Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept)

05 apr 2022 12:55 05 apr 2022 12:57 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #16

opadiehard schreef : Als ik het goed gevolgd heb zou de investeerder ook een trainer aandragen!…mvrgr Opa.

N uit R met Jonker...?
dacht tot 1 april voorbij was opoe...:lachen:

en jij binnenkort met 020 samen in een skybox..? :ohmy:
wordt geheid een SV van 5 jaar ...
Colombain d'n Twiede ! :whistle:

Ach ...zette diech daan e pruukske op... kint diech geine mie in de Geusselt...
wel de 60+ers in Kerkraoj B) ;) :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2022 15:38
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 790
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #17
Het valt mij op dat in dit beleidsdocument voor de jaren 2022-2026, een vijfjarenplan, nergens het woord 'eredivisie' voorkomt. Ik vind dat verbijsterend.

Het woord 'divisie' komt er twee keer in voor. Op blz. 3 lezen we: "Na eerst het fundament van onze missie te hebben gerealiseerd, moet MVV de uitdaging aan kunnen gaan om met het eerste elftal, dat uit zo veel mogelijk zelf opgeleide spelers of talenten uit de regio bestaat, structureel in de Play Offs (op het niveau van de Keukenkampioen Divisie) uit te komen en mee te doen om een plaats in het linker rijtje op de ranglijst." En in Sportief resultaatgebied 2, op blz. 21, lezen we: "We zijn in staat structureel mee te doen om een plaats in het linker rijtje (ranglijst KKD / eerste divisie)."

Oef, het lijkt er dus op dat de komende vijf jaren de eredivisie ver uit zicht is. Dat ziet er misschien heel realistisch uit. Maar een visie over de komende vijf jaren zou toch wel iets ambitieuzer mogen zijn. Meedoen om een plaats in het linkerrijtje? Strijden om plek 10 of hoger? Dan ga je echt niet structureel een driekwart vol stadion (zie pag. 20) en de verkoop van minstens 2500 seizoenskaarten (zie pag. 20) bereiken.

Het is maar een kleine redactionele ingreep, maar ik zou willen voorstellen om "structureel in de Play Offs" uit de conceptversie in de definitieve versie uit te breiden tot "structureel in de Play Offs, en dus met uitzicht op spelen in de eredivisie". Als het management van MVV Maastricht niet nastreeft om met MVV over of binnen vijf jaar eredivisie te spelen, is dat management rijp om te worden vervangen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, De Zwarte Vogel, iggyinthehouse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2022 16:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #18
Wat is deze visie in feite anders dan dagdromerij?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2022 16:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #19
We mogen eigenlijk nu al concluderen dat dit visieplan niet wordt gesteund door supporters .( als je de commentaren hier leest en op overige socials)
Ik ben nog geen enkel commentaar ergens tegen gekomen die iets ziet in het nieuwe plan , wat gaat dat betekenen voor de support aan MVV ?

Ik heb al aangegeven dat ik vind dat dit visie plan aangeboden moet worden aan de supporters "ter verdediging" op een forumavond/supporters avond .

De SV1902 hebben zich nog niet uitgesproken over deze visie terwijl die wel de supporters vertegenwoordigen ( althans dat zeggen ze )
Dan zou ik zeggen kom eens met een statement wat gedragen wordt onder de supporters en wat leeft onder de supporters

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2022 17:04
Everlastt
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #20
Helaas. Dit “plan” laat zien hoeveel onkunde er aanwezig is bij het huidige bestuur/directie. Maar wat verwacht je van een Noor wat parttime aanwezig is?

Mijn hoop is dat Thal het stokje overneemt van Joris. Dan wilt hopelijk Ward ook weer bijspringen. Dit bestuur/ directie gaat het niet worden. Ambitie is linkerrijtje! Geloof mij maar, komende jaren mogen we blij zijn met plekje 15.

Er is hoop! Maar dan moet er nu wat gaan veranderen! Aub mensen met echte ambities, voetbal knowhow en clubliefde op de belangrijke posities. Anders kan het wel heel erg snel bergafwaarts gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2022 09:23 06 apr 2022 09:29 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #21

De Zwarte Vogel schreef : Wat is deze visie in feite anders dan dagdromerij?


Je mag strepen en wat je wil ik zie het toch als realisme,het beeld van de eredivisie mogen wij voorlopig aangaande onze club alleen terug zien via historische beelden volgen….en nog jaren via espn dus eerste divisie helaas.
Ik zou het ook graag anders zien maar op dit moment zeker met de presentatie van de VISIE zie ik de visie meer zoals onze Gijs/Zwarte Vogel…..dagdromerij….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2022 09:35 06 apr 2022 09:37 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #22

Everlastt schreef : Helaas. Dit “plan” laat zien hoeveel onkunde er aanwezig is bij het huidige bestuur/directie. Maar wat verwacht je van een Noor wat parttime aanwezig is?

Mijn hoop is dat Thal het stokje overneemt van Joris. Dan wilt hopelijk Ward ook weer bijspringen. Dit bestuur/ directie gaat het niet worden. Ambitie is linkerrijtje! Geloof mij maar, komende jaren mogen we blij zijn met plekje 15.

Er is hoop! Maar dan moet er nu wat gaan veranderen! Aub mensen met echte ambities, voetbal knowhow en clubliefde op de belangrijke posities. Anders kan het wel heel erg snel bergafwaarts gaan.


Dan is jou visie ook niet veel beter,Thal weet het heel goed te vertellen in de media maar als de oppositie mee gaat regeren dan blijft het bij een hoop onrealistische opportunisme….ook hij heeft ondanks zijn mvv verleden niet de daadwerkelijke daadkracht om mvv uit dit diepe dal te halen…het is geld wat we nodig hebben en daar heeft hij met zijn,,inzet,,zijn kruid al verschoten!…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2022 09:35 06 apr 2022 09:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #23
Dubbele post …sorrie….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2022 10:12 06 apr 2022 10:23 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #24
“Het is geld dat we nodig hebben”. Dat klopt maar is ook een beetje kort door de bocht. Je moet ook een netwerk hebben. Weten wat er speelt in de regio. Fulltime aanwezig zijn. Potentiële sponsoren benaderen. (Er zijn er zat in Limburg.)

Niet 1 a 2x per week komen aanrijden en dan het hoognodige doen -of verzaken-. Het geld dat er nog is in je zak steken of uitgeven aan externe partijen. Driekwart van je personeel de deur uit laten lopen. Wegduiken als er stront aan de knikker is en dan het lef hebben om op de foto te gaan met een of andere constructie met Hoge School Zuyd.

Maar goed op dit forum wat erover zeggen helpt niet, dat is wel gebleken. Dat Napoleon dat niet doorheeft en kennelijk ook niet in staat is offline de juiste mensen te benaderen die in staat zijn Noor eruit te flikkeren. Dat zegt dan ook wel weer wat over zijn eventuele geschiktheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 06:23
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #25
Reginald Thal heeft het aardig goed verwoord bij R1 gisteravond.
www.1limburg.nl/reginald-thal-kraakt-vis...ntext=latestarticles
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 07:37
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #26

Zwegel schreef : Reginald Thal heeft het aardig goed verwoord bij R1 gisteravond.
www.1limburg.nl/reginald-thal-kraakt-vis...ntext=latestarticles


Thal, de man die zelf de kans heeft gehad om de club verder te hebben en toen niet verder kwam dan het vastleggen van een aantal (met alle respect) zzp-sponsoren die graag met hem op de foto wilden..

Ik heb het interview ook gezien en deel de kritiek dat het weinig ambitieus en niet concreet is hoor.
Maar ik vind het nogal laf om dit vanuit zijn positie zo af te kraken en dan op de vraag 'wat zou er dan wel moeten gebeuren' te antwoorden met: 'daar ben ik niet voor'.

Ik heb Thal altijd een mooie vent gevonden, maar hier komt toch een enge meneer naar voren.
Oh ja, Thal werd trouwens ook ingehuurd en wilde niet op de loonlijst. Over uitbesteden gesproken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 09:57
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #27
Thal is unne joviale gast dee good kin lulle mer veur MVV op commersjeel vlak wienig veur mekaar gebooks heet. Es speuler waor heer unne gooje, hadde veer ze zoe nog mer, zien meining tot ut geweldig magische plan vaan Noor en co wienig concreet is deil iech, mer ziech versjuile achter daor bin iech neet veur is erg gemeekelijk, met ziene staot vaan deens maag toch verwach weure tot heer op zien mins heet naogedach euver aander ideeje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 10:00
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #28
Los dat ik vind dat Thal een van de laatste is die het visiedocument mag bekritiseren, heeft hij wel gelijk.
In de jaren dat hij het verschil kon maken heeft hij alleen zijn vrienden een bord kunnen verkopen en met zijn mooie praatjes en slechte deals de club alleen maar geld gekost. Dus nu natuurlijk wel makkelijk om te schieten op wat er wel ligt. Er staat ook niks nieuws in. Mooie woorden en mooie aannames, maar die zijn totaal niet realistisch voor MVV.

Dat hij de MVV academy een mooi initiatief vindt, zal vast niks te maken hebben met zijn persoonlijke goede band met de adviseurs. Daar zal hij vast wel objectief over oordelen. Ik blijf dit een volgend speeltje vinden om Ron Elsen en cs aan het werk en de macht te houden bij MVV.

Wat me wel verbaasd overigens is dat ik, buiten de directie en bestuur, nog niemand positief over het visiedocument heb gehoord. Zou er dan toch iets met de visie aan de hand zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 11:43
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #29

Duin schreef :

Zwegel schreef : Reginald Thal heeft het aardig goed verwoord bij R1 gisteravond.
www.1limburg.nl/reginald-thal-kraakt-vis...ntext=latestarticles


Thal, de man die zelf de kans heeft gehad om de club verder te hebben en toen niet verder kwam dan het vastleggen van een aantal (met alle respect) zzp-sponsoren die graag met hem op de foto wilden..

Ik heb het interview ook gezien en deel de kritiek dat het weinig ambitieus en niet concreet is hoor.
Maar ik vind het nogal laf om dit vanuit zijn positie zo af te kraken en dan op de vraag 'wat zou er dan wel moeten gebeuren' te antwoorden met: 'daar ben ik niet voor'.

Ik heb Thal altijd een mooie vent gevonden, maar hier komt toch een enge meneer naar voren.
Oh ja, Thal werd trouwens ook ingehuurd en wilde niet op de loonlijst. Over uitbesteden gesproken...


Precies dit, volledig mee eens!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 11:50
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Beleidsdocument 'De magie van Maastricht' (concept) #30

Lijnsje@tappunt schreef :

Duin schreef :

Zwegel schreef : Reginald Thal heeft het aardig goed verwoord bij R1 gisteravond.
www.1limburg.nl/reginald-thal-kraakt-vis...ntext=latestarticles


Thal, de man die zelf de kans heeft gehad om de club verder te hebben en toen niet verder kwam dan het vastleggen van een aantal (met alle respect) zzp-sponsoren die graag met hem op de foto wilden..

Ik heb het interview ook gezien en deel de kritiek dat het weinig ambitieus en niet concreet is hoor.
Maar ik vind het nogal laf om dit vanuit zijn positie zo af te kraken en dan op de vraag 'wat zou er dan wel moeten gebeuren' te antwoorden met: 'daar ben ik niet voor'.

Ik heb Thal altijd een mooie vent gevonden, maar hier komt toch een enge meneer naar voren.
Oh ja, Thal werd trouwens ook ingehuurd en wilde niet op de loonlijst. Over uitbesteden gesproken...


Precies dit, volledig mee eens![/quote Kroeg praat van Thal .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden