MVV algemeen

13 nov 2012 11:20
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #241
Betreffende spandoek is hoogstwaarschijnlijk;
MVV neemt het voortouw
17 supporters in de kont genaaid.
Dit is mischien niet de meest nette manier om je punt duidelijk te maken maar hoe ga je dit nou strafbaar stellen?
Hopelijk toont MVV een keer ballen en gaat het hier niet in mee.
Maar ik ben bang dat het een ja en amen word en wij in het vervolg van nog meer restricties kunnen genieten in de Geusselt.

En het vuurwerk blijft altijd hetzelfde verhaal.
VERBOTEN = VERBOTEN
Dat het totaal niet gevaarlijk of bedreigend is, en alleen sfeerverhogend werkt maakt natuurlijk niets uit.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 11:28
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1953
Meer
MVV algemeen #242
Nee, er hing een groot zwart doek aan het hek met de tekst STADIONVERBODEN AANWEZIG.
Ik vind het een kinderachtige actie om zo'n provocerend doek op te hangen maar evengoed treurig dat de KNVB daar vragen over gaat stellen. Alsof de tekst op zo'n doek bewijst dat er mensen met een sv in het stadion waren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 11:28
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #243
ik neem aan dat het om het spandoek: "stadionverboden present" gaat
Vraag is wat MVV hieraan zou moeten doen, al helemaal in een uitwedstrijd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 11:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1953
Meer
MVV algemeen #244
was een thuiswedstrijd Jeoff, tegen almere...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 11:34
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #245
Wat is er provocerend aan het doek "stadionverboden present"? Als er hier al een onderzoek voor gedaan moet worden hebben ze wel heel weinig te doen bij de knvb.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 12:27
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #246

αναρχος schreef : Wat is er provocerend aan het doek "stadionverboden present"? Als er hier al een onderzoek voor gedaan moet worden hebben ze wel heel weinig te doen bij de knvb.


als de k.n.v.b dan toch iets wil onderzoeken,
is incident bij feijnoord niet erger,hoor hier totaal niets meer over

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 12:32
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 765
Meer
MVV algemeen #247
Het provocerende karakter lijkt me nogal duidelijk. Als je een stadionverbod hebt, dan is het streng verboden een wedstrijd te bezoeken (staan ook zware sancties op: extra stadionverbod + giga-hoge geldboetes).
Als de KNVB zo'n spandoek ziet, dan kan ik me voorstellen dat ze dit even willen controleren bij MVV. Mogelijk dat ze denken dat MVV hier niets aan doet en dit oogluikend toestaat. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling van een lokaal of landelijk stadionverbod zijn. De KNVB zal willen weten hoe MVV Maastricht controleert of SV's daadwerkelijk present zijn (en indien aangetroffen sanctioneert), want anders wordt het hele SV-beleid van de KNVB ondermijnd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 12:37
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #248
Het spandoek is alleen van symbolische waarde dus wat dat betreft kunnen ze hun onderzoek weer stoppen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:05
RiseOfTheSouth
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV algemeen #249
Ik vraag me af hoe jullie rbij komen dat het doek stadion verboden present provocerend is? Beetje raar en er zijn geen van die personen in stadion dus nutteloos onderwerp word echt moe van al dat gezeik hier over alles
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:14
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #250

Frank Salemans schreef : Het provocerende karakter lijkt me nogal duidelijk. Als je een stadionverbod hebt, dan is het streng verboden een wedstrijd te bezoeken (staan ook zware sancties op: extra stadionverbod + giga-hoge geldboetes).
Als de KNVB zo'n spandoek ziet, dan kan ik me voorstellen dat ze dit even willen controleren bij MVV. Mogelijk dat ze denken dat MVV hier niets aan doet en dit oogluikend toestaat. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling van een lokaal of landelijk stadionverbod zijn. De KNVB zal willen weten hoe MVV Maastricht controleert of SV's daadwerkelijk present zijn (en indien aangetroffen sanctioneert), want anders wordt het hele SV-beleid van de KNVB ondermijnd.


Dat de KNVB een dergelijke redenatie hanteert bij het zien van dit doek vind ik al vreemd genoeg. Van jou had ik verwacht dat je meer kennis zou hebben van de gebruiken in de supporterswereld.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:15
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #251
Zo zie je maar dat er op een uiterst negatieve manier naar de supporters word gekeken binnen het betaald voetbal in Nederland.
Kan nou werkelijk niemand binnen de KNVB bedenken dat dit een symbolisch gebaar is om je buitengesloten vrienden te steunen?
Nee er word meteen negatief gedacht en alles word weer gecriminaliseerd.
Hoe dom menen ze dat de MVV supporters zijn? Mocht het zo zijn dat er personen met een sv op de tribune plaatsnemen dan ga je dit toch niet aan heel de buitenwereld laten zien..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:18
Wyck
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV algemeen #252
Dit doek hangt er toch al hele seizoen? En een voorloper hiervan hangt toch al enige jaren in de geusselt? Waarom ineens de ophef?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:18
Wyck
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV algemeen #253
Dit doek hangt er toch al hele seizoen? En een voorlopeer hiervan hangt toch al enige jaren in de geusselt? Waarom ineens de ophef?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:26
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #254
Laten we trouwens niet deze onderzoeken het misselijkmakende bericht in de NRC overschaduwen! Wat een schandalige opmerkingen worden in dit artikel gemaakt, niet alleen door de Witte. Ik schaam mij voor de manier waarop MVV hier wordt afgeschilderd.


Het onderzoek m.b.t. het doek is natuurlijk belachelijk. Wat betreft vuurwerk: dit is helaas net als iedere andere supporters uiting verboden. Aan een simpele zwaaivlag zijn al zo veel regels gebonden, ddat dit al bijna onmogelijk wordt gemaakt. Daarbij komt nog dat de grens tussen wat wel en niet mag steeds verder opschuift in negatieve zin.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 13:30
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #255
Grappig dat je het zegt want, op de opmerkingen van de witte na, vinden de meesten die ik ken het een schitterend artikel in de NRC.

Ben benieuwd wat je hier zo schandalig aan vindt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden