Geruchten Danny Schreurs

20 juli 2012 15:32 20 juli 2012 15:33 door vendelplaya.
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Geruchten Danny Schreurs #31

Punker73 schreef : Tja of hij wacht zo lang totdat MVV en Fortuna een ander spits kopen, er toch geen transfer meer gebeurd en hij dus zonder club overblijft of hij naar Almere City, Emmen of AGOVV kan met een nog lager salaris ....


Ja, dat risico zit erin. Al denk ik zelf wel dat Danny niet alles zal prijsgeven wat er allemaal speelt. Ik denk dat MVV meer zal weten maar het is logisch dat zij niet alles aan de grote klok gaan hangen. Kijk maar naar Castro, iedereen ging er al vanuit dat ie had getekend,maar vandaag is het pas bevestigd.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 16:03 20 juli 2012 16:04 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Geruchten Danny Schreurs #32
Almere betaalt beter dan MVV Punker dus die vlieger gaat niet op. Zie het wel met Schreurs. Zal me geen bal interesseren of hij nou naar MVV of Fortuna gaat of misschien naar een VVV, zal het wel zien. Hoef hem in ieder geval niet per se erbij zoals anderen hier bijna op gefixeerd lijken te zijn.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 16:30
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #33

Anna D. schreef : Almere betaalt beter dan MVV Punker dus die vlieger gaat niet op. Zie het wel met Schreurs. Zal me geen bal interesseren of hij nou naar MVV of Fortuna gaat of misschien naar een VVV, zal het wel zien. Hoef hem in ieder geval niet per se erbij zoals anderen hier bijna op gefixeerd lijken te zijn.


Idd, van Zaanen heeft ook een gesprek gehad bij MVV maar boden niet voldoende. (salaris wel maar hij zou dan ook moeten verhuizen of flink wat kilometers maken) Nu speelt hij bij Almere en kan hij ook in Tilburg blijven wonen.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 17:34
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Geruchten Danny Schreurs #34

pepernoot schreef :
Idd, van Zaanen heeft ook een gesprek gehad bij MVV maar boden niet voldoende. (salaris wel maar hij zou dan ook moeten verhuizen of flink wat kilometers maken) Nu speelt hij bij Almere en kan hij ook in Tilburg blijven wonen.

Van Tilburg naar Maastricht, is even ver of zelfs dichterbij dan van Tilburg naar Almere :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
20 juli 2012 17:37 20 juli 2012 17:38 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Geruchten Danny Schreurs #35
Rajcomar-verhaal is over en sluiten wat mij betreft.
Of je nu 100.000 of 300.000 betaalt voor een speler, maakt de speler sportief gezien niet beter, maakt het verwachtingspatroon alleen maar groter en de druk hoger voor de speler.
Moet nog zien of ie dit kan waarmaken. Denk toch meer dat dit een prestigezaak is geweest van een FSC-mindende investeerder.

Schreurs zullen we wel zien, is ook helaas spelletje van de makelaar, die spelers het hoofd op hol brengen. Geldt hetzelfde voor als Rajcomar dat ie zo'n groot verwachtingspatroon nooit kan waarmaken, wordt er alleen maar financieel beter van als ie voor het geld kiest, al is het begrijpelijk, het is toch zijn werk.

Wat een sponsor zegt, zegt ook niet alles, wordt ook tevreden gehouden door de club. Als een beoogd speler niet wordt aangetrokken is vanuit de club makkelijk te zeggen tegen een sponsor dat een speler te duur is, is ook vaak een "leugentje om bestwil" om te verbloemen dat men door een concurrerende club is afgetroeft.

De laatste jaren heeft MVv als team uitstekend gepresteerd, dat moet ook de kracht zijn van het huidige en toekomstige MVV. Aanwinsten moeten binnen het team passen, vedettes horen daar mijn inziens niet in thuis op dit niveau.
Laat MVV maar lekker voortborduren en verstandige keuzes maken in belang van de club i.p.v. risicovolle investeringen in peperdure spelers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen
Discussie gesloten.
20 juli 2012 18:06 20 juli 2012 18:06 door pepernoot.
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #36

Audiowaste schreef :

pepernoot schreef :
Idd, van Zaanen heeft ook een gesprek gehad bij MVV maar boden niet voldoende. (salaris wel maar hij zou dan ook moeten verhuizen of flink wat kilometers maken) Nu speelt hij bij Almere en kan hij ook in Tilburg blijven wonen.

