Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt!

05 feb 2022 04:45 05 feb 2022 06:22 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 776
Meer
Onderwerp Auteur
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #1
Marcel Jöris, voorzitter van de Stichting MVV Maastricht, grijp in. Als jij nu, na deze gigantische afgang van 0-5 tegen VVV, en na dit record aantal nederlagen op een rij, niets van je laat horen of merken, ben je een waardeloze voorzitter. Je moet toch zien dat zelfs de meest hondstrouwe supporters zich nu aan het afkeren zijn van ons onnoemelijk slecht presenterend MVV? Deze ellende is zelfs voor de meest verstokte MVV-supporter niet of nauwelijks te verdragen. Veel fans rennen gillend van ellende het stadion uit! Daar zitten MVV-supporters bij die al vele, vele tientallen jaren naar MVV komen. Die zijn wel wat MVV-ellende gewend. Maar de ellende van dit seizoen is te machtig voor hen. Het is voor velen niet meer op te brengen om naar thuiswedstrijden van hun (toch nog altijd geliefde) club te gaan.

Pas op, wanneer je niks onderneemt, Marcel Jöris, verkoopt MVV straks nog maar een paar honderd seizoenskaarten. Doe iets, grijp in, voordat onze mooie club helemaal kapot gaat. Of laat in elk geval heel duidelijk weten hoe MVV uit dit absolute dieptepunt moet gaan geraken. Eh... zomaar een ideetje: praatjesmakers Wels en/of Noor ontslaan? Nee, een beter idee: Wels en/of Noor kosteloos 'outsourcen'? Of de boel laten overnemen door een rijke investeerder met een meerderheidsbelang in MVV Maastricht? Leve de Rouges Blancs MVV/Maastricht (RB Maastricht)!

Of, Marcel, moet ik me tot iemand anders richten om in te grijpen? De structuur van allerlei organisaties van of rondom MVV Maastricht is me niet helder genoeg, te ingewikkeld. Misschien is dat heel dom van mij. Maar wie moet er ingrijpen als jij, Marcel Jöring, dat niet kan? Zeg het mij (en vergeef het mij als ik me niet tot jou had moeten richten). Laat potverdorie van je horen, Marcel. Zo kan het niet langer! "De piep is (bekans) leeg!"


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Roed en Wit 70, Maosbrögk, Napoleon, SintServaos, Mie leef Mestreech, opadiehard, Boer458, Wil, Hill28 en9 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 08:45 05 feb 2022 08:47 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #2
@Ben Salemans

Deze post komt van heel diep ! Wel goed dat jij je uitspreekt hoe jij erover denkt en wat je gevoel is in deze
Nu weet ik niet meer of het direct ingrijpen nu bij het bestuur van de Stichting zit of bij de RVC die voor mij tot op heden een papieren tijger zijn waar je niks van verneemt . Ook de RVC mag eens iets van zich laten horen

In Marcel Joris heb ik geen enkel vertrouwen dat deze gaat ingrijpen , de overige 2 leden van bestuur ( die volgens de KVK nog ingeschreven staan) weet ik niet hoe zij erover denken.
Marcel Joris heeft altijd zijn "lot" aan Noor gekoppeld immers heeft het bestuur Noor binnen gehaald . Daarnaast heeft Noor operationeel de ene na de andere fout gemaakt ( in mijn ogen ) waaronder de trainer Wels . Wels werkt echt wel na hoe hij is en wat hij kan . Maar als je Wels hoort praten in interviews dan weet je dat hij niet geschikt is om onze club te leiden als trainer , en ligt zijn platfond bij Oss en lager ( denk ik )

Ook van Geneugden is totaal een verkeerde keuze gebleken , zelfs 15 spelers al vastgelegd voor komend seizoen ( dat wordt iedere keer benadrukt) geeft al aan hoe we er komen seizoen voor staan .Een selectie die helemaal niks voorstelt.
Ik verzeker je dat onze "beste" spelers na dit seizoen MVV ( willen ) gaan verlaten . Ohran, Sven ( Romain) en Waem . Wie wil nu deel uitmaken van een team dat geen enkele kans maakt op een leuk seizoen .

In je bericht schrijf je dat als Joris niet ingrijpt dat jij je tot iemand anders moet wenden , nou Ben de vraag stellen is hem in deze beantwoorden . Onder bestuur van Joris is deze club aantoonbaar in een diep dal geraakt . Met hele diepe uitschieters naar beneden toe ( dat is mijn mening)

Als onze papieren tijger de RVC ( want zo lijkt het , ze schuiven alles af naar de persvoorlichter) niet opstaat dan gaan we binnenkort tegen de volgende fout aanlopen en dat is de club in een paniek deal verkopen aan een minderheidsaandeel .

Zoals het voor mij overkomt als buitenstaander is dat er een soort cordon sanitair is gevormd rond Erik Noor en dat alle geledingen hem steunen , bestuur, bestuur ledenraad en RVC , waardoor de objectiviteit van beleid en uitvoering daardoor in het gedrang kan komen .

Er hebben zich de laatste maanden zoveel mensen zich bij mij "gemeld" van binnen en buiten MVV die hun verhaal wilde doen dat de ernst van je topic ook terecht is . En laten de mensen die er nu zitten zich vooral geen zorgen maken dat als ze vandaag hun functie neerleggen dat niemand hun plek inneemt en dat geldt voor alle 3 de gremia , bestuur , bestuur ledenraad en directie . Ze zijn allemaal vervangbaar , probleemloos !

Dus Ben ik deel je gevoel en je bent niet iemand die zomaar iets roept of schrijft !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 09:49
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #3
Usta en Penders werden om minder eruit gezet. Elsen wist zich uiteraard weer te redden. Al heeft dhr Joris in dit hele dosier ook blunders gemaakt, wellicht dat we daar eens mooi schoon schip kunnen maken.

Beste mensen, hou lekker de eer aan jezelf en geef ons de club terug!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 10:15 05 feb 2022 10:21 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #4
Ben je tekst spreekt boekdelen kan niet beter verwoord worden.
Ik was ,,blij, met deze dikke nederlaag al weken verliezen we magertjes kwa uitslag maar het nu wel duidelijk het is in en intriest dat er buiten het veld van alles ,,beter,, word gemaakt en op het veld de supporters voor de gek worden gehouden.
Ik blijf erbij een AD/TD EN MAAR LIEFST 3 trainers en dat met ons budget!
Elsen gaat naar de jeugdacademie dus dat salaris blijft ook bestaan.
Ik vind sowieso een jeugdacademie voor een ploeg als mvv niet nodig en haalbaar!
Hier worden ze opgeleid maar worden dan voor dat ze 14 zijn al door andere scouts weg gehaald tegenover een minimale opleidings vergoeding.
€750.000 euro we krijgen dit bedrag nog niet op tafel voor de huidige selectie!
Vooral de oude garde waaronder ik die al bijna 55 jaar onafgebroken gaat kijken is dit onacceptabel!
Een mvv dat al afgezakt is naar een niveau waar wij vroeger smalend over deden zoals Wageningen/Veendam enz enz.
Nu herhaal ik maar de leus die ik vroeger in hetrotterdamse mee gekregen nl Geen woorden maar daden.
Ik krijg op dit moment nachtmerries omtrent het wegzakken van mijn cluppie,nooit meer die spaarzame mooie momenten!
Iedereen bij mvv moet zich niet achter de oren krabben maar nu maatregelen treffen om het roer volledig om te gooien.
SPONSORS EN MENSEN MET GELD STA NU OP EN KOM IN ACTIE EN NEEM HET ROER OVER….mvrgr Opa.

Te beginnen met Meneer NOOR vertrek kom je belofte na en verlaat aub een voor ons zinkend schip,gaergens anders je ,,toekomst,,plannen ontplooien/ presenteren hier is je werk klaar.
Ik blijf deze gifbeker tot aan de laatste slok uitdrinken en maak het seizoen wel af,mvv ook in slechte tijden….nu alleen maar in een tijd van doffe ellende.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Boer458, peeke, Charmeur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 10:29
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #5
Ik ga even niet meer denken in oplossingen wat daarna moet plaatsvinden maar ik denk wel dat een paar mensen het veld moeten gaan ruimen binnen MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 10:46
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #6
Noor en geneugten moeten zo snel mogelijk oprotten!!! Ben daar helemaal klaar mee!!
Met arme Wels heb ik moeite, Kalacic heeft Mvv niet voor niets zo snel verlaten.
Met deze spelers is geen eer te behalen al zet je Louis van Gaal voor deze kwaliteitsarme spelersgroep.
Noor heeft allen maar praatjes en Mvv verder de afgrond ingeduwd, dit is het slechtste Mvv aller tijden!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 11:15
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #7
Charlatan Erik Noor had al lang weggemoeten.

En de misgelopen NOW regeling op hem verhalen wegens nalatigheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 17:50
Wil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #8
Als Wels roept op L1 we zijn favoriet, is dat dan geen grootheidswaanzin ? Alles moet weg technische staf, TD, AD. Maar ja wie zorgt daarvoor ? Een grote sponsor maar die is er niet .

Heb 40 jaar een SK, maar er moet heel veel veranderen wil daar een 41e bijkomen !

Onze club is naar de kloten !

Sjengen ! Sjengen ! Sjengen ! :-D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 18:04
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 558
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #9
Als je wil dat de oude garde en de opkomende jeugd nog naar het stadion komt, zul je de boel echt om moeten gooien! De Angel-Side (Vak D) is levendiger dan ooit.. Met meer groepjes jongeren die zich bij de Angel Side aansluiten! En MVV lijkt wel met de week meer uit te sterven!

Bestuur doe iets, of je raakt je hondstrouwe supporters ook kwijt.
En dan is de club helemaal kapot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 19:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #10
Fortuna was ook zo goed als kapot. Draaide idem niet meer om de prijzen. Hoe vaak hebben die NC of een periode gehaald destijds. Ik denk op een hand te tellen. Daarna een investeerder en klaar, toedelidoki!! Maar bij MVV wordt steeds gezegt, dat zolang het niet nodig is, dan hoeft de investeerder niet. Maar hoever ben je met 7 ton spelersbudget nog verwijderd van een ondergang? Ik snap ook helemaal niet, dat een club nagenoeg kapot moet zijn voor een investeerder? Is dat niet zoiets als het kalf verdronken is demp men de put? Net zoiets dat ieder jaar weer opnieuw (behalve dit jaar), tot de winterstop MVV nog niet klaar is om aan het seizoen te beginnen. Misschien eens bij Fortuna aankloppen, hoe men zoiets op gang zet, want schijnbaar lukt het niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 21:28
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #11

Schapendonk schreef : Fortuna was ook zo goed als kapot. Draaide idem niet meer om de prijzen. Hoe vaak hebben die NC of een periode gehaald destijds. Ik denk op een hand te tellen. Daarna een investeerder en klaar, toedelidoki!! Maar bij MVV wordt steeds gezegt, dat zolang het niet nodig is, dan hoeft de investeerder niet. Maar hoever ben je met 7 ton spelersbudget nog verwijderd van een ondergang? Ik snap ook helemaal niet, dat een club nagenoeg kapot moet zijn voor een investeerder? Is dat niet zoiets als het kalf verdronken is demp men de put? Net zoiets dat ieder jaar weer opnieuw (behalve dit jaar), tot de winterstop MVV nog niet klaar is om aan het seizoen te beginnen. Misschien eens bij Fortuna aankloppen, hoe men zoiets op gang zet, want schijnbaar lukt het niet.


Ja laten we aan Fortuna gaan vragen hoe je met een investeerder 3,8 miljoen verlies draait dit jaar (and counting) en inmiddels 6 miljoen negatief eigen vermogen hebt en op degradatiekoers zit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, opadiehard, Sjeng043, peeke, Burgundian043, M-MVV, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2022 23:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #12
Ach, daar is die weer. Nee met MVV gaat het lekker...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2022 14:59
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #13

Schapendonk schreef : Ach, daar is die weer. Nee met MVV gaat het lekker...


Ga je toch lekker naar Fortuna dijkie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2022 15:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #14
Juist, wist ik. Je ware "ik" laat niet lang op zich wachten. Hoe heet dit topic alweer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2022 15:38
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt! #15

Schapendonk schreef : Juist, wist ik. Je ware "ik" laat niet lang op zich wachten. Hoe heet dit topic alweer?


Jezus man wat een wijf. Ik reageer constructief op je opmerking dat we naar Fortuna moeten kijken en waar ik vind dat dat geen goed idee is , met feiten notabene. Komt een of andere opmerking "daar is ie weer" en nu weer daar is je ware "ik" . Jouw ware "ik" is dat je op fb roeptoetert dat je supporter af bent en zelfs mensen aanspoort vooral NIET te gaan. En dan moeten mensen jouw welgemeend advies maar opvolgen. Lachwekkend , net zoals.je bijdragen de laatste 20 jaar. Genoeg aandacht weer voor jou. Doe de deur achter je dicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden