Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023

12 juli 2022 12:52
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #61

Ekstertjj schreef :

Voetbalfanaat schreef : Goh had iemand anders verwacht dat het shirt mooi zou worden?

Dit shirt is gewoon een standaard Nike catalogus shirt! Shirt kan je ook bij Nike kopen en dan zonder bedrukking voor 2 tientjes!

Dit geld voor bijna alle clubs, alleen de topclubs als PSG etc krijgen speciale shirts. Ook FC Utrecht heeft de afgelopen jaren standaard Nike shirts gekregen. ( alleen dit jaar niet ) daar had men ook commentaar op de goedkope kwaliteit! Het eerste jaar bleek oprechte troep te zijn, daarna is het redelijk verbeterd. Maar ze gaan daar zeer waarschijnlijk niet door met Nike.

Wat wel een voordeel is, en je kijkt naar bijvoorbeeld Utrecht is dat Nike wel een enorme collectie naar buiten brengt en wel limited edition trainingspakken Hoodies etc op markt brengt benieuwd of dat ook voor ons gaat gelden


Tegen de tijd dat MVV in aanmerking komt voor de speciale collectie shirts/limited edition trainingspakken/hoodies etc. zit je op z'n vroegst in 2030, en dan nog alleen als MVV dan tegen die tijd ook eredivisie speelt.
Zolang MVV aan de rechterkant van de KKD speelt, en dat gaat sowieso niet snel veranderen, krijgen we he-le-maal niets van Nike wat betreft special limited editions en/of mooiere shirts.


In Augustus ergens zouden de trainingspakken etc in de verkoop komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2022 13:00
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #62
Het thuisshirt is door een commisie van supporters gegaan en naar ik heb begrepen zelfs shirts afgekeurd. Het thuisshirt is de skyline in gesublimeerd bij Nike dus die lijkt me 100% custom voor mvv gemaakt. Met onze kleuren valt er eigenlijk ook niet veel te spelen. Het meest storende is voetbalshop maar met een hoofdsponsor zal het shirt meer in balans zijn. Het uitshirt en keepers lijkt me wel stock materiaal. De volgende stap zal een derde shirt zijn zoals vitesse , az en Utrecht bijvoorbeeld. Next level is idd Ned . Elftal, psg etc. Waar Nike als sponsor optreedt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2022 15:57 21 juli 2022 15:57 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #63
Even als reactie op catenaccio die een paar dagen terug zei of we verwacht hadden dat het MVV shirt mooier zou zijn, en dat alleen de grootste clubs een mooi shirt krijgen...
Mag ik dan hier even het nieuwe uitshirt presenteren van 'mijn' Spaanse club Malaga CF (spelend, helaas, momenteel in de Segunda Division)
Echt subliem mooi gewoon, het shirt is licht roze aan de onderkant met een donker roze/rood-achtige bovenkant en over het gehele midden allemaal roosjes B) welke club in NL heeft ooit zo'n shirt gehad :applaus: prachtig toch? Echt schitterend vind ik hem en ik heb hem dan ook gelijk besteld :thumbsup:
Bij Feyenoord hebben ze komend seizoen ook een roze uitshirt (met zwart) en werkelijk iedereen viel daar over heen, stelletje homofoben zijn het daar hoor, eng gewoon, die zullen nooit een roze shirt o.i.d. accepteren want dat is in hun ogen 'homofiel' wat een treurige club is dat geworden :thumbsdown:
Maar ik vind het wel degelijk een hele mooie kleur, ik draag ook mooie roze Italiaanse overhemden :blush: zal mij toch aan me kont roesten of ik dan gezien wordt als homo o.i.d. en als ze zeggen 'hee je moet zeker nog uit de kast komen?' Zeg ik altijd standaard: 'ja waarschijnlijk wel!' Haha ik ben het niet, en ik heb er ook géén hekel aan, en daarom kan ik er ook gewoon mee omgaan en kan ik gewoon roze dragen.
Degene die dat niet kunnen, zoals 3 kwart bij Feyenoord, en die die kleur associëren met 'homo's' hebben vaak zelf een 'probleem' met hun eigen identiteit!

Maar nogmaals, om dus te reageren op catenaccio, die dus zei dat alleen de grootste clubs een mooi shirt krijgen en zelf de samenstelling van een shirt mogen kiezen, zie hier dat dat dus niet (altijd) het geval is, want ook kleine clubs in het buitenland hebben gewoon imo mooie shirts en mogen dat ook vaak zelf gewoon bepalen (Malaga zit bij hummel sinds dit seizoen, en is de enige met een uitshirt met roosjes, dus ik neem aan dat Malaga dat toch zelf heeft gekozen en niet hummel)

Wat zou het gaaf zijn als MVV eens een keer zo'n soort uitshirt zou krijgen... :woohoo: :thumbsup:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2022 00:39 22 juli 2022 00:40 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #64
Al dat roze……,het kan me gestolen worden, net als al dat zwarte!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2022 11:48
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #65
wanneer komen nu de nieuwe wedstrijd tenue van usMVVke hoe zit het met de shirt sponsor?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2022 12:05
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #66
Iech hob gehuurd tot Connect Telecom de nuije sponsor weurt veur de kaomende tien jaor, mer ze zien nog op zeuk nao t zjuste lettertype.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2022 18:12
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #67
Ben benieuwd wanneer de shirts te koop zijn.:thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2022 18:22
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #68

Vriethof18 schreef : Ben benieuwd wanneer de shirts te koop zijn.:thinking:


Op voetbalshop.nl staan beide shirts vanaf vandaag te koop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2022 10:51
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuw Nike-tenue MVV 2022-2023 #69

Ekstertjj schreef :

Vriethof18 schreef : Ben benieuwd wanneer de shirts te koop zijn.:thinking:


Op voetbalshop.nl staan beide shirts vanaf vandaag te koop.


Thuisshirt is alleen in maat S en XL te bestellen op voetbalshop...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden