Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023

01 juli 2022 19:20 04 juli 2022 01:19 door Ben Salemans.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #16
Voetbalshop hoort daar niet thuis, te druk. Had beter zo groot mogelijk met zwart op de rechtermouw gekund. En vraag me af wat de afweging is geweest voor de rode sokken, dat is even wennen.

Idee als een moderator om overzicht te creëren alle posts over het tenue naar een nieuw pagina overzet, NIEUWE TENUE 2022-2023 ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2022 20:45
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #17
Ik vind die engel op de rug echt verschrikkelijk .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 00:47
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #18

Sjonnie schreef : Ik vind die engel op de rug echt verschrikkelijk .


Ik vind die engel verschrikkelijk mooi.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 07:01 02 juli 2022 07:13 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #19
Sorry, maar ik vind dat filmpje waarin de nieuwe outfit van MVV wordt gepresenteerd ronduit slecht. Jaja, heel flitsend allemaal. Oh wat modern. Maar als je dat filmpje hebt bekeken, heb je nauwelijks een idee hoe shirt, broek en kousen eruitzien. Je verwacht als je dat filmpje bekijkt dat er uiteindelijk twee stilstaande beelden volgen, die jou in alle rust laten zien hoe de outfit aan de voor- en achterkant eruitziet. Maar die beelden krijg je niet. Dat is irritant. Dus moet je het filmpje opnieuw bekijken en dan moet je af en toe het filmpje pauzeren om een goed beeld te krijgen van de voor- en achterkant van de nieuwe outfit. Ik vind dat zo'n filmpje in een keer een duidelijk beeld moet geven van de nieuwe outfit. Na enkele malen het filmpje te hebben bekeken en op de pauzeknop te hebben gedrukt, lijkt mij de nieuwe Nike-outfit wel mooi. Maar de presentatie van die outfit zou in één keer helder moeten zijn. De boodschap ("dit is de nieuwe outfit van MVV Maastricht") zou centraal moeten staan, niet de vorm ("kijk eens hoe flitsend en modern wij iets kunnen presenteren").


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Ekstertjj, De Zwarte Vogel, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 11:28 02 juli 2022 11:32 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #20
Het nieuwe thuisshirt van Feyenoord is vandaag bekendgemaakt. Ik vind hem echt super mooi, vooral de kraag en de gouden F achterop de kraag.
Daarbij zie je ook (meerdere) duidelijke foto's, van zowel de voorkant, achterkant als de zijkant van het shirt + de broek en de sokken. Zonder al te veel poespas, zo kan het dus ook gewoon.
Ik zag dat gisteren ook al op de site van VI, daar stonden verschillende nieuwe shirts (gepresenteerd via de clubaccounts van o.a Rkc, Cambuur, Heerenveen, Go ahead etc.) en die lieten gewoon allemaal duidelijk hun nieuwe shirt zien, gedragen door een speler of, zoals Feyenoord, middels verschillende (duidelijke!) foto's.
Zo moeilijk is het dus niet MVV!
Ik heb ondertussen een aantal keer het filmpje van ons shirt bekeken en ik weet nog steeds niet hoe het shirt er nou écht uitziet; van de kraag tot de onderkant, en van de achterkant tot onderaan de sokken. Het is mij nog steeds een raadsel. Jammer MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 11:40
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #21

Ekstertjj schreef : Het nieuwe thuisshirt van Feyenoord is vandaag bekendgemaakt. Ik vind hem echt super mooi, vooral de kraag en de gouden F achterop de kraag.
Daarbij zie je ook (meerdere) duidelijke foto's, van zowel de voorkant, achterkant als de zijkant van het shirt + de broek en de sokken. Zonder al te veel poespas, zo kan het dus ook gewoon.
Ik zag dat gisteren ook al op de site van VI, daar stonden verschillende nieuwe shirts (gepresenteerd via de clubaccounts van o.a Rkc, Cambuur, Heerenveen, Go ahead etc.) en die lieten gewoon allemaal duidelijk hun nieuwe shirt zien, gedragen door een speler of, zoals Feyenoord, middels verschillende (duidelijke!) foto's.
Zo moeilijk is het dus niet MVV!
Ik heb ondertussen een aantal keer het filmpje van ons shirt bekeken en ik weet nog steeds niet hoe het shirt er nou écht uitziet; van de kraag tot de onderkant, en van de achterkant tot onderaan de sokken. Het is mij nog steeds een raadsel. Jammer MVV!


Er staat ook een site bij met duidelijk de accenten van 't shirt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 12:01
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #22

jasonke7 schreef :

Ekstertjj schreef : Het nieuwe thuisshirt van Feyenoord is vandaag bekendgemaakt. Ik vind hem echt super mooi, vooral de kraag en de gouden F achterop de kraag.
Daarbij zie je ook (meerdere) duidelijke foto's, van zowel de voorkant, achterkant als de zijkant van het shirt + de broek en de sokken. Zonder al te veel poespas, zo kan het dus ook gewoon.
Ik zag dat gisteren ook al op de site van VI, daar stonden verschillende nieuwe shirts (gepresenteerd via de clubaccounts van o.a Rkc, Cambuur, Heerenveen, Go ahead etc.) en die lieten gewoon allemaal duidelijk hun nieuwe shirt zien, gedragen door een speler of, zoals Feyenoord, middels verschillende (duidelijke!) foto's.
Zo moeilijk is het dus niet MVV!
Ik heb ondertussen een aantal keer het filmpje van ons shirt bekeken en ik weet nog steeds niet hoe het shirt er nou écht uitziet; van de kraag tot de onderkant, en van de achterkant tot onderaan de sokken. Het is mij nog steeds een raadsel. Jammer MVV!


Er staat ook een site bij met duidelijk de accenten van 't shirt


Nou vertel mij die site dan eens waar ik het shirt duidelijk en in vol ornaat kan bezichtigen, want ik zie nergens die link naar die site staan hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 12:49
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #23
Dat je n fimpje maakt prima. Maar niet driekwart donker en geen duidelijk beeld van t shirt en daarna geen foto waarop je shirt ziet op de site of n link waar te koop. Alles moet met n hoop poehaaa maar uiteindelijk is t net niks
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 13:10
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, jasonke7, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 15:48
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #25
Nou hé hé ik heb het shirt nu eindelijk in volle glorie gezien :) ziet er netjes uit. Vooral de skyline van Mestreech is sjiek :thumbsup:
Iemand nog een idee of er een shirtsponsor opkomt of niet? Vind dat wel jammer als dat niet het geval is. Maakt een shirt zo 'kalig' vinden jullie ook niet?
Maar eerlijk is eerlijk; het filmpje en de happening eromheen gingen nergens over, maar het shirt zelf (zeker als er ook nog een sponsor op zou komen) is echt heel mooi! Fijn weekend mensen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 19:28
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #26
MVV logo ziet er toch gedrukt uit. Zal
Toch niet…
Vanaf 15 juli in de voetbalshop maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2022 19:37
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #27
Hoofdsponsor zal nog wel bekend gemaakt worden.
SuperGame zal het denk ik niet meer zijn aangezien zij geen licentie hebben gekregen in Nederland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2022 09:07
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #28

Hill28 schreef : MVV logo ziet er toch gedrukt uit. Zal
Toch niet…
Vanaf 15 juli in de voetbalshop maastricht

Dat zou wel erg jammer zijn als het logo gedrukt zou zijn....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2022 11:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #29
Weet iemand een manier om die voetbalshop opdruk er op een nette manier af te halen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2022 13:46
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #30
ligt eraan welk spul ze gebruikt hebben,

Er is eigenlijk maar één methode die je kunt proberen, en succes is niet gegarandeerd. Bovendien werkt het alleen bij zo'n ' plastic' opdruk. Textielverf zul je niet kunnen verwijderen.

Om te proberen een plastic opruk of logo te verwijderen van een item dat WEL heet gestreken mag worden, dek je het plaatje af met absorberend papier. (Boterhammenpapier is prima, kranten ook, mits ze niet afgeven, keukenpapier, wc-papier, maar GEEN bakpapier, want dat absorbeert niet).

Strijk nu de afbeelding zo heet mogelijk. Deze zal smelten en worden opgenomen door het papier Steeds een nieuw stuk nemen.

Vooral met donkere kledingstukken werkt dit vrij goed. Witte nemen nog wel eens pigment op uit de afdruk en dat krijg je, net als verf, niet meer weg.

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden