MVV algemeen

05 okt 2012 13:48
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #166
Quote Trost: "Promoveren zou voor de club drama zijn"

Hij bedoelt hiermee MVV als organisatie en niet het sportieve gedeelte. Iedere sporter wil natuurlijk acteren op het hoogste niveau ongeacht of de club MVV klaar is voor het zetten van een volgende stap. Persoonlijk zie ik MVV liever in de top van de Juup dan steeds de onderliggende partij te zijn in de eredivisie en geconfronteerd te worden met absurde veiligheid maatregelen. Tuurlijk zijn er uitzonderingen die het leuk doen op het hoogste niveau maar deze hebben de stap al in de” goede tijd” gemaakt of een suikeroom maakt het verschil zoals bij RKC in de persoon van dhr. Mandemakers.
Probleem bij MVV is dat er te weinig cement voor handen is voor een stevige fundering in het Maastrichtse. N.B. in de stad van de eerste nederlandse cement industrie. Met als gevolg dat dit cement geïmporteerd moet worden uit den vreemden met draagkrachtig vervoer. Laat U allen, in deze natte herfst periode, maar eens de gedachten gaan hierover en bedenk wat U kunt betekenen als cement in de toekomst.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2012 17:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #167
MVV bij presentatie plan KNVB over homo-acceptatie


De KNVB presenteert donderdag in Utrecht een plan waardoor homoseksualiteit in de voetbalsport meer geaccepteerd zou moeten worden. Minister Edith Schippers (Volksgezondheid) krijgt het plan overhandigd door voorzitter Michael van Praag.



ADO Den Haag en MVV Maastricht zijn ook aanwezig. Deze twee clubs uit het betaalde voetbal hebben het onderwerp homo-acceptatie al enige tijd op de kaart en hiertoe al actie ondernomen. MVV werkt samen met de gemeente Maastricht, COC Limburg en voetbalclubs die lid zijn van Maastricht United. Donderdag, op nationale coming-out-dag, ondertekenen die partijen een samenwerkingsverband om homofobie binnen de voetbalverenigingen aan te pakken.

Van Praag zat in juni voor het eerst rond de tafel met de Stichting Meer dan Voetbal, de alliantie Gelijkspelen, NOCNSF, de John Blankensteijn Foundation, COC Nederland, scheidsrechter Jeroen Sanders, oud-voetballer Wensley Garden en mensen van de
website gay.nl. De voorbije maanden is aan het plan gewerkt.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 19:47
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #168
Tjonge tjonge!

Weer dat maatschappelijk gezeik?! :puke:
Bij deze; een maatschappelijke nicht komt uit maastricht
:puke:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 20:00
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 972
Meer
MVV algemeen #169
Misschien beschouwen ze het nu als een compliment als we "geel-zwarte homo" zingen. Of toch niet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Breur

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 20:16 09 okt 2012 20:19 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #170

pinobel schreef : Misschien beschouwen ze het nu als een compliment als we "geel-zwarte homo" zingen. Of toch niet?

Geel-zwarte mof? Of is dat 2x fout?
partyflock.nl/albumelement/75403921:verk...eel_zwarte_homo.html

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 21:51
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #171
Ik vind het een prima actie dat MVV op deze manier een bijdrage levert aan de acceptatie van homoseksualiteit. Dat vind ik wel lef tonen in een mannen-macho-voetbalwereld waar een homo anno 2012 toch nog altijd wat vreemd wordt aangekeken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 22:17
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #172
Voor het bestuur is het gewoon een uitbreiding van het MVV/United netwerk.

Inkomsten genereren........meer niet. Verder wordt er niet gedacht.

Kan me best voorstellen, dat ook dit weer een discussie punt is.

Heb niks tegen homoseksualiteit, maar in het voetbal ligt dit toch iets anders.

Het zal nooit geaccepteerd worden in de kleedkamer bij de mannen. De verharding van de maatschappij maakt dit alleen nog maar erger. Johan Derksen zegt al jaren dat het onmogelijk is, je hebt geen leven als speler .Bij vrouwenvoetbal ligt dat iets anders ;) Daar ontstaan vaak de mooiste relaties. :kiss:

Lef van MVV misschien, maar welk statement geef je af?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 22:37
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #173
Ik wil niet vervelend zijn,ben erg tevreden over het huidig bestuur,maar het maatschappelijk gedeelte van onze club lijkt af en toe belangrijker te zijn dan het sportieve gedeelte.
Nogmaals ik wil niet azijnzeiken,zeker niet nu het sportief geweldig gaat,maar dit soort acties...ik weet niet wat ik er mee moet.
We leven in 2012,in een Nederland waar homoseksualiteit allang geaccepteerd is.
Dat dit in de voetbalwereld wat lastig ligt daar doen wij(lees heteroseksuelen)niks aan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 22:45 09 okt 2012 22:45 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #174
Ik heb niks tegen homo's echter ben ik wel bang dat er binnenkort gezeik gaat komen als er een keer wordt gezongen: 'zwart gele homo's, etc.' En dan krijgen we weer een zelfde verhaal als met het hele moffen gebeuren. Het wordt tijd dat er eens niet zo wordt gezeken over dit soort dingen. Net zoals met het hele Joden verhaal bij ajax. Iedereen weet dat het puur bedoeld is om de supporters van de tegenpartij te stangen of om een speler uit zijn doen te krijgen. Elke keer weer die minderheden die denken dat ze gediscrimineerd worden ik word er strontziek van. Mensen moeten eens stoppen alles zo persoonlijk te nemen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2012 22:51
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #175
Ja en bij ons zingen ze een echte nicht komt uit... juist ja..

Nee heel doordacht deze actie. bedaank.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 06:35 10 okt 2012 06:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV algemeen #176
We staan nu op meerdere fronten op de eerste plaats...bij het echte voetbal...en zeker ook bij de maatschappelijke uitvoeringen op het gebied van...alles wat niks met voetballen te maken heeft?
Ik vind dat het nu wel echt gekke vormen begint aan te nemen en denk dat er sneller geld zal worden uitgegeven aan de maatschappelijke sores dan het geen waar het eigenlijk omdraaid nl het spelletje :thumbsdown:...ik denk dat het bestuur een klein beetje doordraaid op dat gebied....een ding krijgen ZIJ zeker en dat is aandacht!!!
Ik weet al een activiteit voor het begin van het volgend seizoen nl op de open dag...een gay parade incl spelers die in roze autoos en pakjes van de village people hun opwachting maken.
Wat word de volgende stap?...bij een overtreding op de tegenstander 10 slagen als zelfkastijding met de zweep :lachen:...lachen gieren brullen mvv gaat voor entertaining maar dan wel op het veld op die vrijdag avond!
Met andere woorden ik vind dat mvv te ver ja veels te ver gaat als het gaat om maatschappelijke verantwoordelijke heid....want die gaan volgens mij op de eerste plaats over winnen maar dan wel door middel van het voetbal spelletje...en dat speel je op het gras.
De laatste ,,blunders,, die ze gemaakt hebben zijn die van de stadion verboden(waar blijft die uitkomst van de gesprekken tussen supporters en bestuur) en nu weer de vele aandacht op het homo gebeuren,dat onderwerp word al in een veels te groot roze licht gezet...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 11:17
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV algemeen #177
Er zijn nog geen gesprekken geweest en die zulle ook wel niet komen tussen de supporters en bestuur heel jammer van deze messteek naar onze supporters en dan nu deze onzin weer volgende woord is boeren wat verboden word krijg je zeker ook nog een lijst in de geusseld met verboden woorden.. Hoeveel moeteb we nog incaseren?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 11:38
Mien GanseleevealMVVfan
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
MVV algemeen #178
Hey Luijkes,

Eeve get aanders tusse al die verhaole euver discriminerende wäörd.

Waore us supporters die in Emmen waore veurdeilger of deurder oet daan deze NS-actie hijoonder? Wedstrijdkeertsje met busreis.
Gelökkig höbbe ze good gefees en zaote ze volges miech neet wie bieste in een kooi, alhoewel iech wel laos gistere heij örriges op de site tot dr mer eine trap waor nao boete.

Zuug de NS-actie:

Laat je verrassen op spoordeelwinkel.nl

De leukste dagjes uit vind je in de Spoordeelwinkel
Ontdek dieren uit alle windstreken van wel heel dichtbij in Dierenpark Emmen voor maar
€ 22 inclusief treinreis

Beste klant,

Ravottende bavianen, dartelende impala’s of stoeiende olifanten. In Dierenpark Emmen kom je grote natuurlijke groepen dieren uit alle werelddelen tegen. Je ziet wat ze doen als ze boos zijn, wie de baas is of hoe de kleintjes spelen. Ga op ontdekkingstocht door Dierenpark Emmen en maak kennis met haaien, tijgers, pinguïns en nijlpaarden. Dat is een beestachtig dagje uit voor maar € 22 inclusief trein! Liever een ander uitje? Hieronder staan nog een paar suggesties. Laat je verrassen op spoordeelwinkel.nl

Emmen - MVV was anders wel het beste beestachtige uitje wat ze hadden kunnen aanbieden!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 13:47
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #179
Uit de VI van deze week.

De oud-spelers Erik Meijer, Reginald Thal en Roberto Lanckohr gaan voor MVV Maastricht op zoek naar mensen uit de voetballerij die een functie kunnen bekleden in de jeugdopleiding. Een van de kandidaten is techniektrainer Michel Mommertz, die de afgelopen tijd in de Arabische wereld de methode van Wiel Coerver doceerde.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 13:47
marinesjeng
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV algemeen #180
Dat MVV zich bezighoudt met de homoseksualiteit in het voetbal en acceptatie hiervan, vind ik (als hetero) super!

Stel voor dat je zelf homoseksueel bent en van voetbal houd, maar niet durft te voetballen bij een vereniging:

Omdat er mensen zijn die jou als slachtoffer uitzoeken, omdat dit de makkelijkste weg is.
Of als je tijdens de wedstrijd een duel verliest en dan zeggen dat je geen "man" bent en dat je als een vrouw voetbalt.
Of na de wedstrijd niet met jou onder de douche willen staan, omdat ze denken dat jij naar hun geslachtsdeel gaat kijken.

en zo zijn er talloze andere scenario's

En dat mensen gaan roepen dat MVV zich met voetbal moet bezighouden, kijk eens op teletekst pagina 830, wie staat bovenaan en heeft de eerste periode? juist ja! Us MVV-ke

Iedereen moet van het spelletje kunnen genieten, ook mensen met homoseksuele gevoelens!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden