet kan weet en niet weet dan spelen we in 2025 eredivisie !
Dat klinkt stoer, maar mij lukt het !!! Dat is belofte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.544 seconden