MVV algemeen

20 mrt 2015 13:00
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #2356
Even ter info. Ik heb aankomende woensdag een informatief gesprek op mijn werk m.b.t. sponsoring van tegels.. ik zal hier op forum woensdag op terug komen wat de mogelijkheden zijn.. misschien als het zover is zal ik ook contact opnemen met mvv.. dit ivm sponsoring van wc potte. Etc. Ook zou het handig zijn, als er mensen zijn die willen helpen met klussen, dit aangeven. Bv een stucadoor-loodgieter-tegelzetter- ik zal zelf vrienden van mij vragen . Dus vraag eens om je heen als er interesse is. Bvd
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Frank Salemans, Roei baank, mvv4ever, Sandro, middenstip, opadiehard, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2015 18:59 20 mrt 2015 19:03 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2357
MVV TV komt terug vanaf Augustus 2015. Voor iedere thuiswedstrijd komt er een nieuwe aflevering.
www.facebook.com/video.php?v=81421397194...65717&type=2&theater
(Niet kijken, als je van MVV houdt en niet tevreden bent met de resultaten, daar ga je lelijke dingen van schrijven.. waar je vijf minuten later spijt van hebt, zo heb ik net moeten ervaren..) :blush:

Ik vind dit een goede stap richting een professionele attitude rondom MVV. Ook de nieuwe marketing manier vind ik veel belovend uitzien, mensen proberen te raken op emotie, zoals onze Oosterburen in voormalig Duitsland ook al jaren doen. Ik hoop dat volgend seizoen, met de komst van enkele clubiconen en een ervaren Technisch Directeur, een metamorfose plaatsvindt binnen MVV.

Als supporter zie je vaak alleen de buitenkant van de club. Maar ik hoop dat intern eens iemand met zijn vuist op tafel durft te slaan, pijnpunten durft te noemen (Inleg/Opbrengst op het veld, Prijs/kwaliteit, Kunde personeel. etc.) en op een positieve manier de organisatie durft te verbeteren. Maar ook kwaad durft te spreken, om te confronteren en te verbeteren. (Niet om te slopen). Dat laatste mis ik een beetje. Ook hier op het forum vind ik de kritiek verminderd, ten opzichte van voorgaande seizoenen. Er wordt meer gesproken over een invalshoek, een stukje motivatie, hoe men de resterende wedstrijden van het seizoen, nog een rol van betekenis kan geven. Maar echt eisen om verbetering in de toekomst is er niet meer bij. Discussies over tactiek en speelstijl zijn er nog amper. Alleen het vasthouden aan positiviteit proef ik en zelfovertuiging. En dat is geen slechte eigenschap, dat is iets waar ik als azijnzeiker eerste klas, van kan leren. Maar ik mis hier op het forum een beetje dat kritische woord. (Opbouwend kritisch). "Ja, het geld is op. Ja, er moet bezuinigd worden. Maar wordt er wel op de juiste manier bezuinigd? En wordt er met de middelen die overblijven wel efficiënt omgegaan?

Of ligt dat aan mijn beleving, dat ik teleurgesteld ben in MVV? Ik schat MVV hoger in dan Almere, FC Oss en Telstar. En ik vind dat je met zo'n achterban ook meer dan dat verdient. Waarom moet het altijd twee uiterste zijn als er een euro bezuinigt moet worden? Top JL <=> Kelder. Waarom kan het niet eens gewoon in de middenmoot zijn? In mijn beleving is MVV altijd het uiterste van iets, nooit een keer de gulden middenweg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak, middenstip, Janepie, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2015 12:25
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 981
Meer
MVV algemeen #2358
Masita blijft komende jaren shirtsponsor MVV

MVV draagt ook de komende seizoenen tenues van kledingfabrikant Masita uit Echt.
De Maastrichtse club speelde de afgelopen jaren ook al shirts van het Limburgse merk.

Drie seizoenen
Het lopende contract is nu voor drie seizoenen verlengd. Dat betekent dat MVV tot en met seizoen 2017-2018 in de shirts van Masita speelt. MVV-directeur Frans Erens is 'verguld' met het nieuwe kledingcontract. "We kiezen wederom voor een betrokken kledingleverancier die samen met ons in het verleden vele successen heeft mogen vieren", schrijft de directeur in een verklaring.

Thuisshirt ontwerpen
MVV gaat nu met het kledingmerk om tafel om een thuisshirt voor komend seizoen te ontwerpen. Dat wordt binnenkort gepresenteerd.

Failliet
Masita ging eind 2014 failliet en maakte daarna een doorstart. MVV is de eerste Nederlandse betaald voetbalclub die tekent bij het 'nieuwe' Masita.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2015 13:19
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #2359
Houte Gerard, jij moet beter weten slecht nieuws of critiek gaat bij MVV, al jarenlang de doofpot in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2015 07:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1882
Meer
MVV algemeen #2360
las gister in de krant dat Reginald Thal zijn baan als Directeur van o.a de Sphinx verdwijnt
Volgens mij is dit zeer ongunstig voor MVV in de toekomst richting sponsoring, volgens mij deed dit bedrijf 25 K per jaar

Hoop dat Thal een meerjarige contract nog heeft afgesloten met MVV zodat er de komende 2-3 nog steeds inkomsten van die kant komen richting MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2015 11:46
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #2361
Ik heb gisteren gesprek gehad op mijn werk. Ik heb maandagmorgen bij mvv een gesprek met eric van vzm. Meerdere info volgt snel..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, ouwe rot, Jacques, Bieske, opadiehard, Raffalaldo, jasonke7, αναρχος, Och jeh, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2015 18:26
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 981
Meer
MVV algemeen #2362
MVV wil Zenden en Van Marwijk als adviseurs

MVV Maastricht wil Boudewijn Zenden en Bert van Marwijk als adviseurs.
De club wil vanaf komend seizoen adviseurs met ervaring in de voetballerij aan zich binden.

Namen op lijstje
"We zijn bezig om mensen te benaderen”, vertelt MVV-voorzitter Paul Rinkens. "Deze namen staan op ons lijstje."

Informele contacten
Volgens Rinkens zijn er al jaren informele contacten met zowel Zenden als Van Marwijk. "Waar we naartoe willen is dat we dat veel meer gaan structureren."

bron:1limburg.nl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2015 20:36
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #2363

dave op dreef schreef : Ik heb gisteren gesprek gehad op mijn werk. Ik heb maandagmorgen bij mvv een gesprek met eric van vzm. Meerdere info volgt snel..


Het is dinsdag avond .... ik ben benieuwd ;)

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mrt 2015 20:55
dave op dreef
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #2364
Kan niet veel mededelen.. het zit allemaal in de beginfase.. maar er is tenminste mee begonnen. Meerdere info zal als het goed is tijdens praotkaffee plaats vinden...Qua sponsoring van tegels kan ik zeggen dat ze nix qua sponsoring willen doen.. maximaal haalbare voor een schappelijke prijs.. maargoed tegels is zeker niet het enigste wat we nodig zullen hebben..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2015 23:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
MVV algemeen #2365
Oud-spelers willen MVV een impuls geven

Roel Wiche -

Geplaatst op woensdag 1 april 2015 - 22:44

Eenn groep prominente oud-spelers en mensen uit het bedrijfsleven heeft een aanvalsplan opgesteld om MVV weer omhoog te helpen.

Ze willen extra sponsors werven met als doel de selectie van de eerstedivisionist komend seizoen een kwaliteitsinjectie te geven.

Koppen bij elkaar
Reginald Thal, Erik Meijer, Roberto Lanckohr en Jeffrey van As - samen goed voor ruim 700 wedstrijden voor MVV - hebben de koppen bij elkaar gestoken in een denktank. Ook hoteldirecteur René Persoon, uitvaartondernemer Branko Reinders en Bertil Kaanen (directeur zwembad Mosaqua) hebben zich aangesloten.

De groep hoopt nieuwe geldstromen aan te boren in Maastricht en omgeving.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Audiowaste, MVV4life, seppo, Jacques, opadiehard, Frostie_999, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2015 13:51 07 apr 2015 13:54 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #2366
Voor de geïnteresseerden, de competitiestand op basis van de wedstrijden gespeeld in 2015:



Onder voorbehoud van typfouten B)

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2015 15:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3883
Meer
MVV algemeen #2367
Tsja, na de winterstop zijn we dus een leuke subtopper. Dat sluit wel aan met wat ons veldspel al het hele jaar laat zien, zeker in thuiswedstrijden waren we zelden slechter dan de tegenstander en vaak zelfs beter. Zonde dat we dit voor de winter niet in punten wisten om te zetten, dan had de wereld er heel anders uitgezien.

Opmerkelijkste "feitje": Sparta en die van daarachter hebben in deze ranglijst vrijwel even veel punten, 18 om 17. Maar qua doelsaldo lopen ze absurd veel uiteen, 27 doelpunten verschil. In 14 wedstrijden...

Tevens interessant: Almere mag de play-offs in maar raakt dit jaar geen knikker meer. Het kan verkeren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2015 15:20
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #2368

Jacques schreef : Opmerkelijkste "feitje": Sparta en die van daarachter hebben in deze ranglijst vrijwel even veel punten, 18 om 17. Maar qua doelsaldo lopen ze absurd veel uiteen, 27 doelpunten verschil. In 14 wedstrijden...

Op zich niet zo heel vreemd:
Sparta heeft in een aantal wedstrijden flink weten uit te halen dit jaar:
6 - 0 tegen Roda, 6 -0 tegen Jong Ajax en 5 - 0 tegen Helmond Sport en toch ook wel de 4 - 1 tegen ons en de 3 - 0 tegen Fortuna. Dat zijn al 24 goals in 5 wedstrijden en maar 5 goals in de andere 9 wedstrijden.

Roda krijgt dit jaar toch al veel tegengoals, 6 tegen Sparta, 3 tegen MVV, 3 tegen Fortuna, 4 tegen Telstar, 3 tegen NEC, 3 tegen Jong Ajax, 3 tegen RKC.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2015 13:07
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1166
Meer
MVV algemeen #2369
Heeft MVV eigenlijk begroot op het behalen van de play-offs ? Dus wellicht de inkomsten van een periodetitel of extra play-off wedstrijd ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2015 13:13
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 787
Meer
MVV algemeen #2370
Is niet begroot, maar laten we daar nog maar niet op vooruitlopen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden