MVV seizoenskaarten 2023-2024

11 aug 2023 09:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #46

Sjappie schreef : Huidige tussenstand: 1.951


We hebben het topic vorig jaar slecht bijgehouden met zijn allen, want ik kan pas van 7 september 2022 een tussenstand terugvinden. Dat was toen 1.774.

Daar zitten we nu al fors boven, maar vorig jaar verkochten we nog erg veel kaarten in de eerste maanden van het seizoen dankzij de goede start. Desalniettemin ben ik best tevreden, we gaan over de 2.000 zitten bij de eerste thuiswedstrijd, dat is voor MVV gewoon een flink aantal.

opadiehard schreef : Vandaag in DDL word gesproken over 2577 seizoenskaarten,bij een overzicht van verkochte seizoenkaarten bij de Limburgse clubs?…. Mvrgr Opa.


Ik neem aan dat daar kaarten uit de businessclub bij op zijn geteld of zoiets.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2023 09:14 11 aug 2023 16:46 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 802
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #47
Misschien zijn de From-Father-To-Son-seizoenskaarten erbij opgeteld?

Ik wilde trouwens ook voor 159 euro twee FFTS-seizoenskaarten kopen. Ik heb mij via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. daarvoor aangemeld, maar helaas zonder resultaat.

Update: er was iets misgelopen met mijn mailtje aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.; maar enkele minuten geleden heb ik een tikkie a 159 euro ontvangen en direct betaald. Bedaank, Angelo!

Ik meld dit niet om mezelf op te hemelen, maar omdat ik hoop dat nog meer mensen alsnog gaan deelnemen aan deze geweldige FFTS-actie! Wil je deelnemen aan de FFTS-actie, dan kun je o.a. een mailtje sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2023 23:43
Sefke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 11
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #48
Ik ga dit weekend mijn seizoenkaart bestellen. Weet iemand wanneer ik die dan kan ophalen aan de infobalie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 07:10
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #49

Sefke schreef : Ik ga dit weekend mijn seizoenkaart bestellen. Weet iemand wanneer ik die dan kan ophalen aan de infobalie?

.

Vrijwel direct
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sefke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 07:59
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #50
Als je hem besteld bij de informatiebalie kun je de kaart direct meenemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sefke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 09:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #51
Hoevelel seizoens kaarten zijn er nu verkocht ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 10:36
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 802
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #52

bokkesprongen schreef : Hoevelel seizoens kaarten zijn er nu verkocht ?


Op mvv.nl is de teller van de seizoenskaarten sinds enkele dagen verdwenen. Eigenaardig. (Sorry, dit is niet het antwoord dat je zocht, bokkesprongen.)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 11:14
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #53

Ben Salemans schreef :

bokkesprongen schreef : Hoevelel seizoens kaarten zijn er nu verkocht ?


Op mvv.nl is de teller van de seizoenskaarten sinds enkele dagen verdwenen. Eigenaardig. (Sorry, dit is niet het antwoord dat je zocht, bokkesprongen.)


Het laats zichtbare aantal daarop was 1951, dacht ik. Geen idee waarom de teller verdwenen is. Ik denk dat een teller juist meer mensen over de streep kan trekken. Als twijfelaars zien dat er behoorlijk wat animo is, overwegen ze wellicht ook eerder een kaart aan te schaffen. Maar dan moet je zo’n teller wel bijhouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jasonke7, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 15:44 25 aug 2023 15:47 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 470
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #54

Ben Salemans schreef :

bokkesprongen schreef : Hoevelel seizoens kaarten zijn er nu verkocht ?


Op mvv.nl is de teller van de seizoenskaarten sinds enkele dagen verdwenen. Eigenaardig. (Sorry, dit is niet het antwoord dat je zocht, bokkesprongen.)

Dit is eigenlijk niet zo eigenaardig. Dat is echt ieder jaar al zo geweest, dat bij de start van het seizoen, de teller verdween. Het seizoen is immers begonnen, en daarna gaat men voor halve seizoenskaarten? Het kan zijn dat samen met de halve, er dan opnieuw een teller zichtbaar is, maar dat weet ik niet meer. Zou kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2023 17:18
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #55
Zijn bij die 1951 kaarten ook de 348 kaarten van de Angel site geteld?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2023 23:08
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #56
Op dit moment zijn er 2070 kaarten verkocht, inclusief FFTS.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2023 23:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 820
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #57
Goede score ,en vooral ze zijn nu duurder en nog geen halve seizoens kaarten .Hoe was dit vorig jaar ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2023 14:42 28 aug 2023 14:43 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV seizoenskaarten 2023-2024 #58
Vorig jaar op 7 september (heel augustus geen update terug te vinden...) 1.774 kaarten. Dus best wat meer. Vorig seizoen hadden we natuurlijk een heerlijke start en verkochten we in de maanden daarna nog eens 600 kaarten (inclusief halve kaarten in de winterstop).

Als we vrijdag winnen, hopelijk een boost voor meer seizoenkaartverkoop. Angel Side vak D is al uitverkocht, vakken C en E, en in mindere mate B, zijn in grote mate ook al verkocht. Kan best dat na een overwinning met leuke sfeer mensen bang zijn om niet meer in die vakken terecht te kunnen komen en snel een kaart bestellen.

Gezien de fors gestegen prijzen toch een mooie prestatie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden