Transfergeruchten seizoen 2012/2013
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Transfergeruchten seizoen 2012/2013
19 Jun 2012 07:59
Koen van der Biezen is alweer vertrokken bij Cracovia Kraków, dat met een ultradefensieve speelwijze degradeerde uit de Poolse Ektraklasa. De vraag is wat de spits nu gaat doen: 'Ik sta bijna overal voor open, maar heb nog geen concrete aanbiedingen op zak. Misschien ben ik wel iets voor een Eredivisieclub. Ik kan een doelpunt maken en ben transfervrij", suggereert Van der Biezen.
Wie niet waagt...
Wie niet waagt...
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
The topic has been locked.
- Sjieske
-
- Premium Member
-
- Et sues sibi sapiunt
19 Jun 2012 08:54
Is er ff geen nieuws komen er weer de meest wilde namen langs met transfervrije spelers. 'Transfergeruchten' impliceert dat dit topic slechts dient om geruchten betreffende transfers te plaatsen, niet je meest wilde dromen.

- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
19 Jun 2012 10:46ouwe rot wrote:rupser wrote: In de VI vaan dees week steit dat MVV officieel interesse kinbaar heet gemaak veur Danny Schreurs.
Weijer ouch de info dat Malcolm Esajas geine ontslaagbreef heet ingedeend, boedoor heer automatisch nog 'n jaor vasligk beij MVV. MVV heet kinbaar gemaak Esjas aon dit kontrak te hawwe.
Volgens een famlie lid is Schreurs rond met MVV?
Zwolle wil Schreurs ook terug.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
19 Jun 2012 11:53
En Fortuna zou ook met hem in gesprek zijn...
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2012 12:54Sjieske wrote: Is er ff geen nieuws komen er weer de meest wilde namen langs met transfervrije spelers. 'Transfergeruchten' impliceert dat dit topic slechts dient om geruchten betreffende transfers te plaatsen, niet je meest wilde dromen.
Als het nou een onrealistische naam was dan kon ik je nog volgen. Maar van der Biezen is echt een typische spits voor in de top van de Jupiler League die er voor MVV 15 zou kunnen inleggen. Dan mag Audiowaste zijn medeforummers er best op attent maken dat hij beschikbaar is. Zou in mijn ogen nog een betere optie zijn dan Rajcomar, hij speelt in het belang van het team. Eredivisieclubs gaan zich daar toch niet aan wagen (buiten Zwolle & Willem II) misschien dus MVV zou best eens een poging kunnen wagen bij hem. Mocht hij dan teveel kosten is het jammer, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. En zo'n wilde droom is Van der Biezen nou ook niet voor Jupiler League begrippen, zou me kunnen voorstellen dat hij geinteresseerd is gezien de leuke vorm die onze selectie begint aan te nemen.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2012 13:15Ergens heb je wel een punt, aangezien dit topic "geruchten" heet en heb er zelf ook vaker opmerkingen over gemaakt als mensen met de meest vreemde namen kwamen. Maar anderzijds , waarom niet eens met goede tips komen. Van der Biezen geeft zelf aan overal voor open te staan en dat hij nog geen concrete aanbiedingen heeft ontvangen. Daarnaast heeft hij nog altijd een appartement in Den Bosch.Sjieske wrote: Is er ff geen nieuws komen er weer de meest wilde namen langs met transfervrije spelers. 'Transfergeruchten' impliceert dat dit topic slechts dient om geruchten betreffende transfers te plaatsen, niet je meest wilde dromen.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
19 Jun 2012 15:00
even over alle geruchten van scheurs. als ik alle geruchten daarover moet geloven dan is zowat bijna elke nederlandse club met hem bezig,inclusief enkele buitenlandse clubs. Het zal snel duidelijk worden waar hij naartoe gaat!!
- Boredass
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2012 17:22
In de VI van deze week stond dat mvv in gesprek is geweest met Rowin van Zaanen, jammer dat het niet gelukt is.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2012 17:43
Heeft van Zaanen dan al ergens anders getekend?
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
19 Jun 2012 17:55www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/natio...lmere_City_FC__.htmltuutsje wrote: Heeft van Zaanen dan al ergens anders getekend?
- Boredass
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2012 17:57.tuutsje wrote: Heeft van Zaanen dan al ergens anders getekend?
Ja bij almere city
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
19 Jun 2012 17:58 - 19 Jun 2012 18:04ja dat heb ik laatst geplaatst bij Almere nl.wikipedia.org/wiki/Rowin_van_Zaanentuutsje wrote: Heeft van Zaanen dan al ergens anders getekend?
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Last edit: 19 Jun 2012 18:04 by Danny1983.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2012 20:10 - 19 Jun 2012 20:13
Mocht MVV er niet uitkomen wat betreft het verlengen van Castellana dan verleggen ze de aandacht voor de rechtsback positie naar Roel van Hemert. De keuze voor die positie zal snel gemaakt moeten worden gezien de interesse van andere clubs voor laatstgenoemde. In ieder geval zal 1 van die 2 rechtsachterin voetballen volgend jaar bij MVV. Kan met alletwee de namen leven, maar Van Hemert is volgens mij een betere. Castellana weten we allemaal wat hij kan.
Last edit: 19 Jun 2012 20:13 by Anna D..
- Boredass
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2012 20:26Anna D. wrote: Mocht MVV er niet uitkomen wat betreft het verlengen van Castellana dan verleggen ze de aandacht voor de rechtsback positie naar Roel van Hemert. De keuze voor die positie zal snel gemaakt moeten worden gezien de interesse van andere clubs voor laatstgenoemde. In ieder geval zal 1 van die 2 rechtsachterin voetballen volgend jaar bij MVV. Kan met alletwee de namen leven, maar Van Hemert is volgens mij een betere. Castellana weten we allemaal wat hij kan.
van Hemert staat al langer op het lijstje en hadden ze al lang kunnen hebben, dus ik denk dat ze dan idd hopen op laurent.
Time to create page: 0.334 seconds