Van Tilburg naar Maastricht, is even ver of zelfs dichterbij dan van Tilburg naar Almere :lachen:


Ja klopt haha maar het ging mij vooral om de reiskosten (niet alleen de km vergoeding), verblijfplaats etc. (extra's die MVV schijnbaar niet te bieden heeft?) ochja over hem hoeven we het hier ook niet te hebben :)
Discussie gesloten.
20 juli 2012 18:43
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Geruchten Danny Schreurs #37
Het zou me niets verbazen als Scheurs bij VVV gaat tekenen. Met Hoesen komen ze ook geen stap verder.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 18:44 20 juli 2012 18:45 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Geruchten Danny Schreurs #38
Van Zaanen komt oorspronkelijk uit Noord-Holland dus die zal daar wel weer naartoe verhuizen als die bij Almere gaat spelen, back to the roots. Is dan ook begrijpelijk dat hij voor Almere City gaat spelen. Wel jammer had hem graag erbij gehad, was een uitstekende speler geweest voor MVV. Hoe droevig het ook is we dienen volgend jaar wel rekening te gaan houden met die club ben ik bang, gezien de spelers die ze binnen hengelen.

Maar goed inderdaad back on topic, iemand meneer Schreurs nog bij de bushalte zien staan?

EDIT:

Aloy Agu schreef : Het zou me niets verbazen als Scheurs bij VVV gaat tekenen. Met Hoesen komen ze ook geen stap verder.


Zou ik ook m'n geld opzetten als ik mocht gokken.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 19:06
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #39

Aloy Agu schreef : Het zou me niets verbazen als Scheurs bij VVV gaat tekenen. Met Hoesen komen ze ook geen stap verder.


Ligt voor de hand ja maar dat gaat hem niet worden, in de winterstop wilden ze hem huren maar wou W2 alleen verkopen aan eredivisie clubs. Nu konden ze hem gratis oppikken en dan doen ze het niet?

MVV krijgt nog een goede voorhoede, dan nog een verdediger en vlammen maar!!
Discussie gesloten.
20 juli 2012 19:28
DannyFSC
Bezoeker
Bezoeker
Geruchten Danny Schreurs #40
Hoessen, van Zaanen, Schreurs !!!!!!!!!
En dan fortuna een calimerostatus aanpraten maar zodra we een paar goeie spelers hebben hengelen jullie er achter aan hahaha
Discussie gesloten.
20 juli 2012 19:35 20 juli 2012 19:56 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Geruchten Danny Schreurs #41
Zullen we maar niet op reageren Danny FSC. Zonde van de tijd
Discussie gesloten.
20 juli 2012 19:37
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Geruchten Danny Schreurs #42

DannyFSC schreef : Hoessen, van Zaanen, Schreurs !!!!!!!!!
En dan fortuna een calimerostatus aanpraten maar zodra we een paar goeie spelers hebben hengelen jullie er achter aan hahaha


Hebben? Die waren ook maar gehuurd. mja die berichten van jou slaan hier nergens op.
Discussie gesloten.
20 juli 2012 20:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Geruchten Danny Schreurs #43
En 42 berichten later zijn we nog niks opgeschoten met het verhaal schreurs daarom heet het ook geruchten :lachen:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
20 juli 2012 20:18
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Geruchten Danny Schreurs #44
Ongelofelijk dat een middelmatige spits die ooit in de jeugd van MVV heeft gespeeld zo'n aandacht krijgt op dit forum.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
20 juli 2012 20:19
DannyFSC
Bezoeker
Bezoeker
Geruchten Danny Schreurs #45

pepernoot schreef :

DannyFSC schreef : Hoessen, van Zaanen, Schreurs !!!!!!!!!
En dan fortuna een calimerostatus aanpraten maar zodra we een paar goeie spelers hebben hengelen jullie er achter aan hahaha


Hebben? Die waren ook maar gehuurd. mja die berichten van jou slaan hier nergens op.


Ja waren huurspelers ja, maar zodra ze transfervij zijn staan jullie gelijk te huppelen
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden