Geruchten Danny Schreurs

19 juli 2012 17:51
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Geruchten Danny Schreurs #16

Vluuzak schreef : tot dee Schreurs ziech 'n kroot dr in howt met zien salaris eise. :thumbsdown: :puke:

Correctie; tot dee zaakwaarneumer ziech 'n kroot dr in howt met zien achterlijke salaris eise...

....
Discussie gesloten.
19 juli 2012 23:23 19 juli 2012 23:27 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Geruchten Danny Schreurs #17
Ik heb net van een sponsor vernomen dat Danny Scheurs niet naar MVV komt. Het zijn allemaal wat tegenstrijdige berichten en de media haakt hier graag op in. Scheurs komt niet naar MVV om de doodeenvoudige reden dat ze hem niet meer bij MVV willen. Hij is een "player". Dat was wat ik dus vernomen heb. Die met dit antwoord ontevreden is: so be it. Daarnaast vertelde hij me dat ze zich heel goed ervan bewust zijn dat er in de aanval iets bij moet, en dat er naast dit nog een rechtsback gezocht wordt. Maar de aanval kon nog tot in oktober duren ;) En ook is het zo dat op dit moment bij Fortuna veel meer geld zit dan bij MVV. Raar maar waar, maar het is gewoon zo, en dat gaan we wellicht ook in de stand merken. Niet iets om weer in paniek te raken, maar het is gewoon oog om oog, tand om tand geworden. Voor Rajcomar is schijnbaar meer dan 3 ton neergelegt.
Discussie gesloten.
19 juli 2012 23:47
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #18
Haha eigenlijk zou ik hier niet op moeten reageren maar verkoop die 'kwatsj' ergens anders. MVV zal heel gelukkig zijn als ze hem weten vast te leggen (onder de voorwaarden van MVV natuurlijk). Een sponsor zegt iets en jij doet dat meteen geloven.
Laat het gewoon rusten, eind volgende week weten we het.

Fortuna heeft ook geen geld, die sponsor heeft raycomar gekocht voor +-80.000 euro (niks 3 ton dan had die hoesen wel gekocht.) Nu kunnen ze Schreurs niet vastleggen voor een redelijk salaris.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
19 juli 2012 23:55 19 juli 2012 23:57 door vendelplaya.
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Geruchten Danny Schreurs #19
Klopt inderdaad pepernoot,ik heb ook gehoord dat Rajcomar voor € 80.000,00 is verkocht aan Fortuna.
Ik heb verder ook gehoord dat er een bepaalde geheimhoudingsplicht is bij MVV en de zijne.
Wat er ook gebeurd, Schreurs zou een goede aanwinst zijn. We zien het wel.
Even nog voor Schapendonk , Trost ging nog echt voor 2 versterkingen voor het begin voor de competitie.
Nu weet ik niet of hij ook de Stankovs heeft meegeteld. Wat er ook gebeurd,ik vind dat er genoeg aan word gedaan voor een goed elftal op de been te brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
20 juli 2012 00:00 20 juli 2012 00:04 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Geruchten Danny Schreurs #20
Ik zeg hier alleen wat hij mij vertelde. tegen mij zei die 3 ton. En dat Rajcomar op het punt stond om te tekenen bij MVV, en dat ook hij zeer verrast was dat dit gebeurde. Goed nieuws was er ook. Met Esajas is alles weer bijgelegd en het is helemaal niet zo dat hij er geen zin meer in heeft om te spelen. Integendeel. Maar ik weet dat ik alles met een korreltje zout moet nemen. Hij is natuurlijk niet de enige sponsor, dus het kan zijn dat zijn voorkeur niet naar Danny Scheurs uitgaat. En 1 sponsor is niet alles bepalend. Vergis je niet, ik ben ook blij als Danny Scheurs naar MVV komt, maar laten we dan inderdaad maar afwachten.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 00:17
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #21
Nee klopt, daar heb je gelijk in. Maar bij fortuna loopt het allemaal niet zo soepel. Ik weet ook bijna zeker dat er geen 'namen' meer bij gaan komen. (Bij fortuna) Ik kan er niet te veel over zeggen maar dat komt wel achteraf.
Laten we hopen dat er nog een goede verdediger bij komt en een goede aanvaller, liefst Schreurs maar als dat niet lukt een waardige vervanger. Zou toch mooi zijn die voorhoede :)
Discussie gesloten.
20 juli 2012 00:18
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Geruchten Danny Schreurs #22

Schapendonk schreef : Ik heb net van een sponsor vernomen dat Danny Scheurs niet naar MVV komt. Het zijn allemaal wat tegenstrijdige berichten en de media haakt hier graag op in. Scheurs komt niet naar MVV om de doodeenvoudige reden dat ze hem niet meer bij MVV willen. Hij is een "player". Dat was wat ik dus vernomen heb. Die met dit antwoord ontevreden is: so be it. Daarnaast vertelde hij me dat ze zich heel goed ervan bewust zijn dat er in de aanval iets bij moet, en dat er naast dit nog een rechtsback gezocht wordt. Maar de aanval kon nog tot in oktober duren ;) En ook is het zo dat op dit moment bij Fortuna veel meer geld zit dan bij MVV. Raar maar waar, maar het is gewoon zo, en dat gaan we wellicht ook in de stand merken. Niet iets om weer in paniek te raken, maar het is gewoon oog om oog, tand om tand geworden. Voor Rajcomar is schijnbaar meer dan 3 ton neergelegt.

Het word hier met de dag gekker....

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
20 juli 2012 09:43
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Geruchten Danny Schreurs #23
Als moderator zou ik dit soort bullshit dingen eigenlijk gewoon moeten deleten maar dan kom ik weer in een hele discussie terecht over censuur en weet ik veel allemaal wat.
Laat ik beginnen met het feit dat sponsoren op geen enkele manier extra info krijgen over transfers of ander info binnen MVV en dat zij al zeker niks afweten van onderhandelingen die er spelen binnen MVV. Het is dus de grootste lulkoek om een verhaal van welke sponsor dan ook meer te gaan vertrouwen dan wel kroeg / BP / MacDonalds verhaal dan ook. Dit is nutteloze stemmingsmakerij en vind het zelfs slecht dat op deze manier in dit geval Schreurs zwart wordt gemaakt. We weten niks over deze onderhandelingen en al zeker niets van de onderhandelingen met Fortuna. Met alle respect als Schreurs nu 100.000 per jaar verdiend kan ik het hem niet kwalijk nemen als hij niet naar mvv komt die hem 50.000 zou bieden. NIEMAND maar dan ook NIEMAND op dit forum zou zijn baan in Sittard of Kerkrade of waar dan ook verruilen om hetzelfde werk in Maastricht te komen doen maar dan voor de helft van het geld. Als in Sittard iemand zit die hem dat extra deel wil betalen dan heeft ie geluk.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Uermend
Discussie gesloten.
20 juli 2012 10:10
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
Geruchten Danny Schreurs #24
ik moet je hier in gelijk geven .maar als Danny een spits die doelpunten maakt waar elke club naar zoekt moeten we ons dan niet afvragen of hij werkelijk zo goed is of zou er iets anders aan de hand zijn wat is nou 100 duizend euro voor een spits denk toch dat de clubs niet zo positief zijn over Danny hoop voor hem dat ik het mis hebt maar geen enkele scorende spits is zo lang zonder club
Discussie gesloten.
20 juli 2012 10:25
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Geruchten Danny Schreurs #25
ik GOK dat dit te maken heeft met zijn salaris ...... volgens mij heeft ie via Zwolle naar Willem II een leuk salaris opgebouwd (eredivisie waardig) nu echter blijkt dat Schreurs geen eridivisie waardige speler is zal hij helaas (flink) in salaris terug moeten om überhaupt aan de bak te komen (bij een JL club). Ik gok dat dit het probleem is in combinatie met een spelersmakelaar die (net zoals la Rosa, Bulters, Castellana en noem maar op) die jongens gouden bergen en grote clubs blijft beloven. Zolang een Schreurs hier in gelooft (en met alle respect zeker Schreurs moet tegen zo iemand beschermd worden) zal hij niet zakken met zijn salaris eis en dus geen club krijgen.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
20 juli 2012 10:28
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Geruchten Danny Schreurs #26

Punker73 schreef : ik GOK dat dit te maken heeft met zijn salaris ...... volgens mij heeft ie via Zwolle naar Willem II een leuk salaris opgebouwd (eredivisie waardig) nu echter blijkt dat Schreurs geen eridivisie waardige speler is zal hij helaas (flink) in salaris terug moeten om überhaupt aan de bak te komen (bij een JL club). Ik gok dat dit het probleem is in combinatie met een spelersmakelaar die (net zoals la Rosa, Bulters, Castellana en noem maar op) die jongens gouden bergen en grote clubs blijft beloven. Zolang een Schreurs hier in gelooft (en met alle respect zeker Schreurs moet tegen zo iemand beschermd worden) zal hij niet zakken met zijn salaris eis en dus geen club krijgen.


Hij kan beter voor de helft gaan spelen als helemaal niet.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 13:27
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Geruchten Danny Schreurs #27
Sorry maar een speler die zoveel vraagt, en vlak voor het begin van de competitie nog steeds club loos is moet toch wel even gaan denken of hij niet te veel vraagt.Er zouden zoveel clubs voor hem klaar staan en op het moment zijn alleen mvv en fortuna dan met hem bezig. Dit roept bij mij toch enkele vraagtekens op!
Discussie gesloten.
20 juli 2012 14:34
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Geruchten Danny Schreurs #28
Hij wacht gewoon af, het is nog relatief vroeg. Pure centenkwestie. Op laatste moment kan ie altijd nog water bij de wijn doen en ergens tekenen. Hij zal vlak voor de start van de competitie wel ergens tekenen.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 15:17 20 juli 2012 15:18 door vendelplaya.
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Geruchten Danny Schreurs #29
Net gehoord van iemand die wat hem vandaag nog heeft gesproken .
Inderdaad,hij wacht af en dat is logisch toch.
Als er nog een spits word weggetrokken hier in Nederland of elders in Europa voor 31 augustus 2012, dan kan het zijn dat er aan Schreurs word gedacht.
En als ie erop vooruit gaat financieel ,waarom zou hij dan niet afwachten?
Het verhaal van over de grens word voor hem moeilijk omdat hij ook met zijn gezin zit.
Het is natuurlijk aan MVV of zij die gok wagen om hierop te wachten.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 15:21
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Geruchten Danny Schreurs #30
Tja of hij wacht zo lang totdat MVV en Fortuna een ander spits kopen, er toch geen transfer meer gebeurd en hij dus zonder club overblijft of hij naar Almere City, Emmen of AGOVV kan met een nog lager salaris ....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden