>
Ontvangen bedankjes 21
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Maosbrögk schreef : Heb het visiedocument vluchtig doorgenomen. Veel populaire oneliners en mooie woorden; en wat onrealistische luchtkastelen.
Wat ik belangrijker en interessanter vind en wat ik nu compleet mis: een degelijk plan van aanpak.
HOE gaan we het aanpakken om dit visiedocument ook daadwerkelijk tot een succes te maken?
WIE gaat WAT doen en WANNEER?
Je kunt niet met alles tegelijk beginnen, dus wat is grofweg de planning? Waar leggen we in eerste instantie de prioriteit? Welke mijlpalen willen we wanneer bereiken? Wanneer steken we de thermometer in dit project en evalueren we de voortgang en ieders rol?
Wat helaas de realiteit bij MVV is, is dat er iedere 5 jaar wel een nieuw visiedocument op tafel ligt, dat degenen die het hebben opgesteld binnen afzienbare tijd alweer gevlogen zijn, dat de opvolgers niets doen met het "geldende" visiedocument, dat alle mooie woorden en visies niet worden gehaald, en paar jaar later weer een nieuw visiedocument gepresenteerd wordt.
Napoleon schreef : Tevens , kan mij iemand vertellen waar de titel de "magie van Maastricht" naar verwijst als je naar het plan kijkt ?
ErikOranje schreef : Als ik het visiedocument lees vraag ik me eigenlijk maar 1 ding af. Hoe gaat ons dit lukken zonder geld?
We zijn op zoek naar een minderheidsinvesteerder. Dat zal dus niet een partij zijn die voor 25% van de aandelen de hoofdprijs zal betalen (want wat hebben we nu als club waar iemand voor wil betalen. We bezitten niks, ja Alberg.) en waarom zou een partij die geen overheersende zeggenschap heeft wel op willen draaien voor de tekorten?
Ik vind beide uitgangspunten niet bij elkaar passen.