MVV algemeen

06 mrt 2015 22:29
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2326
Laten we de dingen nou niet gaan opblazen he als we ooit willen promoveren dan valt dit wat we nu meemaken echt mee hoor.
Anders kunnen we beter faillissement aanvragen dit gebeurd al jaareinde het voetbal en zal altijd blijven.
In plaats van aandacht te geven aan dit soort dingen kunnen beter kun je beter de rest van het publiek "supporters" de aandacht geven die ze verdienen.

Is het niet mogelijk als clubs geld straffen krijgen dat dit geld naar een goed doel gaat Ronald mcdonald huis of zo in plaats van naar die maffia club uit Zeist want wie wint er nu bij geldboetes die clubs hebben vaak al niks.

De KNVB zou de clubs moeten helpen niet kapot maken!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2015 23:02
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 316
Meer
MVV algemeen #2327
L eins noemt de derby Fortuna-MVV de derby van de limburgse voetbalkneusjes. Ik wil toch vragen of het bestuur deze mensen kunnen weigeren in ons stadion, dit volk maakt onze club kapot.
Ik wil vragen om als supporters hier de eerstvolgende thuiswedstrijd ons volledig van te distanciëren. L eins eruit, dat ze maar lekker in het oosten hun kamp opslaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, les rouges blancs, Sjotelsplak, Anna D., Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2015 23:37 06 mrt 2015 23:44 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2328

serke schreef : L eins noemt de derby Fortuna-MVV de derby van de limburgse voetbalkneusjes. Ik wil toch vragen of het bestuur deze mensen kunnen weigeren in ons stadion, dit volk maakt onze club kapot.
Ik wil vragen om als supporters hier de eerstvolgende thuiswedstrijd ons volledig van te distanciëren. L eins eruit, dat ze maar lekker in het oosten hun kamp opslaan.


Kunnen de moderators ons hier over laten stemmen...?

Een uitzondering wil ik wel maken voor Ben Dols; het is een genot die man te horen, ook al ben je geen Zitterd fan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2015 23:59
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 749
Meer
MVV algemeen #2329
Ik zie nergens iets staan over 'kneusjes'??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 00:10
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #2330

Brncic schreef : Ik zie nergens iets staan over 'kneusjes'??


Het stond er net nog. Ze hebben het inmiddels snel veranderd in "laagvliegers".

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 00:49 07 mrt 2015 00:53 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #2331
Kan foto helaas niet toevoegen. Op Fortunasc.nl staat er een kopie van.

www.fortunasc.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=5268&start=10

helemaal onderaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 02:11 07 mrt 2015 02:11 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1166
Meer
MVV algemeen #2332
Wat mij betreft een stadionverbod voor alles wat met L1 of De Limburger te maken heeft. De waarheid is de laatste weken boven water gekomen. Dit kost MVV geld.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 08:56
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #2333
IDD stadion verbod voor deze redacteurs, wat een amateurs zijn het zelf.
Dat ze maar een verslag gaan maken over iets anders, Maar ik zou ze niet meer het stadion inlaten.
In mijn ogen schrijven ze de stukken iedere keer weer op een bepaalde manier om de club te kleineren of dergelijke.
Zet ze het stadion uit!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 09:15
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #2334
Zie topic fortuna-mvv, daar heb ik de eerste en de aangepaste versie geplaatst.
in ddl vanmorgen stond weer een andere tekst.

Amateurs zeg je.......die zijn nog beledigd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 09:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #2335
MVV Maastricht gaat niet in beroep tegen de boete die de KNVB de club oplegde naar aanleiding van de wanordelijkheden tijdens de derby MVV - Roda JC op zondag 1 februari jl. MVV kreeg een geldboete opgelegd door de voetbalbond van € 10.000,-. De club nam het besluit in overleg met de FBO.

MVV Maastricht zal in gesprek gaan met haar supporters over het voorkomen van dergelijke staffen en boetes in de toekomst. De club zal de supporters tevens uitdagen om in samenwerking met de club het geld dat met de boete gemoeid is, op een creatieve manier voor de club terug te verdienen.

Foi foi..... Wordt tijd dat we eens een keer van ons laten horen. De KNVB spuugt ons in het gezicht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 11:55
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #2336

tuutsje schreef : MVV Maastricht gaat niet in beroep tegen de boete die de KNVB de club oplegde naar aanleiding van de wanordelijkheden tijdens de derby MVV - Roda JC op zondag 1 februari jl. MVV kreeg een geldboete opgelegd door de voetbalbond van € 10.000,-. De club nam het besluit in overleg met de FBO.

MVV Maastricht zal in gesprek gaan met haar supporters over het voorkomen van dergelijke staffen en boetes in de toekomst. De club zal de supporters tevens uitdagen om in samenwerking met de club het geld dat met de boete gemoeid is, op een creatieve manier voor de club terug te verdienen.

Foi foi..... Wordt tijd dat we eens een keer van ons laten horen. De KNVB spuugt ons in het gezicht.


Besjaomend, zíér besjaomend vaan M.V.V.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 12:58 07 mrt 2015 12:59 door Hartmans1973.
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2337
En dan krijgen 8950 supporters een mes in de rug voor een paar man en bedankt MVV en die kolere KNVB echt waanzin en dan gek vinden dat geen mens meer interesse heeft om naar voetbal te gaan pfffffff.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 14:40
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #2338
De KNVB is gewoon een maffia organisatie die geen tegenspraak duld. Dat is ook de reden dat clubs niet tegen de nieuwe voetbal piramide durfden te stemmen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 14:43 07 mrt 2015 14:45 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #2339

Sjotelsplak schreef : Wat mij betreft een stadionverbod voor alles wat met L1 of De Limburger te maken heeft. De waarheid is de laatste weken boven water gekomen....


En dan nog lafbek zijn door de boel na plaatsing snel aan te passen, nadat er vanuit zowel Maastricht ( deze site) ,
als Zitterd ( de opvolger van de Fortunahome site ) weerstand komt.

Wordt tijd dat er eindelijk eens opgetreden wordt en verzoek de club dringend hier werk van te maken, wil men niet dat een delegatie van ons eens na of voor de wedstrijd " het debat aangaat " met deze figuren....

Bah, bah....VUIG TUIG !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2015 15:41
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #2340
Zijn gewoon niet meer welkom in de Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden