Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023

08 juli 2022 17:05 08 juli 2022 17:06 door Vriethof18.
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #46
Altijd gehoopt op adidas of nike shirts van mvv. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het thuis en uitshirt me echt zwaar tegenvallen...
Dat voetbshop in het midden van het shirt lijkt het er zo goedkoop uitzien. De skyline in het thuisshirt is dan wel weer mooi maar daar is ook alles mee gezegd. Bij een professionele voetbalclub hoord er ook gewoon een shirtsponsor op de borst.

Jammer, denk dat ik dit jaar oversla..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 17:10
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #47
Afgrijselijk lelijk :thumbsdown: een zwart shirt met witte mouwen hoe verzin je het :puke:
En ook bij dit shirt verziekt het voetbalshop logo in het midden het shirt nog eens wat extra.
Zwart kan heel mooi zijn, zie maar zoals vorig jaar, maar dan moet die wel helemaal zwart zijn, dus ook de mouwen, en niet zoals het shirt nu is.
Nee, beide shirts kunnen (mede door dat afschuwelijk rare logo in het midden) voor mij niet tippen aan de shirts van vorig seizoen.
Ook hoe de shirt logo's vorig jaar stonden, op beide bovenarmen/mouwen, dat vond ik echt heel mooi gedaan.
Dit eerste jaar met Nike als sponsor én voetbalshop op een andere plek zorgt er imo voor dat het cijfer gehalveerd wordt. Vorig jaar een dikke 7.5 (heel dicht zelfs tegen een 8 aan) nu hooguit een 4- en dan ben ik nog coulant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 17:17
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #48
Volgens mij ben ik een van de weinige die beide shirts wel geweldig vinden. Hoop alleen wel dat ons embleem niet gedrukt is, maar mooi erop genaaid.
Ben benieuwd naar de rest van de merchandise.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 17:21
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #49
Kopie FC Eindhoven van vorig seizoen volgens mij. Vind het niks bijzonders, en haal in godsnaam dat lelijke voetbalshop logo weg, maar dit zal wel part of de deal zijn.
Vind het thuis - en uittenue over het algemeen gezien zeer matig...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 18:00
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #50
Wist dat het geen geweldig Nike shirt ging worden zoals een AZ ofzo.
Maar als je bijvoorbeeld bij NAC kijkt.
Die hebben volgens mij dezelfde Nike collectie, en dat ziet er een stuk beter uit naar mijn mening.
Geen voetbalshop op het centrum van het shirt.

Hoop dat er snel een hoofdsponsor komt die het shirt wat opvulling geeft.
Dan zal dat voetbalshop.nl wel iets minder opvallen hoop ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 19:12
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #51
Wets se veur wat t noets get weurt met eus club? Umtot vr zelfs euver un shirt ongelimiteerd kinne blieve lamentere. Wat n discussie euver un logoke.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Hugo, Hier menier, Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 19:19
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #52
Mooi shirt. Ik vind het alleen jammer dat daar geen skyline in verwerkt is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 19:26
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #53

Sjieske schreef : Wets se veur wat t noets get weurt met eus club? Umtot vr zelfs euver un shirt ongelimiteerd kinne blieve lamentere. Wat n discussie euver un logoke.


T kin tenslotte wel geld opbreenge este mit n fetsoendelik shirt keumps

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 19:48
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 561
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #54

Sjieske schreef : Wets se veur wat t noets get weurt met eus club? Umtot vr zelfs euver un shirt ongelimiteerd kinne blieve lamentere. Wat n discussie euver un logoke.


Mogen toch gewoon een mening geven over wat wel en niet mooi is?
Bij iedere club is dit zo.
Vind het shirt verder prima.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2022 22:36
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #55
Het voetbalshop logo is mijn voornaamste punt van kritiek; ziet er rommelig uit en veel te prominent. En mocht het MVV logo gedrukt zijn, dan vind ik dat ook tegenvallend. Overigens, als ik inzoom op het logo van het uitshirt lijkt het er wel op genaaid.

Verder vind ik beide tenues er mooi uitzien.
Worden we toch stijlvol 19e komend seizoen :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2022 09:51 09 juli 2022 09:52 door Mithrandir.
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 113
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #56
Thuisshirt kan ik mee leven. Het uitshirt valt heel erg tegen. Combinatie van het lelijke voetbalshop in het midden, en de goedkope uitstraling van het hele tenue. Duidelijk het laagste segment van Nike. Jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2022 14:33
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 139
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #57
thuis tenue is mooi maar het uit tenue vind ik echt niet mooi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 09:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #58
Het uitshirt is heel simpel, niets speciaals. Hier lopen amateurclubs ook in.
Wat me wel opviel:
Foto voetbalshop

Check deze foto. Dan zie je dat het logo gedrukt is. Je ziet namelijk de ventilatiegaatjes van het shirt er doorheen. Of we hebben opeens een logo gekregen dat uit Lego-blokjes is opgemaakt...

Overall gezien had ik meer verwacht van onze Nike-shirts. Helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 09:51
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #59
Goh had iemand anders verwacht dat het shirt mooi zou worden?

Dit shirt is gewoon een standaard Nike catalogus shirt! Shirt kan je ook bij Nike kopen en dan zonder bedrukking voor 2 tientjes!

Dit geld voor bijna alle clubs, alleen de topclubs als PSG etc krijgen speciale shirts. Ook FC Utrecht heeft de afgelopen jaren standaard Nike shirts gekregen. ( alleen dit jaar niet ) daar had men ook commentaar op de goedkope kwaliteit! Het eerste jaar bleek oprechte troep te zijn, daarna is het redelijk verbeterd. Maar ze gaan daar zeer waarschijnlijk niet door met Nike.

Wat wel een voordeel is, en je kijkt naar bijvoorbeeld Utrecht is dat Nike wel een enorme collectie naar buiten brengt en wel limited edition trainingspakken Hoodies etc op markt brengt benieuwd of dat ook voor ons gaat gelden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 11:45 12 juli 2022 11:50 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #60

Voetbalfanaat schreef : Goh had iemand anders verwacht dat het shirt mooi zou worden?

Dit shirt is gewoon een standaard Nike catalogus shirt! Shirt kan je ook bij Nike kopen en dan zonder bedrukking voor 2 tientjes!

Dit geld voor bijna alle clubs, alleen de topclubs als PSG etc krijgen speciale shirts. Ook FC Utrecht heeft de afgelopen jaren standaard Nike shirts gekregen. ( alleen dit jaar niet ) daar had men ook commentaar op de goedkope kwaliteit! Het eerste jaar bleek oprechte troep te zijn, daarna is het redelijk verbeterd. Maar ze gaan daar zeer waarschijnlijk niet door met Nike.

Wat wel een voordeel is, en je kijkt naar bijvoorbeeld Utrecht is dat Nike wel een enorme collectie naar buiten brengt en wel limited edition trainingspakken Hoodies etc op markt brengt benieuwd of dat ook voor ons gaat gelden


Tegen de tijd dat MVV in aanmerking komt voor de speciale collectie shirts/limited edition trainingspakken/hoodies etc. zit je op z'n vroegst in 2030, en dan nog alleen als MVV dan tegen die tijd ook eredivisie speelt.
Zolang MVV aan de rechterkant van de KKD speelt, en dat gaat sowieso niet snel veranderen, krijgen we he-le-maal niets van Nike wat betreft special limited editions en/of mooiere shirts.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden