Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt!
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Bestuur, grijp in! Het dieptepunt is bereikt!
22 Sep 2025 16:21 - 22 Sep 2025 16:22
Jappanners doen de academy onderhouden en that's it lijkt me.
Word tijd dat er weer een supportersavond komt waar mensen eens kunnen luisteren naar wat MVV allemaal van plan is.
Want sinds het collectief er is is er nog geen enkele supportersavond geweest of wat dan ook.
Word tijd dat er weer een supportersavond komt waar mensen eens kunnen luisteren naar wat MVV allemaal van plan is.
Want sinds het collectief er is is er nog geen enkele supportersavond geweest of wat dan ook.
Last edit: 22 Sep 2025 16:22 by CatenaccioMestreech.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill
-
- Senior Member
-
22 Sep 2025 19:12
Hermans Out. Smeets In.
Kassimi en Librici gewoon op t eerste laten meetrainen. Die Kassimi kan echt wel ballen, maar geen idee hoe hij zo heeft ondergepresteerd.
Kassimi en Librici gewoon op t eerste laten meetrainen. Die Kassimi kan echt wel ballen, maar geen idee hoe hij zo heeft ondergepresteerd.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Sep 2025 19:19
Kassimi kan dus niet ballen. Als hij op trainingen al geen klote laat zien dan ben je gewoon niet goed genoeg voor dit niveau.
Ook blijkbaar vaker te laat geweest etc.
Ook blijkbaar vaker te laat geweest etc.
- Buurke76
-
- Platinum Member
-
22 Sep 2025 20:07
Tja hoe zit het nu ? Bij L1 wordt net gezegd door Graef dat Hermans Smeets graag wil opstellen maar dit wordt tegengehouden door het bestuur. Het is 1 grote bende
The following user(s) said Thank You: ouwe rot
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
23 Sep 2025 08:29
Ik vind het sneu voor de trainer, maar zo werken de voetbalwetten nu eenmaal.
Als de resultaten tegenvallen en het er niet naar uit ziet dat de trainer het tij kan keren, wordt de trainer ontslagen.
Ik ben bang dat dit punt inmiddels ruim bereikt is. Ik zie Hermans het niet meer omdraaien. Daarvoor is vanaf januari al te lang deze dalende lijn ingezet geworden. Langer met Hermans doorgaan zorgt alleen maar voor meer schade.
En een nieuwe trainer kan dan zelf kijken of hij met de 3 weggestuurde spelers opnieuw wil werken of niet.
Als de resultaten tegenvallen en het er niet naar uit ziet dat de trainer het tij kan keren, wordt de trainer ontslagen.
Ik ben bang dat dit punt inmiddels ruim bereikt is. Ik zie Hermans het niet meer omdraaien. Daarvoor is vanaf januari al te lang deze dalende lijn ingezet geworden. Langer met Hermans doorgaan zorgt alleen maar voor meer schade.
En een nieuwe trainer kan dan zelf kijken of hij met de 3 weggestuurde spelers opnieuw wil werken of niet.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Sep 2025 08:38Buurke76 wrote: Tja hoe zit het nu ? Bij L1 wordt net gezegd door Graef dat Hermans Smeets graag wil opstellen maar dit wordt tegengehouden door het bestuur. Het is 1 grote bende
Niet om blind de club te verdedigen, maar welke ingangen heeft fucking Maurice Graef, een Midden-Limburger met banden bij VVV en die ene club uit het oosten, nou helemaal bij MVV? Maurice Graef die meent "inside information" van MVV te moeten geven, die kun je gewoon in zijn gezicht uitlachen. Sorry dat ik hier zo fel op ben. Want qua inhoud vind ik het geen spannend bericht. Alleen dat Graef dit soort berichten de wereld inslingert, dar stoor ik me aan. In de echte wereld, bij een echte werkgever, zou Graef als het onderwerp MVV aanbreekt, opstaan en wat anders gaan doen met de mededeling "Van MVV weet ik helemaal niets, ik laat dit onderwerp aan jullie over".
Inhoudelijk lijkt het me een volstrekt logisch bericht, ik heb ook nooit het idee gehad dat Hermans persoonlijk iets tegen Smeets heeft. Natuurlijk is dit een actie van MVV als club tegen Bryan en niet van Hermans alleen. Wat wél typisch is, is dat Hermans dit soort berichten in het begin niet naar buiten liet lekken. Maar zijn baan staat op het spel en opeens komen dit soort geluiden naar buiten. Erg gemakkelijk.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Vincent 9
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
23 Sep 2025 10:21 - 23 Sep 2025 10:36
Niet gek toch? Edwin de Graef is oud-prof en journalist/analist in de Limburgse voebalmedia. in het Limburgse horen ze echt wel snel dingen van elkaar. Zeker van oud tegenstanders of medespelers die in het bestuur zitten of dicht op het vuur zitten.
We weten niet of dit van Hermans komt maar alsnog vind ik het logisch dat hij dat lekt. Het is volslagen idioot dat Hermans een speler van Ronny niet mag straffen die tijdens zijn blessure op vakantie is.
Volgens mij kun je echt totaal niks zeggen of overleggen met Ronny, wat hij wil dat gebeurd.
Cirkel is rond bij Verberne, Smeets, Librici en Kassimi naar de o21 sturen die je zelf die contracten aanbiedt, Coomans verlengen terwijl iedereen ziet dat hij gewoon niks levert, een doelpuntloze selectie neerzetten en roepen dat doelstelling 10 het streven moet zijn.
Kan nog wel even doorgaan...
En ja we hebben weinig geld maar ipv 31 contractspelers halen waarvan zeker 25 gewoon niet genoeg kwaliteit hebben. Had je ook 14-15 goede basisspelers kunnen halen.
Ook leuk dat onze academy onze doorstroom moet zijn. maar Amgar die een drie-jarig contract had getekend heeft bijv nog geen minuut gemaakt.
Er moet echt wat gebeuren. Op korte termijn Hermans out, en Ronny mag na dit seizoen ook vertrekken als het aan mij ligt. Want na dit seizoen loopt zijn contract loopt ook af.
We weten niet of dit van Hermans komt maar alsnog vind ik het logisch dat hij dat lekt. Het is volslagen idioot dat Hermans een speler van Ronny niet mag straffen die tijdens zijn blessure op vakantie is.
Volgens mij kun je echt totaal niks zeggen of overleggen met Ronny, wat hij wil dat gebeurd.
Cirkel is rond bij Verberne, Smeets, Librici en Kassimi naar de o21 sturen die je zelf die contracten aanbiedt, Coomans verlengen terwijl iedereen ziet dat hij gewoon niks levert, een doelpuntloze selectie neerzetten en roepen dat doelstelling 10 het streven moet zijn.
Kan nog wel even doorgaan...
En ja we hebben weinig geld maar ipv 31 contractspelers halen waarvan zeker 25 gewoon niet genoeg kwaliteit hebben. Had je ook 14-15 goede basisspelers kunnen halen.
Ook leuk dat onze academy onze doorstroom moet zijn. maar Amgar die een drie-jarig contract had getekend heeft bijv nog geen minuut gemaakt.
Er moet echt wat gebeuren. Op korte termijn Hermans out, en Ronny mag na dit seizoen ook vertrekken als het aan mij ligt. Want na dit seizoen loopt zijn contract loopt ook af.
Last edit: 23 Sep 2025 10:36 by CatenaccioMestreech.
The following user(s) said Thank You: Sjarelke
- Sjarelke
-
- Away
- Elite Member
-
23 Sep 2025 11:31 - 23 Sep 2025 11:32
Wat ik zo vreemd vind is dat je van MVV niets hoort. De officiële website gaat stug door met de wedstrijd MVV-Emmen van vrijdag. Geen commentaren, nabeschouwingen, interviews. Ook van de directeur had ik wel wat meer verwacht. Het lijkt wel Pyongyang TV, alleen maar ongevaarlijke dingen posten (zoals de wedstrijd MVV-Woolwich, de uitslag van de loterij, het zoveelste 'supertalent' dat wordt aangetrokken). Nooit eens een kritisch interview met de technisch directeur of de algemeen directeur over het uitblijven van resultaten). Ik vind dat MVV wel eens naar buiten mag treden met informatie waarom het allemaal zo lastig gaat op dit moment, waarom (door wiens toedoen) drie spelers op non-actief staan bij MVV-1, die echt niet minder zijn dan wat er nu speelt. Ik constateer een zwaar dalende lijn in alles bij MVV, m.u.v. sponsoring. Dat gaat gelukkig goed en het aantal sponsoren groeit nog steeds. Prima. Maar je ziet er 0,0 van terug op het veld.
Het wordt tijd dat de verantwoordelijken van zich laten horen en hun verantwoordelijkheid nemen. Voor slecht inkoopbeleid, slechte resultaten, het ontbreken van chemie tussen de spelers, dat soort dingen. daar hebben we als hondstrouwe supporters wel recht op na deze ellendige seizoenstart.
Het wordt tijd dat de verantwoordelijken van zich laten horen en hun verantwoordelijkheid nemen. Voor slecht inkoopbeleid, slechte resultaten, het ontbreken van chemie tussen de spelers, dat soort dingen. daar hebben we als hondstrouwe supporters wel recht op na deze ellendige seizoenstart.
Last edit: 23 Sep 2025 11:32 by Sjarelke.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
23 Sep 2025 12:01
Het is zeer treurig dat MVV zo omgaat met gelden die de supporters bij elkaar schrapen zoals Veer Zien MVV bij het aantrekken van Smeets ,,
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
23 Sep 2025 12:02
Het is zeer treurig dat MVV zo omgaat met gelden die de supporters bij elkaar schrapen zoals Veer Zien MVV bij het aantrekken van Smeets ,,
- Vincent 9
-
- New Member
-
23 Sep 2025 13:10
Ik ben het volledig eens met Jacques. Graef vertelt voornamelijk onzin over MVV. Zoals dat MVV geen opleidingsvergoeding zou krijgen voor v Bommel. Zo had PSV met MVV afgesproken toen die naar MVV kwam. Nou, afgelopen zomer toch een net bedrag gekregen. Over afgelopen zondag, dik en dik verdiende overwinning van VVV. Terwijl de trainer van VVV zelf zei, " we hebben gelukkig gewonnen maar of het terecht was waag ik te betwijfelen". Of het komt door die
1-7 in 1993 waar hij de oren gewassen kreeg weet ik niet maar er komt alleen gezwets uit zijn mond zodra het over MVV gaat.
Thal, toch een MVV-er dacht ik, speelt het spel mee en komt niet voor MVV op. Dat is anders met Lanckohr en v Marwijk.
Kortom, wat er waar is van hetgeen hij zegt over Smeets en de geblesseerde vakantie vierende speler.....korreltje zout zou ik zeggen.
1-7 in 1993 waar hij de oren gewassen kreeg weet ik niet maar er komt alleen gezwets uit zijn mond zodra het over MVV gaat.
Thal, toch een MVV-er dacht ik, speelt het spel mee en komt niet voor MVV op. Dat is anders met Lanckohr en v Marwijk.
Kortom, wat er waar is van hetgeen hij zegt over Smeets en de geblesseerde vakantie vierende speler.....korreltje zout zou ik zeggen.
Time to create page: 0.344 seconds