>
Ontvangen bedankjes 378
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
CatenaccioMestreech schreef : Weet niet of dit financieel MVV meer gaat kosten of wat dan ook, aangezien Nike kledij etc veel duurder is in de winkel..
Wel weet ik nu al dat er in komend jaar meer merchandise verkocht gaat worden vergeleken afgelopen 3/4 jaar.
Puur door Nike..
Trainingspakken, casual kleding lijn, uit en thuis tenues..
Van veel mensen al gehoord die niet eens vaak naar de club gaan maar puur omdat het van Nike is, wel een trainingspak gaan halen.
Nu hebben we nog een plek nodig in de stad waar we het fysiek kunnen halen.
Hopelijk in de toekomst
En noe? schreef : als het goed zijn er 14 of 15 doorlopende contracten voor volgend seizoen. Wat komt daar nog bij? ik hoef geen onderzoek in te stellen
om te weten wat me nodig hebben dat is in elke linie een ervaren kwalitatieve kkd speler die de regie in dit elftal moeten nemen. ik ben het volledig met je eens dat de jeugd academie meer gaat kosten als dat het gaat opleveren. Kijk even naar de geschiedenis van de laatste jaren in het betaald voetbal. en kijk wat fortuna roda en mvv gezamenlijk aan jeugdspelers heeft gebracht? Dus samenwerken zou misschien nog iets kunnen opleveren. En waar spelen de ex jeugdspelers van
Mvv en wat hebben ze opgebracht? Dus inderdaad denk ik niet dat de jeugd academie de kip met de gouden eieren gaat worden. Maar is er veel veranderd de afgelopen 25 jaren?
Misschien herinner je nog de woorden van Frans Korver op het bordes van het stadhuis bij het kampioenschap van 1997. "we hebben alles in maastricht en
we ballen in de eerste divisie.
Everlastt schreef : En uiteindelijk de grote vraag! Wie gaat dit plan uitvoeren? De ene naar de andere stapt op binnen MVV. Nu vertrekt zelfs de materiaalman , die hard MVVer. Op welke afdelingen zit er nog personeel ? Al het personeel stapt op, en het overige wordt lekker uitbesteed. Hypothetisch; Noor stapt morgen op? Wat laat hij dan voor fundament achter? Een club met niks van waarde, overal onderbezetting , sportieve ellende! Vage deals met andere partijen ( catering , bussiness ruimte , Nike deal ).
Zodra er in een organisatie een enorme leegloop aan personeel is, dan weet je dat er stront aan de knikker zit. Heel slecht
Laten we hopen dat deze nachtmerrie zo snel mogelijk voorbij is.