Toekomstperspectief: MVV zet grote stappen
- Buurke76
-
Topic Author
- Elite Member
-
Toekomstperspectief: MVV zet grote stappen
13 Mar 2025 13:05 - 13 Mar 2025 15:22interessant en duidelijk stuk.
nog even geduld dus en daan kump alles good !!!!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
Re: Toekomstperspectief: MVV zet grote stappen vooruit
13 Mar 2025 15:30 - 14 Mar 2025 00:49en
www.limburger.nl/regio/maastricht/maastr...n-rond/48863533.html
- Mosae
-
- Platinum Member
-
Re: Toekomstperspectief: MVV zet grote stappen vooruit
13 Mar 2025 21:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
Re: Toekomstperspectief: MVV zet grote stappen
13 Mar 2025 22:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
-
Topic Author
- Elite Member
-
13 Mar 2025 23:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Mar 2025 02:21(Dit is voor veel spelers ook veel aantrekkelijker om naar MVV te komen.)
Gebeurd dat niet dan zie ik ons helaas sukkelen de komende jaren.
Volgens mij heeft de gemeenteraad in april beraad over de toekomst van de Geusselt als ik het goed heb?
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
14 Mar 2025 17:49Zo'n verhalen hoor ik al 45 jaar.
Maar veel veranderd er nooit.
- LRB
-
- Platinum Member
-
14 Mar 2025 19:11zjus!Praatjes vullen geen gaatjes.
Zo'n verhalen hoor ik al 45 jaar.
Maazr veel veranderd er nooit.
Benoit-ke waor ouch allein meh dao wie heer de groond neeve de Geusselt kos kriege um zien hotellekke te kinne bouwwe.
De Yanks waore ouch allemaar geinteresseerd vaanwege 't "onroerend goed", lees de weerde vaan de Geusselt es bouwplaots veur kentoere en luukse flets....
Wie dao niks vaan koum, waore ze de kloete op ....
De Jappe dinke mesjiesn ouch zoe en de stilte noe is te verklaore door de "sjoen" rezzultaote op elk gebied; finansjeel, sportief, publisitair en kwa oetstraalingk!
Zeeker noe dao niks bekind es of en wat de gemeinte met uzzen Tempel geit doen; die weete noets of ze motte pisse of sjiete...laot stoon cent veur e nuij stadion.
Daan is niemes zoe knatsj um in us MVV-ke cent in te duije ....
behalve veer kröppels,sölle, sokusse, äöfkes die jaor nao jaor koume kieke met us sezoens- en losse keertsjes.
Sinterklaos besteit neet en in sprookjes geleuf iech neet...
Geleug allein meh in us supporters van 7 tot 97 die "ohne wenn und aber" zoonder veurbehaajd en onveurwaardelik agter us matadoore stoon en blieve koume!
- Mosae
-
- Platinum Member
-
14 Mar 2025 20:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
14 Mar 2025 22:06Als laatste, en voor de supporters waarschijnlijk het belangrijkste onderwerp. MVV Maastricht begrijpt de emoties rondom de sportieve prestaties in de laatste wedstrijden. Dat had iedereen binnen de club heel graag anders gezien. Maar MVV is en blijft een ontwikkelclub.”
MVV is en blijft een ontwikkelclub. Een fantastische vrijbrief om slechte resultaten simpelweg te accepteren. Om diepe dalen goed te praten. Een stelling om vooral geen ambitie te tonen: doe maar wat, alles is goed. Een reden om een trainer te laten zitten, los van zijn functioneren of resultaten.
Een ontwikkelclub die meedoet voor spek en bonen. Net zoals jong az, jong Utrecht, jong Ajax en jong psv.
Geen harde eisen of doelstellingen, precies zoals deze selectie voetbalt.
Ooit in de F-jes had ik dezelfde ambitie: mijn best doen en vooral veel plezier hebben, dan is alles goed.
Dit is profvoetbalclub MVV anno 2025…
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
15 Mar 2025 12:41 - 15 Mar 2025 12:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
-
Topic Author
- Elite Member
-
17 Mar 2025 21:54nu worden harde besluiten genomen, maar als je verder wil moet je afscheid nemen van mensen. Dat hoort er nu eenmaal bij.
Ik zal er geen seconde minder van slapen, hij zal wel een mooie afkoopsom hebben meegekregen. Ron bedaank.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
17 Mar 2025 23:48Nu klagen mensen weer dat hij als grofvuil weggezet wordt.
Hij zal echt wel een mooi afscheid krijgen in het stadion. Maar als je bijna een ton verdient in die functie bij een club als MVV.
Dan moet je daar gewoon vanaf.
Zeker veel voor de club gedaan maar laten we alsjeblieft nu een andere kant op.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
18 Mar 2025 09:01 - 18 Mar 2025 09:03hij zal wel een mooie afkoopsom hebben meegekregen.
Ik ben het verder helemaal met je bericht eens, vreemd dat Elsen nu opeens zo verdedigd wordt. Elsen heeft ons een aantal mooie momenten gegeven, met name seizoen 2016-2017, maar uiteindelijk is hij gewoon deel van de hele club mensen die ons geen steek verder hebben gekregen. Dank voor alles maar tijd voor nieuw bloed.
Maar dit ene stukje quote, puur speculatie dit, maar ik vraag het me af. De ondernemers zijn nu ruim een half jaar aan de slag. Daar zitten een aantal ervaren rotten in qua personeelsbeleid. Als die Ron snel na binnenkomst een verbeterplan hebben gegeven, dan is dit zo ongeveer het moment dat de conclusie zou kunnen zijn "verbeterplan werkt niet, we gaan uit elkaar" zonder dat de maximale transitievergoeding hoeft te worden betaald. De timing is anders vreemd, waarom niet aan het eind van het seizoen, of waarom niet meteen toen ze net binnen waren? Het ruikt qua timing echt naar op deze manier afscheid nemen van Ron. Ontslagaanvraag wordt afgewezen (en dus hoge afkoopsom toegewezen) zonder eerst een verbetertraject met grondig verbeterplan.
Het siert Ron overigens in dat geval dat hij zich niet ziek heeft gemeld (voor zover ik weet) en de boel niet probeert te rekken. Wat mij betreft mag hij een mooi afscheid krijgen voor een wedstrijd.
- ErikOranje
-
- Premium Member
-
18 Mar 2025 12:50Ron heeft in die 37 jaar zeker ook goede dingen voor MVV gedaan maar moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen jaren een beetje het gevoel kreeg dat hij zijn tijd bij MVV wel aan het uitzitten was richting zijn pensioen. Met veel respect voor zijn inzet voor onze club ga ik ervan uit dat de keuze om afscheid te nemen voor de club meer oplevert dan het kost.
Bijzonder om nu op social media te lezen dat Ron, die de afgelopen 5 jaren steevast 'moest vertrekken' nu ineens als cultuurbewaker gezien wordt en een belangrijke persoon in de organisatie.