MVV algemeen

15 nov 2012 20:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #301
En dan durven zeggen dat de club niet aan het veranderen is...ik herken mijn eigen club niet meer!!! ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2012 22:20
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 340
Meer
MVV algemeen #302
een vraagje? heb dat stukje van de VI gemist! kan iemand me zeggen wanneer dat van mvv komt in VI kan ik het even terug kijken! gr en bedankt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2012 23:18
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV algemeen #303

jasonke7 schreef : een vraagje? heb dat stukje van de VI gemist! kan iemand me zeggen wanneer dat van mvv komt in VI kan ik het even terug kijken! gr en bedankt


Het zou vandaag door 'RTL Sport Inside' uitgezonden worden ... krijgen we in de plaats een reportage van trainer Brood en zijn ... :puke:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2012 14:50
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV algemeen #304
Misschien door de wondergoal van Zlatan dat het stuk opgeschoven is naar vanavond?

In dat geval begrijp ik die keuze wel... :applaus:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2012 14:55 16 nov 2012 14:58 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #305
Denk dat ze bij RTL bewust de limburgse clubs apart uitzenden...het ligt nog steeds gevoelig

Derksen zei gisteren wel dat oda te weinig geld heeft en een te duur stadion(kosten)..die bij ons waarschijnlijk veel lager zijn.


Vind het al lang prima, dat we niet in 1 adem genoemd worden met die "duitse jongens"

De revolutie in het betaald voetbal verdiend een apart podium....... B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2012 00:21 18 nov 2012 00:22 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #306
Okay de beelden waren prima op RTL een positief en realistisch beeld van MVVke...sjiek

We zien wel waar het "schip" dit jaar gaat stranden...ben op alles voorbereid... ;)

Hopelijk oogsten wij extra sponsoren door onze koppositie...dit blijft niet onopgemerkt.

Ook de aandacht in de media is aantrekkelijk voor sponsoren..."kom maar met die euris, zou ik zeggen"

"Albert Verlinde heeft toch ook een bedrijf? Is hij al sponsor?"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2012 13:26
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV algemeen #307

Danny1983 schreef : Vandaag te lezen in NRC Handelsblad: Maastrichtse voetbalclub maakt kans op promotie, maar wil goodwill in samenleving


Gisteren heb ik Willy Brokamp gesproken in Kanne.

Het was een gesprek dat begon over de prestatie van MVV in Dordrecht, het was een Brokamp met veel interesse en hart voor de club - MVV deed weer mee en speelde weer goed voetbal en zo'n uitslag in Dordrecht 'dat overkomt je wel eens in het voetbal'.
Toen ik meldde dat ik het zo geweldig vond dat hij weer naar MVV kwam kijken reageerde hij verrast - hij heeft al enkele wedstrijden bezocht dit seizoen, zoals de wedstrijd tegen Sparta. MVV heeft weer aandacht voor haar iconen, dat doet me persoonlijk veel plezier, ik zag aan Brokamp dat dit ook apprecieerde. Ook hij betreurde dat hij ooit op het eeuwfeest werd vergeten door het toenmalig bestuur.
Toen vroeg ik of hij al reacties had gekregen op het NRC interview, de reacties waren positief - steeds meer mensen praten weer over MVV, het leeft weer!
Ik meldde dat er supporters zijn die teleurgesteld/kwaad zijn over zijn uitspraak betreffende de ster op het shirt. Brokamp meldde dat de interviewer vroeg of een fusie nog mogelijk was, hij reageerde hierop dat dit alleen op neutraal terrein kon (het bekende verhaal) in Beek, maar dan moest elke club wat inleveren. Brokamp meldde aan t eind van het interview: 'Ach, niets is nog heilig tegenwoordig ...', toen reageerde de interviewer 'zelfs niet de ster van MVV?' - ook die niet' reageerde Brokamp.
Brokamp meldde dat dit niet serieus bedoeld werd, maar hij werd zo wel geciteerd, maar .. dat liet hem koud.
Feit is dat Brokamp een MVV-er is en ervan geniet om over de club te praten.
Ik zei nog dat het toch geweldig zou zijn: volgend jaar op de markt, het kampioensfeest van MVV en Willy Brokamp die de kampioensschaal uitreikt aan onze aanvoerder Van Hyfte voor een enthousiast publiek - Brokamp straalde.

Persoonlijk heb ik Brokamp nooit zien voetballen, maar ik vind dat we zo'n man moeten waarderen voor wat hij voor onze club heeft gedaan - hij hoort bij onze MVV-familie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, Sandro, Punterke, opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2012 17:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #308
Op 26 november wordt weer de Algemene Ledenvergadering van de Supportersclub MVV gehouden, we hopen deze keer op een grote opkomst.

Locatie: Supportershome (boven de Gouden Ster)

Tijdstip: 20.ooh -22.00h

Agenda:

1 Opening
2 Verslag van de secretaris (klik hier)
3 Financieel verslag / kascontrole commissie
4 Voorstel thema gerichte ledenraadplegingen (volgt)
5 Bestuurswisseling / samenstelling nieuw bestuur
Voorstel:
Kim Kikken te benoemen tot Secretaris
Albert Thijssens te benoemen tot bestuurslid Algemene Zaken.
Alain Reiters Voorzitter ad interim
Ton Peters Busreizen / programmaboekje
Math Veugen Penningmeester
Pep Budé Supportershome / Merchandise
Michel Hendriks Merchandise
Herman Klingestijn PR / Communicatie
6 Prioriteiten nieuw bestuur:

I Professionalisering merchandise (van ontwerp tot beheer en verkoop)
II Invoering thema gerichte ledenraadplegingen
III Realiseren supportershome
7 Rondvraag

bron sc facebook

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2012 18:38 18 nov 2012 18:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
MVV algemeen #309
Brokamp was en is voor mij en ik weet zeker vele,,ouderen,,een club icoon,jullie,,jongeren zijn daar niet mee opgegroeid(brokamp en andere).
Natuurlijk pakken ,,jullie,,zijn reacties anders op maar vergeet niet dat mvv door een diep dal is gegaan(jongen en coumans)en dat toen over alles en iedereen heen gewalst werd!
Veel oud spelers die door het toenmalige mvv bestuur weggepoetst waren hadden daardoor ook niet meer de behoefte om iets met mvv te maken of te doen te hebben!
Laten we blij zijn dat er al een gedeelte van die ouw generatie weer iets betekend binnen het mvvse!
Brokamp is zowieso een ,,figuur,,die zich al veel buitenzijdig is gaan houden nadat hij bij mvv weggecijferd werd en zowieso zich met andere zaken ging bezig houden,met de nadruk op zaken(horeca)!
Voor mij blijft hij net als eric meijer,frans korver en ja zelfs robbie een club icoon :thumbsup:...ojee vergeet mijn goede vriend ceessie schapendonk...waarvan ik het nog steeds jammer vind dat ik hem na al die tijd nooit meer ben tegen gekomen,ik ben nog steeds stinkend jaloers op peter(limpems) die dan weer tegen mij zei,,ik ben cees weer tegen gekomen,,...ik zou hem zo graag weer de hand willen drukken met zelfs ff die huck...wat ik eigenlijk kwijt wil aan de ,,jeugd,,laat je niet gek maken door de pers want elke club heeft spelers die veel betekent hebben voor de club,en het feit dat jullie natuurlijk die band niet hebben neem ik het jullie niet kwalijk als jullie iets anders reageren dan wij ouderen als die namen weer de revue passeren...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, Fabrice, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 12:59
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #310
voor de mensen die ideeen hebben kunnen hier terecht met hun mening

www.blauw-survey.com/scripts/dubintervie...4175&Resp=1174478623

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 15:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3879
Meer
MVV algemeen #311
Voor eenieders duidelijkheid: dat is een onderzoek van de KNVB. Niet van MVV zelf. De KNVB zal de resultaten met MVV delen, maar de KNVB is de eerste die die resultaten te zien krijgt. Ik vond een aantal vragen nogal sturend.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 20:47
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #312
Tja, het onderzoek zijn standaardvragen...

Alleen de vraag over het weergeven van de Juup League...vond ik belangrijk.

Het kan toch niet zo blijven, dat we pas 24 uur later de beelden krijgen te zien..

Verwacht van RTL een wijziging in de programmering......hopelijk na de winterstop.

"LIVESJENG"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 21:15
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #313
Ik vond het onderzoek een uitgelezen kans om mijn boosheid over de samenvattingen op RTL7 te uiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 22:05 19 nov 2012 22:06 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #314
Een gelijkspel tegen Dord is geen ramp....onze prestaties zijn nog steeds fantastisch.

9 keer gewonnen...3 keer gelijk...en 1 keer onterecht verloren...en de winterstop komt dichterbij...Winterkampioen? B)

Rutjes was tegen Emmen ook geblesseerd en die wedstrijd winnen we ook.Cor was zijn vervanger en dit ging prima.

Ongelofelijk dat Sparta met afbraakvoetbal ook nog bovenaan staat in de periode. Dit gun ik vonk niet.

We zitten gemiddeld op 2,30 punt per wedstrijd en dat is zeer hoog. Houden we dit vol eindigen we uiteindelijk op 78 punt.

Is normaal gesproken genoeg voor promotie, de grens ligt normaal op plusminus 72/73 punt.

Tja het seizoen is nog lang en waar we eindigen is de vraag van het jaar?

Technisch gezien zijn we nog 31,5 uur verwijdert van de Eredivisie. (21 wedstrijden x 90 minuten) 1 dag en 7,5 uur :P

:evil: PAK ZE BIJ DE STROT EN VREET ZE OP :evil:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 09:00
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #315
Foi Foi Foi Sjraveleer...door zoe'n gedachtes goon v'r dus de mis in....

höbs de blessuretied neet met geteld.... :P

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, De_Lange

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden