MVV algemeen

10 okt 2012 14:55
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV algemeen #181
Vind het allemaal te ver gaan. Mogen we straks zeker net als bij het woord moffen gedreigt gaan worden door de beste man rinkens met een stadionverbod vrolijk strooien met die verboden. En dat we eerste staan wil niet zeggen dst nu alles inorde is kan altijd beter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 15:02
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #182

marinesjeng schreef : Dat MVV zich bezighoudt met de homoseksualiteit in het voetbal en acceptatie hiervan, vind ik (als hetero) super!

Stel voor dat je zelf homoseksueel bent en van voetbal houd, maar niet durft te voetballen bij een vereniging:

Omdat er mensen zijn die jou als slachtoffer uitzoeken, omdat dit de makkelijkste weg is.
Of als je tijdens de wedstrijd een duel verliest en dan zeggen dat je geen "man" bent en dat je als een vrouw voetbalt.
Of na de wedstrijd niet met jou onder de douche willen staan, omdat ze denken dat jij naar hun geslachtsdeel gaat kijken.

en zo zijn er talloze andere scenario's

En dat mensen gaan roepen dat MVV zich met voetbal moet bezighouden, kijk eens op teletekst pagina 830, wie staat bovenaan en heeft de eerste periode? juist ja! Us MVV-ke

Iedereen moet van het spelletje kunnen genieten, ook mensen met homoseksuele gevoelens!


Hier heb je 100% gelijk in maar dit is toch onbegonnen werk. Ik vind het bijna schijnheilig van MVV om hieraan mee te doen.
Makkelijk punten scoren.
Pas als een paar topspelers uit de kast komen en als een soort rolmodel optreden zal het mischien veranderen.

Dus Cristiano, wil je een echt (rol)model worden, dit is je kans

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 15:19
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #183
Ik vind hier niks mis mee. Maar ik had liever gezien dat men ook maatschappelijk was richting de eigen supporters.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2012 19:08
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV algemeen #184
Ik heb altijd gezegd: Zolang de resultaten er maar niet onder lijden.
Tot nu toe wordt mij het zwijgen opgelegd.....

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 15:16
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #185
was dit al ergens gepost op dit forum?

TV programma Nieuwsuur besteedt aandacht aan charterondertekening MVV Maastricht en Maastricht United
Donderdag 11 oktober aanstaande besteedt het tv programma Nieuwsuur aandacht aan de charterondertekening voor homoacceptatie van MVV Maastricht en Maastricht United. Dit gebeurt in het kader van het project ‘De bal is van iedereen’, een samenwerkingsverband tussen onder andere de gemeente Maastricht, COC Limburg, MVV Maastricht en de voetbalverenigingen die lid zijn van Maastricht United. Onder het motto ‘De bal is van iedereen’ willen de partijen homofobie binnen de voetbalverenigingen aanpakken en acceptatie van homoseksualiteit zichtbaar en bespreekbaar maken.

Tijdens de uitzending van Nieuwsuur zullen onder andere wethouder Gerdo van Grootheest, voorzitter Paul Rinkens, een vertegenwoordiger van Maastricht United en de supportersclub MVV Maastricht geïnterviewd worden over het belang van homoacceptatie binnen de voetbalwereld. Tevens worden er opnames gemaakt van een voorlichtingssessie voor de A jeugd van MVV Maastricht om homofobie onder de jeugd bespreekbaar te maken.

De opnames worden aanstaande donderdag 11 oktober tussen 22.00 uur en 23.00 uur uitgezonden op Nederland 2.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2012 18:22
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #186
Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan. B) Heerlijk dat we de 1e periode pakken, dit gevoel is ongekend. Het filmpje met de 20 doelpunten, heb ik ondertussen "grijsgedraaid" :) Jaja, als "mie leef mestreech" begint, krijg ik nog steeds "sjevroaje". ;)

Deze korte rustperiode is een prima moment, om alles op een rijtje te zetten, zowel bestuurlijk als sportief. Goed om te lezen, dat Luc Winants gaat proberen de "onduidelijkheden" op te lossen. Denk dat alle partijen fris willen beginnen aan de 2e periode, dus ik verwacht dan ook een positief resultaat. Het sportieve belang van het team,gaat boven alles.

De sportieve&bestuurlijke "spanning" op dit forum waren de laatste weken onafscheidelijk. Een beetje rust komt misschien dan ook goed uit. Het is goed om veel meningen te lezen, en hoop dat meer mensen de moeite nemen, dit ook te doen. We hebben nu over de 400 forumleden, dus op naar de 500! Kom op mensen registreren, en gooi het op internet.... :applaus: Loat goan, loat goan.. Positief , negatief of met 'ne gekke slaag....maak niks oet, es de mer ierlik bis :thumbsup: Wel neet te groof, want dat kin pijn oan de oage doen... :P

De club groeit sneller dan verwacht, maar eigenlijk is dat ook niet zo gek. In de historie van onze club , is dit al vaker gebeurd. Het is altijd een combinatie van voetbal,bestuur en publiek, dat zorgt voor top-prestaties binnen een club. Als wij dit seizoen het beste team hebben, mag je wel spreken van een "wereldprestatie" voor MVV begrippen. De play-offs zijn al zeker, maar als we eerste eindigen, zal dit de geschiedenis ingaan als de ontwaking van de "sleeping giant"

Twee jaar geleden nog een miljoenenschuld en -8 strafpunten....en nu mogen meespelen voor de prijzen. :applaus: :applaus:

"Jao dat is us MVV , Iere klas KNVB. "

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 14:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #187
Prachtig om te horen wat Erik Meijer net op eredivisie live zegt Ach man je kunt Maastricht toch niet vergelijken met Venlo
:thumbsup:

Je gaat Amsterdam toch ook niet vergelijken met Den haag :applaus:

Met andere woorden Maastricht is de Hoofdstad en Venlo een LOOK :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 14:58
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV algemeen #188
En waar ging het precies over? Misschien wel zo handig om te vertellen want ik weet dus totaal niet waar de vergelijking over gaat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 15:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #189
Nou ik schakelde zelf pas op het moment in dat hij dat op een vrij Boze manier zei.
Wat hem gevraagd is heb ik niet kunnen zien maar zijn gezicht stond op omweer :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 16:40
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV algemeen #190

Danny1983 schreef : Nou ik schakelde zelf pas op het moment in dat hij dat op een vrij Boze manier zei.
Wat hem gevraagd is heb ik niet kunnen zien maar zijn gezicht stond op omweer :lachen:

'T gieng euver eenne tweet, geschraeve in et Venlo's dialect, die hae mos vertale. Dit ging um neet zo good aaf.

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 18:22 21 okt 2012 18:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV algemeen #191

Danny1983 schreef : Prachtig om te horen wat Erik Meijer net op eredivisie live zegt Ach man je kunt Maastricht toch niet vergelijken met Venlo
:thumbsup:

Je gaat Amsterdam toch ook niet vergelijken met Den haag :applaus:

Met andere woorden Maastricht is de Hoofdstad en Venlo een LOOK :lachen:


Nou eric was eentje van ons en is weer eentje van ons...eric kan veel voor een club als mvv betekenen...was een voetballer die tot het gaatje ging en soms wat verder :thumbsup:...als eentje uit meerssen al voor maastricht gaat :thumbsup:...durf niet meer in het,, dialect,, te typen na die opmerking van ben salemans :schamen:...als hij oppe al niet goed vind op het nederlandse woord op,blijf ik toch maar niet die hollander die toch probeert om maastrichts te typen!...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 19:00
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #192

opadiehard schreef :

Danny1983 schreef : Prachtig om te horen wat Erik Meijer net op eredivisie live zegt Ach man je kunt Maastricht toch niet vergelijken met Venlo
:thumbsup:

Je gaat Amsterdam toch ook niet vergelijken met Den haag :applaus:

Met andere woorden Maastricht is de Hoofdstad en Venlo een LOOK :lachen:


Nou eric was eentje van ons en is weer eentje van ons...eric kan veel voor een club als mvv betekenen...was een voetballer die tot het gaatje ging en soms wat verder :thumbsup:...als eentje uit meerssen al voor maastricht gaat :thumbsup:...durf niet meer in het,, dialect,, te typen na die opmerking van ben salemans :schamen:...als hij oppe al niet goed vind op het nederlandse woord op,blijf ik toch maar niet die hollander die toch probeert om maastrichts te typen!...gr opa ;).


Haha waarom denk je dat ik Maastrichts praat en Nederlands typ.
En zelfs dan is het vaak nog niet goed,ach ja het gaat erom wat je bedoeld en niet hoe je het schrijft vind ik.
Ja hopelijk stuivertje wissellen met R*da en dan sponsers en supporters naar Maastricht halen.
MVV naar de top :applaus: volgende thuiswedstrijd weer trepke B :thumbsup:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2012 21:33 21 okt 2012 21:34 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #193

opadiehard schreef : [...durf niet meer in het,, dialect,, te typen na die opmerking van ben salemans :schamen:...als hij oppe al niet goed vind op het nederlandse woord op,blijf ik toch maar niet die hollander die toch probeert om maastrichts te typen!...gr opa ;).

Opadiehard, dien Nederlands is slechter es dien Mestreechs!
De plaotse boe's diech oppe gebruukdes, waore korrek. Maak diech dus gein dikke bein.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 18:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #194
Waar blijft die Willy Brokamp Tribune?


Hoe lang was het eigenlijk geleden dat hij nog eens op de middenstip in de Geusselt had gestaan? Toen had hij nog wilde haren en een woeste baard waarop menig provo jaloers was. Nu heeft-ie een mooie, glanzende Kojak-bol, maar nog altijd wordt hij in Maastricht als de ‘Witte’ massaal aan de borst gedrukt. MVV-icoon Willy Brokamp schonk na de wedstrijd tegen Almere City de Bronzen Stier voor de beste trainer van de eerste periode aan René Trost. Dat was mooi, maar niet het allermooiste. Dat was namelijk dat Willy Brokamp weer volop kan genieten van een avondje MVV, nadat hij vele jaren lang nauwelijks een voet in ‘zijn’ stadion had gezet.



Wordt het nu niet eindelijk tijd dat MVV zijn grootste voetballer uit de historie ook eens op een voetstuk gaat zetten? Het is leuk dat je in de businessruimte een blad bier kunt scoren door met ‘Willy’s’ te betalen, maar een beetje levende legende verdient toch veel beter. Waarom geef je hem niet een hele tribune? Jaap Stam heeft een eigen tribune (FC Zwolle), Rat Verlegh heeft zelfs een heel stadion (NAC) en zowaar een matige clubkeeper als Raymond Koopman (FC Oss) is tegenwoordig onsterfelijk door een paar vakken met kuipstoeltjes. Dan mag Brokamp toch niet achterblijven?
En als MVV dan toch bezig is, geef hem dan meteen maar de duurste flank van het stadion, de hoofdtribune. Bouw daar een fraaie ereloge met het mooiste uitzicht op het veld en De Witte komt gegarandeerd elke vrijdag weer kijken. Mocht de club ooit promoveren (en dat lijkt tegenwoordig niet meer lichtjaren ver weg) dan volgt de perfecte MVV-promotie: Jack van Gelder die in de microfoon brult ‘welkom mensen vanaf de Willyyyyyyy Brokamppppp Tribune!’. Meneer de voorzitter, waar wacht u op

DDL

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2012 18:53
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #195
Nee, waarom? Iemand die al jaren geen voet in 'zijn' stadion zet verdient m.i. geen standbeeld. Of we nu onder of bovenaan staan, of we nu financieel op de rit hebben of een financiële malaise, op we nu met 2500 man of met 9000 man op de tribunes zitten, ik geniet altijd van een avondje MVV. Geef Sef Hoenjet een tribune, deze man verdient het.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske, Sjotelsplak, peter ruiver

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden