MVV algemeen

25 okt 2012 16:58 25 okt 2012 16:58 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #211

Breur schreef : Beter zou zijn als MVV vakken zou verkopen op deze tribunes en die vakken een naam zou geven net zoals de "Johan Dijkstra".
Verdienen ze meer aan ;)


Zeker jong, ik zit op de Gamma-tribune, in het Jumbo-vak, op het Free Record Shop-stoeltje en moet via de Intratuin-ingang ons Mazda-stadion in, kijken naar een wedstrijd die gesponsord wordt door Brasserie Friends, gespeeld met een bal van Bart Smit.
Onze wissels worden succes gewenst door Leliveld Advocaten. En de "MediReva-man-of-the-match" is gewonnen door Rutjes.

Vreselijk voorbeeld en het erge is...de helft is nu al werkelijkheid!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2012 17:03
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #212

Maosbrögk schreef :

Breur schreef : Beter zou zijn als MVV vakken zou verkopen op deze tribunes en die vakken een naam zou geven net zoals de "Johan Dijkstra".
Verdienen ze meer aan ;)


Zeker jong, ik zit op de Gamma-tribune, in het Jumbo-vak, op het Free Record Shop-stoeltje en moet via de Intratuin-ingang ons Mazda-stadion in, kijken naar een wedstrijd die gesponsord wordt door Brasserie Friends, gespeeld met een bal van Bart Smit.
Onze wissels worden succes gewenst door Leliveld Advocaten. En de "MediReva-man-of-the-match" is gewonnen door Rutjes.

Vreselijk voorbeeld en het erge is...de helft is nu al werkelijkheid!

Heb je daar pijn van? Doet het je beleving minder worden? Je gevoel voor MVV is er minder door geworden?

Nee "jong" MVV wordt er beter van, toch?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2012 17:07 25 okt 2012 17:08 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #213
De beleving kan wel minder worden als iemand met een microfoon er de hele tijd doorheen brult. Ik vind dit nu al soms het geval. Borden etc...heb ik geen moeite mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Breur

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2012 00:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #214

Breur schreef :

Maosbrögk schreef :

Breur schreef : Beter zou zijn als MVV vakken zou verkopen op deze tribunes en die vakken een naam zou geven net zoals de "Johan Dijkstra".
Verdienen ze meer aan ;)


Zeker jong, ik zit op de Gamma-tribune, in het Jumbo-vak, op het Free Record Shop-stoeltje en moet via de Intratuin-ingang ons Mazda-stadion in, kijken naar een wedstrijd die gesponsord wordt door Brasserie Friends, gespeeld met een bal van Bart Smit.
Onze wissels worden succes gewenst door Leliveld Advocaten. En de "MediReva-man-of-the-match" is gewonnen door Rutjes.

Vreselijk voorbeeld en het erge is...de helft is nu al werkelijkheid!

Heb je daar pijn van? Doet het je beleving minder worden? Je gevoel voor MVV is er minder door geworden?

Nee "jong" MVV wordt er beter van, toch?


Ja, ik vind dat helemaal niets. De namen van de tribunes dienen naar onze historie te verwijzen. Boschpoorttribune, naar ons oude stadion. Angel-Side tribune, uit respect voor de groep van vroeger. Noord- en hoofdtribune mogen best anders heten, maar dan niet naar sponsoren (zoals De Barontribune destijds), maar naar iets van onze historie. Ik vind een Willy Brokamptribune prima bijvoorbeeld.
Stadionnaam hoort ook gewoon De Geusselt te zijn, verwijzend naar de plek en geen sponsornaam.

Ja, MVV wordt er financieel iets beter van. Nee, voor de uitstraling zal het geen goed doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Breur

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2012 09:46
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #215

Breur schreef :

Maosbrögk schreef :

Breur schreef : Beter zou zijn als MVV vakken zou verkopen op deze tribunes en die vakken een naam zou geven net zoals de "Johan Dijkstra".
Verdienen ze meer aan ;)


Zeker jong, ik zit op de Gamma-tribune, in het Jumbo-vak, op het Free Record Shop-stoeltje en moet via de Intratuin-ingang ons Mazda-stadion in, kijken naar een wedstrijd die gesponsord wordt door Brasserie Friends, gespeeld met een bal van Bart Smit.
Onze wissels worden succes gewenst door Leliveld Advocaten. En de "MediReva-man-of-the-match" is gewonnen door Rutjes.

Vreselijk voorbeeld en het erge is...de helft is nu al werkelijkheid!

Heb je daar pijn van? Doet het je beleving minder worden? Je gevoel voor MVV is er minder door geworden?

Nee "jong" MVV wordt er beter van, toch?


Ik denk dat ik me minder verbonden zou voelen aan een Gammatribune in een Mazda stadion, dan op een tribune met een voor mij historisch belangrijke naam in de Geusselt.
En als je je ergens minder verbonden mee voelt word ook de beleving minder.
Dit zal natuurlijk zo'n vaart niet lopen maar als het een opeenstapeling van word..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Breur

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2012 17:07
Breur
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #216

Maosbrögk schreef :

Breur schreef :

Maosbrögk schreef :

Breur schreef : Beter zou zijn als MVV vakken zou verkopen op deze tribunes en die vakken een naam zou geven net zoals de "Johan Dijkstra".
Verdienen ze meer aan ;)


Zeker jong, ik zit op de Gamma-tribune, in het Jumbo-vak, op het Free Record Shop-stoeltje en moet via de Intratuin-ingang ons Mazda-stadion in, kijken naar een wedstrijd die gesponsord wordt door Brasserie Friends, gespeeld met een bal van Bart Smit.
Onze wissels worden succes gewenst door Leliveld Advocaten. En de "MediReva-man-of-the-match" is gewonnen door Rutjes.

Vreselijk voorbeeld en het erge is...de helft is nu al werkelijkheid!

Heb je daar pijn van? Doet het je beleving minder worden? Je gevoel voor MVV is er minder door geworden?

Nee "jong" MVV wordt er beter van, toch?


Ja, ik vind dat helemaal niets. De namen van de tribunes dienen naar onze historie te verwijzen. Boschpoorttribune, naar ons oude stadion. Angel-Side tribune, uit respect voor de groep van vroeger. Noord- en hoofdtribune mogen best anders heten, maar dan niet naar sponsoren (zoals De Barontribune destijds), maar naar iets van onze historie. Ik vind een Willy Brokamptribune prima bijvoorbeeld.
Stadionnaam hoort ook gewoon De Geusselt te zijn, verwijzend naar de plek en geen sponsornaam.

Ja, MVV wordt er financieel iets beter van. Nee, voor de uitstraling zal het geen goed doen.

Mee eens. Begrijp me niet verkeerd. De naam van de tribune kan verwijzen naar een oud-speler, oud gedienden. Maar ook op die tribune die die naam draagt kan een vak gesponsort worden. Zie de Hoofdtribune en het "Johan Dijkstra-vak". Dat kan ook andersom.

De Q-park-tribune, beter bekend als Boschpoorttribune kan net zo goed de Sef Hoenjet tribune heten met vak a gesponsort door "?" en vak b door "?" Als MVV daardoor wat extra inkomsten krijgt... Waarom niet?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2012 18:04
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #217
Het is toch jammer dat de commercie de sport zo heeft overgenomen.

TV bepaalt al wanneer een wedstrijd gespeelt MOET worden en wat is het volgende. Een vak sponser bepaalt welke kleding je aan moet doen. Hou toch op met al die commercie en kom terug naar de basis. Voetbal daar draait het om en laat de supporters weer de centrale factor zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, αναρχος

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 11:16
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #218
Wat mij opvalt in veel media, is dat ze nog steeds alleen de naam MVV gebruiken in plaats van MVV Maastricht.
Als je kijkt naar NOS teletekst, VI overal wordt nog de oude naam gebruikt.

Misschien eens goed als de communicatie medewerker van MVV hier eens aandacht aanbesteed dat de naam al enkele seizoenen geleden veranderd is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 11:26
Hagele
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
MVV algemeen #219
@De Lange: op NOS tt komt dit doordat we een periode hebben, anders past het niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 11:39
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #220

Hagele schreef : @De Lange: op NOS tt komt dit doordat we een periode hebben, anders past het niet.


Daar had ik ook al aangedacht maar kort dan de naam Maastricht in tot M'tricht of iets dergelijks. Wellicht ben ik de enige maar ik vind het vrij storend, dat de naam niet volledig wordt weergegeven door diverse media.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 00:38
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #221
Het volkslied voor de wedstrijd is okay, maar staat het geluid niet te hard? Op de hoofdtribune, kraakt het geluid, en dit maakt het minder mooi. Eerder lelijk!!!!

Nu we toch aan het zeiken zijn over de loterij-prijzen, kan dit er ook nog wel bij...

"Groetjes van de zeikerd"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 10:49 01 nov 2012 10:53 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #222

Sjraveleer schreef : Het volkslied voor de wedstrijd is okay, maar staat het geluid niet te hard? Op de hoofdtribune, kraakt het geluid, en dit maakt het minder mooi. Eerder lelijk!!!!

Nu we toch aan het zeiken zijn over de loterij-prijzen, kan dit er ook nog wel bij...

"Groetjes van de zeikerd"


Het geluid staat al járen te hard. Ook de muziek etc...Heel irritant als je zelfs moet schreeuwen naar de persoon die naast je zit om je verstaanbaar te maken. Ook met supporteren zit de stadion-speaker er vaak gewoon doorheen te schreeuwen. Schijnbaar hoort hij zich zelf graag. Het zal me niks verbazen dat er dus muziekboxen bij zijn, die dit in de tijd niet overleefd hebben, aangezien het geluid denk ik vaak boven de 120 dB is. Een setje gehoorbescherming is m.i. geen overbodige luxe!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 12:11
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #223
Op de boschpoort tribune is bijna nooit iets goed te verstaan,het geluid is al jaren bagger.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 12:28 01 nov 2012 12:33 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #224
De speakers dateren ook uit het einde van de jaren negentig. Waren volgens mij een geschenk van een installatiebedrijf?
Het zou me niet verbazen als veel woofers een scheurtje bevatten, 14 jaar Raymond & Frans is lang voor zo'n installatie.

Het Maastrichtsvollkslied wordt bijna ultrasoon afgespeeld. En als zelfs de stembanden het al bij de input begeven, dan weet je meteen hoe goed het is voor de output.

We mogen trouwens blij zijn met de installatie die we nu hebben. De vorige concentratiekamp megafoons waren helemaal om te janken. (paste goed bij de hekken...)

Misschien een keer een leuk spaar-doel voor VZM komende jaren?

Eén couplet van het Maastrichts volkslied houd vind ik meer de sfeer erin, dan twee. Maar blijkbaar vond een meerderheid dit wel goed?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 12:30
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #225

houtengerard schreef : De speakers dateren ook uit het einde van de jaren negentig. Waren volgens mij een geschenk van een installatiebedrijf?
Het zou me niet verbazen als veel woofers een scheurtje bevatten, 14 jaar Raymond & Frans is lang voor zo'n installatie.

Het Maastrichtsvollkslied wordt bijna ultrasoon afgespeeld. En als zelfs de stembanden het al bij de input begeven, dan weet je meteen hoe goed het is voor de output.

We mogen trouwens blij zijn met de installatie die we nu hebben. De vorige concentratiekamp megafoons waren helemaal om te janken. (paste goed bij de hekken...)

Misschien een keer een leuk spaar-doel voor VZM komende jaren?

Een couplet van het Maastrichts volkslied houdt vind ik meer de sfeer erin, dan twee.


Ik stem voor goed idee voor VZM wat mij betreft

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden