MVV algemeen

14 nov 2012 12:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #271
even wat anders tussendoor, van Facebook:

MVV Maastricht
Zojuist RTL 7 op bezoek gehad bij trainingscomplex Klein Geusselt! Morgenavond om 19.25 uur zijn de opnames te zien bij VI Vandaag.


Ben benieuwd wat voor negatiefs er uit dit TV stukje gehaald zal worden door sommige forumbezoekers

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 12:29
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV algemeen #272

jeoff schreef : even wat anders tussendoor, van Facebook:

MVV Maastricht
Zojuist RTL 7 op bezoek gehad bij trainingscomplex Klein Geusselt! Morgenavond om 19.25 uur zijn de opnames te zien bij VI Vandaag.



Ben benieuwd wat voor negatiefs er uit dit TV stukje gehaald zal worden door sommige forumbezoekers



Dat is een opmerking die nergens voor nodig is Jeoff. :thumbsdown:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 12:38
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #273

Aswin schreef :

Dat is een opmerking die nergens voor nodig is Jeoff. :thumbsdown:


Ik vind wel meer opmerkingen onnodig de laatste tijd op dit forum..
We zullen zien morgen :dry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 12:52
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #274

jeoff schreef :

Aswin schreef :

Dat is een opmerking die nergens voor nodig is Jeoff. :thumbsdown:


Ik vind wel meer opmerkingen onnodig de laatste tijd op dit forum..
We zullen zien morgen :dry:



Kom op Jeoff, heb je leren kennen als best een toffe gast en ook Aswin.
Die verdient zo'n antwoord niet.
Zo gaan we allemaal mee in deze "negatieve" teneur, die we allemaal niet willen...
Laten we genieten van onze top positie en elkaar als supporters respecteren ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Fabrice, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 12:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #275

les rouges blancs schreef :

jeoff schreef :

Aswin schreef :

Dat is een opmerking die nergens voor nodig is Jeoff. :thumbsdown:


Ik vind wel meer opmerkingen onnodig de laatste tijd op dit forum..
We zullen zien morgen :dry:



Kom op Jeoff, heb je leren kennen als best een toffe gast en ook Aswin.
Die verdient zo'n antwoord niet.
Zo gaan we allemaal mee in deze "negatieve" teneur, die we allemaal niet willen...
Laten we genieten van onze top positie en elkaar als supporters respecteren ;)


Kom op mensen het gaat sinds jaren weer eens goed met MVV.
Er is meer negatiefs te lezen dan positiefs, jullie hoeven niet naar mij te luisteren maar doe het dan in ieder geval richting Aswin en LRB en voor onze Club MVVKE, wij staan boven aan.....

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 13:01
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #276
Wat is respecteren waarom denk je dat ik bijna niet meer op dit forum kom , omdat ik van voetbal houd en niet van bepaalde pubers die alleen maar op dit forum komen andere mensen te beledigen terwijl ze nergens de ballen verstand
Van hebben

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 13:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #277
Ik snap het niet, dat spijkers op laag water zoeken...
het "SV" spandoek zie ik in het kader van de "Mestreechter Geis" en dus eerder als een "plaagstootje" zoals dhr Jan Jansen van de Tempeleers dat met ootoriteite-toeke doet, dan dat het "confrontatie" zoekende actie is.
Verder geen aandacht aan schenken en er niet iets van maken dat er niet is!

Leg die Hollenders in Zeist eens eindelijk uit wat humor en de Maastrichtse volksziel is...vooral als ze deze stad al "on Nederlands" noemen in andere berichten! ;)

En Brokamp... tja...dat is een oude man met een cafe-tje die geniet van de huidige aandacht, maar zo'n groot MVV hart had hij ook weer niet. Wel was hij een getalenteerde speler, zonder meer.
Wil men ooit een tribune een naam geven van een speler, dan komen er eerder een aantal andere oud-spelers hiervoor in aanmerking, die wel en meer met MVV begaan zijn en waren.
Ik noem alleen maar een voorbeeld: dhr. Johan Dijkstra :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 13:06
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #278

dreekemvvke schreef : Wat is respecteren waarom denk je dat ik bijna niet meer op dit forum kom , omdat ik van voetbal houd en niet van bepaalde pubers die alleen maar op dit forum komen andere mensen te beledigen terwijl ze nergens de ballen verstand
Van hebben


Wie staan op die foto die je als avatar hebt?
Van welke wedstrijd is dat?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 13:10 14 nov 2012 13:10 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #279

les rouges blancs schreef :
Kom op Jeoff, heb je leren kennen als best een toffe gast en ook Aswin.
Die verdient zo'n antwoord niet.
Zo gaan we allemaal mee in deze "negatieve" teneur, die we allemaal niet willen...
Laten we genieten van onze top positie en elkaar als supporters respecteren ;)


Daar ging mijn opmerking ook over.. ik verwacht op zich een leuk stukje op VI TV morgen, maar vervolgens verwacht ik op dit forum reacties van mensen die elk woord 10 keer omdraaien om er toch wat negatiefs uit halen (zoals met de laatste interviews en het stuk in NRC).

Misschien moet ik het forum ook maar even een tijdje links laten liggen... ik kan er niet tegen dat er zo'n negatieve sfeer heerst terwijl het zo goed gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Frank Salemans, aait wief

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 13:17
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV algemeen #280

jeoff schreef :

les rouges blancs schreef :
Kom op Jeoff, heb je leren kennen als best een toffe gast en ook Aswin.
Die verdient zo'n antwoord niet.
Zo gaan we allemaal mee in deze "negatieve" teneur, die we allemaal niet willen...
Laten we genieten van onze top positie en elkaar als supporters respecteren ;)


Daar ging mijn opmerking ook over.. ik verwacht op zich een leuk stukje op VI TV morgen, maar vervolgens verwacht ik op dit forum reacties van mensen die elk woord 10 keer omdraaien om er toch wat negatiefs uit halen (zoals met de laatste interviews en het stuk in NRC).

Misschien moet ik het forum ook maar even een tijdje links laten liggen... ik kan er niet tegen dat er zo'n negatieve sfeer heerst terwijl het zo goed gaat.


Om het brandje maar gelijk te blussen: de opmerking van Jeoff heb ik niet persoonlijk opgevat. Ik snap zijn reactie wel, hij refereert hier naar de negatieve opmerkingen, en niet naar mijn reactie op zijn bericht (hoop ik toch ;))

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 13:17 14 nov 2012 13:17 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #281

dreekemvvke schreef : bepaalde pubers die alleen maar op dit forum komen andere mensen te beledigen terwijl ze nergens de ballen verstand
Van hebben


Vraag me af wie hier nou de gene is die beledigd. Daarnaast snap ik dat mensen het niet leuk vinden om negatieve dingen te horen maar die horen nou eenmaal ook bij het leven. Als een discussie gewoon inhoudelijk wordt gevoerd met goede argumenten van beide kanten is hier niks beledigends aan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 14:14 14 nov 2012 14:14 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #282
MVV Maastricht ontbijt in Museum aan het Vrijthof
www.maastrichtaktueel.nl/mvv-maastricht-...um-aan-het-vrijthof/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 14:56 14 nov 2012 14:57 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #283

jeoff schreef : maar vervolgens verwacht ik op dit forum reacties van mensen die elk woord 10 keer omdraaien om er toch wat negatiefs uit halen (zoals met de laatste interviews en het stuk in NRC).

Gezien de uitspraken die Rinkens in het verleden heeft gedaan lijkt het mij niet meer dan terecht dat erover gediscussieerd wordt als de voorzitter wederom duidelijk maakt dat voetbal niet op de eerste plaats staat. Mocht dat nou de eerste keer zijn geweest, dan kun je nog zeggen dat het wellicht een fout is van de betreffende journalist.
Ik heb jarenlang achter Goumans en Jongen gestaan, tot aan het einde bijna toe. Maar alles aannemen voor wat het is doe ik niet meer. We moesten toch een controlerende rol hebben als supporters? (uitspraak van Rinkens)
Ik vind het voor ons voetbal-imago niet goed als we tegenwoordig al worden geplaatst onder een maatschappelijke onderneming, terwijl we toch echt een voetbalclub zijn, en die 6000 man van afgelopen vrijdag komen toch echt alleen maar om MVV te zien spelen. Niet om te horen dat MVV spelers met ouderen gaan wandelen.

En daar is allemaal niks mis mee, zolang je maar wel in gedachte neemt dat Voetbal (eerste elftal) de hoofdzaak is. En gezien die uitspraak waag ik dat wederom te betwijfelen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 15:50
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
MVV algemeen #284

Sjotelsplak schreef :

jeoff schreef : maar vervolgens verwacht ik op dit forum reacties van mensen die elk woord 10 keer omdraaien om er toch wat negatiefs uit halen (zoals met de laatste interviews en het stuk in NRC).

Gezien de uitspraken die Rinkens in het verleden heeft gedaan lijkt het mij niet meer dan terecht dat erover gediscussieerd wordt als de voorzitter wederom duidelijk maakt dat voetbal niet op de eerste plaats staat. Mocht dat nou de eerste keer zijn geweest, dan kun je nog zeggen dat het wellicht een fout is van de betreffende journalist.
Ik heb jarenlang achter Goumans en Jongen gestaan, tot aan het einde bijna toe. Maar alles aannemen voor wat het is doe ik niet meer. We moesten toch een controlerende rol hebben als supporters? (uitspraak van Rinkens)
Ik vind het voor ons voetbal-imago niet goed als we tegenwoordig al worden geplaatst onder een maatschappelijke onderneming, terwijl we toch echt een voetbalclub zijn, en die 6000 man van afgelopen vrijdag komen toch echt alleen maar om MVV te zien spelen. Niet om te horen dat MVV spelers met ouderen gaan wandelen.

En daar is allemaal niks mis mee, zolang je maar wel in gedachte neemt dat Voetbal (eerste elftal) de hoofdzaak is. En gezien die uitspraak waag ik dat wederom te betwijfelen.


Ik snap wat je bedoeld, maar wat je vergeet is dat een deel van deze 6000 man er mede zitten dankzij het positieve imago dat MVV in Maastricht momenteel heeft.
En ja, een deel zit er mede door de stand op de ranglijst, maar er is zeker ook een deel dat er zit door de maatschappelijke activiteiten.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 nov 2012 16:09 14 nov 2012 16:11 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #285
Hoe kom je erbij dat er een gedeelte van die 6000 er zitten door die maatschappelijke activiteiten?
In het seizoen met Maaskant haalde we meer toeschouwers, en toen waren we niet het hele seizoen koploper.
( Toen kwamen de mensen omdat iedereen de heksenketel van Maastricht van dichtbij wilde meemaken )

Het maatschapelijke gedoe zal zeker in de toekomst meer toeschouwers naar de Geusselt lokken maar ik denk dat het effect nu nog niet zichtbaar is.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden