Geruchten Danny Schreurs

17 juli 2012 23:31
onnohoeske
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Onderwerp Auteur
Geruchten Danny Schreurs #1
Alle Geruchten Over Danny Schreurs.
Discussie gesloten.
17 juli 2012 23:35 17 juli 2012 23:38 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Geruchten Danny Schreurs #2
Slotje svp.


....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jesfen, Satinius, marke
Discussie gesloten.
18 juli 2012 02:59 18 juli 2012 03:01 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 780
Meer
Geruchten Danny Schreurs #3
Met het 'slotje'-voorstel ben ik het helemaal niet eens. De rubriek 'transfergeruchten' loopt hopeloos vol. Als je even op de wc hebt gezeten, nee beter: een halve dag niet op mvvfans.nl hebt gekeken, zie je dat er weer dertig nieuwe transfergeruchten zijn bijgekomen. En als je die transfergeruchten dan leest, ben je meestal toch wel teleurgesteld. Veel mensen zijn het geklets over Danny Schreurs in die rubriek beu. Nou, dan vind ik het een prima idee om daar een aparte, nieuwe rubriek 'Geruchten Danny Schreurs' van te maken: dat 'ontlaadt' de oeverloze en uit zijn voegen barstende transfergeruchtenrubriek een beetje. We willen toch niet dat onze site mvvfans.nl wordt als fortunahome.com waarin de lezersreacties totaal onoverzichtelijk zijn en je nauwelijks kunt volgen wie waar op reageert?

Ik zie wel vaker dat als iemand een nieuwe rubriek/topic begint de eerste reactie 'slotje' is. Dat is zeer ontmoedigend voor forumleden die misschien ook wel een nieuwe rubriek zouden willen beginnen. Nogmaals, zonder nieuwe rubrieken worden rubrieken als 'transfergeruchten' oeverloos, onleesbaar. Goed van je, Onnohoeske, dat je het aandurft een nieuwe rubriek over Danny Schreurs te starten! Alleen met telkens nieuwe rubrieken blijft deze site leesbaar. Aan vergaarbakrubrieken waarin allerlei verschillende berichten over eigenlijk verschillende onderwerpen worden gepost, heb ik in elk geval geen behoefte. Laten we onze site overzichtelijk houden en het toejuichen als iemand een nieuwe rubriek/topic durft te starten!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Discussie gesloten.
18 juli 2012 08:31 18 juli 2012 08:34 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Geruchten Danny Schreurs #4
Ben het wel eens met nachtbraker Ben Salemans. Vond het ook wel fijn toen het vorige topic Schreurs bestond. Nu wordt er in de rubriek ' transfergeruchten' zoveel over hem geplaatst dat het inderdaad een onoverzichtelijk topic wordt. Als alle berichten over Schreurs nu hierheen verplaatst kunnen worden scheelt mij dat in ieder geval wat leeswerk. Aangezien ik die berichten toch niet interessant vind die gerelateerd zijn aan een speler die toch niet voor MVV gaat spelen. Hoeft voor mij dus ook niet per se een slotje.

P.S. Ik zal ook een nieuw topic voor Malcolm Esajas maken. Wellicht ook een idee voor de webmasters om de discussie die daar op gang komt na aanleiding van het bericht van Marcel Andrien daar naartoe plaatsen.
Discussie gesloten.
18 juli 2012 08:34
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Geruchten Danny Schreurs #5
snap nog steeds niet dat er over danny schreurs zo een opheft gemaakt wordt hij komt of hij komt niet punt.ik zou het wel weten maar mijn mening is al om bekent,maar ik zeg het nog een keer er zijn wel 10 betere te vinden en daarbij wil ik het laten voor de rest wenst ik danny een mooie toekomst als het maar niet bij mvv is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjoen-mestreech
Discussie gesloten.
18 juli 2012 09:29
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Geruchten Danny Schreurs #6
Deels heeft Ben gelijk van de andere kant snap ik niet waarom Schreurs hier een eigen topic moet hebben ..... op die manier kunnen we voor elk gerucht wel een rubriek openen. Ik wordt in alle eerlijkheid schijtziek van Schreurs (en hij speelt niet eens voor ons). Als hij wil komen kan ie komen gaat ie voor het geld en dus naar (externe financiers van) Fortuna dan moet ie dat vooral doen. Maar ik geloof ondertussen dat ie maar beter niet kan komen want dat gaat alleen maar tegenvallen denk ik .... volgens sommige hier kan hij schijnbaar over water lopen (en kan ie dat water ook nog eens in wijn veranderen).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox
Discussie gesloten.
19 juli 2012 12:27 19 juli 2012 12:30 door vendelplaya.
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Geruchten Danny Schreurs #7
Fortuna hoopt op Schreurs

18-07-2012 12:19

Fortuna Sittard heeft de hoop gevestigd op de komst van Danny Schreurs. De 24-jarige aanvaller is sinds vorige week transfervrij, nadat zijn contract bij Willem II werd ontbonden.


Danny Schreurs begon zijn professionele carriëre bij Fortuna Sittard in 2006. Vorig jaar speelde hij op huurbasis voor de club en was hij goed voor negen doelpunten in dertien wedstrijden.

"We willen hem graag binden", laat Wil Boessen, trainer van Fortuna, optekenen in het tijdschrift Voetbal International van 18 juli 2012. "Voorlopig is de kloof tussen vraag en aanbod alleen veel te groot. Wij kunnen het salaris dat Danny vraagt absoluut niet betalen."


:rolleye: Wat moeten we hier nu mee :rolleye:
Discussie gesloten.
19 juli 2012 12:44
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Geruchten Danny Schreurs #8
lekker afwachten
Discussie gesloten.
19 juli 2012 13:01
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Geruchten Danny Schreurs #9
Wat ben ik blij als die gast ergens getekent heeft en hopelijk niet bij mvv Pff alsof hij wat te willen heeft met zijn hoog salaris Dat mvv maar lekker kijk naar andere spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
19 juli 2012 13:03
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Geruchten Danny Schreurs #10

vendelplaya schreef : Fortuna hoopt op Schreurs

18-07-2012 12:19

Fortuna Sittard heeft de hoop gevestigd op de komst van Danny Schreurs. De 24-jarige aanvaller is sinds vorige week transfervrij, nadat zijn contract bij Willem II werd ontbonden.


Danny Schreurs begon zijn professionele carriëre bij Fortuna Sittard in 2006. Vorig jaar speelde hij op huurbasis voor de club en was hij goed voor negen doelpunten in dertien wedstrijden.

"We willen hem graag binden", laat Wil Boessen, trainer van Fortuna, optekenen in het tijdschrift Voetbal International van 18 juli 2012. "Voorlopig is de kloof tussen vraag en aanbod alleen veel te groot. Wij kunnen het salaris dat Danny vraagt absoluut niet betalen."


:rolleye: Wat moeten we hier nu mee :rolleye:


uit dezelfde Voetbal International van 18 juli 2012

MVV Maastricht
heeft de komst van Danny Schreurs (24) nog altijd niet uit het hoofd gezet. De club deed eerder al een poging om de aanvaller te huren van Willem II, maar slaagde daar destijds niet in. Inmiddels heeft de Maastrichtenaar, die in de jeugd van MVV speelde maar nimmer debuteerde in het eerste elftal, een transfervrije status.
Discussie gesloten.
19 juli 2012 14:39
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Geruchten Danny Schreurs #11

Armand schreef : Wat ben ik blij als die gast ergens getekent heeft en hopelijk niet bij mvv Pff alsof hij wat te willen heeft met zijn hoog salaris Dat mvv maar lekker kijk naar andere spelers.


gelukkig heb jij meer verstand van darten en tafelvoetballen :lachen: :)
Discussie gesloten.
19 juli 2012 14:58
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Geruchten Danny Schreurs #12

vendelplaya schreef :

Armand schreef : Wat ben ik blij als die gast ergens getekent heeft en hopelijk niet bij mvv Pff alsof hij wat te willen heeft met zijn hoog salaris Dat mvv maar lekker kijk naar andere spelers.


gelukkig heb jij meer verstand van darten en tafelvoetballen :lachen: :)




Iedereen heeft zo zijn gebreken.
Discussie gesloten.
19 juli 2012 17:42
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Geruchten Danny Schreurs #13
tot dee Schreurs ziech 'n kroot dr in howt met zien salaris eise. :thumbsdown: :puke:
Discussie gesloten.
19 juli 2012 17:44
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #14

Vluuzak schreef : tot dee Schreurs ziech 'n kroot dr in howt met zien salaris eise. :thumbsdown: :puke:


Je weet toch niet wat die bij MVV vraagt he dus zeik niet ;) Heb vertrouwen!!
Discussie gesloten.
19 juli 2012 17:49
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Geruchten Danny Schreurs #15

pepernoot schreef :

Vluuzak schreef : tot dee Schreurs ziech 'n kroot dr in howt met zien salaris eise. :thumbsdown: :puke:


Je weet toch niet wat die bij MVV vraagt he dus zeik niet ;) Heb vertrouwen!!


Zeik niet ........kan me niet voorstellen dat hij bij MVV minder vraagt als bij Fortuna.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden