MVV seizoenskaarten 2023-2024

23 juni 2023 09:49
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #16

Maosbrögk schreef :

Vriethof18 schreef : Ik heb een aantal weken geleden mijn seizoenskaart verlengd, nu heb ik een mail gekregen van mvv waarin staat dat ik mijn seizoenskaart nog niet heb verlengd. Ik heb een mail terug gestuurd hoe dit mogelijk is maar heb tot op heden nog geen antwoord. Nog iemand hetzelfde probleem?


Ik heb ook seizoenkaart al tijd verleden verlengd en ook (2x zelfs) de mail gekregen dat ze me nog miste als seizoenkaarthouder.
Dubbele accounts lijkt me niet, omdat je mailadres maar 1x gebruikt kan worden.
Denk dat het een foutje aan hun kant is in de query om de mail uit te sturen. Geen groot probleem, al roept het wel vragen op bij de verlengers natuurlijk. Voor de zekerheid ook maar MVV gemaild, maar zoals zo vaak 0,0 reactie.


Ik heb zelfs 3 keer zo'n herinneringsmail gekregen. Na de eerste keer een mail gestuurd dat ik al weken geleden (binnen de termijn) verlengd had . Zoals gebruikelijk geen reactie gekregen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2023 11:11
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #17
Ook al 2 keer een herinneringsmail gehad ( en op tijd verlengd). Enerzijds irritant omdat je onnodige mail krijgt anderszijds super irritant omdat je nu ook weet dat MVV haar administratie of ‘t systeem nog steeds niet op orde heeft. ‘ t bleif behelpe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2023 11:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #18
Inderdaad. Die zogenaamde kwaliteitsslag van Noor was dus blijkbaar niet zo succesvol als hij iedereen wilde doen geloven. Er is nog genoeg te doen voor Laura.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2023 11:19
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #19
Ik heb ook een aantal keren een herinnering gekregen ondanks dat ik de seizoenskaart al verlengd heb.
Ik heb ook een mailtje gestuurd en kreeg vrij snel antwoord. Er was iets misgegaan met de verzendlijsten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2023 12:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #20
De administratie hebben ze dus blijkbaar wel op orde, ze hebben immers je juiste mailadres. Waar het waarschijnlijk is mis is gegaan dat iemand de verkeerde query heeft gemaakt. Mensen die al verlengd hebben, zijn ook meegenomen in de lijst.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2023 11:51 24 juni 2023 11:54 door Klaos Dèks.
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #21

Audiowaste schreef : De administratie hebben ze dus blijkbaar wel op orde, ze hebben immers je juiste mailadres. Waar het waarschijnlijk is mis is gegaan dat iemand de verkeerde query heeft gemaakt. Mensen die al verlengd hebben, zijn ook meegenomen in de lijst.


Omdat ze m’n emailadres hebben is de administratie op orde- laat me niet lachen. Verkeerde query, verkeerd knopje, vinkje niet gezet, niet met het systeem om kunnen gaan, onkunde of gewoon desinteresse. Één ding is zeker: kwaliteitslag voorlopig niet gehaald.

O ja: fouten maken mag! Daar kun je van leren. Bij 2 keer ( of meer) dezelfde fout begin ik toch vraagtekens te plaatsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2023 17:10
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #22

Vriethof18 schreef : Ik heb een aantal weken geleden mijn seizoenskaart verlengd, nu heb ik een mail gekregen van mvv waarin staat dat ik mijn seizoenskaart nog niet heb verlengd. Ik heb een mail terug gestuurd hoe dit mogelijk is maar heb tot op heden nog geen antwoord. Nog iemand hetzelfde probleem?


Hier precies hetzelfde: meerdere herinneringsmails gekregen terwijl ik mijn kaart al verlengd had. Vervolgens geen reactie op mijn mail daarover. Een fout maken kan gebeuren, maar reageer dan wel even. Desnoods met een algemeen berichtje in een nieuwsbrief, op de site of via socials. Iets in de trant van: ‘Door een fout in ons systeem heeft een aantal seizoenskaarthouders een foutieve melding ontvangen over het verlengen van de seizoenskaart. Mocht je je seizoenskaart hebben verlengd en het bedrag is afgeschreven dan hoef je verder niets te doen’. Eén handeling, voorkomt een hoop onduidelijkheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vriethof18

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2023 17:48
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #23
Zitten nu op 1230 seizoenkaarten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2023 12:34
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #24
‘Klaagde’ ik afgelopen weekend nog over het niet bijwerken van de seizoenskaartenteller, inmiddels is dat wel gebeurd. Teller staat nu op 1291.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2023 10:13
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #25
gisteren ook weer een mail gekregen over het koppelen van je CM account. In de aanhef stond een verkeerde naam.

na inloggen liep het proces alweer vast.

blijkbaar is het toch moeilijk allemaal om het fatsoenlijk voor mekaar te krijgen.
benieuwd wanneer een mail komt over het afhalen van de SK.

M.V.V. 1902 schreef :

Vriethof18 schreef : Ik heb een aantal weken geleden mijn seizoenskaart verlengd, nu heb ik een mail gekregen van mvv waarin staat dat ik mijn seizoenskaart nog niet heb verlengd. Ik heb een mail terug gestuurd hoe dit mogelijk is maar heb tot op heden nog geen antwoord. Nog iemand hetzelfde probleem?


Hier precies hetzelfde: meerdere herinneringsmails gekregen terwijl ik mijn kaart al verlengd had. Vervolgens geen reactie op mijn mail daarover. Een fout maken kan gebeuren, maar reageer dan wel even. Desnoods met een algemeen berichtje in een nieuwsbrief, op de site of via socials. Iets in de trant van: ‘Door een fout in ons systeem heeft een aantal seizoenskaarthouders een foutieve melding ontvangen over het verlengen van de seizoenskaart. Mocht je je seizoenskaart hebben verlengd en het bedrag is afgeschreven dan hoef je verder niets te doen’. Eén handeling, voorkomt een hoop onduidelijkheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2023 11:27 05 juli 2023 11:43 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #26
Had je meerdere relatienummers onder 1 mailadres? Ipv gebruiksvriendelijker gebeurd het tegengestelde. Enige wat ze hadden moesten doen is doorlinken vanuit de app meteen naar de Cm omgeving en dan precies dezelfde manier inloggen. Maar omdat ze iedereen op 1 apart account willen, moet men eerst een mijnmvv account aanmaken om vervolgens toch weer bij de oude CM omgeving te komen. Alleen bij gekoppelde gegevens heb je pech. Je kunt eventueel nog maar de gegevens van 1 persoon aanpassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juli 2023 02:57
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 802
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #27

M.V.V. 1902 schreef : ‘Klaagde’ ik afgelopen weekend nog over het niet bijwerken van de seizoenskaartenteller, inmiddels is dat wel gebeurd. Teller staat nu op 1291.

De teller staat nu op 1311 seizoenskaarten.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2023 17:43
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 802
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #28
Tussenstand op 24 juli 2023: 1421 seizoenskaarten verkocht


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2023 20:22
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #29
Moeten er nog 1000 bij ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2023 20:41 25 juli 2023 20:41 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #30

Ben Salemans schreef : Tussenstand op 24 juli 2023: 1421 seizoenskaarten verkocht


Per 27-7-2022: 1226
zie topic seizoen 22-23
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden