MVV algemeen

13 nov 2012 13:33
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #256
Als Dhr. Brokamp echt die woorden heeft gezegd in het artikel van het NRC(post van danny), dat MVV nog steeds moet fuseren tot een FC Limburg. En dat het stadion in Beek moet komen te liggen, en de ster van de borst moet. Dan mogen ze hem van mij de titel 'club-icoon' afpakken plus een stadionverbod geven... :puke: :thumbsdown: :angry: :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jasonke7, Jean

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:40 13 nov 2012 13:42 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #257
Mooi stuk in het NRC......Rinkens heeft de smaak te pakken, zijn "missie" is duidelijk...."volle gaas"

Met plezier heb ik het stuk 2 keer gelezen....wetende dat wij een "voetbalmachine" zijn. ;)

Alles komt goed....


Mooie tekst van Rinkens: "Van Onno Hoes tot de wiet rokende mvv-fan... DAT IS MVV"

"Heerlijk toch dat onze voorzitter ruimdekkend is"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:47
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #258
Jullie zijn het er dus mee eens dat 'schalen omhoog houden' niet tot de doelstelling van een voetbalclub behoort?
We zijn een sportclub geen maatschappelijke instelling.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 14:00 13 nov 2012 14:01 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #259
@jean: ik denk dat je het stuk beter moet lezen.

Rinkens is bewust van de "kracht" van MVV op dit moment, en wil graag verder bouwen.

Hij wil graag promoveren...maar als het niet anders is ook geen probleem.

"Zo moet je denken in mijn ogen" "We zijn er klaar voor"

Een aantal weken geleden was dit nieuws nog heel anders, toen waren we nog een beetje "onzeker" over promotie.

"Mooi die veranderingen, hoe zou het toch komen? ( wel sjiek, doet me goed ;) :applaus: :) )

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 14:36
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #260
SC Mvv Maastricht
Naar aanleiding van de kennelijke bedreiging van de voorzitter van
MVV Maastricht, de heer Paul Rinkens door lieden die zich blijkbaar
MVV-supporter noemen, willen wij als Supportersclub MVV Maastricht
categorisch afstand nemen van dit soort gedragingen.

Wij willen, kunnen en mogen geen enkel begrip tonen voor bedreiging
van wie dan ook, in welke vorm dan ook, aan wie dan ook. We wijzen
deze dreigementen dan ook categorisch af.

Mocht blijken dat deze mensen lid zijn van de supportersclub MVV
Maastricht zullen wij niet schromen deze mensen als lid van de SC MVV
Maastricht te royeren.

bron Facebook
Supportersclub MVV Maastricht

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 14:55
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #261
Die Brokamp toch, is er nog steeds iemand die deze man zijn eigen tribune wilt geven?

Moest wel weer lachen om Rinkens van het stuk in het NRC, onze doelstelling is niet om schalen omhoog te houden, maar het goed te doen in de samenleving.
En dan nog steeds hardop durven te zeggen dat ''voetbal en het eerste elftal de hoofdzaak blijft''. :lachen:

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 17:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1953
Meer
MVV algemeen #262
Wat is dat nu voor een merkwaardig verhaal in het NRC?
Een betaald voetbal club moet proberen alle wedstrijden te winnen en als je meer punten haalt dan de tegenstanders dan hoor je aan het eind van het seizoen de kampioensschaal omhoog te houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 17:34
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1259
Meer
MVV algemeen #263
Het stukje : Onno Hoes op de tribune naast de wiet rokende mvv fan, dat is MVV. Dat werkt ook op mijn lachspieren.
Volgens mij Dhr Rinkens een felle tegenstander van het roken van joints in het stadion, heeft hij ook al eens gezegd op een praatcafe.

En idd het stukje van dat schalen omhooghouden niet de proriteit heeft is nog erger. :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 17:55
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #264
Zo, geine tied gehad vendaog un d'r stoon miech get beriechte vendaog....
Alles is al gezag, zoen bitsje... Mer toch eve ouch reageere, iers in dit topic.

- Dat vaan dat spandook "Stadionverboden present" Volges miech is dat toch bedoelt es in hun hart zien die luij debeij? Wat kin dao noe verkierd aon zien.... Belachelik es dit 'n boete zow oplievere!
- Ut artikel in de NRC is bes positief, Rinkens zeet dao in eeder geval dinger wie "winne vaan Fortuna" en "Een echte MVV'er gaat nooit naar Kerkrade". Dat vin iech al zier positief, dat hub iech nog neet ieder gehuurd oet ziene moond.
- Dat vaan die sjaol is volges miech metaforisch bedoeld, netuurlik gaon veer dao veur. Heer bedoelt waorsjeinlik tot MVV veul mie is es 'n voetbalclub en tot al die luij nao de mis op vriedaag kome, ongeach de resultaate. En welliech e bitsje de verwachtinge manage...
- Dat vaan Brokamp is belachelik! En dat zegke in 'n interview es ut euver MVV geit, de club boe heer alles aon te daanke heet. Dao gaon iech heum nog 'ne kier op aonspreke, es iech heum tegekom. In eeder geval waor de reaksie vaan Rinkens dao op good!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 18:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #265
Ik heb het al vaker beweerd: voetbal komt binnen het nieuwe MVV op de 2e plaats. Rinkens bevestigt dit met zijn uitspraak in het NRC-artikel. Schandalig! Ik ben voetbalsupporter en wel van MVV. Die maatschappelijke projecten kunnen me geen ruk interesseren, al vind ik het prima dat ze er OP DE ACHTERGROND zijn.
Ik supporter mijn club al jaaaaaaaren om zoveel mogelijk punten te verzamelen en om juist wel met "die schaal" te eindigen. Lekkere motivatie voor je fans en spelers, die zich de pleuris werken voor "die schaal".
Voorzitter-onwaardige opmerking. Zo zie je maar dat hij er niets van begrijpt.
Net als de opmerking over us-MVV'ke. Die man snapt niets van onze voetbalcultuur, passie en traditie.
Die schaal is ons belangrijkste doel, niet bejaarden rondduwen in rolators of eenzame mensen helpen. We zijn een VOETBALCLUB!!!!

Brokamp hoeft zich ook niet meer te vertonen in De Geusselt met zo'n opmerking. Het verdwijnen van "onze ster" betekent het verdwijnen van onze club. En dat vind dhr. Brokamp prima?! Fantastische voetballer geweest, erg belangrijk voor MVV, maar hier slaat hij de plank finaal mis.

Over het spandoek: heeft de knvb niks beters te doen? Zoals eerder gemeld: Feyenoord-Ajax, veel vuurwerk (veel meer als cambuur-uit), veel op het veld gegooid en veel ernstige spreekkoren richting o.a. Babel. Daar hoor je NIETS meer van. Maar owee als MVV een spandoek heeft (dat in mijn ogen totaal niet provocerend is) of wat vuurwerk, dan is het land te klein. En uiteraard zijn wij het braafste kindje van de klas en zullen met straffen komen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dixi

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 19:22
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #266
ach wat een ophef om een krantenartikel.. misschien heeft rinkens wel gezegd ' schalen omhoog houden is niet onze ENIGE doelstelling' o.i.d.? Verslaggevers staan er niet echt om bekend alles 100% juist te publiceren.

Jullie blijven maar het negatieve opzoeken, ook in dit krantenartikel. een dag niet gezeikt is een dag niet geleefd. bah
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Aswin, Punterke, Delnoy

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 11:43
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 255
Meer
MVV algemeen #267
Eens met Jeoff. Laten we het vooral als positief zien dat er op deze manier aandacht wordt besteed aan onze club en ons realiseren dat zaken vaak anders gepubliceerd worden dan ze gezegd zijn. Als Paul Rinkens bv. heeft gezegd dat die eerste plaats 'toeval' is vind ik ook dat hij de spelersgroep en de trainer tekort doet, want door puur toeval kom je niet bovenaan te staan. Maar als hij gezegd heeft dat het ons een paar keer mee heeft gezeten en dat we net zo goed tweede of derde hadden kunnen staan, ben ik het wel met hem eens. Een belangrijk nuanceverschil dat een verslaggever op basis van een praatje van een kwartier wellicht niet helemaal door heeft. Dus laten we vooral niet alles negatief opvatten en ons vooral optrekken aan het feit dat we nu eens niet door schandalen maar door onze voorbeeldfunctie de landelijke kranten halen, ook al zijn we het niet met alle opvattingen eens.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 12:00
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #268
Mooi geschreven, Kay. Sommige supporters (zeker op dit Forum) zijn niet zo blij met onze nieuwe voorzitter en de nieuwe clubcultuur binnen MVV Maastricht. Maar het is opvallend hoe vaak ik ben aangesproken op het NRC-artikel door mensen die normaal gesproken niet zo veel met MVV hebben. Er klinkt waardering en respect in door. Nu vul je met positief waarderende thuisblijvers geen stadion, maar ik merk wel dat de naam MVV Maastricht niet alleen negatieve associaties oproept. De beeldvorming rond MVV Maastricht wordt bepaald door zowel de goede sportieve prestaties van dit seizoen als de positieve uitstraling die MVV heeft in stad en regio. Het gegeven dat een prof bij MVV Maastricht niet meer kan verdienen dan 50000 euro scoort daarbij ook erg goed, zo merk ik. De al dan niet terechte kritiek van sommige supporters/ supportersgeledingen staat in geen verhouding tot de positieve beeldvorming die momenteel in de regio (en nu ook landelijk) sterk in opkomst is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 12:09
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #269
Het loopt hier inderdaad te vaak uit op een PRO-Rinkens en ANTI-Rinkens discussie.
We weten ondertussen hoe iedereen hierover denkt en door gaan op deze manier zal niemand verder helpen.
Punt is gewoon dat ik mijn groote angst; MVV veranderd langzaam maar zeker in een nietzeggende club als AZ, werkelijkheid zie worden. Als ik dan de post lees van Frank bevestigd dit alleen maar mijn bevindingen.
En laat jullie niets wijsmaken, de sfeer word echt moedwillig kapot gemaakt en als er mensen zijn die menen dat we het dieptepunt hebben gehad? Wacht maar eens totdat de resultaten achterblijven..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 12:09
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #270

Frank Salemans schreef : Mooi geschreven, Kay. Sommige supporters (zeker op dit Forum) zijn niet zo blij met onze nieuwe voorzitter en de nieuwe clubcultuur binnen MVV Maastricht. Maar het is opvallend hoe vaak ik ben aangesproken op het NRC-artikel door mensen die normaal gesproken niet zo veel met MVV hebben. Er klinkt waardering en respect in door. Nu vul je met positief waarderende thuisblijvers geen stadion, maar ik merk wel dat de naam MVV Maastricht niet alleen negatieve associaties oproept. De beeldvorming rond MVV Maastricht wordt bepaald door zowel de goede sportieve prestaties van dit seizoen als de positieve uitstraling die MVV heeft in stad en regio. Het gegeven dat een prof bij MVV Maastricht niet meer kan verdienen dan 50000 euro scoort daarbij ook erg goed, zo merk ik. De al dan niet terechte kritiek van sommige supporters/ supportersgeledingen staat in geen verhouding tot de positieve beeldvorming die momenteel in de regio (en nu ook landelijk) sterk in opkomst is.


Ok, örreges höbste 'n punt. Meh wat höbste liever, iemes dee ziechzèllef is, of iemes dee neet mie ziechzèllef is en doedoongelökkeg is...

Laot iech d'ch 'n veurbeeld geve: In Nederland is d'r 'n tennisster die euver 'n aontal jaor bès wel 'ns bij de top kint goon hure. Häöre naom: Arantxa Rus.
Arantxa is vaan keends aofaon gedrild tot 't weure vaan tennisster. Traine, traine, traine, en niks aanders besteit. Gevolg: Eederein sprik lovend euver de prestaties vaan Arantxa. Arantxa zèllef kint geine aandere wereld es de tenniswereld en is doedongelökkeg...

Iech dink, tot es MVV 'ne persoen waor gewees, dit perceis zoe veur MVV zòw gelde...

Ps: Persuunlek vin 'ch 't tròwwes al behuurlek akeleg es iemes z'n keend vernump nao 'n bepaolde sporter (arantxa=vaan Arantxa Sanchez) en daan ouch nog geit dwinge um die sport te goon bedrieve. Es keend kinste d'ch naomelek neet genóg verwere. Doorgaons gebäört dit umtot ze zèllef noets bereik höbbe wat ze in gedachte hadde....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden